Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 15110000-2 М’ясо (м'ясо свинини охолоджене без кісток, окорок курячий заморожений (способом сухої заморозки), м'ясо яловичини без кісток охолоджене).
Очікувана вартість
584 370,00 UAH
UA-2020-12-01-010490-b 23266e1078144edc8cada3961e43fa50
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Попова

+380680450557
+380951531647
bashtanskij_internat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Баштанський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03190521
Місцезнаходження: 56180, Україна , Миколаївська обл., с. Лоцкине, вул. Івана Франка, 2
Контактна особа: Людмила Попова
+380680450557,+380951531647
bashtanskij_internat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2020 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2020 18:22
Початок аукціону: 18 грудня 2020 15:21
Очікувана вартість: 584 370,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 921,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені (створені), безпосередньо, учасником процедури закупівлі, повинні бути складені українською мовою. У разі надання учасником - резидентом України будь-яких документів, інформації іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений нотаріально.
Закупівля на 2021 рік
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1654 кілограми
М'ясо свинини охолоджене без кісток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56180, Україна, Миколаївська область, Лоцкине, Івана Франка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1654 кілограми
Окорок курячий заморожений (способом сухої заморозки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56180, Україна, Миколаївська область, Лоцкине, Івана Франка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
2205 кілограми
М'ясо яловичини без кісток охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56180, Україна, Миколаївська область, Лоцкине, Івана Франка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені (створені), безпосередньо, учасником процедури закупівлі, повинні бути складені українською мовою. У разі надання учасником - резидентом України будь-яких документів, інформації іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений нотаріально. Закупівля на 2021 рік Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 грудня 2020 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 09:12
ТД М'ясо.doc
02 грудня 2020 09:12
Зміни.docx
02 грудня 2020 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 09:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 09:12
ТД М'ясо.doc
01 грудня 2020 16:45
ТД М'ясо.doc
02 грудня 2020 09:12
Зміни.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-17-000017 ● bf0594d4381742ed807dbd727f7dcecb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 червня 2021 13:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.06.2021 № 320

Одеса


Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 17.06.2021.



В.о. начальника Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Дмитро СТЕПАНЮК

Додаток
до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області
від 17.06.2021 № 320

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель

№ 2 UA-2020-12-01-010490-b 01.12.2020

Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-06-24 16:43:05

Запит про надання пояснення (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Баштанським психоневрологічним інтернатом укладено Договір про закупівлю м’яса від 05.01.2021 № 2 з ФОП «ІВАНІШИНА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА», до якого додатковою угодою від 06.04.2021 № 2 вносилися зміни щодо збільшення ціни за одиницю товару.
У зв’язку з наведеним пропоную надати інформацію та документи, що підтверджують наявність підстав для збільшення ціни на м’ясо, в тому числі на м'ясо свинини охолоджене без кісток, окорок курячий заморожений (способом сухої заморозки), м'ясо яловичини без кісток охолоджене, додатковою угодою від 06.04.2021 № 1 у відповідності до вимог частини п’ятої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-06-25 14:09:47

Інформація та документи, що підтверджують наявність підстав для збільшення ціни на м’ясо, в тому числі на м'ясо свинини охолоджене без кісток, окорок курячий заморожений (способом сухої заморозки), м'ясо яловичини без кісток охолоджене.

Баштанський психоневрологічний інтернат надає пояснення, протокол засідання тендерного комітету № 22 ,договір з додатками, документи, що підтверджують наявність підстав для збільшення ціни на м’ясо, в тому числі на м'ясо свинини охолоджене без кісток, окорок курячий заморожений (способом сухої заморозки), м'ясо яловичини без кісток охолоджене.

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами процедури закупівлі UA-2020-12-01-010490-b Баштанським психоневрологічним інтернатом (далі - Замовник), укладено договір про закупівлю від 05.01.2021 № 2 (далі – Договір про закупівлю) з переможцем торгів ФОП ІВАНІШИНА, яким передбачено постачання м’яса протягом 2021 року на загальну вартість договору 448 309,00 грн (без ПДВ). Зокрема, згідно зі Специфікацією до Договору про закупівлю ФОП ІВАНІШИНА зобов’язалась поставити Замовнику м'ясо свинини без кісток за ціною 89,00 грн/кг у кількості 1654 кг, окорок курячий заморожений (способом сухої заморозки) за ціною 42,50 грн/кг у кількості 1654 кг та м'ясо яловичини без кісток охолоджене за ціною 104,67 грн/кг у кількості 1140 кг та за ціною 104,68 грн/кг у кількості 1065 кг. Керуючись п.2 ч. 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовились укласти Додаткову угоду № 1 від 06.04.2021 року, якою внесено зміни до істотних умов, а саме: збільшити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у зв’язку із коливанням ціни товару на ринку, без збільшення загальної вартості Договору. За результатами моніторингу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткової угоди). Для усунення порушення за результатами моніторингу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області було прийнято рішення укласти додаткову угоду № 2 від 12.07.2021 до договору № 2 від 05 01.2021 року яка передбачає припинення дії додаткової угоди від 06.04.2021 № 1 про збільшення ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10 відсотків у зв’язку із коливанням ціни товару на ринку, без збільшення загальної вартості Договору, керуючись п.2 ч. 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі». Також прийнято рішення щодо укладення додаткової угоди № 3 від 14.07.2021 року, відповідно до якої керуючись п.2 ч. 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовились збільшити ціни на:  м'ясо свинини охолоджене без кісток за ціною 89,00 грн/кг на 0,6 % - до ціни 89,53 грн/кг;  окорок курячий заморожений (способом сухої заморозки ) за ціною 42,50 грн/кг збільшити на 8,2 % - до ціни 45,98 грн/кг;  м'ясо яловичини без кісток охолоджене за ціною 104,68 грн/кг збільшити на 3,3 % - до ціни 108,13 грн/кг. Передбачається, що умови додаткової угоди застосовуються до відносин між Сторонами, які виникли до її укладення, а саме : з 06.04.2021 року. Замовником було зроблено розрахунок постачання м’яса після підвищення ціни , а саме - з 06.04.2021 року за ціною за 1 кг на м'ясо свинини охолоджене без кісток - 97,90 грн, окорок курячий заморожений (способом сухої заморозки) - 46,75 грн, та на м'ясо яловичини без кісток охолоджене - 115,15 грн, за цінами, передбаченими додатковою угодою №3 від 14.07.2021 року. Різниця в сумі за поставлений товар становить 7957,63 грн. Постачальником ФОП ІВАНІШИНОЮ різницю в ціні повернуто товаром згідно накладної від 13.07.2021 №РН-0000329, а саме: окорок курячий (заморожений) - 5,160кг на суму 237,20 грн; м'ясо яловичини – 31,260 кг на суму 3380,13 грн.; м'ясо свинини – 48,480 кг на суму 4340,30 грн.

2021-07-14 10:14:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 23 липня 2021

Порушення виявлено

  1. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто

-

2021-07-14 13:20:09

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2020 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ІВАНІШИНА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА" 451 231,00
UAH з ПДВ
448 309,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Торговий дім "Бекон" 494 505,00
UAH з ПДВ
451 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ю.КЕЙ" 521 187,20
UAH з ПДВ
521 187,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 грудня 2020 17:47
Електронний підпис
23 грудня 2020 17:31
Електронний підпис
23 грудня 2020 17:30
Довідки переможця.pdf
17 грудня 2020 16:37
Електронний підпис
17 грудня 2020 16:37
цінова пропозиція.pdf
17 грудня 2020 16:37
технічні вимоги.pdf
17 грудня 2020 16:37
СЕРТИФІКАТ СУБХП.pdf
17 грудня 2020 16:37
Сертифікат ISO 9001.png
17 грудня 2020 16:37
Мед. книжка комірника.pdf
17 грудня 2020 16:37
Мед. книжка водія.pdf
17 грудня 2020 16:37
кваліфікаційні вимоги.pdf
17 грудня 2020 16:37
ВИТЯГ з ЄДР.pdf
17 грудня 2020 16:37
Аналог.догов. Ш.Лан-2019.pdf
17 грудня 2020 16:37
Аналог.дог.м'ясо 2019.pdf

Публічні документи

16 грудня 2020 16:39
Електронний підпис
16 грудня 2020 16:35
Відповідність.pdf
16 грудня 2020 16:35
Кваліфікація.pdf
16 грудня 2020 16:35
Технічка.pdf
16 грудня 2020 16:35
Пропозиція.rar

Публічні документи

17 грудня 2020 18:09
ст.17.pdf.p7s
17 грудня 2020 18:03
Тендерна_пропозицiя.pdf.p7s
17 грудня 2020 18:03
Сертифiкат_ISO_22000-2018.pdf.p7s
17 грудня 2020 18:03
Сертифiкат_ISO_9001_.PDF.p7s
17 грудня 2020 18:03
договiр_885.pdf.p7s
17 грудня 2020 18:03
Довiдка_про_цiну.pdf.p7s
17 грудня 2020 18:03
Довiдка_працiвники..pdf.p7s
17 грудня 2020 18:03
Довiдка_податки.pdf.p7s
17 грудня 2020 18:03
Довiдка_МТБ.pdf.p7s
17 грудня 2020 18:03
Довiдка_EДРПОУ.PDF.p7s
17 грудня 2020 18:03
Гарантiйний_лист_№_4.pdf.p7s
17 грудня 2020 18:03
Гарантiйний_лист_№_3.pdf.p7s
17 грудня 2020 18:03
Гарантiйний_лист_№_2.pdf.p7s
17 грудня 2020 18:03
Гарантiйний_лист__№_1.pdf.p7s
17 грудня 2020 18:03
Витяг_ПДВ.PDF.p7s
17 грудня 2020 18:03
Вiдгук_1.pdf.p7s
17 грудня 2020 18:03
iнформацiйна_довiдка.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ІВАНІШИНА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА"

ТОВ Торговий дім "Бекон"

ТОВ "Ю.КЕЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ІВАНІШИНА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#2632807787
Переможець 448 309,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2020 16:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2020 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ІВАНІШИНА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#2632807787
448 309,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2021 10:36
Додаткова угода 4.pdf укладений
22 жовтня 2021 15:13
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2021 09:33
дод.угода3.pdf зміни до договору
14 липня 2021 09:21
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2021 15:36
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
13 липня 2021 15:31
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2021 09:30
Додаткова угода.pdf зміни до договору
08 квітня 2021 09:28
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 10:38
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
22 січня 2021 10:37
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 13:56
Підписаний договір.pdf укладений
05 січня 2021 13:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у відповідності до статті 41 Закону "Про публічні закупівлі"збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно Положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та на виконання висновку про усунення порушень Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 356 778,05
UAH
Причини розірвання договору: Лист від постачальника на розірвання договору №147 від 18.10.2021року