Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари згідно ДК 021:2015 "30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне"
Очікувана вартість
227,76 UAH
UA-2020-12-03-001156-b 57d14458e0ce4a2196076af0da5667c6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Петлюх

+380535555189 school1.mirgorod@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Миргородська загальноосвітня школа I-III ступенів №1 імені Панаса Мирного Миргородської міської ради Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 23280485
Місцезнаходження: 37602, Україна , Полтавська обл., м. Миргород, вул. Гоголя, 173/2
Контактна особа: Наталія Петлюх
+380535555189
school1.mirgorod@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Канцелярські товари різні для потреб школи згідно умов договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44 штуки
Канцелярські товари різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37602, Україна, Полтавська область, Миргород, вул.Гоголя, 173/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

03 грудня 2020 09:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕРВЕР-ПРИНТ"
#30068650
Переможець 227,76
UAH з ПДВ
03 грудня 2020 09:35

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 09:39
Сервер Принт №53.pdf укладений
03 грудня 2020 09:38