Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з забезпечення функціонування автоматизованої системи документообігу
Очікувана вартість
1 979 477,28 UAH
UA-2020-12-02-011215-b d9ae74e0fc6a4f59a027365aae376263
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Клюєва

+38567440044 klueva@dp.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СУДОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ УКРАЇНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 26239738
Вебсайт: http://dp.court.gov.ua/tu04/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 57
Контактна особа: Анна Клюєва
+38567440044
klueva@dp.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2020 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2020 18:00
Очікувана вартість: 1 979 477,28 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 897,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Мова закупівлі українська, закупівля проводиться на очікувану вартість на 2021 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
88212 послуга
Послуги з забезпечення функціонування автоматизованої системи документообігу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Послуг Замовником здійснюється протягом 7 робочих днів з дати підписання належним чином оформлених Актів приймання-передачі Послуг Отримувачем та рахунку. Мова закупівлі українська, закупівля проводиться на очікувану вартість на 2021 рік Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Державне підприємство "Інформаційні судові системи" 1 979 477,28
UAH з ПДВ
1 979 477,28
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Державне підприємство "Інформаційні судові системи"

Інформація про відміну

Дата відміни
18 грудня 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій