Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Борошно, крупи
Очікувана вартість
220 091,00 UAH
UA-2020-12-02-007206-b cb9e33c30044488dac8b00d7d23207b7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лілія Степанченко

+380975813211 baratov_pnd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БАРАТІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Код ЄДРПОУ: 02770110
Місцезнаходження: 55604, Україна , Миколаївська обл., с. Баратівка , вул. Степова,1
Контактна особа: Лілія Степанченко
+380975813211
baratov_pnd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2020 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2020 13:00
Початок аукціону: 21 грудня 2020 11:13
Очікувана вартість: 220 091,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 200,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Всі документи які викладаються учасниками повинні бути викладені Українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13332 кілограми
Борошно в/г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55604, Україна, Миколаївська область, с.Баратівка, вул. Степова,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 березня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
375 кілограми
рис оброблений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55604, Україна, Миколаївська область, с.Баратівка, вул. Степова,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 березня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
300 кілограми
кр. арнаутка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55604, Україна, Миколаївська область, с.Баратівка, вул. Степова,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 березня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
375 кілограми
пшоно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55604, Україна, Миколаївська область, с.Баратівка, вул. Степова,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 березня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
250 кілограми
кр. перлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55604, Україна, Миколаївська область, с.Баратівка, вул. Степова,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 березня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
375 кілограми
гречка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55604, Україна, Миколаївська область, с.Баратівка, вул. Степова,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 березня 2021
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2020 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 14:12
Протокол №352 борошно крупи.docx
02 грудня 2020 14:12
ТД Борошно крупи - відкриті торги.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-19-000007 ● 2a1264771cf04325b6316dda75ec125d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 лютого 2021 13:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

19.02.2021 № 117



Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 19.02.2021.



Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області
від 19.02.2021 № 117

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель

№ 1 UA-2020-12-02-007206-b 02.12.2020

Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 10 березня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2020 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ІВАНІШИНА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА" 171 651,70
UAH з ПДВ
152 793,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГУСЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 172 204,20
UAH з ПДВ
152 793,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 грудня 2020 11:33
Електронний підпис
18 грудня 2020 10:53
Електронний підпис
18 грудня 2020 10:51
цінова пропозиція.pdf
18 грудня 2020 10:51
СЕРТИФІКАТ СУБХП.pdf
18 грудня 2020 10:51
Мед. книжка комірника.pdf
18 грудня 2020 10:51
Мед. книжка водія.pdf
18 грудня 2020 10:51
кваліфікаційні вимоги.pdf
18 грудня 2020 10:51
Довідка банку.pdf
18 грудня 2020 10:51
ВИТЯГ з ЄДР.pdf

Публічні документи

29 грудня 2020 12:32
Електронний підпис
29 грудня 2020 12:29
оновлена пропозиція.pdf
29 грудня 2020 12:29
документи переможця.pdf
29 грудня 2020 12:29
8.pdf
15 грудня 2020 17:22
Електронний підпис
15 грудня 2020 17:21
6.pdf
15 грудня 2020 17:21
5.pdf
15 грудня 2020 17:21
4.pdf
15 грудня 2020 17:21
3.pdf
15 грудня 2020 17:21
2.pdf
15 грудня 2020 17:21
1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ІВАНІШИНА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА"

ФОП "ГУСЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ІВАНІШИНА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#2632807787
Рішення скасоване 152 793,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2020 09:23
ФОП "ІВАНІШИНА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#2632807787
Відхилено 152 793,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2020 09:25
ФОП "ГУСЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2708509339
Переможець 152 793,30
UAH з ПДВ
29 грудня 2020 10:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "ГУСЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #2708509339

№ рішення у справі

65/48-р/к

Дата рішення у справі

26.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2020 10:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГУСЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2708509339
152 793,30
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 лютого 2021 08:48
ДУ.jpg укладений
17 лютого 2021 08:48
ДУ1.jpg укладений
17 лютого 2021 08:48
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 10:44
IMG_20210111_094833.jpg укладений
11 січня 2021 10:44
IMG_20210111_094823.jpg укладений
11 січня 2021 10:44
IMG_20210111_094849.jpg укладений
11 січня 2021 10:44
IMG_20210111_094839.jpg укладений
11 січня 2021 10:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 січня 2021 — 16 лютого 2021
Сума оплати за договором: 53 156,50
UAH
Причини розірвання договору: Постачальник відмовляється від постачання продукції в зв'язку з підвищенням закупівельних цін