Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція будівлі школи комунального закладу "Гуляйпільська спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів" Гуляйпільської міської ради за адресою: вул.  Захисників України, 11/вул.Урожайна, 2 м. Гуляйполе Гуляйпільского району, Запорізької області. Коригування»
Очікувана вартість
43 019 768,00 UAH
UA-2020-12-02-012413-b 6f96dc4783e145089ce3c8035d360452
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Штепа Світлана Іванівна

+380990807003 szosch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Гуляйпільська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" Гуляйпільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26316829
Місцезнаходження: 70200, Україна , Запорізька обл., м Гуляйполе, в Захисників України, 11
Контактна особа: Штепа Світлана Іванівна
+380990807003
szosch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2020 18:06
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 21 грудня 2020 13:34
Очікувана вартість: 43 019 768,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 215 098,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 215098.84 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція будівлі школи комунального закладу "Гуляйпільська спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів" Гуляйпільської міської ради за адресою: вул.  Захисників України, 11/вул.Урожайна, 2 м. Гуляйполе Гуляйпільского району, Запорізької області. Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70200, Україна, Запорізька область, м. Гуляйполе, вул. Захисників України, 11/вул.Урожайна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Строки оплати рахунку (кількість днів з моменту отримання Замовником якісно оформлених документів згідно з переліком) – 45 (сорок п’ять) календарних днів. Пiсляоплата 45 Календарні 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5
Iнша подія Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Перед початком робіт Замовник може сплатити Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати). Строки оплати рахунку (кількість днів з моменту отримання Замовником якісно оформлених документів згідно з переліком) – 45 (сорок п’ять) календарних днів. Аванс 45 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2020 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2020 15:15
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
10 грудня 2020 15:15
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
10 грудня 2020 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2020 15:15
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
10 грудня 2020 15:15
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
02 грудня 2020 18:06
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (ОПРИЛЮДНЕННЯ).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікований електронний підпис
Дата подання: 07 грудня 2020 10:35
Дата відповіді: 08 грудня 2020 08:11
Добрий день, просимо роз’яснити чи можливо учасником подання електронних документів тендерної пропозиції у форматі .doc/excel/pdf/jpg з розширенням .р7s тобто підписані кваліфікованим електронним підписом? Та чи буде вважатися помилкою подання усіх документів тендерної пропозиції підписаних кваліфікованим електронним підписом?
Відповідь: Тендерним комітетом було розглянуто Ваш запит про надання роз’яснень до тендерної документації та повідомляємо наступне.
Положення тендерної документації не містять обмежень щодо накладання кваліфікованого електронного підпису. Таким чином, кваліфікований електронний підпис може бути накладений як на усі документи тендерної пропозиції, так і на кожен документ окремо.
Запитання до Технічного завдання
Дата подання: 07 грудня 2020 17:13
Дата відповіді: 09 грудня 2020 14:10
Просимо дати роз'яснення до об'ємів Технічного завдання в таблиці, в котрій вказані роботи з матеріалами (таблиця, яка розташована після таблиці з ресурсами) «Загальнобудівельні роботи по комплекту АР»: - в Розділі 2. Перегородки п.15 вказана кількість матеріалу (листи гіпсокартонні) 6,3525м2 не відповідає об'єму робіт з улаштуванню перегородок 302,5м2м2 (п.14); - в Розділі 4. Покрівля п.44 вказана кількість матеріалу (плит теплоізол.) 1128,88 м2 не відповідає об'єму робіт з утепленню покриттів плитами 1906м2 (п.43); «Загальнобудівельні роботи по комплекту АР-коригування»: - в Розділі 2. Покрівля п.7 вказана кількість матеріалу (плити теплоізол.) 1128,88 м2 не відповідає об'єму робіт з утепленню покриттів плитами 1906м2 (п.6); - в Розділі 2. Покрівля п.24 вказана кількість матеріалу (паробар’єр) 715,3 м2 не відповідає об'єму робіт з улаштування покриття 6,22м2 (п.23); - в Розділі 2. Покрівля п.27 та п. 28 вказана кількість матеріалу (руберойд) 1405,72м2 та 715,3м2 не відповідає об'єму робіт з улаштування покрівель 6,22м2 (п.26); - в Розділі 3. Зовнішне оздоблення п.40 вказана кількість матеріалу (плити полістир.) 616м2 не відповідає об'єму робіт з облицювання фасадів в два шари 598м2 (п.39); - в Розділі 3. Зовнішне оздоблення п.44 вказана кількість матеріалу (плити полістир.) 369,6м2 не відповідає об'єму робіт з облицювання фасадів в два шари 358,8м2 (п.43); «Опалення та вентиляція»: - в Розділі 2. Вентиляція п.198 вказана кількість матеріалу (решітка) 27шт не відповідає об'єму робіт з установлення грат 7грат (п.197); «Електричні рішення»: - п.10, 11 и 12 загальна вказана кількість матеріалу ящик 2+2+2=6шт не відповідає об'єму робіт з монтажу ящика 7шт (п.9). Яку кількість враховувати при розрахунку вартості тендерної пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надаємо відповіді на запитання до Технічного завдання тендерної документації.
«Загальнобудівельні роботи по комплекту АР»:- в Розділі 2. Перегородки п.15 вказана кількість матеріалу (листи гіпсокартонні) 6,3525м2 не відповідає об'єму робіт з улаштуванню перегородок 302,5м2м2 (п.14);
При розрахунку вартості тендерної пропозиції необхідно застосовувати
цифру 635,25 м2 (технічна помилка).
- в Розділі 4. Покрівля п.44 вказана кількість матеріалу (плит теплоізол.) 1128,88 м2 не відповідає об'єму робіт з утепленню покриттів плитами 1906м2 (п.43);
При розрахунку вартості тендерної пропозиції необхідно застосовувати
цифру 1963 м2, з урахуванням витрат матеріалу 1,03.«Загальнобудівельні роботи по комплекту АР-коригування»:- в Розділі 2. Покрівля п.7 вказана кількість матеріалу (плити теплоізол.) 1128,88 м2 не відповідає об'єму робіт з утепленню покриттів плитами 1906м2 (п.6);
При розрахунку вартості тендерної пропозиції необхідно застосовувати
цифру 1963 м2, , з урахуванням витрат матеріалу 1,03.- в Розділі 2. Покрівля п.24 вказана кількість матеріалу (паробар’єр) 715,3 м2 не відповідає об'єму робіт з улаштування покриття 6,22м2 (п.23);
При розрахунку вартості тендерної пропозиції необхідно застосовувати
цифру 7,153 м2- в Розділі 2. Покрівля п.27 та п. 28 вказана кількість матеріалу (руберойд) 1405,72м2 та 715,3м2 не відповідає об'єму робіт з улаштування покрівель 6,22м2 (п.26);
При розрахунку вартості тендерної пропозиції необхідно застосовувати
цифру 14,06 м2 та 7,153м2.- в Розділі 3. Зовнішне оздоблення п.40 вказана кількість матеріалу (плити полістир.) 616м2 не відповідає об'єму робіт з облицювання фасадів в два шари 598м2 (п.39);
Враховано вірно площа цоколю - 299 м2, у два шари 299*2=598м2 та матеріал з витратою 299х1,03*2=616 м2 - в Розділі 3. Зовнішне оздоблення п.44 вказана кількість матеріалу (плити полістир.) 369,6м2 не відповідає об'єму робіт з облицювання фасадів в два шари 358,8м2 (п.43);
Враховано вірно площа цоколю – 179,4 м2, у два шари 179,4*2=358,8м2 та матеріал з витратою 179,4х1,03*2=369,6 м2.
«Опалення та вентиляція»:- в Розділі 2. Вентиляція п.198 вказана кількість матеріалу (решітка) 27шт не відповідає об'єму робіт з установлення грат 7грат (п.197);
При розрахунку вартості тендерної пропозиції необхідно застосовувати
цифру 7 шт.
«Електричні рішення»:- п.10, 11 и 12 загальна вказана кількість матеріалу ящик 2+2+2=6шт не відповідає об'єму робіт з монтажу ящика 7шт (п.9).При розрахунку вартості тендерної пропозиції необхідно застосовувати
цифру 7 шт.
ФОП Лукашева О.А., тел. т. 050-936-38-06

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-02-012413-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41376218
Дата подання: 07 грудня 2020 11:37
Дискримінаційні вимоги
ТД встановлює надання учасником не менше двох аналогічних договорів із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Замоником не обгрунтовано необхідність надання такої кількості договорів та така вимога обмежує коло потенційних учасників і є дискримінаційною вимогою.
Вимагаємо надати обгрунтування, щодо надання саме двох аналогічних договорів або внести зміни в документацію, щодо надання двох договорів з аналогічними роботами.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 грудня 2020 13:35
Комунальним закладом «Гуляйпільська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Гуляйпільської міської ради було розглянуто скаргу «Дискримінаційні вимоги». За результатами розгляду, повідомляємо наступне. 22 грудня 2014 року Україна та Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) уклали Фінансову угоду щодо фінансування Надзвичайної кредитної програми для відновлення України обсягом 200 млн. євро, метою якої є якнайшвидше відновлення маломасштабної багатогалузевої пошкодженої інфраструктури для подолання наслідків конфлікту в Східній Україні (Угоду ратифіковано Законом № 346-VIII від 22.04.2015). В рамках вказаної фінансової угоди здійснюється закупівля по предмету: «Реконструкція будівлі школи комунального закладу "Гуляйпільська спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів" Гуляйпільської міської ради за адресою: вул. Захисників України, 11/вул.Урожайна, 2 м. Гуляйполе Гуляйпільского району, Запорізької області. Коригування» ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт. Водночас, ч. 2 ст. 6 Закону України “Про публічні закупівлі”, серед іншого, передбачає, що закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, грантів, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, ЄВРОПЕЙСЬКИМ ІНВЕСТИЦІЙНИМ БАНКОМ, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону. Також, відповідно до положень п. 6.04 Фінансової угоди між Україною та ЄВРОПЕЙСЬКИМ ІНВЕСТИЦІЙНИМ БАНКОМ передбачено, що Позичальник (Україна) забезпечує, що кожен Кінцевий бенефіціар придбає устаткування, забезпечить замовлення послуги та інших робіт для Проекту шляхом прийнятної процедури закупівель, що є задовільною для Банку та відповідає його політикам і стандартам, зазначеним в його ПОСІБНИКУ З ПИТАНЬ ЗАКУПІВЕЛЬ. На виконання вказаних вище положень Закону України “Про публічні закупівлі” та Фінансової угоди між Україною та ЄВРОПЕЙСЬКИМ ІНВЕСТИЦІЙНИМ БАНКОМ, відповідно до Посібника з питань закупівель, КЗ «Гуляйпільська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Гуляйпільської міської ради було розроблено відповідну тендерну документацію, що відповідає вимогам Європейського інвестиційного банку. Зазначена тендерна документація була схвалена на засіданні Робочої групи з питань ініціювання, підготовки та реалізації проектів, що підтримуються Європейським інвестиційним банком (витяг з протоколу від 30.11.2020 р.). Таким чином, відповідно до положень Закону України “Про публічні закупівлі” та інших нормативно-правових актів України, закупівля по предмету: «Реконструкція будівлі школи комунального закладу "Гуляйпільська спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів" Гуляйпільської міської ради за адресою: вул. Захисників України, 11/вул.Урожайна, 2 м. Гуляйполе Гуляйпільского району, Запорізької області. Коригування» ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт здійснюється за правилами та процедурою, що встановлена Європейським інвестиційним банком. Посібник з питань закупівель містить вимогу до кваліфікаційних критеріїв учасника, зокрема про надання учасником не менше двох аналогічних договорів із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Враховуючи вище викладене, Замовник не має права вносити зміни до тендерної документації в цій частині та передбачати інші вимоги до фінансової спроможності учасника, ніж ті, що встановлені Посібником з питань закупівель.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-29-000002 ● 2b730322be624d089fbd931cc61b4f7e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 грудня 2020 09:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

28.12.2020 № 281

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі «Реконструкція будівлі школи комунального закладу "Гуляйпільська спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів", за ідентифікатором UA-2020-12-02-012413-b, код ДК 021:2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт», яка проводиться КЗ "Гуляйпільська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" Гуляйпільської міської ради.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.




Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Комунальним закладом «Гуляйпільська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Гуляйпільської міської ради було розглянуто Висновок за результатами моніторингу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області моніторингу, UA-M-2020-12-29-000002). За результатами розгляду, повідомляємо наступне. 1. 22 грудня 2014 року Україна та Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) уклали Фінансову угоду щодо фінансування Надзвичайної кредитної програми для відновлення України обсягом 200 млн. євро, метою якої є якнайшвидше відновлення маломасштабної багатогалузевої пошкодженої інфраструктури для подолання наслідків конфлікту в Східній Україні (Угоду ратифіковано Законом № 346-VIII від 22.04.2015). В рамках вказаної фінансової угоди здійснюється закупівля по предмету: «Реконструкція будівлі школи комунального закладу "Гуляйпільська спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів" Гуляйпільської міської ради за адресою: вул. Захисників України, 11/вул.Урожайна, 2 м. Гуляйполе Гуляйпільского району, Запорізької області. Коригування» ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт. Водночас, ч. 2 ст. 6 Закону України “Про публічні закупівлі”, серед іншого, передбачає, що закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, грантів, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, ЄВРОПЕЙСЬКИМ ІНВЕСТИЦІЙНИМ БАНКОМ, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону. Також, відповідно до положень п. 6.04 Фінансової угоди між Україною та ЄВРОПЕЙСЬКИМ ІНВЕСТИЦІЙНИМ БАНКОМ передбачено, що Позичальник (Україна) забезпечує, що кожен Кінцевий бенефіціар придбає устаткування, забезпечить замовлення послуги та інших робіт для Проекту шляхом прийнятної процедури закупівель, що є задовільною для Банку та відповідає його політикам і стандартам, зазначеним в його ПОСІБНИКУ З ПИТАНЬ ЗАКУПІВЕЛЬ. Відповідно до вказаного Посібнику з питань публічних закупівель передбачено окремий механізм контролю на різних рівнях та етапах виконання проекту. Серед вказаних механізмів контролю не передбачено такого заходу як моніторинг публічних закупівель Державною аудиторською службою України. Крім того, відповідно до ст. 3.5 Керівництва ЄІБ про закупівлі: «У випадку, коли не йде мова про процедуру міжнародної закупівлі, ініціатор повинен отримати згоду Банку на обраний метод проведення закупівлі та остаточний вибір учасника тендера на основі адекватних обґрунтувань, наданих ініціатором». Для цього перед вибіркою коштів (платежами Виконавцю) Замовник через Мінрегіон/ГРП повинен подати результати закупівлі з адекватними обґрунтуваннями (Протокол оцінки тендерних пропозицій та підписаний контракт) до ЄІБ та отримати його схвалення на предмет відсутності заперечень «ex-post». Таким чином, положення ч. 2 ст. 6 Закону України “Про публічні закупівлі”, Фінансової угоди щодо фінансування Надзвичайної кредитної програми для відновлення України обсягом 200 млн. євро, метою якої є якнайшвидше відновлення маломасштабної багатогалузевої пошкодженої інфраструктури для подолання наслідків конфлікту в Східній Україні (Угоду ратифіковано Законом № 346-VIII від 22.04.2015) передбачають інший механізм проведення закупівлі та інший механізм контролю (моніторингу) закупівлі. 2. Також, у висновку про результати моніторингу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов`язує замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору відповідно до законодавства. Відповідно до ст. 202 ГК України господарське зобов'язання припиняється: виконанням, проведеним належним чином; зарахуванням зустрічної однорідної вимоги або страхового зобов'язання; у разі поєднання управненої та зобов'язаної сторін в одній особі; за згодою сторін; через неможливість виконання та в інших випадках, передбачених цим Кодексом або іншими законами. Господарське зобов'язання припиняється також у разі його розірвання або визнання недійсним за рішенням суду. До відносин щодо припинення господарських зобов'язань застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом. Згідно з положеннями ч. 7 ст. 193 ГК України не допускаються одностороння відмова від виконання зобов'язань, крім випадків, передбачених законом, а також відмова від виконання або відстрочка виконання з мотиву, що зобов'язання другої сторони за іншим договором не було виконано належним чином. Відповідно до ст. 206 ГК України господарське зобов'язання може бути розірвано сторонами відповідно до правил, встановлених статтею 188 цього Кодексу. Положеннями ст. 188 ГК України встановлено, що зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Положеннями ч.ч. 1-2 ст. 651 ЦК України визначено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. З аналізу наведених норм слідує, що за загальним правилом розірвання договору або припинення зобов’язань в односторонньому порядку не допускається, а розірвання договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін можливо лише у випадку істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Відповідно до розділу І Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу закупівлі, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України 23.04.2018 року №86, висновок складається у формі електронного документа та заповнюється відповідно до встановленої форми висновку про результати моніторингу закупівлі, затвердженої наказом Державної аудиторської служби України від 23.04.2018 р. №86 в електронній системі закупівель. Розділами II та III Порядку заповнення форми висновку визначено порядок заповнення вступної та констатуючої частини форми висновку. Зокрема, у п.2 Розділу II констатуючої частини висновку робиться висновок про наявність чи відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель за кожним із питань, що аналізувалися. У разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якої орган державного фінансового контролю зобов`язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов`язання щодо їх усунення. Всупереч наведеним приписам висновок про результати моніторингу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області не містить посилань на відповідні положення закону або договору, якими в якості підстав для припинення зобов’язань за договором визначені порушення положень п. 9 ч. 2 ст. 21, п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» при проведенні відкритих торгів. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Разом з тим, ні Закон України «Про публічні закупівлі», ні Закон України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» не визначає повноваження органу фінансового контролю зобов`язувати за результатом здійсненого моніторингу закупівлі її замовника вчиняти дії по припиненню зобов`язань за договором про закупівлю. Крім того, такий захід реагування у вигляді зобов`язання розірвати укладений договір є виключним заходом, обрання якого є можливим у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням. Однак, зауваження управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зводяться до невідповідності пропозиції переможця вимогам тендерної документації, що носить формальний характер, так як воно не пов`язане із забезпеченням ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитком добросовісної конкуренції. Також, має враховуватися принцип співмірності наслідків такого реагування тим порушенням, які виявлені та ризиків, які вони утворюють, а також дотримання справедливого балансу між інтересами суб`єктів господарювання, безпосередніх отримувачів результатів робіт і публічними інтересами. У висновку про результати моніторингу закупівлі взагалі не йде мова про неефективне, незаконне, нецільове тощо використання бюджетних коштів, що не узгоджується із вимогою про розірвання укладеного за результатами публічної закупівлі договору. Фактично необхідність таких суттєвих наслідків пов`язується із оформленням документів учасником, якого визначено переможцем торгів. З огляду на такі обставини висновок щодо зобов`язання замовника усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель шляхом розірвання договору у даному випадку є непропорційним. Критерій «пропорційності» передбачає, що не було дотримано справедливої рівноваги (балансу) між інтересами держави (суспільства), пов`язаними з втручанням, та інтересами особи, яка так чи інакше страждає від втручання. «Справедлива рівновага» передбачає наявність розумного співвідношення (обґрунтованої пропорційності) між метою, визначеною для досягнення, та засобами, які використовуються. Висновок про результати моніторингу не відповідає критерію «пропорційності», оскільки вимога розірвати договір з переможцем публічної закупівлі, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб`єктів - сторін договору. 3. Відносно положень висновку за результатами моніторингу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області моніторингу, UA-M-2020-12-29-000002 слід зазначити наступне: 3.1.Щодо не внесення змін до тендерної документації. Додаток № 3 до тендерної документації на закупівлю «Реконструкція будівлі школи комунального закладу "Гуляйпільська спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів" Гуляйпільської міської ради за адресою: вул. Захисників України, 11/вул.Урожайна, 2 м. Гуляйполе Гуляйпільского району, Запорізької області. Коригування» ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт був складений відповідно до затвердженої проектної документації. У відповідності до вимог ст.31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та постанови КМУ від 11 травня 2011 р. № 560 “Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України” проектна документація була затверджена наказом Замовника від 01.10.2019 № 213 «Про затвердження проектної документації» після проведення її обов´язкової експертизи, в т. ч. її кошторисної частини, яка слугувала основою для розробки технічного завдання (експертні звіти від 19.04.2018 р. № 08-0194/1-18 та від 30.09.2019 р. №08-0567-19 державного підприємства «Спеціалізована державна експертна організація - Центральна служба української державної будівельної експертизи» ДП «Укрдержбудекспертиза»). Невідповідність окремих позицій технічного завдання (Додаток 3) була встановлена під час проведення закупівель шляхом подання 07.12.2020 запитання до процедури (запитання до технічного завдання). Дане звернення не містило вимоги щодо внесення змін до тендерної документації, а лише містило прохання щодо надання роз'яснення до об'ємів Технічного завдання. Роз´яснення, які саме показники слід застосовувати при розрахунку вартості тендерної пропозиції, були надані і оприлюднені 09.12.2020. З даного питання під час проведення процедури закупівлі не надходило інших звернень, висновку органу державного фінансового контролю чи рішення органу оскарження з вимогою про внесення змін до тендерної документації. Стаття 10 «Оприлюднення інформації про закупівлю» Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, в т.ч.: - зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень. Стаття 24 «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї» Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає: 1. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. 2. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. Частиною 2 даної статті Закону передбачено вичерпний перелік підстав для внесення змін до тендерної документації, при цьому Замовнику надано право, а не обов’язок щодо внесення таких змін. Частини 1 даної статті Закону містить зобов’язання Замовника щодо надання роз’яснення на звернення. Отже, вищевказані дії Замовника повністю відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». За відсутності підстав для обов’язкового внесення змін до тендерної документації, Замовник скористався своїм правом і задовольнив звернення шляхом надання роз’яснень, які були вичерпними та достатніми для коректного складання тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція ТОВ «Будівельник» складена з урахуванням вищевказаних розꞌяснень. Наведені обставини жодним чином не вплинули на кінцевий результат проведених публічних торгів і не можуть бути підставою для застосування наслідків за результатами моніторингу, які визначені у висновку. 3.2. Щодо надання документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до положень п. 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено вимогу надання документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного договору, під аналогічними договорами розуміються договори співставні за складом та характером робіт. Таким чином, тендерна документація передбачає, що аналогічний договір повинен бути співставний за складом робіт, що виконуються та співставний за характером робіт, що виконуються. В тендерній документації вживається саме слово “співставний”, що має наступне значення - вказує на спільність (іноді одночасність) у чомусь (в існуванні, володінні, звучанні тощо) кого-, чого-небудь з кимсь, чимсь. Тому звертаємо увагу, що в тендерній документації відсутня вимога про ідентичність або однаковість видів робіт в технічному завданні тендерної документації та аналогічному договорі, що надається учасником. Також, тендерна документація не містила вимоги про обов’язкову наявність в аналогічних договорах учасників ідентичних або однакових робіт з роботами, що передбачені в технічному завданні тендерної документації. З метою встановлення відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію наявності документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів, встановленого тендерною документацією, Замовником здійснено аналіз документів пропозиції Учасника. Відповідно до ДБН В.2.2-9:2018 «Громадські будинки та споруди. Основні положення», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 28.09.2018 № 260, призначення обꞌєктів будівництва в наданих аналогічних договорах і обꞌєкту будівництва, передбаченого тендерною документацією, є ідентичними - нежитлові будівлі громадського призначення (додаток А вищевказаногоДБН). З наданих договорів та актів приймання-передачі виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та КБ-3 вбачається, що ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК» виконувало в межах вказаних договорів загальнобудівельні роботи, серед яких: улаштування фундаментів, утеплення огороджувальних конструкцій, опорядження фасадів, улаштування систем опалення, вентиляції, кондиціонування, водопостачання та каналізації, електротехнічні рішення, монтаж обладнання кухні, благоустрій, інше. Тобто, за своєю переважною більшістю склад і характер робіт на обꞌєктах-аналогах відповідає складу і характеру робіт на обꞌєкті будівництва, передбаченого тендерною документацією. За наведених обставин Замовником зроблено висновок щодо співставності за складом та характером робіт, які виконувались Учасником за наданими аналогічними договорами, до робіт за предметом закупівлі. Враховуючи вище викладене, твердження про невідповідність аналогічних договорів ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК» від 28.03.2017 №28/03/17 та від 18.07.2018 №18.07-18.Б через відсутність в таких договорах робіт монтажу ліфта та пусконалагоджувальних робіт є помилковим, оскільки тендерна документація не містила відповідних вимог щодо ідентичності. Відповідно до положень Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що замовник закупівлі відхиляє тендерну пропозицію учасника відкритих торгів виключно на підставах, що передбачені статтею 31 Закону. Зазначені вище обставини підтверджують відсутність причин для відхилення ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК» в цій частині. 3.3.Щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Пунктом 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено вимогу надання довідки, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника, необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 «Технічне завдання» тендерної документації. Оскільки предметом даної закупівлі є виконання робіт, то й підтвердження наявності обладнання, автотранспорту, будівельних машин і механізмів учасника вимагалося для наявної можливості виконання цих самих робіт. Тендерна документація не містила жодних вимог про те, що довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази повинна містити повний перелік обладнання, автотранспорту, будівельних машин і механізмів учасника відповідно до відомості матеріальних ресурсів додатку 3 до тендерної документації. Водночас, для прорахунку та формування учасниками своїх тендерних пропозицій Замовником в Технічному завданні, що викладене в Додатку 3 до тендерної документації, було надано Обсяг робіт (відомість обсягів робіт) та Ресурси (відомість ресурсів) з проектної документації, в т. ч. її кошторисної частини, яка слугувала основою для розробки технічного завдання (експертні звіти від 19.04.2018 р. № 08-0194/1-18 та від 30.09.2019 р. №08-0567-19 державного підприємства «Спеціалізована державна експертна організація - Центральна служба української державної будівельної експертизи» ДП «Укрдержбудекспертиза»), та затверджена наказом Замовника від 01.10.2019 № 213 «Про затвердження проектної документації». Відповідно до п. 6.2 Національного стандарту ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» учасники конкурсних торгів при сладанні ціни пропозиції визначають вартість будівельних робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах. Необхідних для здійснення проетних рішень по обєкту будівництва, та поточних цін на них. Так, відповіно до пп. 6.2.1.5 Настанови щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва Національного стандарту ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 зазначено: «6.2.1.5 При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об'єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні (ремонтнобудівельні) роботи планується виконувати без застосування машин та механізмів як для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічними (у проекті виконання робіт) та економічними обґрунтуваннями. В економічному обґрунтуванні провадиться співставлення вартості експлуатації машин і механізмів, передбачених ресурсними елементними кошторисними нормами для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів і механізації технологічних процесів, розрахованої на підставі нормативного часу роботи та вартості машино-години цих машин, що склалася в регіоні та наближених до нього територіях, або (за їх відсутності) за усередненими показниками, рекомендованими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури, з відповідною вартістю зазначених робіт, що планується виконувати із застосуванням ручного труда чи наявних у підрядній організації машин та механізмів. Розрахунками, проведеними для зазначеного співставлення, враховуються також загальновиробничі та адміністративні витрати, а також прибуток. У випадку, якщо обґрунтовані витрати підрядника, спричинені зміною умов виконання робіт, перевищують відповідну нормативно-розрахункову вартість робіт, підрядник може вносити пропозицію щодо розроблення та затвердження індивідуальних ресурсних елементних кошторисних норм в складі проектної документації.» Виходячи з вищевикладеного, тендерна пропозиція ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК» розрахована у відповідності до Настанови щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва Національного стандарту ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та містить лише ті машини і механізми, які будуть використовуватись під час виконання робіт. Подібна позиція була встановлена в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення № 14132-р/пк-пз від 02.10.2019). Слід зазначити, що в тендерній пропозиції ТОВ «Будівельник» надано довідку про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі (№ 16/12-2/1 від 16 грудня 2020 року). Зазначена довідка містить інформацію про наявність у учасника автомобільного крану КамАЗ-55111 вантажопідємністю до 25 т та автомобільного крану КрАЗ-65053 вантажопідємністю до 28 т. Відповідно до положень Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що замовник закупівлі відхиляє тендерну пропозицію учасника відкритих торгів виключно на підставах, що передбачені статтею 31 Закону. Зазначені вище обставини підтверджують відсутність причин для відхилення ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК» в цій частині. 3.4. Щодо відхилення тендерної пропозиції учасника в зв’язку з наданням тендерної пропозиції, викладеної іншою мовою, аніж мова, що вимагається тендерною документацією. Відповідно до положень п. 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено вимогу надання документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного договору. На підтвердження відповідності вказаному кваліфікаційному критерію учасники повинні були надати завірені копії підтверджуючих документів (договорів, актів виконаних робіт на всю суму договору, видаткових накладних тощо). При цьому тендерна документація не містила вимоги про наявність всіх вказаних документів. Таким чином, на підтвердження відповідності учасника такому кваліфікаційному критерію як досвід виконання аналогічних договорів ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК» було надано копії договорів від 28.03.2017 №28/03/17 та від 18.07.2018 №18.07-18.Б, які складені українською мовою і повною мірою відповідають вимогам тендерної документації. Крім цього, зважаючи на умови договорів, підтвердженням їх виконання в повному об’ємі та на всю суму слід вважати і документи щодо готовності об’єктів до експлуатації, наданих українською мовою (декларація про готовність до експлуатації об’єкта, який належить до I-III категорії складності, зареєстрованої інспекцією ДАБК Департаменту територіального контролю Харківської міської ради за № КК 143171608240 від 09.06.2017 та сертифікат, що підтверджує готовність до експлуатації серія ХК №162182632026). Даної інформації у вищевказаних документах, наданих українською мовою, достатньо для підтвердження критерія виконання в повному об’ємі аналогічних договорів. Слід зазначити, що Тендерна пропозиція учасника – ТОВ«БУДІВЕЛЬНИК», яка міститься на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель, у файлі «Тендерна_пропозиція_pdf», викладена українською мовою. Частина 1 статті 10 Конституції України передбачає, що держава забезпечує всебічний розвиток і функціонування української мови в усіх сферах суспільного життя на всій території України. При цьому рішенням Конституційного Суду № 10-рп/99 від 14.12.99 встановлено її офіційне тлумачення: «Положення частини першої статті 10 Конституції України, за яким "державною мовою в Україні є українська мова", треба розуміти так, що українська мова як державна є обов'язковим засобом спілкування на всій території України при здійсненні повноважень органами державної влади та органами місцевого самоврядування (мова актів, роботи, діловодства, документації тощо), а також в інших публічних сферах суспільного життя, які визначаються законом (частина п'ята статті 10 Конституції України). Поряд з державною мовою при здійсненні повноважень місцевими органами виконавчої влади, органами Автономної Республіки Крим та органами місцевого самоврядування можуть використовуватися російська та інші мови національних меншин у межах і порядку, що визначаються законами України.» Окрім того, відповідно до частини 2 статті 10 Конституції України, в Україні гарантується вільний розвиток, використання і захист російської, інших мов національних меншин України. Там самим даною нормою Конституції України закріплено неприпустимість привілеїв чи обмежень, в тому числі і за мовними ознаками. Конституція України має найвищу юридичну силу, а закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй (стаття 8 Конституції України). Зважаючи на вищевикладене та враховуючи, що норми Конституції України є нормами прямої дії, вказана невідповідності пропозиції переможця вимогам тендерної документації носить формальний характер, так як воно не пов`язане із забезпеченням ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитком добросовісної конкуренції. Враховуючи вищевикладене у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК» в цій частині, а при прийнятті рішення враховувався принцип співмірності наслідків такого реагування тим неточностям, які виявлені та ризиків, які вони утворюють, та дотримання справедливого балансу між інтересами суб`єктів господарювання, безпосередніх отримувачів результатів робіт і публічними/суспільними інтересами.

2021-01-18 16:05:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 27 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: справа № 280/1692/21 від 24 березня 2021 р.
Дата публікації: 06 квітня 2021

Документи:

06 квітня 2021 13:39
Ухвала суду

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2020 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІВАТ ІНВЕСТ" 42 665 430,13
UAH з ПДВ
41 910 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК" 42 969 590,40
UAH з ПДВ
42 348 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД МАГНУМ" 43 018 453,33
UAH з ПДВ
42 349 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 грудня 2020 13:14
Електронний підпис
17 грудня 2020 22:27
Електронний підпис
17 грудня 2020 22:26
Протокол Н1.7Z
17 грудня 2020 22:26
Наказ Фролова Ю.1.7Z
17 грудня 2020 22:26
Лист для клієнті1.7z
17 грудня 2020 22:26
Гарантія 12092-20.7z
17 грудня 2020 22:26
Витяг із Статут1.7z
17 грудня 2020 22:26
Банківська ліцензі1.7z
17 грудня 2020 22:26
oledata.mso
17 грудня 2020 22:26
11.1.2 Декларация.pdf
17 грудня 2020 22:26
11.1.1 Лицензия.pdf
17 грудня 2020 22:26
7.2 Кошторис.pdf

Публічні документи

04 січня 2021 20:10
Електронний підпис
04 січня 2021 20:10
ст_17_ч.1_п.3.pdf.p7s
04 січня 2021 20:10
ст_17_ч.1_п.2.pdf.p7s
04 січня 2021 20:09
ст_17_ч.1_п.12.pdf.p7s
04 січня 2021 20:09
Довідка_МВС.rar.p7s
04 січня 2021 20:04
Електронний підпис
04 січня 2021 20:04
ст_17_ч.1_п.3.pdf
04 січня 2021 20:04
ст_17_ч.1_п.2.pdf
04 січня 2021 20:04
ст_17_ч.1_п.12.pdf
04 січня 2021 20:04
Довідка_НАЗК_диретор.zip
04 січня 2021 20:04
Довідка_МВС.rar
04 січня 2021 20:04
public_doc.p7s
04 січня 2021 20:03
Електронний підпис
29 грудня 2020 10:29
Електронний підпис
29 грудня 2020 10:28
Остаточна_Пропозиція.pdf
17 грудня 2020 18:49
Електронний підпис
17 грудня 2020 18:48
Тендерна_гарантія.rar
17 грудня 2020 18:48
Інші_документи.pdf
17 грудня 2020 18:48
Тендерна_Пропозиція.pdf

Публічні документи

17 грудня 2020 18:26
Електронний підпис
17 грудня 2020 18:23
тех заданіе ч3.pdf
17 грудня 2020 18:23
тех заданіе ч2.pdf
17 грудня 2020 18:23
тех заданіе ч1.pdf
17 грудня 2020 18:23
тендерна гарант_я 12194-20.pdf
17 грудня 2020 18:23
Статут.pdf
17 грудня 2020 18:23
решение №2.pdf
17 грудня 2020 18:23
Протокол Н1.7Z
17 грудня 2020 18:23
Пропозиція.pdf
17 грудня 2020 18:23
Наказ Фролова Ю.1.7Z
17 грудня 2020 18:23
наказ на директора.pdf
17 грудня 2020 18:23
Лист для клієнті1.7z
17 грудня 2020 18:23
ДЦ ч.3.pdf
17 грудня 2020 18:23
ДЦ ч.2.pdf
17 грудня 2020 18:23
ДЦ ч.1.pdf
17 грудня 2020 18:23
декларація.pdf
17 грудня 2020 18:23
Гарантія 12194-20.7z
17 грудня 2020 18:23
Витяг ПДВ.pdf
17 грудня 2020 18:23
Витяг із Статут1.7z
17 грудня 2020 18:23
Банківська ліцензі1.7z
17 грудня 2020 18:23
Аналог дог №80 часть5.pdf
17 грудня 2020 18:23
Аналог дог №80 часть4.pdf
17 грудня 2020 18:23
Аналог дог №80 часть3.pdf
17 грудня 2020 18:23
Аналог дог №80 часть2.pdf
17 грудня 2020 18:23
Аналог дог №80 часть1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІВАТ ІНВЕСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"

ТОВ "ТД МАГНУМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВІВАТ ІНВЕСТ"
#34501006
Відхилено 41 910 000,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2020 11:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 грудня 2020 13:29
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"
#31061880
Переможець 42 348 996,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2020 15:55

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: Умовами п. 5.3. розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що Замовником було встановлено кваліфікаційний критерій до учасника “Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного договору:. На підтвердження такого досвіду учасники у складі тендерної пропозиції повинні були надати: “5.3.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації. 5.3.2. Завірені копії підтверджуючих документів (договорів, актів виконаних робіт на всю суму договору, видаткових накладних тощо). 5.3.3. Оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічного договору, з зазначенням інформації про належне виконання договору, введення в експлуатацію об’єкту/завершення робіт. Відповідний досвід роботи: не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх 4(чотирьох) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції.Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 (чотирьох) років. Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт.” Відповідно до положень п. 7 розділу І тендерної документації, серед іншого, передбачено, що: “Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений іншою мовою, ніж українська, учасник надає переклад цього документу.” Учасником ТОВ “ВІВАТ ІНВЕСТ” в складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічних договорів. Зазначена довідка містить інформацію про виконання аналогічного договору з ТОВ “Шахта “Свято-Покровська № 3” на будівельно-монтажні роботи в обсязі, передбаченому погодженим Замовником Кошторисом, проектами з об’ємів будівництва (договір № 1333ШСП від 30.09.2019 р.). Водночас, в складі тендерної пропозиції ТОВ “ВІВАТ ІНВЕСТ” не було надано вказаний договір відповідно до умов п. 5.3. розділу ІІІ та п. 7 розділу І тендерної документації. Умовами п. 5.4. розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що Замовником було встановлено кваліфікаційний критерій до учасника “Наявність фінансової спроможності”. На підтвердження такого досвіду учасники у складі тендерної пропозиції повинні були надати: “5.4.1. Копії балансу Учасника (форма № 1) за звітний період та чотири попередні роки * *у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у п.5 кваліфікаційних критеріїв, такий учасник подає у складі пропозиції конкурсних торгів копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього. Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за звітний період та чотири попередні роки. 5.4.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за звітний період та чотири попередні роки.* Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за звітний період та чотири попередні роки. Для Учасників торгів – фізичних осіб-підприємців — копії Декларації про доходи, одержані за звітний період та чотири попередні роки (форма № 1); або копія звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за звітний період та чотири попередні роки, якщо Учасник платник єдиного податку. 5.4.3. Копія звіту про рух грошових коштів за звітний період та чотири попередні роки (відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»), завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника*; Фінансова спроможність учасника закупівлі: середньорічний оборот коштів за останні 4 (чотири) роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції. Водночас, в складі тендерної пропозиції ТОВ “ВІВАТ ІНВЕСТ” не було надано надано документи на підтвердження фінансової спроможності (відповідно до п. 5.4. розділу ІІІ тендерної документації) за звітний період та чотири попередні роки. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності - п. 5.3. та п. 5.4. розділу ІІІ тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - аналогічний договір з ТОВ “Шахта “Свято-Покровська № 3” на будівельно-монтажні роботи в обсязі, передбаченому погодженим Замовником Кошторисом, проектами з об’ємів будівництва (договір № 1333ШСП від 30.09.2019 р.) (відповідно до положень тендерної документації); - копії документів на підтвердження фінансової спроможності за звітний період та чотири попередні роки, відповідно до вимог п. 5.4. тендерної документації.

Документи

28 грудня 2020 11:39
Електронний підпис
28 грудня 2020 11:25
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2020 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"
#31061880
42 348 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2021 12:14
додаткова угода 3_compressed.pdf зміни до договору
09 грудня 2021 09:35
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2021 08:56
ду2а.pdf зміни до договору
04 жовтня 2021 08:23
Електронний підпис укладений
29 вересня 2021 14:36
ду02.pdf зміни до договору
29 вересня 2021 14:30
Електронний підпис укладений
26 квітня 2021 16:15
д у 01.pdf зміни до договору
26 квітня 2021 10:57
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 15:38
Договір укладений
11 січня 2021 14:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: ZP03_06-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до неістотних умов договору
Номер договору про закупівлю: ZP03_06-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна неістотних умов договору
Номер договору про закупівлю: ZP03_06-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 02а
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: ZP03_06-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML