Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сіль для промислового переробляння (Сіль дорожня)
Очікувана вартість
570 200,00 UAH
UA-2020-12-02-004868-c 27a43039a37f4ea5b14ca7b534a0ad2d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Солоний Сергій Вячеславович

+380552236354 miskdorypr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міське дорожнє управління" Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03359262
Місцезнаходження: 73009, Україна , Херсонська обл., Херсон, вулиця Фонтанна, 15
Контактна особа: Солоний Сергій Вячеславович
+380552236354
miskdorypr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2020 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2020 12:00
Початок аукціону: 21 грудня 2020 15:21
Початок аукціону: 21 грудня 2020 15:21
Очікувана вартість: 570 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 851,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, викладаються українською мовою.

Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
419.26 тони
Сіль для промислового переробляння (Сіль дорожня)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73009, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Фонтанна, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар здійснюється по факту поставки, з відстрочкою платежів до 30 календарних днів, по мірі надходження коштів на розрахунковий рахунок замовника на відповідні цілі. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2020 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 14:36
Додаток 1до ТД -2021.docx
02 грудня 2020 14:36
Додаток 2 до ТД 2021.docx
02 грудня 2020 14:36
Додаток 3 до ТД -2021.doc
02 грудня 2020 14:36
Додаток 4 до ТД -2021.docx
02 грудня 2020 14:36
Додаток 5 до ТД - 2021.docx
02 грудня 2020 14:36
Додаток 6 до ТД -2021.doc
02 грудня 2020 14:36
Додаток 7 до ТД - 2021.docx
02 грудня 2020 14:36
Додаток 8 до ТД - 2021.docx
02 грудня 2020 14:36
Додаток 9 до ТД -2021.docx
02 грудня 2020 14:36
Сіль -ТД - 2021.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2020 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" 538 329,84
UAH з ПДВ
526 171,29
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕМСІЛЬ-РЕГІОН-ЧЕРНІГІВ" 541 600,00
UAH з ПДВ
534 556,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Південьтеплоенерго" 536 652,80
UAH з ПДВ
536 652,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 грудня 2020 13:55
Електронний підпис
30 грудня 2020 13:55
Електронний підпис
30 грудня 2020 13:53
Довідка МВС.rar
30 грудня 2020 13:53
Довідка ДФС.rar
29 грудня 2020 17:33
Електронний підпис
29 грудня 2020 17:18
Електронний підпис
29 грудня 2020 17:18
Оновлена пропозиція.pdf
29 грудня 2020 17:18
Довідка ст 17 Закону.pdf
29 грудня 2020 17:18
Довідка МВС.pdf
29 грудня 2020 17:18
Довідка ДФС.pdf
24 грудня 2020 17:50
Електронний підпис
17 грудня 2020 15:03
Електронний підпис
17 грудня 2020 14:55
Реєстр документів.pdf
17 грудня 2020 14:55
9 Паспорт директора.pdf
17 грудня 2020 14:55
8 Протокол.pdf
17 грудня 2020 14:55
7 Наказ.pdf
17 грудня 2020 14:55
6 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
17 грудня 2020 14:55
5 Витяг з ЄДРПОУ.pdf
17 грудня 2020 14:55
45 Проект договору.pdf
17 грудня 2020 14:55
41 Відгук КП БРЕД.pdf
17 грудня 2020 14:55
40 Договір КП БРЕД.pdf
17 грудня 2020 14:55
4 Виписка з ЄДРПОУ.pdf
17 грудня 2020 14:55
3 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
17 грудня 2020 14:55
20 ДСТУ 4246 2003.pdf
17 грудня 2020 14:55
2 Статут нова редакція.pdf
17 грудня 2020 14:55
11 Пояснювальний лист.pdf
17 грудня 2020 14:55
10 Рішення засновника.pdf
17 грудня 2020 14:55
1 Пропозиція.pdf
17 грудня 2020 14:55
Реєстр документів.pdf
17 грудня 2020 14:55
9 Паспорт директора.pdf
17 грудня 2020 14:55
8 Протокол.pdf
17 грудня 2020 14:55
7 Наказ.pdf
17 грудня 2020 14:55
6 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
17 грудня 2020 14:55
5 Витяг з ЄДРПОУ.pdf
17 грудня 2020 14:55
45 Проект договору.pdf
17 грудня 2020 14:55
41 Відгук КП БРЕД.pdf
17 грудня 2020 14:55
40 Договір КП БРЕД.pdf
17 грудня 2020 14:55
4 Виписка з ЄДРПОУ.pdf
17 грудня 2020 14:55
3 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
17 грудня 2020 14:55
20 ДСТУ 4246 2003.pdf
17 грудня 2020 14:55
2 Статут нова редакція.pdf
17 грудня 2020 14:55
11 Пояснювальний лист.pdf
17 грудня 2020 14:55
10 Рішення засновника.pdf
17 грудня 2020 14:55
1 Пропозиція.pdf

Публічні документи

17 грудня 2020 15:11
Електронний підпис
17 грудня 2020 15:11
15 - Проект договору.pdf
17 грудня 2020 15:11
09 - НДС Свідоцтво.pdf
17 грудня 2020 15:11
06 - Статут копія.pdf
17 грудня 2020 15:11
04 - Витяг з ЄДР.pdf
17 грудня 2020 15:11
02 - Накладні.pdf
17 грудня 2020 15:11
02 - Договір.pdf
17 грудня 2020 15:11
01 - Реєстр.pdf

Публічні документи

17 грудня 2020 21:15
Електронний підпис
17 грудня 2020 18:38
Тендерна пропозиція.pdf
17 грудня 2020 18:38
Статут.pdf
17 грудня 2020 18:38
Реестр.pdf
17 грудня 2020 18:38
Проек Договору.pdf
17 грудня 2020 18:38
Посвідчення якості.pdf
17 грудня 2020 18:38
наказ про призначення.pdf
17 грудня 2020 18:38
Лист гарнтія про ДСТУ.pdf
17 грудня 2020 18:38
Додаток 3.pdf
17 грудня 2020 18:38
Довідка додаток 8.pdf
17 грудня 2020 18:38
Витяг ПДВ.pdf
17 грудня 2020 18:38
Виписка 2.pdf
17 грудня 2020 18:38
Виписка 1.pdf
17 грудня 2020 18:38
Аналогічний договір.pdf
17 грудня 2020 18:38
Тендерна пропозиція.pdf
17 грудня 2020 18:38
Статут.pdf
17 грудня 2020 18:38
Реестр.pdf
17 грудня 2020 18:38
Проек Договору.pdf
17 грудня 2020 18:38
Посвідчення якості.pdf
17 грудня 2020 18:38
наказ про призначення.pdf
17 грудня 2020 18:38
Лист гарнтія про ДСТУ.pdf
17 грудня 2020 18:38
Додаток 3.pdf
17 грудня 2020 18:38
Довідка додаток 8.pdf
17 грудня 2020 18:38
Витяг ПДВ.pdf
17 грудня 2020 18:38
Виписка 2.pdf
17 грудня 2020 18:38
Виписка 1.pdf
17 грудня 2020 18:38
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕМСІЛЬ-РЕГІОН-ЧЕРНІГІВ"

ТОВ "Південьтеплоенерго"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО"
#40227262
Переможець 526 171,29
UAH з ПДВ
29 грудня 2020 16:30
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 грудня 2020 16:38

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись п. 1 ч. 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додатком 1 до тендерної документації передбачено, що для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати: - довідку у формі згідно з додатком 8 до тендерної документації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в якій повинна бути зазначена інформація щодо вартості поставленого товару, що є предметом закупівлі, років поставки товару та основних замовників. В підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник повинен надати копії аналогічного(их) договор(ів), завірені власноручним підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника (у разі її використання), з усіма додатками до договору (договорів), які є його (їх) невід’ємною частиною та документів, які свідчать про його (їх) виконання (актів приймання-передачі, накладних). Аналогічними договорами відповідно до умов цієї тендерної документації є договори, які підтверджують наявність у учасника досвіду щодо постачання товару, що є предметом закупівлі цих торгів : 2) Перелік виявлених невідповідностей учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" у складі тендерної пропозиції надало Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, згідно Додатку № 8 тендерної документації на закупівлю Комунальним підприємством "Міське дорожнє управління" Херсонської міської ради ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання Сіль для промислового переробляння (Сіль дорожня), в якій зазначена назва (предмет закупівлі за договором) поставленого товару: 1) «ДК 021:2015 код 14410000-8 Сіль кам’яна (Сіль для промислової переробки камяна, сорт вищий, крупність 3, без пакування); 2) «ДК 021:2015 код 14410000-5 Сіль і чистий хлорид натрію (Сіль технічна для посипання доріг). В підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання договорів, учасник надав копії договорів, завірені власноручним підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника, з усіма додатками до договорів, які є їх невід’ємною частиною та документів, які свідчать про їх виконання. Предметом договору № 46 від 02 квітня 2019 року зазначено у п. 1.2. розділу «1. Предмет договору» - ДК 021:2015 код 14410000-8 Сіль кам’яна (Сіль для промислової переробки кам’яна, сорт вищий, крупність 3, без пакування). Предметом договору № 199 від 27.05.2019 року зазначено у п. 1.1. розділу «1. Предмет договору» - ДК 021:2015 код 14410000-5 Сіль і чистий хлорид натрію (Сіль технічна для посипання доріг)/ Відповідно до умов тендерної документації, аналогічними договорами є договори, які підтверджують наявність у учасника досвіду щодо постачання товару, що є предметом закупівлі. В складі тендерної пропозиції учасником надано договори, предмет закупівлі яких не підтверджує їх аналогічності предмету закупівлі цієї процедури, а саме «ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання». 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення вказаних невідповідностей учаснику необхідно виконати вимогу Додатку № 1 до тендерної документації, а саме надати: - довідку у формі згідно з додатком 8 до тендерної документації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в якій повинна бути зазначена інформація щодо вартості поставленого товару, що є предметом закупівлі, років поставки товару та основних замовників - копії аналогічного(их) договор(ів), завірені власноручним підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника (у разі її використання), з усіма додатками до договору (договорів), які є його (їх) невід’ємною частиною та документів, які свідчать про його (їх) виконання (актів приймання-передачі, накладних), за предметом закупівлі «ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання»

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2020 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО"
#40227262
526 171,29
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 14:48
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 12:28
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 12:15
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 16:16
Договір 01.pdf укладений
14 січня 2021 16:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору. «1. Сторони домовились внести зміни до Договору від 12 січня 2021 № 01 у зв’язку із застосуванням п. 1 частини п’ятої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-ІХ) (зі змінами), а саме: зменшити обсяг закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, виклавши пункт 1.2. розділу І. «Предмет договору», пункт 2.1. розділу ІІ. «Ціна договору» та Додаток № 1 до Договору у наступній редакції: 1.1. пункт 1.2. розділу І. «Предмет договору»: «1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) товару: (ДК 021-2015: 34920000-2) – Дорожнє обладнання (Сіль для промислового переробляння (Сіль дорожня)) у відповідності до Специфікації, яка є невід’ємною частиною цього Договору. Кількість Товару: 368,447 тонн Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого (міського) бюджету, власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).»; 1.2. пункт 2.1. розділу ІІ. «Ціна договору»: «2.1. Ціна цього Договору становить 385 333,33 грн. (Триста вісімдесят п’ять тисяч триста тридцять три грн. 33 коп.), крім того ПДВ – 77 066,67 грн., разом з ПДВ 462 400,00 грн. (Чотириста шістдесят дві тисячі чотириста грн. 00 коп.), з них: - сума закупівлі за рахунок коштів міського бюджету складає – 462 400,00 грн. (Чотириста шістдесят дві тисячі чотириста грн. 00 коп.) з урахуванням ПДВ – 77 066,67 грн. (Сімдесят сім тисяч шістдесят шість грн. 67коп.).» Зменшення ціни договору за даною угодою складає 63 771,29 грн. (Шістдесят три тисячі сімсот сімдесят одна грн. 29 коп.) з урахуванням ПДВ – 10 628,55 грн.»; 1.3. Додаток № 1 до Договору: «Додаток №1 до Договору № 01 від «12» січня 2021 р. СПЕЦИФІКАЦІЯ № п.п Назва предмету закупівлі Од. виміру Кількість Ціна за одиницю без ПДВ ПДВ Ціна з ПДВ Сума 1 (ДК 021-2015: 34920000-2) – Дорожнє обладнання (Сіль для промислового переробляння (Сіль дорожня)) тонна 368,447 1 045,825 209,174 1 254,999 462 400,00 Всього 368,447 462 400,00 (грн) Якість солі для промислового переробляння (солі дорожньої) відповідає вимогам ДСТУ 4246:2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови» Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору від 12 січня 2021 року № 01 у зв’язку зі зміною банківських реквізитів «Замовника» та викласти реквізити «Замовника», що містяться в Розділі XІII. «Місце знаходження та банківські реквізити сторін», у наступній редакції: ЗАМОВНИК: Комунальне підприємство «Міське дорожнє управління» Херсонської міської ради Україна,73009, Херсонська область, м. Херсон, вул. Фонтанна, 15, Код за ЄДРПОУ 03359262, ІПН 033592621032 IBAN:UA 248201720344350004000001569 Держказначейська служба України, м. Київ УДКСУ у м. Херсон, МФО 820172 IBAN: UA 803524790000026000052221948 В АТ КБ «ПРИВАТБАНК» м. Херсон, Херсонська область, МФО 352479 Тел. 0552236354 e-mail: miskdorypr@ukr.net Директор КП «Міське дорожнє управління» Херсонської міської ради ________________________________________П.І.Берьозкін (підпис) 13. Номер додаткової угоди. 4 14. Сума договору після внесення змін. 462 400,00 з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 368,447 т.
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 462 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 77 066,67 UAH)