Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Водопровідні та санітарно-технічні роботи (Поточний ремонт туалетних приміщень Гвіздецького ліцею)
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2020-12-02-003414-b c63c627102194ce5a40f52359f125346
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леся П’ятничанська

+380343320407 tenderosvitakra@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ КОЛОМИЙСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02143548
Місцезнаходження: 78200, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, бульвар Лесі Українки, буд. 45
Контактна особа: Леся П’ятничанська
+380343320407
tenderosvitakra@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2020 11:31
Оскарження наміру укласти договір: 13 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Водопровідні та санітарно-технічні роботи (Поточний ремонт туалетних приміщень Гвіздецького ліцею)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Водопровідні та санітарно-технічні роботи (Поточний ремонт туалетних приміщень Гвіздецького ліцею)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78200, Україна, Івано-Франківська область, м. Коломия, бульвар Лесі Українки ,45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

02 грудня 2020 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КООПЕРАТИВ "БУДІВЕЛЬНИК"
#19399200
Переможець 25 000,00
UAH
02 грудня 2020 11:31

Документи

02 грудня 2020 11:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2020 11:31

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КООПЕРАТИВ "БУДІВЕЛЬНИК"
#19399200
25 000,00
UAH
Документи

Документи

02 грудня 2020 11:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 22:49
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 11:25
143.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 11:24
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 10:07
Договір 143.pdf укладений
14 грудня 2020 10:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 143
Договір:
Номер додаткової угоди: №1 до договору №143
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 25 000,00
UAH