Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі, фрукти та горіхи (банани, мандарини)
Очікувана вартість
169 110,00 UAH
UA-2020-12-03-000203-b d9247681753d44019655942ee87e8bde
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Павленко

+380414243330
+380414243330
osvita-kor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Валентина Павленко
+380414243330,+380414243330
osvita-kor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2020 08:29
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2020 17:00
Очікувана вартість: 169 110,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 845,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Овочі, фрукти та горіхи (банани, мандарини)

Усі документи, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ складений іншою мовою, учасник надає документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 кілограми
Банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222111-4 — Банани
3000 кілограми
Мандарини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222240-7 — Мандарини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка (накладної) на оплату товару шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника з відстрочкою платежу до 20 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі в повному обсязі на свій реєстраційний рахунок. Відповідно до ч.1 ст.23 Бюджетного кодексу України платіжні зобов’язання здійснюються при наявності відповідного бюджетного призначення.Оплата за товар за дійсним договором здійснюється у безготівковій формі. Замовник здійснює оплату Товару Постачальника на підставі товаросупровідних документів (накладної), виписаних на кожний навчальний заклад. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2020 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2020 16:27
ДОДАТОК_3_нова_редакція.PDF
09 грудня 2020 16:27
Додаток_3_порівняльна_таблиця.PDF
09 грудня 2020 16:27
Перелік_змін.PDF
09 грудня 2020 16:27
порівняльна_таблиця___ТД.PDF
09 грудня 2020 16:27
ТД__НОВА_РЕДАКЦІЯ.PDF
03 грудня 2020 08:30
Додаток №2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
03 грудня 2020 08:30
Додаток_1.PDF
03 грудня 2020 08:30
Додаток_4_ШАБЛОН_ДОГОВОРУ.PDF
09 грудня 2020 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2020 08:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2020 16:27
ДОДАТОК_3_нова_редакція.PDF
03 грудня 2020 08:30
ДОДАТОК_3.PDF
09 грудня 2020 16:27
Додаток_3_порівняльна_таблиця.PDF
09 грудня 2020 16:27
Перелік_змін.PDF
09 грудня 2020 16:27
порівняльна_таблиця___ТД.PDF
09 грудня 2020 16:27
ТД__НОВА_РЕДАКЦІЯ.PDF
03 грудня 2020 08:30
ТД_фрукти.PDF
03 грудня 2020 08:30
Додаток №2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
03 грудня 2020 08:30
Додаток_1.PDF
03 грудня 2020 08:30
Додаток_4_ШАБЛОН_ДОГОВОРУ.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Сокол Лариса Олександрівна" 167 880,00
UAH з ПДВ
167 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 грудня 2020 14:14
Електронний підпис
20 грудня 2020 14:13
мандарини.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Сокол Лариса Олександрівна"

Інформація про відміну

Дата відміни
21 грудня 2020 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій