Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Баштанський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03190521 |
Місцезнаходження: | 56180, Україна , Миколаївська обл., с. Лоцкине, вул. Івана Франка, 2 |
Контактна особа: |
Людмила Попова +380680450557,+380951531647 bashtanskij_internat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2020 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 грудня 2020 18:22 |
Початок аукціону: | 18 грудня 2020 15:21 |
Очікувана вартість: | 584 370,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 921,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Закупівля на 2021 рік
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені (створені), безпосередньо, учасником процедури закупівлі, повинні бути складені українською мовою. У разі надання учасником - резидентом України будь-яких документів, інформації іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений нотаріально. Закупівля на 2021 рік | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 грудня 2020 16:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 грудня 2020 09:12 |
ТД М'ясо.doc | |
02 грудня 2020 09:12 |
Зміни.docx |
02 грудня 2020 16:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
02 грудня 2020 09:12 |
ТД М'ясо.doc
|
||||||
02 грудня 2020 09:12 |
Зміни.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-17-000017 ● bf0594d4381742ed807dbd727f7dcecb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2021 13:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.06.2021 № 320
Одеса
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 17.06.2021.
В.о. начальника Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Дмитро СТЕПАНЮК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області
від 17.06.2021 № 320
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 2 UA-2020-12-01-010490-b 01.12.2020
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-24 16:43:05
Запит про надання пояснення (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Баштанським психоневрологічним інтернатом укладено Договір про закупівлю м’яса від 05.01.2021 № 2 з ФОП «ІВАНІШИНА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА», до якого додатковою угодою від 06.04.2021 № 2 вносилися зміни щодо збільшення ціни за одиницю товару.
У зв’язку з наведеним пропоную надати інформацію та документи, що підтверджують наявність підстав для збільшення ціни на м’ясо, в тому числі на м'ясо свинини охолоджене без кісток, окорок курячий заморожений (способом сухої заморозки), м'ясо яловичини без кісток охолоджене, додатковою угодою від 06.04.2021 № 1 у відповідності до вимог частини п’ятої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-25 14:09:47
Інформація та документи, що підтверджують наявність підстав для збільшення ціни на м’ясо, в тому числі на м'ясо свинини охолоджене без кісток, окорок курячий заморожений (способом сухої заморозки), м'ясо яловичини без кісток охолоджене.
Баштанський психоневрологічний інтернат надає пояснення, протокол засідання тендерного комітету № 22 ,договір з додатками, документи, що підтверджують наявність підстав для збільшення ціни на м’ясо, в тому числі на м'ясо свинини охолоджене без кісток, окорок курячий заморожений (способом сухої заморозки), м'ясо яловичини без кісток охолоджене.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами процедури закупівлі UA-2020-12-01-010490-b Баштанським психоневрологічним інтернатом (далі - Замовник), укладено договір про закупівлю від 05.01.2021 № 2 (далі – Договір про закупівлю) з переможцем торгів ФОП ІВАНІШИНА, яким передбачено постачання м’яса протягом 2021 року на загальну вартість договору 448 309,00 грн (без ПДВ). Зокрема, згідно зі Специфікацією до Договору про закупівлю ФОП ІВАНІШИНА зобов’язалась поставити Замовнику м'ясо свинини без кісток за ціною 89,00 грн/кг у кількості 1654 кг, окорок курячий заморожений (способом сухої заморозки) за ціною 42,50 грн/кг у кількості 1654 кг та м'ясо яловичини без кісток охолоджене за ціною 104,67 грн/кг у кількості 1140 кг та за ціною 104,68 грн/кг у кількості 1065 кг. Керуючись п.2 ч. 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовились укласти Додаткову угоду № 1 від 06.04.2021 року, якою внесено зміни до істотних умов, а саме: збільшити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у зв’язку із коливанням ціни товару на ринку, без збільшення загальної вартості Договору. За результатами моніторингу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткової угоди). Для усунення порушення за результатами моніторингу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області було прийнято рішення укласти додаткову угоду № 2 від 12.07.2021 до договору № 2 від 05 01.2021 року яка передбачає припинення дії додаткової угоди від 06.04.2021 № 1 про збільшення ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10 відсотків у зв’язку із коливанням ціни товару на ринку, без збільшення загальної вартості Договору, керуючись п.2 ч. 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі». Також прийнято рішення щодо укладення додаткової угоди № 3 від 14.07.2021 року, відповідно до якої керуючись п.2 ч. 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовились збільшити ціни на: м'ясо свинини охолоджене без кісток за ціною 89,00 грн/кг на 0,6 % - до ціни 89,53 грн/кг; окорок курячий заморожений (способом сухої заморозки ) за ціною 42,50 грн/кг збільшити на 8,2 % - до ціни 45,98 грн/кг; м'ясо яловичини без кісток охолоджене за ціною 104,68 грн/кг збільшити на 3,3 % - до ціни 108,13 грн/кг. Передбачається, що умови додаткової угоди застосовуються до відносин між Сторонами, які виникли до її укладення, а саме : з 06.04.2021 року. Замовником було зроблено розрахунок постачання м’яса після підвищення ціни , а саме - з 06.04.2021 року за ціною за 1 кг на м'ясо свинини охолоджене без кісток - 97,90 грн, окорок курячий заморожений (способом сухої заморозки) - 46,75 грн, та на м'ясо яловичини без кісток охолоджене - 115,15 грн, за цінами, передбаченими додатковою угодою №3 від 14.07.2021 року. Різниця в сумі за поставлений товар становить 7957,63 грн. Постачальником ФОП ІВАНІШИНОЮ різницю в ціні повернуто товаром згідно накладної від 13.07.2021 №РН-0000329, а саме: окорок курячий (заморожений) - 5,160кг на суму 237,20 грн; м'ясо яловичини – 31,260 кг на суму 3380,13 грн.; м'ясо свинини – 48,480 кг на суму 4340,30 грн.
2021-07-14 10:14:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто
-
2021-07-14 13:20:09
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 грудня 2020 15:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ІВАНІШИНА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА" |
451 231,00
UAH з ПДВ
|
448 309,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Торговий дім "Бекон" |
494 505,00
UAH з ПДВ
|
451 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ю.КЕЙ" |
521 187,20
UAH з ПДВ
|
521 187,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ІВАНІШИНА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА" #2632807787 |
Переможець |
448 309,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2020 16:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2021 10:36
|
Додаткова угода 4.pdf | укладений |
22 жовтня 2021 15:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 липня 2021 09:33
|
дод.угода3.pdf | зміни до договору |
14 липня 2021 09:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 липня 2021 15:36
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
13 липня 2021 15:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 квітня 2021 09:30
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2021 09:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2021 10:38
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
22 січня 2021 10:37
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 13:56
|
Підписаний договір.pdf | укладений |
05 січня 2021 13:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін у відповідності до статті 41 Закону "Про публічні закупівлі"збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно Положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та на виконання висновку про усунення порушень Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |