Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт ж/фонду: модернізація, пусконалагоджувальні роботи вантажопасажирського ліфта в кількості 1 (одна) одиниця за адресою: м. Одеса, вул. Михайла Грушевського, 52
Очікувана вартість
1 005 419,80 UAH
UA-2020-12-02-007471-c 1a0426ca1a744644ab90dcbabf8a9c81
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Митникова Наталія Василівна

+380487054865 ekotdel@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент міського господарства Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34674154
Місцезнаходження: 65017, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул. Косовська, 2-Д
Контактна особа: Митникова Наталія Василівна
+380487054865
ekotdel@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2020 17:12
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2020 17:17
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 17:17
Очікувана вартість: 1 005 419,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 162,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


згідно ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт ж/фонду: модернізація, пусконалагоджувальні роботи вантажопасажирського ліфта в кількості 1 (одна) одиниця за адресою: м. Одеса, вул. Михайла Грушевського, 52
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Михайла Грушевського, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником Підряднику виконаних робіт, на підставі підписаних Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ – 2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма №КБ –3), без зауважень, у строк до 90 календарних днів, за умови наявності бюджетних коштів на рахунку Замовника Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2020 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 17:12
Додаток _ 3 проект договору_ліфт Мих Груш 52.docx
02 грудня 2020 17:12
ОГОЛОШЕННЯ лифти М. Грушевського_ 52.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2020 17:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" 973 299,60
UAH з ПДВ
973 299,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 11:13
Електронний підпис
11 грудня 2020 11:12
ліцензія.pdf.p7s
11 грудня 2020 11:12
ліцензія.pdf
11 грудня 2020 11:12
016-001-44314-2020.pdf.p7s
11 грудня 2020 11:12
016-001-44314-2020.pdf
11 грудня 2020 11:12
Витяг Філія 06.11.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"
#26209430
Переможець 973 299,60
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 17:55

Документи

15 грудня 2020 17:55
Електронний підпис
15 грудня 2020 17:50
повідомлення
15 грудня 2020 17:50
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2020 17:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"
#26209430
973 299,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 грудня 2020 17:55
Електронний підпис
15 грудня 2020 17:50
повідомлення
15 грудня 2020 17:50
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 липня 2021 17:21
Мих. Грушевського_ 52.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 11:07
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 17:59
договір укладений
24 грудня 2020 17:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.5 частини 4 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) №922-VIII від 25.12.2015 року, ч.1 статті 651 Цивільного Кодексу України, п.5.3, п. 10.3 договору на закупівлю внести зміни
Номер договору про закупівлю: 964
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2020 — 04 грудня 2021
Сума оплати за договором: 973 299,60
UAH (в тому числі ПДВ 162 216,60 UAH)