Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

молоко пастеризоване
Очікувана вартість
77 000,00 UAH
UA-2020-12-02-007247-c 9fdb3e0a58354a5eb8726bc4f128ed43
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прозапас Оксана Юріївна

380967109237 dnz5_sarny@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №5 Вербиченька" комунальної власності Сарненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37504717
Місцезнаходження: 34500, Україна , Рівненська обл., Сарни, Белгородська, 3
Контактна особа: Прозапас Оксана Юріївна
380967109237
dnz5_sarny@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2020 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 77 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 385,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Закупівля на 2021 рік.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3500 кілограми
Молоко пастеризоване 2,5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару проводиться після поставки товару протягом 30 (тридцяти) календарних днів. Замовник здійснює оплату в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставку товару здійснюються протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Підставою для проведення розрахунків є видаткові накладні. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2020 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 16:58
1. ОГОЛОШЕННЯ МОЛОКО.DOCX

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТзОВ "Радивилівмолоко" 74 130,00
UAH з ПДВ
74 130,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2020 19:16
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТзОВ "Радивилівмолоко"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "Радивилівмолоко"
#31259168
Переможець 74 130,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2020 16:40

Документи

16 грудня 2020 16:40
Електронний підпис
16 грудня 2020 16:39
Протокол №33.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2020 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТзОВ "Радивилівмолоко"
#31259168
74 130,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 грудня 2020 16:40
Електронний підпис
16 грудня 2020 16:39
Протокол №33.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 12:20
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 16:10
ДУ №3 до дог №89.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 16:07
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2021 14:35
додаткова угода №2 до договору №89.pdf зміни до договору
30 серпня 2021 14:33
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 12:38
ДУ до дог.89.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 12:38
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 16:03
Договір №89.pdf укладений
28 грудня 2020 15:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна найменування та розрахункових реквізитиів Замовника
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): КЕРУЮЧИСЬ П.2 Ч.5 СТ.41 ЗУ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" БУЛО ДОМОВЛЕНО ЗБІЛЬШИТИ ВАРТІСТЬ ОДИНИЦІ ПРОДУКЦІЇ В МЕЖАХ ДОПУСТИМИХ НОРМ(10%)- НА 2,04 ГРН, АБО НА 9,6% І БУДЕ СТАНОВИТИ 23.22 ГРН З ПДВ, АБО 19.35 БЕЗ ПДВ
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі було прийнято рішення зменшити суму договору на 16 840,00 грн. (Шiстнадцять тисяч вiсiмсот сорок гривень 00 копiйок), пункт 3.1. викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 57 290 грн. 00 коп. (П'ятдесят сiм тисяч двiстi дев'яносто гривень 00 копiйок)»
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Молоко пастеризоване 2,5% 2467.27 кілограми 23,22
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 57 263,70
UAH (в тому числі ПДВ 9 543,95 UAH)