Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 15221000-3 «Морожена риба» - риба свіжоморожена, без голови (хек, минтай)
Очікувана вартість
1 909 000,00 UAH
UA-2020-12-01-011110-b 899d09a1591d4a11b9891260626a5acf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Окунєва

+380961617413 dolgincevskij_rvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ДОВГИНЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04544501
Місцезнаходження: 50086, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ДНІПРОВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 16
Контактна особа: Ольга Окунєва
+380961617413
dolgincevskij_rvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2020 17:26
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 18 грудня 2020 12:50
Очікувана вартість: 1 909 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 545,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23000 кілограми
риба свіжоморожена, без голови (хек, минтай)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, заклади освіти Довгинцівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару За наявністю бюджетного фінансування. Додаткова інформація по закупівлі: Місцезнаходження замовника - 50086, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Дніпровське шосе, будинок 16. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пп. 3 п.1ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі – процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Оцінка цінових пропозиції Учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів, які сплачує Учасник). Питома вага критерію – 100%. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2020 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2020 15:32
ТД-риба свіжеморож.-ЗМІНИ.docx
08 грудня 2020 16:31
Перелік змін-08.12.2020-риба.docx
08 грудня 2020 16:31
ЗМІНИ до п.1.1. Додатку 1.docx
01 грудня 2020 18:30
ТД-риба свіжеморож..docx
01 грудня 2020 17:26
Додаток 8 - проект Договору.docx
09 грудня 2020 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2020 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 18:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2020 15:32
ТД-риба свіжеморож.-ЗМІНИ.docx
08 грудня 2020 16:31
Перелік змін-08.12.2020-риба.docx
08 грудня 2020 16:31
ЗМІНИ до п.1.1. Додатку 1.docx
01 грудня 2020 18:30
ТД-риба свіжеморож..docx
01 грудня 2020 17:26
ТД-риба свіжеморож..docx
01 грудня 2020 17:26
Додаток 8 - проект Договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-01-011110-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Спарта 2015, Код ЄДРПОУ:39625877
Дата подання: 29 грудня 2020 18:38
Скарга на рішення Замовника
Скарга на рішення Замовника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 грудня 2020 09:45
Доброго дня.
На вашу вимогу повідомляємо, відповідно до вимог тендерної документації зі змінами, а саме п.п.6 п.5.14 - учасники зобов'язані надати: - експертні висновки надані виробнику або учаснику процедури закупівлі на Товар який пропонується до постачання за фізико-хімічними та хіміко-токсилогічними показниками, видані акредитованою лабораторією Держпродспоживслужби (видані не раніше, ніж за два місяці до дати оголошення закупівлі). У разі надання документів виданих на ім’я третьої особи, учасник повинен надати документальне підтвердження про свою співпрацю з даним контрагентом.
Закупівлю за ДК 021:2015 - 15220000-6 «Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені» ДК 021:2015 – 15221000-3 «Морожена риба» - риба свіжоморожена, без голови (хек, минтай) було оголошено 01.12.2020, тому експертні висновки повинні бути видані не раніше 01 жовтня 2020.
А надані вами висновки від 13.07.2020 № 002312 п/20 та 17.09.2020 №003516 п/20, що не відповідає вимогам замовника.

Документи подані скаржником

29 грудня 2020 18:38
Лист вимога

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-14-000073 ● 920daac97caf47c0a55e3702c5b5f52e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 липня 2021 22:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

13.07.2021 № 358

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.07.2021 № 358
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

18 UA-2020-12-01-011110-b 01.12.2020 ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ДОВГИНЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ (ЄДРПОУ 04544501) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформацію викладену в висновку моніторингу від 06.08.2021 прийнято до відома відповідальними особами Замовника. В подальшому порушень норм Закону під час формування тендерної документації Замовником допускатися не будуть. Відповідальні особи замовника зобов'язуються пройти в 2021 році додаткове навчання за програмою "Нова редакція Закону України "Про публічні закупівлі" зі змінами.

2021-08-09 15:00:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 21 серпня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Моніторингом установлено розбіжності при складанні тендерної документації в частині визначення строку, з якого тендерні пропозиції є дійсними та в частині визначення строку укладання договору.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2020 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Рудь Алла Миколаївна 1 909 000,00
UAH
1 426 000,00
UAH
Документи
ТОВ Спарта 2015 1 483 500,00
UAH
1 483 500,00
UAH
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" 1 551 350,00
UAH
1 551 350,00
UAH
Документи
ТОВ АГРОНОМ - КР 1 851 500,00
UAH
1 851 500,00
UAH
Документи
ТОВ САВВА ГРУПП 1 886 460,00
UAH
1 886 460,00
UAH
Документи

Публічні документи

16 грудня 2020 18:11
Електронний підпис
16 грудня 2020 18:06
КВАЛІФІКАЦІЯ.pdf

Публічні документи

17 грудня 2020 09:18
Електронний підпис
17 грудня 2020 09:16
Частина 3.pdf
17 грудня 2020 09:16
Частина 2.pdf
17 грудня 2020 09:16
Частина 1.pdf

Публічні документи

13 січня 2021 16:27
Електронний підпис
13 січня 2021 16:26
Електронний підпис
13 січня 2021 16:26
Dovidka_20358558750840314705.pdf.p7s
13 січня 2021 16:26
2 часть.pdf.p7s
13 січня 2021 16:26
Dovidka_20358558750840314705.pdf
13 січня 2021 16:26
2 часть.pdf
13 січня 2021 16:26
Електронний підпис
13 січня 2021 16:25
Електронний підпис
11 січня 2021 15:34
Електронний підпис
31 грудня 2020 13:40
Електронний підпис
31 грудня 2020 11:40
Електронний підпис
31 грудня 2020 11:40
Електронний підпис
31 грудня 2020 11:39
доповнення.pdf.p7s
31 грудня 2020 11:39
доповнення.pdf
16 грудня 2020 17:03
Електронний підпис
16 грудня 2020 17:03
долгинцево рыба.pdf.p7s
16 грудня 2020 17:03
долгинцево рыба.pdf

