Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Влаштування світлофорного об'єкта на перехресті вул. Центральна - вул. Миру в с.Микуличі, Бородянського району, Київської області
Очікувана вартість
458 623,20 UAH
UA-2020-12-02-012322-b 0da30368cfb74ef69a78eb6a138df39c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марта Чайкун

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Марта Чайкун
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2020 17:55
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 458 623,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 293,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Влаштування світлофорного об'єкта на перехресті вул. Центральна - вул. Миру в с.Микуличі, Бородянського району, Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07852, Україна, Київська область, с.Микуличі, Бородянського району, перехрестя вул. Центральна - вул. Мир
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник здійснює платежі протягом 7 робочих днів на підставі підписаних Сторонами актів здачі-приймання виконаних робіт. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2020 17:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 17:55
д.2 Технічне завдання.PDF
02 грудня 2020 17:55
Оголошення.doc
02 грудня 2020 17:55
д.4 Проєкт договору.docx
02 грудня 2020 17:55
д.3 Вимоги до Учасників.doc
02 грудня 2020 17:55
д.1 Форма_ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМК РЕМ-БУД" 454 036,97
UAH з ПДВ
454 036,97
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2020 20:01
Електронний підпис
10 грудня 2020 19:56
2 проєкт договору.PDF
10 грудня 2020 19:54
Статут+.pdf
10 грудня 2020 19:54
паспорт директора.pdf
10 грудня 2020 19:54
2 проєкт договору.PDF
10 грудня 2020 19:54
2 проєкт договору_removed.pdf
10 грудня 2020 19:54
протокол зборів 1+.pdf
10 грудня 2020 19:54
Ліцензія+.pdf
10 грудня 2020 19:54
опис до Статуту+.pdf
10 грудня 2020 19:54
витяг з ЄДР_09-12-20.pdf
10 грудня 2020 19:54
38256839 ТОВ АМК РЕМ-Буд.pdf
10 грудня 2020 19:54
Дозвіл+.pdf
10 грудня 2020 19:54
витяг ПДВ+.pdf
10 грудня 2020 19:54
13 довідка щодо санкцій.pdf
10 грудня 2020 19:54
9 технічні вимоги.pdf
10 грудня 2020 19:54
6 наявність МТБ.PDF
10 грудня 2020 19:54
8 лист погодження з ТВ.pdf
10 грудня 2020 19:54
1 цінова пропозиція.PDF
10 грудня 2020 19:54
4 наявність досвіду.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМК РЕМ-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМК РЕМ-БУД"
#38256839
Переможець 454 036,97
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 12:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 12:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМК РЕМ-БУД"
#38256839
454 036,97
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 12:54
Додаткова угода № 1 від 31.12.2020_№42-20.PDF зміни до договору
05 січня 2021 12:53
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 12:45
Договір №42-20 від 31.12.2020.PDF укладений
05 січня 2021 12:45
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 11:48
Договір №42-20 від 31.12.2020.PDF укладений
05 січня 2021 11:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 42-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML