Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 09310000-5 - Електрична енергія (Електрична енергія ДК 021:2015: код 09310000-5)
Очікувана вартість
225 078,00 UAH
UA-2020-12-01-009636-b 34e3fbce009443aeb8ff846573f6d3eb
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пустовой Роман Анатолійович Пустовой Роман Анатолійович Пустовой Роман Анатолійович

+380960238585 deduhksusa@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Ювілейної сільської ради
Код ЄДРПОУ: 00431510
Місцезнаходження: 75126, Україна , Херсонська обл., село Ювілейне, вулиця Соборна ,17
Контактна особа: Пустовой Роман Анатолійович Пустовой Роман Анатолійович Пустовой Роман Анатолійович
+380960238585
deduhksusa@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2020 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 грудня 2020 13:17
Очікувана вартість: 225 078,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


1. Найменування Замовника: Виконавчий комітет Ювілейної сільської ради. 2. Місцезнаходження Замовника: 75126, Херсонська обл., Олешківський р-н, село Ювілейне, вулиця Соборна, будинок 17. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 00431510. 4. Категорія Замовника органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Чиркіна Наталія Олександрівна, спеціаліст І категорії з бухгалтерського обліку та фінансової звітності, заступник голови тендерного комітету Виконавчого комітету Ювілейної сільської ради, 0992852476, E-mail: uvilrada@ukr.net, 75126, Херсонська обл., Олешківський р-н, село Ювілейне, вулиця Соборна, будинок 17. 6. Вид предмета закупівлі: Товар. 7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 09310000-5 - Електрична енергія (Електрична енергія ДК 021:2015: код 09310000-5). 8. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 80 385 кВт/год. 9. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: 1) 75126, Херсонська обл., Олешківський р-н, село Ювілейне, вулиця Соборна, будинок 17; 2) 75124, Херсонська обл., Олешківський р-н, село Подо Калинівка, вулиця Вишнева, будинок 26; 3) 75123, Херсонська обл., Олешківський р-н, село Щасливе, вулиця Центральна, будинок, 15; 4) 75120; Херсонська обл., Олешківський р-н, смт. Нова Маячка, вулиця Соборна 119. Вуличне освітлення: 1) 75125, Херсонська обл., Олешківський р-н, с. Стара Маячка: вулиці: Центральна, Олешківська, Поштова; 2) 75124, Херсонська обл., Олешківський р-н, село Подо Калинівка: вулиці: Самойлова, Шкільна, Вишнева, Жовтнева, Центральна, Лесі Українки. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 225 078,00 грн. (двісті двадцять п’ять тисяч сімдесят вісім гривень 00 копійок) з ПДВ. 11. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: з 01.01.2021 р. до 31.12.2021 р. 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17.12.2020 р. 14. Умови оплати: Оплата рахунка Постачальника має бути здійснена Споживачем у строки, визначені у рахунку, протягом 5 робочих днів від дати його отримання, але не пізніше 20-го числа (включно) місяця, наступного за місяцем поставки електричної енергії. Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки фінансування на вказані цілі, Споживач здійснює розрахунки з Постачальником протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня надходження коштів на його рахунок. 15. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 16. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 17. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): ---. 18. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): ----. 19. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 20. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 21. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях - 1 % 22. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 23. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80385 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата рахунка Постачальника має бути здійснена Споживачем у строки, визначені у рахунку, протягом 5 робочих днів від дати його отримання, але не пізніше 20-го числа (включно) місяця, наступного за місяцем поставки електричної енергії. Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки фінансування на вказані цілі, Споживач здійснює розрахунки з Постачальником протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня надходження коштів на його рахунок. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 02 грудня 2020 14:37
Кінець періоду оскарження: 13 грудня 2020 00:00
Дата відміни: 13 грудня 2020 00:04
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Прийнято рішення про відміну тендеру на закупівлю товару: ДК 021:2015: код 09310000-5 - Електрична енергія (Електрична енергія ДК 021:2015: код 09310000-5) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-01-009636-b на підставі пункту 1 частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із відсутністю подальшої потреби в закупівлі товару.
Документи:
02 грудня 2020 14:35
Електронний підпис
02 грудня 2020 13:56
ПРОТОКОЛ_вiдмiна_(елект.).pdf