Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення робіт з грейдування доріг в м. Хмільник, Вінницької області
Очікувана вартість
134 550,00 UAH
UA-2020-12-02-012645-b eff2ffda6b5d4542b4946ebc8c8e7908
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства та комунальної власності Хмільницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 26287105
Місцезнаходження: 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, вул. Столярчука, 10
Контактна особа: Ігор Сташок
+380433820278,+380433823273,+380433820090
hmilnuk.ugkgtakv@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2020 18:45
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2020 17:18
Очікувана вартість: 134 550,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 672,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Проведення робіт з грейдування доріг в м. Хмільник, Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, м.Хмільник
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2020 18:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 18:45
ТД грейдування 2021 м. Хмільник.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо вимог
Дата подання: 06 грудня 2020 13:02
Дата відповіді: 07 грудня 2020 11:12
Шановний Замовник! Необхідне роз’яснення до тендерної документації: в п.9 частини 2 розділу 5 вказано: «ВИКОНАННЯ РОБІТ проводиться відповідно до календарного плану виконання РОБІТ». Предмет закупівлі – послуги? І хто має надати цей календарний план – замовник чи учасник (за якою формою)? В п.10 – «гарантійні зобов’язання щодо якості виконання робіт та якісного виконання умов договору». Це учасник має надати такий лист-підтвердження? Якщо так – то стосовно робіт чи послуг?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Такий лист має надати учасник стосовно виконання послуг по виконанню робіт з грейдерування.
договор
Дата подання: 07 грудня 2020 13:48
Дата відповіді: 07 грудня 2020 14:01
Доброго дня. Є 2 питання. 1)в пункті 4 - істотні умови, що обов’язково включаються до договору, розділу 6 тендерної документації є перелік випадків зміни істотних умов договору. А в проекті договору (додаток 3), який учасник має підписати і подати в пропозиції, немає цих випадків зміни істотних умов. Вони мають бути прописані у договорі? 2)питання-одиниця вимірювання послуг – 1 км. В п.8.1. написано: невід’ємною частиною цього Договору є розрахунок ціни за 1000 кв.м. наданої послуги. Допущено помилку чи має бути розрахунок 1000 кв.м.?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом розглянуто Ваше запитання та підтверджено допущену помилку, Сьогодні будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію. Дякуємо за зауваження.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2020 17:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "ХМІЛЬНИККОМУНСЕРВІС" 134 545,84
UAH з ПДВ
134 545,84
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2020 10:46
Електронний підпис
17 грудня 2020 10:38
ц1нова пропозиц1я.pdf
17 грудня 2020 10:38
Статут + установчи КП.pdf
17 грудня 2020 10:38
стаття 17.pdf
17 грудня 2020 10:38
стаття 16.pdf
17 грудня 2020 10:38
Полонський паспорт.pdf
17 грудня 2020 10:38
Наказ кер1вник 20-21.pdf
17 грудня 2020 10:38
дов1дки, листи.pdf
17 грудня 2020 10:38
В1дгук Полонському4.pdf
17 грудня 2020 10:38
S0100113 Ф1. Баланс на 01.10.20.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "ХМІЛЬНИККОМУНСЕРВІС"

Інформація про відміну

Дата відміни
18 грудня 2020 17:18
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій