Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 80520000-5 Навчальні засоби (Навчання за професією "Ліфтер")
Очікувана вартість
5 600,00 UAH
UA-2020-12-03-001084-b 04f562dabb164e2cb6ffa321ebc08375
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Синча Роман Вікторович

380624957307 tender@utes.centrenergo.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вуглегірська теплова електрична станція Публічного акціонерного товариства "Центренерго"
Код ЄДРПОУ: 00131245
Місцезнаходження: 84792, Україна , Донецька обл., Світлодарськ, Донецька обл., м.Світлодарськ
Контактна особа: Синча Роман Вікторович
380624957307
tender@utes.centrenergo.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго"
Код ЄДРПОУ: 22927045

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80520000-5: Навчальні засоби


код ДК 021:2015: 80520000-5 Навчальні засоби (Навчання за професією "Ліфтер")
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 Людей
Навчання за професією "Ліфтер"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61068, Україна, Харківська область, Харків, пр-т Московський, б.118
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки між Сторонами проводяться шляхом 100% передоплати протягом 10 (десяти) бінківських днів з дати отримання "ЗАМОВНИКОМ" рахунку-фактури. Аванс 10 Банківські 100

Тендерна документація

03 грудня 2020 09:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2020 09:30
Звіт_80520000-5_02.12.2020.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЦЕНТР ОХОРОНИ ПРАЦІ «НОВАТОР СЕРВІС»
#36034851
Переможець 5 600,00
UAH
03 грудня 2020 09:36

Документи

03 грудня 2020 09:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 09:54