Публічні документи

16 грудня 2020 16:00
Електронний підпис
16 грудня 2020 15:57
ЗАГРУЗКА РЫБА Ч 1.pdf
16 грудня 2020 15:57
загрузка риба ч 2.pdf

Публічні документи

17 грудня 2020 08:15
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Рудь Алла Миколаївна

ТОВ Спарта 2015

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР"

ТОВ АГРОНОМ - КР

ТОВ САВВА ГРУПП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Рудь Алла Миколаївна
#2493307962
Відхилено 1 426 000,00
UAH
21 грудня 2020 11:46
ТОВ Спарта 2015
#39625877
Відхилено 1 483 500,00
UAH
29 грудня 2020 14:47
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР"
#43305128
Переможець 1 551 350,00
UAH
05 січня 2021 09:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 січня 2021 10:02

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відсутня копія документа, що посвідчує право власності на виробничі потужності та/або складські приміщення, або документ (дійсний на дату розкриття) що підтверджує право використання зазначених приміщень згідно вимог абз.2 пп.1.1 п.1 Додатку 3 тендерної документації (далі ТД) 2. В листі-відгуку, що підтверджує успішне виконання умов договору, відсутня інформація про обсяги (кількість), суму по договору та код за ДК 021:2015, згідно вимог абз.3 п.3 Додатку 3 тендерної документації Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виправити викладені невідповідності, а саме: 1) Надати копію документа, що посвідчує право власності на складське приміщення, або документ (дійсний на дату розкриття) що підтверджує право використання приміщення, зазначеного в довідці від 04.11.2020 №601. 2) В листі-відгуку від Комунального закладу «Навчально багатопрофільний реабілітаційний центр» Криворізької міської ради Дніпропетровської області вказати інформацію про обсяги (кількість), суму та код за ДК 021:2015 по договору.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 січня 2021 09:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР"
#43305128
1 551 350,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 11:54
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 11:53
дод.угода №6 до дог. 29.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 11:51
Повідомлення риба2912.doc зміни до договору
29 грудня 2021 11:51
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2021 10:18
Повідомлення риба.doc зміни до договору
13 грудня 2021 10:16
дод. угода №5 до дог. №29 від 25.01.2021.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 10:16
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2021 11:18
дод.угода №4.pdf зміни до договору
02 вересня 2021 11:18
Повідомлення риба.doc зміни до договору
02 вересня 2021 11:18
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2021 09:37
дод.уг. 3 від 27.05.21- до дог.29 від 25.01.21-підв. ціни.pdf зміни до договору
27 травня 2021 09:36
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2021 10:13
дод.угода №2 від 18.05.2021 до дог. №29 від 25.01.2021.pdf зміни до договору
18 травня 2021 10:11
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 08:24
дод.угода 1 від 31.03.21 до дог.29 від 25.01.21.pdf зміни до договору
31 березня 2021 08:23
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 09:29
дог.29 від 25.01.21-риба св.-ПП Алвіс КР.pdf укладений
25 січня 2021 09:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів постачаотника
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни договору на 200 000,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару до 10%, з 67,45 грн./кг до 68,77 грн./кг
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фактично використана сума Договору – 587 133,54 (п’ятсот вісімдесят сім тисяч сто тридцять три грн. 54 коп.). 2. Керуючись пп.2 п.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.3.8. Договору Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару – риба свіжоморожена, без голови (хек, минтай) до 10% відсотків, з ціни 68,77 грн./кг до 75,64 грн./кг у зв’язку із коливанням ціни такого товару на ринку, та без збільшення загальної вартості Договору. У разі зміни договору зобов’язання сторін змінюються відповідно до змінених умов щодо предмета, місця, строків виконання тощо. 3. У зв’язку із застосуванням п.2 цієї Додаткової угоди, Сторони домовились викласти Специфікацію до Договору у новій редакції (додаток 1 до договору). 4. Інші умови договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 5. Ця додаткова угода укладена в трьох примірниках, які мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору. 6. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання сторонами.
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пп.1 п.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника) узгодити зменшення ціни постачання по договору №29 від 25.01.2021 на 160 000,00 (сто шістдесят тисяч грн. 00 коп.). 2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «Загальна очікувана ціна цього Договору становить 1 191 350,00 (один мільйон сто дев’яносто одна тисяча триста п’ятдесят грн. 00 коп.) з ПДВ – 198 558,33 грн.. 3. У зв’язку із застосуванням п.1 цієї Додаткової угоди, Сторони домовились викласти Специфікацію до Договору у новій редакції (додаток 1 до договору). 4. Ця додаткова угода укладена в трьох примірниках, які мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору. 5. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання сторонами.
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фактично використана сума Договору –1 105 948,30 грн. (один мільйон сто п’ять тисяч дев’ятсот сорок вісім грн.70 коп.). 2. Зменшити суму постачання по договору на 85 401,70 грн. (вісімдесят п’ять тисяч чотириста одна грн.70 коп.) та припинити дію договору №29 від 25.01.2021 р. 3. Ця додаткова угода укладена в трьох примірниках, які мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору. 4. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання.
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 січня 2021 — 29 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 105 948,30
UAH (в тому числі ПДВ 184 324,71 UAH)