Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мийка виробнича з полицею трьохсекційна, стіл виробничий з полицею пристінний з бортом, стіл для обробки м’яса, стіл для обробки риби та стелаж для сушки посуду на 4 полиці
Очікувана вартість
55 000,00 UAH
UA-2020-12-01-009688-b 9e5dde67dba14082949199cf732ad8b5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Адажій Марія Олександрівна

+380983422289 masha.drnm.cv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Недобоївська сільська рада Дністровського району Чернівецької області
Код ЄДРПОУ: 04416884
Місцезнаходження: 60035, Україна , Чернівецька обл., село Недобоївці Хотинського району, вул. Головна,28-а
Контактна особа: Адажій Марія Олександрівна
+380983422289
masha.drnm.cv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2020 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 16:18
Початок аукціону: 10 грудня 2020 15:43
Очікувана вартість: 55 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 275,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


60035, село Недобоївці вулиця Головна,28А Хотинського району Чернівецької області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Стелаж для сушки посуду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60035, Україна, Чернівецька область, Недобоївці, Хотинський р-н, Чернівецька обл., Ольги Кобилянської,32а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 шт
Мийка виробнича з полицею трьох секційна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60035, Україна, Чернівецька область, Недобоївці, Хотинський р-н, Чернівецька обл., Ольги Кобилянської,32а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
3 шт
Стіл виробничий з полкою пристінний з бортом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60035, Україна, Чернівецька область, Недобоївці, Хотинський р-н, Чернівецька обл., Ольги Кобилянської,32а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 шт
Стіл виробничий для обробки м’яса
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60035, Україна, Чернівецька область, Недобоївці, Хотинський р-н, Чернівецька обл., Ольги Кобилянської,32а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 шт
Стіл виробничий для обробки риби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60035, Україна, Чернівецька область, Недобоївці, Хотинський р-н, Чернівецька обл., Ольги Кобилянської,32а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт покупець проводить оплату за товар на підставі накладної протягом 10(десяти) робочих днів за умови передачі цього товару за кінцем призначенням(післяоплата) з дати його отримання за наявності реального фінансування. У разі відсутності фінансування, розрахунок за предмет Договору проводиться протягом 5 робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Покупця. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 грудня 2020 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 16:15
технічні характеристики.doc
01 грудня 2020 16:15
Протокол рп.doc
01 грудня 2020 16:15
Проект Договору Харч обладнання.doc
01 грудня 2020 16:15
Предмет школа.docx
01 грудня 2020 16:15
загалні вимоги.doc
01 грудня 2020 16:15
Додаток комерцыйна пропозиція.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПОПИК ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ" 54 000,00
UAH з ПДВ
49 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УТД СТАНДАРТ" 54 730,00
UAH з ПДВ
49 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2020 23:29
Електронний підпис
08 грудня 2020 20:52
Виконані угоди.pdf
08 грудня 2020 20:52
Докум.pdf

Публічні документи

09 грудня 2020 11:41
Електронний підпис
09 грудня 2020 11:38
Технічні умови.pdf
09 грудня 2020 11:38
Статут УТД СТАНДАРТ.PDF
09 грудня 2020 11:38
Реквізити компанії.pdf
09 грудня 2020 11:38
Протокол.PDF
09 грудня 2020 11:38
Комерційна пропозиція.pdf
09 грудня 2020 11:38
ВИТЯГ УТД СТАНДАРТ.PDF
09 грудня 2020 11:38
Висновок експертизи.pdf
09 грудня 2020 11:38
ВИПИСКА УТД СТАНДАРТ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПОПИК ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ"

ТОВ "УТД СТАНДАРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПОПИК ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ"
#3381203151
Рішення скасоване 49 300,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 13:59
ФОП "ПОПИК ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ"
#3381203151
Відхилено 49 300,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 14:20
ТОВ "УТД СТАНДАРТ"
#43382464
Переможець 49 400,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 14:27

Документи

11 грудня 2020 13:05
Електронний підпис
11 грудня 2020 13:01
Рішення

Документи

11 грудня 2020 14:20
Електронний підпис
11 грудня 2020 14:06
Рішення

Документи

11 грудня 2020 14:25
Електронний підпис
11 грудня 2020 14:22
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 14:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УТД СТАНДАРТ"
#43382464
49 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 грудня 2020 14:25
Електронний підпис
11 грудня 2020 14:22
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
28 грудня 2020 15:22
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 11:23
Договір укладений
21 грудня 2020 10:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 49 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 233,33 UAH)