Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
SSU B D.1.1-1 ISO 2013, An emergency service and networks of water supply, drainage and power supply
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38114671 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОСКРЕСЕНСЬКА, будинок 16 |
Контактна особа: |
Наталія Олександрівна Іванюшенко +380567451049 natalya0301@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Nataliia +380567781207 natalya0301@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | DEPARTAMENT ZhYTLOVOGO GOSPODARSTVA DNIPROVSKOYi MISKOYi RADY |
National ID: | 38114671 |
Contact point: |
Ivaniushenko Nataliia +380567451049 natalya0301@ukr.net |
Additional contacts: |
Nataliia +380567781207 natalya0301@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2020 16:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 січня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 18 січня 2021 14:20 |
Очікувана вартість: | 250 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 250000 UAH |
Publication date: | 02 грудня 2020 16:28 |
Enquiries until: | 25 грудня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 31 грудня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 січня 2021 17:00 |
Information
Estimated total value: | 250 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 500 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50800000-3: Послуги з різних видів ремонту і технічного обслуговування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування: міський бюджет | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2020 11:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 грудня 2020 16:28 |
ТД послуги аварійка 02.12.doc |
03 грудня 2020 11:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 грудня 2020 16:28 |
ТД послуги аварійка 02.12.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-28-000003 ● 9287a95ef8e64ae09f52834972ebf991
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2022 09:23 |
27.01.2022 № 50
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 27.01.2022 № 50
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9
UA-2020-12-02-010900-b
02.12.2020 Департамент житлового господарства Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 38114671) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-01 09:59:21
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Аварійне обслуговування внутрішньо-будинкових мереж водопостачання, водовідведення та електропостачання», ДК 021:2015:50800000-3: Послуги з різних видів ремонту і технічного обслуговування (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-02-010900-b), яку проведено ДЕПАРТАМЕНТОМ ЖИТЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua) Замовник є розпорядником бюджетних коштів на якого поширюються норми пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266). З огляду на зазначене, просимо зазначити яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість та надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано Постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710, із змінами.
Відповідні пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-03 14:03:45
Пояснення
Департаментом житлового господарства Дніпровської міської ради самостійно визначено очікувану вартість послуг з аварійного обслуговування внутрішньо-будинкових мереж водопостачання, водовідведення та електропостачання, керуючись річною потребою, співставляючи очікувану вартість закупівлі з вартістю послуг на 2020 рік і попередніми роками та грунтуючись на «Програмі реформування та розвитку житлового господарства м. Дніпра на 2020 - 2024 роки» (зі змінами), прийнятою рішенням Дніпровською міською радою від 30.03.2016 № 18/5 і внесеними подальшими змінами (доповненнями), в якій закладено щорічне зростання вартості даних послуг на десять відсотків на рік. Замовник самостійно визначив необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі передбачені у Додатку 3 до тендерної документації, а також проектом договору передбачено, що послуги повинні надаватися Виконавцем з належною якістю та відповідно до норм чинного законодавства України, характеристик, правил тощо з врахуванням застосування заходів із захисту довкілля.
Стосовно оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті повідомляємо наступне.
19.12.2020 набрала чинності постанова КМУ від 16.12.2020 № 1266, якою, серед іншого, внесено зміни до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», відповідно до яких зобов’язано Головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити (пункт 4-1 Постанови КМУ № 710):
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб'єкта управління об'єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб'єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Слід звернути Вашу увагу на те, що закупівлю послуг «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Аварійне обслуговування внутрішньо-будинкових мереж водопостачання, водовідведення та електропостачання», за номером ID: UA-2020-12-02-010900-b було оголошено 2 грудня 2020 року, ще до набрання чинності змін, що були внесені до вищезазначеної постанови. А отже, з урахуванням вищезазначеного, у Замовника була відсутня необхідність оприлюднення зазначеної інформації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Аварійне обслуговування внутрішньо-будинкових мереж водопостачання, водовідведення та електропостачання» 17 лютого 2022 року в електронній системі було оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі. За результатами моніторингу опубліковано висновок, згідно якого встановлено, порушення пункту 3 Розділу 1 Порядку 708 та пункту 22 частини першої статті 1 Закону та частини першої розділу 1 Порядку визначення предмета закупівлі (Порядок 708), та недотримання вимог Наказу № 710 Мінекономіки "Про затвердження переліку формальних помилок". Згідно висновку: Моніторингом установлено, що відповідно до інформації про предмет закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник визначив предмет закупівлі послуги «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Аварійне обслуговування внутрішньо-будинкових мереж водопостачання, водовідведення та електропостачання» за ДК 021:2015: 50800000-3 – Послуги з різних видів ремонту і технічного обслуговування, тобто із зазначенням третьої цифри Єдиного закупівельного словника, що суперечить вимогам пункту 3 Розділу І Порядку №708. В свою чергу, відповідно до пункту 1.1. Договору від 03.02.2021 №01/2021, Виконавець зобов'язується у 2021 році надати ДК 021:2015 код 50800000-3 Послуги з різних видів ремонту і технічного обслуговування (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Аварійне обслуговування внутрішньо- будинкових мереж водопостачання, водовідведення та електропостачання) згідно з переліком послуг та у кількості, визначеними у Додатку №1 до Договору. Додаток №1 до Договору від 03.02.2021 №01/2021 містить: Розділ №1 «Холодне водопостачання (заміна труб до 3х метрів)», Розділ №2 «Водовідведення (заміна труб до 5 метрів) Каналізація», Розділ №3 «Електромережі (заміна дротів до повного відновлення електропостачання)» та Розділ №4 «Теплові мережі (заміна труб до 3х метрів)». При цьому, Єдиним закупівельним словником для закупівлі таких послуг передбачений код 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель та код 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення. Враховуючи зазначене, Замовником не дотримано вимоги пункту 22 частини першої статті 1 Закону та частини першої розділу І Порядку № 708. 1. Відповідно до пункту 3 розділу І «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 №708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за №500/34783 (далі – Порядок №708) предмет закупівлі послуг визначається замовником згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону. При цьому, для окремих видів предметів закупівлі Порядком визначено різні способи визначення предмету закупівлі. Визначення коду закупівлі - рішення Замовника, яке не повинно призвети до уникнення застосування Закону. Тобто Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону (ч. 10 ст. 3 Закону). Предмет закупівлі визначається замовником самостійно з дотриманням вимог Закону та Порядку. Проте код Єдиного закупівельного словника зазначається в електронній системі закупівель замовником самостійно із зазначенням коду, який найбільше відповідає предмету закупівлі. Під час оголошення закупівлі Замовником було обрано ДК 021:2015 код 50800000-3 Послуги з різних видів ремонту і технічного обслуговування» як найбільш підходящий. Ураховуючи вищевикладене, повідомляємо, що при визначенні предмету та коду закупівлі замовником не порушено вимоги Законодавства, предмет закупівлі було сформульовано так, що за змістом відповідає суті предмету закупівлі. На підставі зазначеного Замовник не вбачає жодних порушень законодавства з питань публічних закупівель, в тому числі Порядку. Окрім того, моніторингом установлено, що відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. При цьому, наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 затверджено Перелік формальних помилок (далі - Наказ №710). Проте, встановлений Замовником у пункті 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації перелік формальних (несуттєвих) помилок не відповідає Переліку формальних помилок, затвердженому Наказом №710. 2. Стосовно зазначення Замовником в тендерній документації переліку формальних помилок, який нібито не відповідає затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 Переліку формальних помилок, зазначаємо наступне. Так, відповідно до п.31 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація. Крім того, наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» затверджено примірну тендерну документацію для процедури закупівлі –Відкриті торги. Примірна тендерна документація містить, зокрема обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом та інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель і додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. При цьому зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. Замовником, з урахуванням вищезазначеного було розроблено Тендерну документацію та наведено приклади формальних (несуттєвих) помилок, які, зауважимо, не суперечать Переліку формальних (несуттєвих) помилок, наведених у Наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710. Разом із тим, звертаємо Вашу увагу, що чинне законодавство України не вказує у якому саме вигляді мають відображатися у тендерній документації приклади формальних (несуттєвих) помилок. Таким чином замовник вважає, що його рішення стосовно складання тендерної документації жодним чином не вплинули на перебіг процедури закупівлі, не обмежили права учасників процедури закупівлі, не вплинули на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі, таким чином, замовником дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Щодо притягнення до відповідальності винних осіб: у Висновку зазначено, що з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Слід зазначити, що у чинному законодавстві для працівників існує тільки дисциплінарний вид відповідальності. Так, відповідно до статті 148 Кодексу законів про працю дисциплінарне стягнення не може бути накладене пізніше шести місяців з дня вчинення проступку. Відповідно, порушення зазначене у Висновку вчинено більше як шість місяців, тому притягнення до відповідальності винних осіб буде кваліфікуватись як порушення трудового законодавства. Враховуючи вищевикладене, повідомляємо, що з усіма членами тендерного комітету було проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено не неухильне дотримання норм бюджетного законодавства у своїй подальшій роботі.
2022-02-22 09:27:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 березня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу тендерної документації встановлено не дотримання вимог наказу № 710, яким затверджений Перелік формальних помилок.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38114671 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОСКРЕСЕНСЬКА, будинок 16 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "АДОНІЯ КОМПАНІ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" #41074702 |
Переможець |
244 998 360,49
UAH з ПДВ
|
21 січня 2021 10:08
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2022 14:30
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2022 14:30
|
звіт 01-2021.pdf | укладений |
05 липня 2022 14:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2022 14:22
|
01-2021 ду 4.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2022 13:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 11:12
|
01-2021 ду3.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 10:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 12:38
|
01-2021 ДУ № 2.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 12:35
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2021 11:02
|
01-2021 ду1.pdf | укладений |
03 лютого 2021 10:57
|
01-2021.pdf | укладений |
03 лютого 2021 10:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на ступний рік в обсязі, що не перевищує 20 % Договору, а саме до 31.03.2022 та до повного виконання договірних зобов'язань щодо оплати |
Номер договору про закупівлю: | 01/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2022 р. в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 01/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згода про оплату за надані послуги у січні 2022 року на суму 21995099,36 грн., що не перевищує 20 відсотків загальної суми договору, укладеному у 2021 році. |
Номер договору про закупівлю: | 01/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |