Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Офісне устаткування та приладдя різне (Дрібне канцелярське приладдя) 30190000-7».
Очікувана вартість
520,02 UAH
UA-2020-12-02-002103-c 0f6045d0c1ae4e3cbe2d22bc451d4f1b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Захарченко Людмила Михайлівна

380978834039 romny_srb@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01981477
Місцезнаходження: 42000, Україна , Сумська обл., Ромни, бульвар Московський, 24
Контактна особа: Захарченко Людмила Михайлівна
380978834039
romny_srb@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


«Офісне устаткування та приладдя різне (Дрібне канцелярське приладдя) 30190000-7» - 1 найменування (5 шт.)(Папір ксероксний «Future» - 5 шт.).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
«Офісне устаткування та приладдя різне (Дрібне канцелярське приладдя) 30190000-7» - 1 найменування (5 шт.)(Папір ксероксний «Future» - 5 шт.).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, Ромни, бульвар Московський, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлену продукцію проводяться в залежності від реального фінансування з бюджету згідно рахунку та накладної. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

02 грудня 2020 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГЛУЩЕНКО ОЛЬГА ВАСИЛІВНА
#2781914706
Переможець 520,02
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 11:21

Документи

02 грудня 2020 11:21
Електронний підпис
02 грудня 2020 11:21
протокол рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 16:49
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 11:23
дог.759.pdf укладений
02 грудня 2020 11:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 520,02
UAH (в тому числі ПДВ 86,67 UAH)