Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Будівництво блока із дев"яти класних кімнат до комунального закладу Валуйська загальноосвітня школа №1, с. Валуйське, Станично-Луганського району." Коригування
Очікувана вартість
37 913 418,80 UAH
UA-2020-12-02-000524-b 41a3e1d82e8843a995a61c2277732f43
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Кєнюк

+380508471646 st_roop2@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Станично-Луганської районної державної адміністрації Луганської області
Код ЄДРПОУ: 02141779
Вебсайт: http://st-lg-osvita.at.ua/
Місцезнаходження: 93600, Україна , Луганська обл., смт Станиця Луганська, вул. Центральна, буд. 17 А
Контактна особа: Олена Кєнюк
+380508471646
st_roop2@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2020 09:00
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 18 грудня 2020 15:27
Очікувана вартість: 37 913 418,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 189 567,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 189567.04 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Будівництво блока із дев"яти класних кімнат до комунального закладу Валуйська загальноосвітня школа №1, с. Валуйське, Станично-Луганського району." Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93650, Україна, Луганська область, Валуйське, Санично-Луганського р-ну, Центральна, 305
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Перед початком робіт Замовник може сплатити Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати) Аванс 45 Календарні 30
Виконання робіт Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою Пiсляоплата 45 Календарні 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2020 09:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 09:00
ТД прибудова Валуйськ 02.12.2020.DOC

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-02-000524-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ", Код ЄДРПОУ:35557259
Дата подання: 28 грудня 2020 11:47
Не дотримання положень Закону України "Про публічні закупівлі"
Замовник неправомірно відхидив нашу пропозицію, у зв’язку з тим, що згідно п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено те, що замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель та Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Відповідно до чого Замовник зобов’язаний був надати нам строк для усунення недоліків, у документах які підтверджують відповідність учасника закупівлі. Тобто довідка про наявність працівників та надання аналогічних договорів.
Дана норма Закону Замовником не була дотримана Замовником та неправомірно відхилено нашу пропозицію, що порушує наші законні права.
Вимагаємо скасувати протокол №407 від 24.12.2020р. та надати ТОВ «Компанія Вега КМ» строк для усунення недоліків.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 грудня 2020 17:31
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо, що тендерна документація, в тому числі зазначений Вами пункт, розроблена та затверджена Європейським інвестиційним банком. В зв'язку з цим, відповідно до статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі», дана закупівля проводиться згідно з вимогами, визначеними Європейським інвестиційним банком.
Також хочемо зазначити, що ваші помилки в процесі підготовки тендерної пропозиції стосуються не тільки ст. 16

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-12-02-000524-b.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: Приватне підприємство "Петров і К", Код ЄДРПОУ:39887282
Скарга на умови закупівлі
Технічне завдання тендерної документації не містить в повному обсязі інформацію про необхідні, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, а саме, відсутні необхідні, технічні, якісні характеристики будівельних матеріалів, виробів і конструкцій в складі технічного завдання, що унеможливлює формування відповідної підсумкової відомості ресурсів за вимогою п. 6 Розділу ІІІ Тендерної документації. На підставі вищевикладеного надається скарга на умови закупівлі та вимагаємо внесення змін до тендерної документації щодо надання відкоригованого технічного завдання.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

13 грудня 2020 11:25
лист скарга.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-14-000057 ● b25243f9d44d4719981f0c7ad6821a1a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 липня 2021 16:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
14.07.2021 №417
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07 червня 2021 року №003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.07.2021 №417
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2020-12-02-000524-b 02.12.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-15 16:58:53

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт "Будівництво блока із дев’яти класних кімнат до комунального закладу Валуйська загальноосвітня школа №1, с. Валуйське, Станично-Луганського району." Коригування (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-12-02-000524-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. З яких причин оголошення про проведення відкритих торгів (UA-2020-12-28-003506-c) не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, а також інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій?
4. Згідно протоколу розгляду тендерної пропозиції від 24 грудня 2020 року №407 замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА КМ» згідно статті 31 Закону - учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону. Чому замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах в електронній системі закупівель ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА КМ»?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-20 21:49:19

Надання відповіді

Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість визначено відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації по об’єкту, яка отримала експертний звіт щодо розгляду проєктної документації за робочим проєктом «Будівництво блока із дев’яти класних кімнат до комунального закладу Валуйська загальноосвітня школа №1, с. Валуйське, Станично-Луганського району». Коригування затверджено директором Діржавного підприємства «Державний науково-дослідний та проєктно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» від 04.11.2019р. №10-0114-19.
Стосовно питання надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
Оголошення про проведення відкритих торгів, ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-02-000524-b було оприлюднено 02.12.2020 року, але керуючись Постановою КМУ № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зміни до неї стосовно посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було внесено 16.12.2020 р., таким чином Замовник не порушив вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016р. № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266). Враховуючи вищевикладене Замовник не міг оприлюднити інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту.
Що стосується питання з яких причин оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, а також інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій повідомляємо, на момент оголошення закупівлі електронною системою закупівель не реалізована можливість заповнення замовниками поля «мова (мови), якою, якими повинні готуватися тендерні пропозиції», та поля «умови надання забезпечення тендерних пропозицій» так як вказаного поля в електронній системі закупівель не існувало. Також на нормативному рівні жодним уповноваженим органом не визначено, в якому іншому полі при внесенні даних в оголошення замовник повинен оприлюднити інформацію про мову. Таким чином, відділ з об’єктивних підстав був позбавлений можливості оприлюднити інформацію в оголошенні про «мову (мови), якою, якими повинні готуватися тендерні пропозиції» та «умови надання забезпечення тендерних пропозицій». Будь-якого нормативного регламентування на офіційному рівні виходу із цієї ситуації не існує. Не зважаючи на викладене, відділом в повному обсязі виконано вимогу щодо доведення до відому потенційних учасників Закупівлі та будь-яких інших користувачів системою інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій. Так, у «7.1. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений іншою мовою, ніж українська , учасник надає переклад цього документу. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту (крім Додатку 8).
Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії в розмірі 189567,04грн. (сто вісімдесят дев’ять тисяч п’ятсот шістдесят сім грн. 04 коп.)*, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта. *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Термін дії банківської гарантії повинен бути не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: · відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; не підписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-22 11:23:22

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт "Будівництво блока із дев’яти класних кімнат до комунального закладу Валуйська загальноосвітня школа №1, с. Валуйське, Станично-Луганського району." Коригування (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-12-02-000524-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому не оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору в електронній системі закупівель згідно додаткової угоди від 21 січня 2021 року №1?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-27 16:57:21

Надання відповіді

Повідомлення про внесення змін до договору в електронній системі закупівель формується автоматично, у в зв’язку з технічною помилкою додаткова угода №1 від 21.01.2021 року до договору Про закупівлю робіт (договору підряду) № 4 від 13.01.2021 року була завантажена без накладання ЕЦП/КЕП в наслідок чого, повідомлення про внесення змін не оприлюднено в електронній системі закупівель.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-28 16:17:38

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт "Будівництво блока із дев’яти класних кімнат до комунального закладу Валуйська загальноосвітня школа №1, с. Валуйське, Станично-Луганського району." Коригування (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-12-02-000524-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому тендерна документація складена без врахування вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 «Про перелік формальних помилок»?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-02 17:09:06

Надання відповіді

З метою належної та ефективної реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України, що підтримується Європейським інвестиційним банком.
Індивідуальну тендерну документацію за проектом: "Будівництво блока із дев’яти класних кімнат до комунального закладу Валуйська загальноосвітня школа №1, с. Валуйське, Станично-Луганського району." Коригування розроблено та схвалено на відповідність додатковим вимогам і особливостям, які встановлені посібником «Процедура закупівель. Конкурсні торги за національними процедурами» Європейським інвестиційним банком.

Надання інформації про усунення порушення замовником

14.07.2021 року через електронну систему закупівель було отримано висновок про результати проведення моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області по закупівлі код за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи. Ідентифікатор закупівлі UAUA-2020-12-02-000524-b, "Будівництво блока із дев’яти класних кімнат до комунального закладу Валуйська загальноосвітня школа №1, с. Валуйське, Станично-Луганського району." Коригування. За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та порушення п.19 ч.2 ст. 22 Закону та Наказу Мінекономіки №710 від15.04.2020р. “Про затвердження Переліку формальних помилок”. Вищевказана закупівля це проект «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України», затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 року №1068. Робочою групою з питань ініціювання, підготовки та реалізації проектів, що підтримуються Європейським інвестиційним банком, 30.04.2021 року схвалено на відповідність додатковим вимогам і особливостям, які встановлені посібником «Процедура закупівель. Конкурсні торги за національними процедурами» схвалено індивідуальну тендерну документацію за вказаним проектом "Будівництво блока із дев’яти класних кімнат до комунального закладу Валуйська загальноосвітня школа №1, с. Валуйське, Станично-Луганського району." Коригування., у погодженій тендерній документації у Розділі ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, зміст і спосіб подання тендерної пропозиції є вимоги щодо формальних помилок. Стосовно повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору від 13.01.2021 року №4 додаткова угода до договору від 21.01.2021 року №1 оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу своєчасно, але накладено кваліфікований електронний підпис 27.07.2021 року з порушенням строків, це технічна помилка, порушення усунуто в процесі перевірки. Встановлено, що Замовник порушив п. 1 та 2 ч.1 ст.31 Закону, а також ч.16 ст. 29 Закону та ч.9 ст. 26 Закону. На даний час Замовник не може усунути виявлене порушення в зв’язку з тим що договір укладено 13.01.2021 року та погоджено Європейським інвестиційним банком. Враховуючи викладене, у подальшому обов’язково будуть враховані зауваження, які були вказані у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-02-000524-b та недопущення таких порушень у подальшому. Об’єкт будівництва знаходиться на території проведення операції ООС у безпосередній близькості до лінії розмежування. Реалізація цього проєкту дуже важливо для Ст-Луганської громади, багато дітей повертаються до дому та збільшується з кожним роком кількість дітей. Мешканці чекають будівництво нової школи, був дуже довгий шлях для підписання договору про закупівлю. Дана закупівля оприлюднювалась в PROZORRO п’ять разів, остання закупівля була опублікована 02.12.2020 року, а завершення реалізації цього проєкту до кінця 2021 року.

2021-08-11 14:20:11


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 18 серпня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону, а також частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев’ятої статті 26 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 02/150/2021ПР
Дата публікації: 10 вересня 2021
Порушення, до яких додано протокол:
  • Частина 1 статті 164-14 КУпАП
Номер відкриття провадження: 02/150/2021ПН
Дата відкриття провадження: 28 вересня 2021

Документи:

28 вересня 2021 16:46
Електронний підпис
10 вересня 2021 08:19
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2020 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ" 37 480 382,83
UAH з ПДВ
34 879 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УНІВЕРСАЛБУД-2000" 37 900 000,00
UAH з ПДВ
34 880 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕЦ БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" 36 678 621,60
UAH з ПДВ
36 489 054,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС 36 800 000,00
UAH з ПДВ
36 610 432,91
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2020 19:09
Електронний підпис
17 грудня 2020 19:05
Локальний кошторис 7.pdf
17 грудня 2020 19:05
Локальний кошторис 6.pdf
17 грудня 2020 19:05
Локальний кошторис 5 .pdf
17 грудня 2020 19:05
Локальний кошторис 4.pdf
17 грудня 2020 19:05
Локальний кошторис 3.pdf
17 грудня 2020 19:05
Локальний кошторис 2.pdf
17 грудня 2020 19:05
Локальний кошторис 1.pdf
17 грудня 2020 19:05
Фінансовий звіт.pdf
17 грудня 2020 19:05
Технічне завдання.pdf
17 грудня 2020 19:05
Тендерна пропозиція.pdf
17 грудня 2020 19:05
Статут.pdf
17 грудня 2020 19:05
Рішення.pdf
17 грудня 2020 19:05
Рішення учасника.pdf
17 грудня 2020 19:05
Рейтинг.zip
17 грудня 2020 19:05
проект договору.pdf
17 грудня 2020 19:05
Пакт.pdf
17 грудня 2020 19:05
Опис до статуту.pdf
17 грудня 2020 19:05
Лицензия МЧС.pdf
17 грудня 2020 19:05
лист відгук 2.pdf
17 грудня 2020 19:05
лист відгук 1.pdf
17 грудня 2020 19:05
Лiцензiя.zip
17 грудня 2020 19:05
Договір 35 та КБ копія.pdf
17 грудня 2020 19:05
Договір 23 та КБ копія.pdf
17 грудня 2020 19:05
Довідка ст 17.pdf
17 грудня 2020 19:05
Довідка про ліцензію.pdf
17 грудня 2020 19:05
Довідка МТБ.pdf
17 грудня 2020 19:05
Довiренiст__Рижий.zip
17 грудня 2020 19:05
Гарантия_9113.zip
17 грудня 2020 19:05
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

08 січня 2021 18:18
Електронний підпис
08 січня 2021 14:33
Електронний підпис
08 січня 2021 14:31
Довідки ст. 17.rar
08 січня 2021 14:31
Довідка ДПС.pdf
08 січня 2021 14:31
Довідка МВС.pdf
17 грудня 2020 21:12
Електронний підпис
17 грудня 2020 21:04
Договір аналогічний 3.rar
17 грудня 2020 21:04
Договір аналогічний 2.rar
17 грудня 2020 21:04
Договір аналогічний 1.rar
17 грудня 2020 21:04
Фінансова звітність.rar
17 грудня 2020 21:04
Технiчне_завдання.pdf
17 грудня 2020 21:04
Тендерна_пропозицiя.pdf
17 грудня 2020 21:04
Субпідряд.rar
17 грудня 2020 21:04
Паспорт керiвника.pdf
17 грудня 2020 21:04
Паспорт засновника.pdf
17 грудня 2020 21:04
Ліцензія та Дозвіл.rar
17 грудня 2020 21:04
Кошториси 9.rar
17 грудня 2020 21:04
Кошториси 8.rar
17 грудня 2020 21:04
Кошториси 7.rar
17 грудня 2020 21:04
Кошториси 6.rar
17 грудня 2020 21:04
Кошториси 5.rar
17 грудня 2020 21:04
Кошториси 4.rar
17 грудня 2020 21:04
Кошториси 3.rar
17 грудня 2020 21:04
Кошториси 2.rar
17 грудня 2020 21:04
Кошториси 1.rar
17 грудня 2020 21:04
Договори оренди.rar
17 грудня 2020 21:04
Довідки.rar
17 грудня 2020 21:04
Відгуки.rar
17 грудня 2020 21:04
Витяг ПДВ.pdf
17 грудня 2020 21:04
Витяг_з_EДР.pdf
17 грудня 2020 21:04
Виписка.pdf
17 грудня 2020 21:04
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

17 грудня 2020 11:39
Електронний підпис
17 грудня 2020 11:14
Технічне завдання.docx.p7s
17 грудня 2020 11:14
Рішення зборів.docx.p7s
17 грудня 2020 11:14
Додаток 2.doc.p7s
17 грудня 2020 11:14
33. Пакт про згоду.docx.p7s
17 грудня 2020 11:14
32. Довідка додаток 3.docx.p7s
17 грудня 2020 11:14
28. Стаття 17 .docx.p7s
17 грудня 2020 11:14
23. Довідка МТБ.docx.p7s
17 грудня 2020 11:14
Кошториси.rar
17 грудня 2020 11:14
Банківська гарантія.zip
17 грудня 2020 11:14
13 Фінансова звітність .pdf
17 грудня 2020 11:14
8 Наказ на директора.pdf
17 грудня 2020 11:14
6 Статут.pdf
17 грудня 2020 11:14
3 Відомість з ЄДРПОУ.PDF
17 грудня 2020 11:14
1 Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

17 грудня 2020 13:50
Електронний підпис
17 грудня 2020 12:08
43 Проект договору.pdf
17 грудня 2020 12:08
42 Витяг з ЕДР.pdf
17 грудня 2020 12:08
39 Паспорт директора.pdf
17 грудня 2020 12:08
37 Довідка ПДВ.pdf
17 грудня 2020 12:08
34 Календаний графік.pdf
17 грудня 2020 12:08
33 Кошторисна частина.pdf
17 грудня 2020 12:08
32 Довідка 10 ст 17.pdf
17 грудня 2020 12:08
31 Довідка 9 ст 17.pdf
17 грудня 2020 12:08
30 Довідка 8 ст 17.pdf
17 грудня 2020 12:08
29 Довідка 7 ст 17.pdf
17 грудня 2020 12:08
28 Довідка 6 ст 17.pdf
17 грудня 2020 12:08
27 Довідка 5 ст 17.pdf
17 грудня 2020 12:08
26 Довідка 4 ст 17.pdf
17 грудня 2020 12:08
25 Довідка 3 ст 17.pdf
17 грудня 2020 12:08
24 Довідка 2 ст 17.pdf
17 грудня 2020 12:08
23 Довідка 1 ст 17.pdf
17 грудня 2020 12:08
22 Фінансова звітність.pdf
17 грудня 2020 12:08
16 Довідка працівники.pdf
17 грудня 2020 12:08
15 Довідка МТБ.pdf
17 грудня 2020 12:08
12 Лист субпідрядники.pdf
17 грудня 2020 12:08
11 Ліцензії дозволи.pdf
17 грудня 2020 12:08
10 Пакт про згоду.pdf
17 грудня 2020 12:08
9 Банківська гарантія.zip
17 грудня 2020 12:08
6 Цінова пропозиція.pdf
17 грудня 2020 12:08
4 Витяг ПДВ.pdf
17 грудня 2020 12:08
3 Статут.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ"

ТОВ "УНІВЕРСАЛБУД-2000"

ТОВ "СПЕЦ БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ"

ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ"
#35557259
Відхилено 34 879 999,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2020 18:34
ТОВ "УНІВЕРСАЛБУД-2000"
#33636071
Переможець 34 880 000,00
UAH з ПДВ
31 грудня 2020 11:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 грудня 2020 11:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УНІВЕРСАЛБУД-2000"
#33636071
34 880 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 11:50
дод угода 4 до дог 4.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 11:49
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2021 16:28
дод. угода №3 до дог. № 4 від 13.01.2021.pdf зміни до договору
28 жовтня 2021 15:56
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2021 14:46
дод угода №2 до дог №4 від 13.01.2021.pdf зміни до договору
28 жовтня 2021 14:41
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2021 16:37
дод. угода до дог. 4 від 13.01.2021.pdf зміни до договору
24 березня 2021 10:09
дод. угода до дог. 4 від 13.01.2021.pdf зміни до договору
22 січня 2021 16:09
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 09:48
договір №4 від 13.01.2021.pdf укладений
13 січня 2021 09:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до реквізитів
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строків дії договору
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Додатку №2 до Договору "Календарний графік виконання робіт"
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до додатку 2 і додатку 3 до договору
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML