Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 -09130000-9 Нафта і дистиляти (09132000-3 Бензин ( Бензин А-92 скретч-карти (талони) або еквівалент по 10л)
Очікувана вартість
224 400,00 UAH
UA-2020-12-03-001257-b ● 653ea5d6cdf9474da5064b81dbc5f89e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №16" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01986233 |
Місцезнаходження: | 50053, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Мусоргського, буд. 32А |
Контактна особа: |
Володимир Ковтонюк +380564947333 16gor_bol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2020 09:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2020 12:34 |
Очікувана вартість: | 224 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 122,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10200 літр
ДК 021:2015 -09130000-9 Нафта і дистиляти (09132000-3 Бензин ( Бензин А-92 скретч-карти (талони) або еквівалент по 10л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50053, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул. Мусоргського, 32а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2021
—
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2020 09:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2020 09:44 |
оголошення.docx | |
03 грудня 2020 09:43 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 04 грудня 2020 15:36
Дата відповіді: 08 грудня 2020 11:59
Доброго дня! Просимо замовника звернути увагу, на те, що Законом України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» встановлено обов’язковість отримання ліцензії для суб’єктів господарювання, що здійснюють діяльність з роздрібної торгівлі пальним, окрім продажу виключно у споживчій тарі до 5 літрів.
Умови закупівлі Бензину А-92, які оголошені Замовником, підпадають під визначення роздрібної торгівлі пальним, яке встановлено у ст. 1 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального», а саме: роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки та/або реалізація скрапленого вуглеводневого газу в балонах для побутових потреб населення та інших споживачів.
Отже, учасник, якій буде виконувати договір, повинен мати ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним.
Таким чином, тендерна документація повинна містити вимогу до учасників щодо наявності ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним на кожну АЗС, яка пропонується учасником по м. Кривий Ріг.
Встановлюючи вимоги щодо наявності ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним Замовник забезпечує виконання вимог ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів України, що в повній мірі узгоджується з принципами закупівель визначеними у ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищезазначене, пропонуємо внести зміни до кваліфікації учасників, а саме: встановити вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції належним чином завірені копії ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним на кожну АЗС, яка пропонується учасником по м. Кривий Ріг.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Тендерний комітет підприємства висловлює свою повагу та інформує про таке.
Виходячи з наведеного запитання про те, що взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які є власниками АЗС або мають прямий договір оренди АЗС, є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Умови закупівлі Бензину А-92, які оголошені Замовником, не підпадають під визначення роздрібної торгівлі пальним, яке встановлено у ст. 1 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального», оскільки не передбачено закупівлю бензину безпосередньо на АЗС фізичною особою, укладення договору буде проведено між юридичними особами на умовах оптової торгівлі.
Роздрібна торгівля — це діяльність щодо продажу товарів безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання незалежно від форми розрахунків. Отже, умови закупівлі товару є відмінними від умов роздрібної торгівлі.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог не порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вищезазначене, з метою захисту прав Учасників, не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а отже законних та обґрунтованих підстав для внесення змін до Оголошення .
Тендерний комітет підприємства висловлює свою повагу та інформує про таке.
Виходячи з наведеного запитання про те, що взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які є власниками АЗС або мають прямий договір оренди АЗС, є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Умови закупівлі Бензину А-92, які оголошені Замовником, не підпадають під визначення роздрібної торгівлі пальним, яке встановлено у ст. 1 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального», оскільки не передбачено закупівлю бензину безпосередньо на АЗС фізичною особою, укладення договору буде проведено між юридичними особами на умовах оптової торгівлі.
Роздрібна торгівля — це діяльність щодо продажу товарів безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання незалежно від форми розрахунків. Отже, умови закупівлі товару є відмінними від умов роздрібної торгівлі.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог не порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вищезазначене, з метою захисту прав Учасників, не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а отже законних та обґрунтованих підстав для внесення змін до Оголошення .
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2020 13:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТАТРАНССЕРВІС" |
208 080,00
UAH з ПДВ
|
208 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" |
209 100,00
UAH з ПДВ
|
209 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
209 181,60
UAH з ПДВ
|
209 181,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
223 992,00
UAH з ПДВ
|
223 992,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТАТРАНССЕРВІС" #30442560 |
Переможець |
208 080,00
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2020 14:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2022 07:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 травня 2022 07:38
|
Дод.уг.9.PDF | зміни до договору |
03 травня 2022 07:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 травня 2022 07:33
|
дод.уг.8 до дог.5.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 14:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 листопада 2021 12:31
|
Дод.уг. 7 НАФТАТРАНССЕРВІС.PDF | зміни до договору |
11 листопада 2021 12:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2021 11:43
|
Дод.угода 6.PDF | зміни до договору |
19 жовтня 2021 11:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 серпня 2021 10:40
|
Дод уг №5.PDF | зміни до договору |
05 серпня 2021 10:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2021 10:06
|
дод уг 4.PDF | зміни до договору |
01 квітня 2021 10:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 лютого 2021 09:37
|
дод уг 3.PDF | зміни до договору |
25 лютого 2021 09:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 лютого 2021 09:28
|
Дод уг 2.PDF | зміни до договору |
25 лютого 2021 09:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 лютого 2021 13:31
|
дод уг 1.PDF | зміни до договору |
01 лютого 2021 13:30
|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 09:39
|
5.PDF | укладений |
06 січня 2021 09:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни товару на 9,92% у зв'язку з коливанням цін на ринку нафтопродуктів відповідно висновку Криворізького представництва Дніпропетровської торгово - промислової палати |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Постачальника |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару згідно Висновку Криворізького представництва Дніпропетровської торгово- промислової палати за результатами цінового моніторингу № 38 від 17.02.2021р |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни на ринку відповідно до Висновку за результатами моніторингу № 62 від 22.03.2021 року, наданого Криворізьким представнийтвом Дніпропетровської торгово - промислової палати. |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю згідно Висновку за результатами моніторингу № 221 від 08.10.2021 року, наданого Криворізьким представнийтвом Дніпропетровської торгово - промислової палати. |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю згідно Висновку цінового моніторингу № 234 від 28.10.2021 року, наданого Криворізьким представництвом Дніпропетровської торгово - промислової палати. |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ "Про публічні закупівлі" чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору №5 від 06.01.2021року для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю. п.3.1. викласти в наступній редакції: "Сума цього Договору становить 249 696,00грн з ПДВ (двісті сорок дев'ять тисяч шістсот дев'яносто шість гривень 00коп) з ПДВ, у тому числі ПДВ - 20%: 41 616,00грн. (сорок одна тисяча шістсот шістнадцять гривень 00коп). Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання та ді\ до 31.03.2021року. |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п.3.1, а саме: зменшити зобов'язання по договору на суму 41742,90грн. у т.ч. ПДВ - 6957,15грн та викласти його у наступній редакції: "п.3.1 Ціна Договору складає: 207953,10грн. (двісті сім тисяч дев'ятсот п'ятдесят три грн. 10коп.) в т.ч. ПДВ - 34658,85 грн." |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |