Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 38510000-3 «Мікроскопи» (Діагностичний мікроскоп)
Очікувана вартість
300 650,00 UAH
UA-2020-12-01-009400-b f4b87f8dba71462ba7594667efdb274a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аліна В’ячеславівна Юркевич

+380617075883 stom-pol-6@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА № 6" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05499056
Вебсайт: http://health.zp.ua/stomatolohiya/354-komunalna-ustanova-miska-stomatolohichna-poliklinika-6
Місцезнаходження: 69009, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ФІЛЬТРОВА, будинок 1
Контактна особа: Аліна В’ячеславівна Юркевич
+380617075883
stom-pol-6@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2020 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 грудня 2020 12:07
Очікувана вартість: 300 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 006,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38510000-3: Мікроскопи


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів*

1. Найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Стоматологічна поліклініка №6» Запорізької міської ради.
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 05499056.
4. Місцезнаходження замовника: 69106, Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Фільтрова, буд. 1.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Юркевич Аліна В’ячеславівна, заступник директора з економічних питань, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Комунального некомерційного підприємства «Стоматологічна поліклініка №6» Запорізької міської ради, тел. +380617075883, e-mail: stom-pol-6@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: Товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Діагностичний мікроскоп.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 38510000-3 «Мікроскопи» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 38510000-3 «Мікроскопи».
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Діагностичний мікроскоп – 1 шт.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69106, Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Фільтрова, буд. 1.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.01.2021 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток №1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Передоплата може складати 30 %, згідно виставленого рахунку Продавця протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання договору про закупівлю.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 300 650,00 грн. (триста тисяч шістсот п’ятдесят грн. 00 коп.) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 006,50 грн. (три тисячі шість грн. 50 коп.) – 1% від загальної очікуваної вартості.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «17» грудня 2020 року час 00:00 год.
21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
____________________________
*Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Діагностичний мікроскоп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69106, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фільтрова, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2021
ДК 021:2015: 38510000-3 — Мікроскопи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Передоплата може складати 30 %, згідно виставленого рахунку Продавця протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання договору про закупівлю. Аванс 5 Банківські 30
Iнша подія Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток №1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 грудня 2020 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 16:02
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Дiагостичний_мiкроскоп)(1).doc
01 грудня 2020 16:02
ТД_ДОДАТОК_5(1).doc
01 грудня 2020 16:02
ТД_ДОДАТОК_4(1).docx
01 грудня 2020 16:02
ТД_ДОДАТОК_3(1).docx
01 грудня 2020 16:02
ТД_ДОДАТОК_2(1).doc
01 грудня 2020 16:02
ТД_ДОДАТОК_1(1).doc
01 грудня 2020 16:02
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв(1).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2020 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО-ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР "СКАНЕР" 297 600,00
UAH з ПДВ
297 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДУДНІК ІВАН ІВАНОВИЧ" 300 650,00
UAH з ПДВ
300 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2020 11:57
Електронний підпис
15 грудня 2020 11:55
Цінова пропозиція.pdf
15 грудня 2020 11:55
МТВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАУКОВО-ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР "СКАНЕР"

ФОП "ДУДНІК ІВАН ІВАНОВИЧ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 13:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО-ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР "СКАНЕР"
#14180968
297 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 16:33
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:27
Договір 139-2020 від 04.01.2021 з ТОВ НІЦ Сканер.PDF укладений
04 січня 2021 15:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2021 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 297 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 19 469,16 UAH)