Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утримання служби замовника, включаючи затрати на здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з капітального ремонту (модернізація) ліфтового обладнання за адресою: м. Херсон, вулиця Комкова, 83, під’їзд 7.
Очікувана вартість
5 715,00 UAH
UA-2020-12-02-006366-c f8367a0c42e24832a8869c993ef7ff39
Закупівля без використання електронної системи
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Коршун-Самчук

+380509254175 anna.ks@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово - комунального господарства Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37465590
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, вул. Ярослава Мудрого (Радянська),45
Контактна особа: Ганна Коршун-Самчук
+380509254175
anna.ks@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Утримання служби замовника, включаючи затрати на здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з капітального ремонту (модернізація) ліфтового обладнання за адресою: м. Херсон, вулиця Комкова, 83, під’їзд 7.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Утримання служби замовника, включаючи затрати на здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з капітального ремонту (модернізація) ліфтового обладнання за адресою: м. Херсон, вулиця Комкова, 83, під’їзд 7.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вулиця Комкова, 83, під’їзд 7.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи по цьому Договору здійснюються шляхом перерахування відповідних коштів на рахунок Виконавця протягом п’яти календарних днів з дня підписання Сторонами актів виконаних робіт та розрахунків. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

02 грудня 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 16:01
Звіт 1199.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальна установа "Інспекція житлово-комунального господарства Херсонської міської ради"
#33015092
Переможець 5 715,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 16:03