Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Очікувана вартість
105 000,00 UAH
UA-2020-12-02-003130-a cb7d45029ec742a5b0f5c817b3d8b416
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпенко Діана Віталіївна

+380970579921 ndekc_kyiv_uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський Науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України
Код ЄДРПОУ: 25575285
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Володимирська, 15
Контактна особа: Карпенко Діана Віталіївна
+380970579921
ndekc_kyiv_uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2020 14:19
Оскарження наміру укласти договір: 14 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Крісло офісне з підлокітниками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київська область, м. Київ, вул. С. Хохлових, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
40 шт
Стілець офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київська область, м. Київ, вул. С. Хохлових, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
50 шт
Стілець офісний без підлокітників
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київська область, м. Київ, вул. С. Хохлових, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
5 шт
Лавка коридорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київська область, м. Київ, вул. С. Хохлових, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

02 грудня 2020 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 17:59
Проект договору.doc
02 грудня 2020 17:59
Тех. вимоги стільці.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОВС плюс"
#30988274
Переможець 83 550,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2020 14:19

Документи

03 грудня 2020 14:18
Електронний підпис
03 грудня 2020 14:11
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2020 14:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОВС плюс"
#30988274
83 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 грудня 2020 14:18
Електронний підпис
03 грудня 2020 14:11
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 12:35
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 10:18
Договір укладений
14 грудня 2020 10:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 83 550,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 925,00 UAH)