Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Страхові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015-66510000-8 (Добровільне комплексне страхування здоров`я на випадок хвороби та медичного страхування «Турбота 24/7- COVID19 E»)
Очікувана вартість
41 100,00 UAH
UA-2020-12-02-008036-c bdf43ba567a44a4888ed618027b6798d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Глибишина Наталія Олександрівна

+380435321341 ekonomistu_lpl@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Теплицька центральна районна лікарня" Теплицької районної ради
Код ЄДРПОУ: 01982643
Місцезнаходження: 23800, Україна , Вінницька обл., смт Теплик, вул. Незалежності,2
Контактна особа: Глибишина Наталія Олександрівна
+380435321341
ekonomistu_lpl@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги


Страхові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015-66510000-8 (Добровільне комплексне страхування здоров`я на випадок хвороби та медичного страхування «Турбота 24/7- COVID19 E»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
137 послуга
Страхові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015-66510000-8 (Добровільне комплексне страхування здоров`я на випадок хвороби та медичного страхування «Турбота 24/7- COVID19 E»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23800, Україна, Вінницька область, смт. Теплик, вул. Незалежності,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія джерело фінансування: місцевий бюджет Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

02 грудня 2020 18:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство "Українська пожежно - страхова компанія"
#25983239
Переможець 41 100,00
UAH
10 грудня 2020 12:33

Документи

10 грудня 2020 12:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:02
додаткова угода.jpg зміни до договору
04 січня 2021 15:48
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 12:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 035/112/200047
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 035/112/200047
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML