Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування дітей в закладах освіти Малиновського району м.Одеси за кодом 55510000-8 Послуги їдалень
Catering services for children in educational institutions of the Malinovsky District of Odessa under the code 55510000-8 canteen services
Очікувана вартість
16 502 300,00 UAH
UA-2020-12-02-005309-c 1fa813f7ec3c49adb366fc35c48d662a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисак Тетяна Олегівна

+380487628249 lisakmalin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м.Одеси
Код ЄДРПОУ: 40702912
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, будинок 22
Контактна особа: Лисак Тетяна Олегівна
+380487628249
lisakmalin@gmail.com
Додаткові контактні особи: Вертушенко Юлія Михайлівна
+380677654449
malina912@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: MI Center of financing and economic activity of establishments and establishments of the system of formation of Malinovskogo of district of m. Odesa
National ID: 40702912
Contact point: Lisak Tetyana Oleh
+380487628249
lisakmalin@gmail.com
Additional contacts: Vertushenko Yuliya
+380677654449
malina912@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 грудня 2020 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 січня 2021 15:07
Очікувана вартість: 16 502 300,00 UAH без ПДВ
Publication date: 02 грудня 2020 15:02
Enquiries until: 23 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 29 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 січня 2021 15:07

Information

Estimated total value: 16 502 300 UAH excluding VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Scope of the procurement
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. При цьому, технічна документація та інші документи, що мають відношення до пропозиції підготовлені учасником в процесі проведення ним фінансово-господарської діяльності, можуть бути викладені українською або російською мовами. Якщо Учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іншою мовою та надати переклад українською мовою. Переклад пропозиції на українську мову повинен бути належним чином посвідчений (засвідчений) відповідно до чинного законодавства України. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Якщо Учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іншою мовою та надати переклад українською мовою. Переклад пропозиції на українську мову повинен бути належним чином посвідчений (засвідчений) відповідно до чинного законодавства України. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Розгорнути Згорнути
During procurement procedures, all documents prepared by the customer are presented in Ukrainian. All documents prepared by the participant directly for participation in the procurement procedure are presented in Ukrainian. At the same time, technical documentation and other documents related to the proposal prepared by the participant in the course of conducting financial and economic activities can be set out in Ukrainian or Russian. If the bidder is not a resident of Ukraine, they can submit their offer in another language and provide a translation into Ukrainian. Translation of the sentence into Ukrainian must be duly certified (certified) in accordance with the current legislation of Ukraine. Texts must be authentic, and the text presented in Ukrainian is decisive. If the bidder is not a resident of Ukraine, they can submit their offer in another language and provide a translation into Ukrainian. Translation of the sentence into Ukrainian must be
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

17 грудня 2020 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2020 15:07
Перелік змін.docx
17 грудня 2020 15:07
ТД организація харчування зі змінами.docx
02 грудня 2020 15:03
ТД организація харчування.docx
17 грудня 2020 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2020 15:07
Перелік змін.docx
17 грудня 2020 15:07
ТД организація харчування зі змінами.docx
02 грудня 2020 15:03
ТД организація харчування.docx

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Послуги з організації харчування в закладах освіти: ЗОШ № 1, 18, 45, 60, 103, 120, 130 , № 25, 31, 69, 100, 110, гімназія №4, гімназія № 5, гімназія № 8, ОНВК № 53, ліцей 19, ОНВК № 4, 8, 20, 32, 46, ОПШ №53, 54, 64, 99
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 14 423 149,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 72 115,75 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 432694.47 UAH


Title: Catering services in educational institutions: secondary schools № 1, 18, 45, 60, 103, 120, 130 , № 25, 31, 69, 100, 110, gymnasium No. 4, gymnasium No. 5, gymnasium No. 8, ONVC No. 53, Lyceum 19, ONVC № 4, 8, 20, 32, 46, OPSH # 53, 54, 64, 99
Current status: Complete
Estimated total value: 14 423 149,00 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 72 115,75 UAH excluding VAT

Аукціон

Початок: 12 січня 2021 15:59
Auction planned date: 12 січня 2021 15:59
Закінчення: 12 січня 2021 16:20
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

10530 люд
Послуги з організації харчування в закладах освіти: ЗОШ № 1, 18, 19, 45, 60, 99 , 103, 120, 130 , гімназія №4, ЗОШ № 25, 31, 64, 69, 100, 110, гімназія № 5, гімназія № 8, ліцей № 53, ЗОШ № 4, 8, 20, 32, 46, 53, 54,
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, Заклади освіти Малиновського району м.Одеси
Дата доставки: 31 грудня 2021

Catering services in educational institutions: secondary schools № 1, 18, 45, 60, 103, 120, 130 , № 25, 31, 69, 100, 110, gymnasium No. 4, gymnasium No. 5, gymnasium No. 8, ONVC No. 53, Lyceum 19, ONVC № 4, 8, 20, 32, 46, OPSH # 53, 54, 64, 99
CPV: 55510000-8

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється за фактично надані послуги згідно з актом наданих послуг на протязі 10 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 січня 2021
UA-2020-12-02-005309-c1fa813f7ec3c49adb366fc35c48d662a
Найменування: КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м.Одеси
Код ЄДРПОУ: 40702912
Місцезнаходження: 65078, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, будинок 22
Учасник Документи Рішення
ПП РАЦІОН ГРУП Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Глорія-2008 Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

18 січня 2021 14:04
Електронний підпис
18 січня 2021 13:59
Електронний підпис
16 січня 2021 12:27
Документи переможця
31 грудня 2020 18:50
Електронний підпис
31 грудня 2020 18:50
Електронний підпис
31 грудня 2020 11:48
31. Проєкт договору.pdf
31 грудня 2020 11:48
26. 27. Сертифікати ISO.pdf
31 грудня 2020 11:48
21. Лист довкілля.pdf
31 грудня 2020 11:48
18. Повноваження.pdf
31 грудня 2020 11:48
17. Паспорт РНОКПП.pdf
31 грудня 2020 11:48
25. ДЕКЛАРАЦІЇ ЯКОСТІ.pdf
31 грудня 2020 11:48
22. Орієнтоване меню 1-4.pdf
31 грудня 2020 11:48
16. Лист відгук.pdf
31 грудня 2020 11:48
4. Довідка МТБ.pdf

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП РАЦІОН ГРУП

ТОВ Глорія-2008

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 січня 2021 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП РАЦІОН ГРУП 13 366 800,00
UAH
13 366 800,00
UAH
Документи
ТОВ Глорія-2008 13 374 549,00
UAH
13 374 549,00
UAH
Документи

Публічні документи

18 січня 2021 14:04
Електронний підпис
18 січня 2021 13:59
Електронний підпис
16 січня 2021 12:27
Документи переможця
31 грудня 2020 18:50
Електронний підпис
31 грудня 2020 18:50
Електронний підпис
31 грудня 2020 11:48
31. Проєкт договору.pdf
31 грудня 2020 11:48
26. 27. Сертифікати ISO.pdf
31 грудня 2020 11:48
21. Лист довкілля.pdf
31 грудня 2020 11:48
18. Повноваження.pdf
31 грудня 2020 11:48
17. Паспорт РНОКПП.pdf
31 грудня 2020 11:48
25. ДЕКЛАРАЦІЇ ЯКОСТІ.pdf
31 грудня 2020 11:48
22. Орієнтоване меню 1-4.pdf
31 грудня 2020 11:48
16. Лист відгук.pdf
31 грудня 2020 11:48
4. Довідка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП РАЦІОН ГРУП

ТОВ Глорія-2008

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП РАЦІОН ГРУП
#43179166
Переможець 13 366 800,00
UAH
13 січня 2021 13:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 січня 2021 13:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП РАЦІОН ГРУП
#43179166
13 366 800,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 лютого 2022 09:56
Електронний підпис укладений
14 лютого 2022 09:50
дод угода 7.pdf зміни до договору
14 лютого 2022 09:49
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 15:23
дод угода 6.pdf зміни до договору
21 січня 2022 15:22
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 09:28
1-21-1.pdf зміни до договору
05 січня 2022 09:26
Електронний підпис укладений
08 грудня 2021 13:36
дод угода 4.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 13:33
Електронний підпис укладений
25 листопада 2021 11:00
дод угода 3.pdf зміни до договору
25 листопада 2021 10:54
Електронний підпис укладений
16 липня 2021 13:27
дод угода 2.pdf зміни до договору
16 липня 2021 13:26
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 11:03
дод угода 1.pdf зміни до договору
30 квітня 2021 11:02
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 11:05
договір укладений
27 січня 2021 11:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1.3. договору, на підставі п.1 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі послуг
Номер договору про закупівлю: 1/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1.3. договору, на підставі п.1 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі послуг
Номер договору про закупівлю: 1/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно п. 1.3. договору, на підставі п.1 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв'язку зі зменшенням обсягу закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків, Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі та загальну суму договору
Номер договору про закупівлю: 1/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно п. 1.3. Договору та п. 1ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та загальну суму договору
Номер договору про закупівлю: 1/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно п.10.1, на підставі ч.6 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі", у зв'язку з необхідністю продовження строку дії договору на термін, необхідний для проведення нової процедури закупівлі на початку наступного року, Сторони дійшли згоди продовжити дію договору.
Номер договору про закупівлю: 1/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно п.10.1 договору, на підставі ч.6 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі", у зв'язку з необхідністю продовження строку дії договору на термін, необхідний для проведення нової процедури закупівлі на початку наступного року, Строни дійшли згоди збільшити вартість договору
Номер договору про закупівлю: 1/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1.3. Договору, на підставі п.1 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв'язку з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівель та загальну суму договору
Номер договору про закупівлю: 1/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 січня 2021 — 01 березня 2022
Сума оплати за договором: 13 864 941,59
UAH