Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2020-12-02-006462-c b57ebaeacee640dcac4aadb62c961087
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Смирнова Юлія Миколаївна

380444250466 tpodil_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТЕАТРАЛЬНО-ВИДОВИЩНИЙ ЗАКЛАД КУЛЬТУРИ "КИЇВСЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ДРАМАТИЧНИЙ ТЕАТР НА ПОДОЛІ"
Код ЄДРПОУ: 13699036
Місцезнаходження: 01025, Україна , Київська обл., Київ, АНДРІЇВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 20-Б
Контактна особа: Смирнова Юлія Миколаївна
380444250466
tpodil_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2020 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2020 19:00
Початок аукціону: 21 грудня 2020 13:33
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Закупівля на 2021 рік.
Об’єкт охорони: два споріднених між собою корпуси загальною площею 3 500 кв. м. за адресою: Андріївський узвіз, 20 (А, Б), м. Київ, 3 пости охорони:
1-й пост: цілодобовий – "Пост у фойє" (корпус "А");
2-й пост: цілодобовий – "Пост відеоспостереження" (корпус "А");
3-й пост: цілодобовий – "Пост по периметру будівель" (корпус "А", корпус "Б").
Кількість постів за необхідності може змінюватися (наприклад, зменшуватися на період відпусток), в межах вартості договору, який буде укладено за результатами проведення процедури закупівлі.
Більш детально – див. Додаток № 1 до тендерної документації та проект договору (Додаток № 6 до тендерної документації).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони об'єктів ТВЗК "КАДТ НА ПОДОЛІ" у 2021 році"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, АНДРІЇВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 20-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться щомісячно, на підставі Акта здачі-приймання послуг у безготівковому порядку на розрахунковий рахунок Виконавця до 5 числа місяця наступного за звітним Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2020 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 16:10
ТД_12.11.2020_зі змінами від 30.11.2020.doc
02 грудня 2020 16:10
зміни від 30.11.2020_222.doc
02 грудня 2020 16:10
Оголошення.pdf
02 грудня 2020 16:06
ТД_12.11.2020.doc
02 грудня 2020 16:06
Документи театр на Подолі_оновлені.rar

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "КОНСАЛТ СВ" 898 776,00
UAH з ПДВ
898 776,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "ЛЕГІОН-КИЇВ" 1 133 662,00
UAH з ПДВ
1 077 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕГАЗАХИСТ ПЛЮС" 1 169 460,00
UAH з ПДВ
1 077 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 грудня 2020 13:22
Електронний підпис
31 грудня 2020 13:21
ч.2. ст17...pdf
28 грудня 2020 17:19
Електронний підпис
28 грудня 2020 17:18
ч.2. ст17.pdf
28 грудня 2020 17:18
Цінова пропозиція.pdf
28 грудня 2020 17:18
протокол Керівник.pdf
28 грудня 2020 17:18
податкова.pdf
28 грудня 2020 17:18
п.12. ст17.pdf
28 грудня 2020 17:18
наказ Керівник.pdf
28 грудня 2020 17:18
Калькуляція.pdf
28 грудня 2020 17:18
Довідка.pdf.p7s
28 грудня 2020 17:18
Довідка.pdf
28 грудня 2020 17:18
Довідка корупція дир.pdf
28 грудня 2020 17:18
Довідка банкротство.pdf
28 грудня 2020 17:17
Dovidka_20351430430840904867.pdf.p7s
28 грудня 2020 17:17
Довідка.pdf.p7s
28 грудня 2020 17:17
Довідка.pdf
24 грудня 2020 13:18
Електронний підпис
24 грудня 2020 13:17
Акти Освіта 299.pdf
24 грудня 2020 13:17
додаткове пояснення.pdf
24 грудня 2020 10:44
Електронний підпис
24 грудня 2020 10:43
Акти Освіта 229 на 20 рік.pdf
24 грудня 2020 10:43
пояснення на вимогу.pdf
18 грудня 2020 16:39
Електронний підпис
18 грудня 2020 16:33
Трудові.pdf
18 грудня 2020 16:33
Судимість.pdf
18 грудня 2020 16:33
Розряд.pdf
18 грудня 2020 16:33
псих.pdf
18 грудня 2020 16:33
Нарко.pdf
18 грудня 2020 16:33
мед.pdf
18 грудня 2020 16:33
довідка по людям.pdf
18 грудня 2020 16:33
Акти освіта.pdf
18 грудня 2020 16:33
Цінова пропозиція.pdf
18 грудня 2020 16:33
фото форменого одягу.pdf
18 грудня 2020 16:33
транспорт реагування.pdf
18 грудня 2020 16:33
статут.pdf
18 грудня 2020 16:33
Радіозвязок .pdf
18 грудня 2020 16:33
протокол Керівник.pdf
18 грудня 2020 16:33
опис послуг.pdf
18 грудня 2020 16:33
обєднання учасників.pdf
18 грудня 2020 16:33
наказ Керівник.pdf
18 грудня 2020 16:33
Лист Гарантія по ст17.pdf
18 грудня 2020 16:33
код статут.pdf
18 грудня 2020 16:33
Калькуляція.pdf
18 грудня 2020 16:33
довідка субпідрядник.pdf
18 грудня 2020 16:33
довідка про посилення.pdf
18 грудня 2020 16:33
довідка довкілля.pdf
18 грудня 2020 16:33
Видаткові накладні.pdf
18 грудня 2020 16:33
Ан дог, Акти Подол.pdf
18 грудня 2020 16:33
Ан дог та Акт заходи.pdf

Публічні документи

18 грудня 2020 18:59
Електронний підпис
18 грудня 2020 18:58
Довідка_20324337800000463692.pdf.p7s
18 грудня 2020 18:58
ДОВІДКА БАНКРОТСТВО.pdf
18 грудня 2020 18:52
Електронний підпис
18 грудня 2020 18:51
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ .PDF

Публічні документи

18 грудня 2020 17:33
Статут.pdf
18 грудня 2020 17:33
протокол.PDF
18 грудня 2020 17:33
ліцензія.PDF
18 грудня 2020 17:33
копія наказу директор.pdf
18 грудня 2020 17:33
Документи 3.pdf
18 грудня 2020 17:33
Документи 2.pdf
18 грудня 2020 17:33
Документи 1.pdf
18 грудня 2020 17:33
довідка про прац.pdf
18 грудня 2020 17:33
довідка про досвід.pdf
18 грудня 2020 17:33
довідка мат тех база.pdf
18 грудня 2020 17:33
Витяг з ЄДР.pdf
18 грудня 2020 17:33
Витя з Єдинонго под.pdf
18 грудня 2020 17:33
Ан дог, відгук ЗОШ 291.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "КОНСАЛТ СВ"

ТОВ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "ЛЕГІОН-КИЇВ"

ТОВ "МЕГАЗАХИСТ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "КОНСАЛТ СВ"
#34538229
Переможець 898 776,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2020 14:21
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 грудня 2020 13:19
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником (ТВЗК "КАДТ НА ПОДОЛІ") під час розгляду тендерної пропозиції ПП "КОНСАЛТ СВ" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції на закупівлю Охоронних послуг (UA-2020-12-02-006462-c) та подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей стосовно інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон): Довідка про досвід виконання аналогічного договору від 16.12.2020 № 2360/20 містить, зокрема інформацію про виконання договору за предметом "Охоронні послуги (встановлення та обслуговування тривожної кнопки, реагування на тривожні сигнали)" з Управлінням освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації. Згідно із зазначеною в довідці інформацією договір виконувався з 18.06.2020 по 31.03.2020. Фактично договір виконувався до 14.03.2020 (до початку строку дії нового договору за результатами тендеру UA-2020-02-13-002267-b). Крім того, пропозиція учасника містить копію договору № 299 від 18.06.2020 з 6 додатковими угодами. Копія додаткової угоди № 7 від 25.03.2020 відсутня. На підтвердження факту виконання договору у повному обсязі надано скановані копії актів надання послуг за період з 18.06.2020 по 31.12.2020. Копії актів надання послуг за період з 01.01.2020 по 14.03.2020 відсутні. Зазначене не відповідає умовам абзацу шостого підпункту в) пункту 5 розділу IIІ тендерної документації: • підтверджуючі документи щодо виконання договору(ів), про який(і) зазначено у довідці про виконання аналогічних договорів: відповідні акти наданих послуг до кожного договору, що підтверджують його(їх) виконання в повному обсязі – акти за кожен місяць або один підсумковий акт по кожному з договорів (крім інформації, що становить комерційну таємницю). На підставі вимог частини 16 статті 29 Закону Замовник вимагає усунути такі невідповідності в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення. У разі невиконання зазначеної вимоги Замовником буде відхилено Вашу пропозицію відповідно до вимог Закону

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "КОНСАЛТ СВ" #34538229

№ рішення у справі

60/81-р/к

Дата рішення у справі

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2020 14:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "КОНСАЛТ СВ"
#34538229
898 776,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 березня 2022 11:06
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 12:22
ДУ № 4 від 28_12_2021.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 12:21
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2021 12:33
ДУ1_15012021.pdf зміни до договору
16 січня 2021 12:32
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 12:23
Договір 12.pdf укладений
16 січня 2021 12:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до проведеного тендеру було укладено договір на умовах тендерної документації - на 12 місяців на суму 898 776,00 грн. без ПДВ. Процедура відкритих торгів завершилася у січні 2021 року. Відповідно, Сторони домовилися почати надання послуг за договором № 12 від 15.01.2021 з лютого 2021 року. Отже, суму договору зменшено на вартість послуг за 1 місяць (середньомісячна).
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 6 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі"» від 25.12.2015 № 922-VIII відповідно до якої дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку та згідно з п. 12.1. Розділу 12 Договору № 12 від 15.01.2021 р. продовжити термін дії договору до 28.02.2022 року.
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 січня 2021 — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 973 674,00
UAH