Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони приміщень, що здійснюються технічними засобами; послуги з охорони приміщень та прилеглої території, що здійснюються працівниками охоронних служб
Очікувана вартість
2 892 100,00 UAH
UA-2020-12-02-006983-c d279fb9a587f44079af362d8a92c5d5b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Товстокорий Андрій Олександрович

+380577867169 zakupivli_cpto@khcz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Харківський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості
Код ЄДРПОУ: 35993839
Місцезнаходження: 62303, Україна , Харківська обл., місто Дергачі, вулиця Наукова, будинок 1
Контактна особа: Товстокорий Андрій Олександрович
+380577867169
zakupivli_cpto@khcz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2020 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2020 16:40
Початок аукціону: 21 грудня 2020 11:47
Очікувана вартість: 2 892 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 460,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
87860 година
Послуги з охорони приміщень, що здійснюються технічними засобами; послуги з охорони приміщень та прилеглої території, що здійснюються працівниками охоронних служб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2020 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2020 16:11
ЗміниДоТД.pdf
03 грудня 2020 16:02
ЗміниДоТД.pdf
03 грудня 2020 16:11
Додаток 7 Проєкт договору (нова редакція).docx
03 грудня 2020 16:02
Додаток 7 Проєкт договору (нова редакція).docx
03 грудня 2020 16:11
Додаток 5 Технічні якісні кількісні характеристики (нова редакція).docx
03 грудня 2020 16:02
Додаток 5 Технічні якісні кількісні характеристики (нова редакція).docx
02 грудня 2020 16:37
ОголошПослугаОхраниНа2021.pdf
02 грудня 2020 16:36
Додаток 9 Проект договора забезпечення.docx
02 грудня 2020 16:36
Додаток 8 Лист згода Персональні дані.docx
02 грудня 2020 16:36
Додаток 7 Проєкт договору.docx
02 грудня 2020 16:36
Додаток 6 Загальні відомості учасника.docx
02 грудня 2020 16:36
Додаток 5 Технічні якісні кількісні характеристики .docx
02 грудня 2020 16:36
Додаток 4 Тендерна Пропозиція.docx
02 грудня 2020 16:36
Додаток 3 Ст 17.docx
02 грудня 2020 16:36
Додаток 2 Інші.docx
02 грудня 2020 16:36
Додаток 1 Кваліфікаційні.docx
02 грудня 2020 16:36
ТД_Охорон_21_2.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-05-000023 ● a2133c3f77d24429a2f05e21beb76dac
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 січня 2021 16:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

04.01.2020 № 1
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 04.01.2021 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 04.01.2020 №1

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2020-12-02-006983-c 02.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Пояснення щодо Висновку ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ про результати проведеного на підставі наказу від 04.01.2021 року № 1 моніторингу закупівлі: Послуги з охорони приміщень, що здійснюються технічними засобами; послуги з охорони приміщень та прилеглої території, що здійснюються працівниками охоронних служб (ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги), (далі – Висновок), проведеної Замовником – Харківським центром професійно-технічної освіти державної служби зайнятості (далі – Замовник).

2021-02-03 15:33:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 11 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2020 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОНА-ЛЕГІОН" 2 889 446,00
UAH з ПДВ
2 889 446,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РУБІЖ-ІV" 2 892 100,00
UAH з ПДВ
2 892 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2020 16:27
Електронний підпис
17 грудня 2020 16:25
24 Акти надання послуг.pdf
17 грудня 2020 16:25
23 Довідки працівники.pdf
17 грудня 2020 16:25
22 Аналогічний договір.pdf
17 грудня 2020 16:25
21 Установчі.pdf
17 грудня 2020 16:25
20 Накази працівники.pdf
17 грудня 2020 16:25
19 Фото форма.pdf
17 грудня 2020 16:24
14 Довідка нарк огляд.pdf
17 грудня 2020 16:24
11 Інформація про МТБ.pdf
17 грудня 2020 16:24
10 Інформація спецодяг.pdf
17 грудня 2020 16:24
9 Згода персональні.pdf
17 грудня 2020 16:24
8 Загальні відомості.pdf
17 грудня 2020 16:24
7 Форма - дислокація.pdf
17 грудня 2020 16:24
5 Проект договору.pdf
17 грудня 2020 16:24
4 Тендерна пропозиція.pdf
17 грудня 2020 16:24
3 Ст 17.pdf
17 грудня 2020 16:24
1 Уповноважена особа.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОХОРОНА-ЛЕГІОН"

ПП "РУБІЖ-ІV"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОХОРОНА-ЛЕГІОН"
#35972866
Переможець 2 889 446,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2020 17:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2020 17:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОНА-ЛЕГІОН"
#35972866
2 889 446,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 13:24
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 15:54
Додаткова угода 1 від 06.01.2021 .pdf зміни до договору
11 січня 2021 15:52
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 13:41
Договір укладений
06 січня 2021 13:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1572
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 841 763,40
UAH