Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт гуртожитку №4 Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна за адресою: 61045 м. Харків, пров. Отакара Яроша,13 (Інв.№103000117), а саме: 4 поверх у вісях 13-33 (Капітальний ремонт і реставрація за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7)
Очікувана вартість
5 140 000,00 UAH
UA-2020-12-01-007431-b 4667246339dd4e07ad1a180207850558
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Номеровченко

+380577075017 nomerovchenko@karazin.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна
Код ЄДРПОУ: 02071205
Вебсайт: http://www.univer.kharkov.ua
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., м. Харьков, майдан Свободи, 4
Контактна особа: Микола Номеровченко
+380577075017
nomerovchenko@karazin.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2020 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2020 08:00
Початок аукціону: 18 грудня 2020 12:21
Очікувана вартість: 5 140 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Документи тендерної пропозиції, що готуються безпосередньо учасником-резидентом України, повинні бути викладені українською мовою. Всі інші документи, що стосуються тендерної пропозиції, в тому числі проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, викладаються українською або російською мовою.
Документи тендерної пропозиції учасника-нерезидента України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати автентичний переклад на українську мову, здійснений бюро перекладів. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт гуртожитку №4 Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна за адресою: 61045 м. Харків, пров. Отакара Яроша,13 (Інв.№103000117), а саме: 4 поверх у вісях 13-33 (Капітальний ремонт і реставрація за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61045, Україна, Харківська область, місто Харків, пров. Отакара Яроша, 13, Шевченківський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за виконані роботи здійснюється Замовником на підставі підписаного Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат форми КБ-3 після надання і прийняття усіх передбачених Договором робіт впродовж 60 (шістдесяти) календарних днів після підписання акту приймання виконаних будівельних робіт та акту робочої комісії. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підіймальний механізм
Дата подання: 02 грудня 2020 20:34
Дата відповіді: 04 грудня 2020 11:18
Тендерною документацією передбачено подання документа, що підтверджує наявність підіймального механізму (для ваги не менше 100 кг). Ремонт планується на 4 поверсі. Це має бути мачтовий підйомник не нижче 4- го поверху, чи рокла, чи кран переносний, чи автомобільний? Поясніть, які саме функції повинен здійснювати цей механізм.
Відповідь: Підіймальний механізм потрібен для переміщення матеріалів при виконанні демонтажних і монтажних робіт.
Навчання звврювальника
Дата подання: 03 грудня 2020 06:09
Дата відповіді: 04 грудня 2020 11:20
1.Посвідчення про навчання та перевірку знань зварювальника щодо виконання робіт підвищеної небезпеки необхідно надати про навчання стосовно якого нормативу(НПАОП)? 2. Техзавзанням передбачено виконання робіт з навішування металевих дверних коробок, що виконується з застосуванням анкерів без зварювання та під'єднання до трубопроводів, що виконується нарізуванням різьби, також без зварювання. Други робіт де може виконуватись зварювання не передбачено. Наскільки в даному випадку доцільно вимагати посвідчення про навчання з оп зварювальника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Посвідчення про навчання та перевірку знань зварювальника щодо виконання робіт підвищеної небезпеки необхідно надати стосовно НПАОП 000-1.81-18 «Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском».
2. Зварювальні роботи передбачено виконувати при виконанні ремонту опалення, а саме під’єднання нових ділянок трубопроводів до існуючих мереж.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-05-000021 ● b3e104fe8e2b4558807fa7881dda7d5e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 січня 2021 16:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

04.01.2020 № 1
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 04.01.2021 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 04.01.2020 №1

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2020-12-01-007431-b 01.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку.

2021-01-21 16:21:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 30 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівель вих. № 0102/27 від 28.01.2021 р.
Дата публікації: 28 січня 2021

Документи:

08 лютого 2021 14:23
Електронний підпис
08 лютого 2021 14:21
Ухвала ХОАС.PDF
08 лютого 2021 14:21
Лист ХОАС.PDF
28 січня 2021 16:55
Адміністративний позов.pdf
08 лютого 2021 14:23
Електронний підпис
28 січня 2021 16:55
Електронний підпис
08 лютого 2021 14:21
Ухвала ХОАС.PDF
08 лютого 2021 14:21
Лист ХОАС.PDF
28 січня 2021 16:55
Адміністративний позов.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2020 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОБРІЙ-18" 4 995 949,33
UAH з ПДВ
4 970 249,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЄВРОБУД" 5 062 717,03
UAH з ПДВ
4 994 948,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМКА ГРУПП" 5 055 959,35
UAH з ПДВ
5 055 959,35
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 грудня 2020 12:38
Довідки.pdf
16 грудня 2020 17:08
Електронний підпис
16 грудня 2020 17:07
Устав, накази.pdf.p7s
16 грудня 2020 17:07
Устав, накази.pdf
16 грудня 2020 17:07
Проект договору.pdf.p7s
16 грудня 2020 17:07
Проект договору.pdf
16 грудня 2020 17:07
Обладнання.pdf.p7s
16 грудня 2020 17:07
Обладнання.pdf
16 грудня 2020 17:07
забезпечення.rar.p7s
16 грудня 2020 17:07
забезпечення.rar
16 грудня 2020 17:07
ДЦ.pdf.p7s
16 грудня 2020 17:07
ДЦ.pdf
16 грудня 2020 17:07
Довідки.pdf.p7s
16 грудня 2020 17:07
Довідки.pdf
16 грудня 2020 17:07
довідки ст.17.pdf.p7s
16 грудня 2020 17:07
довідки ст.17.pdf
16 грудня 2020 17:07
ВМ.pdf.p7s
16 грудня 2020 17:07
ВМ.pdf
16 грудня 2020 17:07
баланс, посвід, ОП.pdf.p7s
16 грудня 2020 17:07
баланс, посвід, ОП.pdf
16 грудня 2020 17:07
Аналогічний договір.pdf.p7s
16 грудня 2020 17:07
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

16 грудня 2020 19:03
Електронний підпис
16 грудня 2020 19:02
фин.звит.pdf
16 грудня 2020 19:02
Степанов высотник. pdf.PDF
16 грудня 2020 19:02
статья 17.pdf
16 грудня 2020 19:02
Статут.PDF
16 грудня 2020 19:02
скан ліценз+дод pdf.PDF
16 грудня 2020 19:02
сертификаты.pdf
16 грудня 2020 19:02
Рішення 100% частки.pdf.PDF
16 грудня 2020 19:02
паспорт директора.pdf
16 грудня 2020 19:02
ОТ Осекин Д.В.pdf
16 грудня 2020 19:02
ОТ Заблуда Ю. pdf.PDF
16 грудня 2020 19:02
ОТ Власовець Г. pdf.PDF
16 грудня 2020 19:02
Корочка Товцев стр2.pdf
16 грудня 2020 19:02
Корочка Товцев стр1.pdf
16 грудня 2020 19:02
ДЦ.pdf
16 грудня 2020 19:02
Дозвіл.PDF
16 грудня 2020 19:02
Договор.pdf
16 грудня 2020 19:02
Договір ГПХ.pdf
16 грудня 2020 19:02
Довидка.pdf
16 грудня 2020 19:02
Аналог.договор_маш.мех.pdf
16 грудня 2020 19:02
Аналог договір +машмех.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОБРІЙ-18"

ПП "ЄВРОБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМКА ГРУПП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОБРІЙ-18"
#41925908
Переможець 4 970 249,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2020 15:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2020 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОБРІЙ-18"
#41925908
4 970 249,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 вересня 2021 13:36
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2021 15:41
Додаткова угода № 2.PDF зміни до договору
06 травня 2021 15:40
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2021 10:36
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
10 лютого 2021 10:26
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 15:35
Протокол № 85-3.PDF укладений
27 січня 2021 15:34
Додаток № 2 Календарний графік.pdf укладений
27 січня 2021 15:34
Додаток № 1 Договірна ціна частина 3.pdf укладений
27 січня 2021 15:34
Додаток № 1 Договірна ціна частина 2.pdf укладений
27 січня 2021 15:34
Додаток № 1 Договірна ціна частина 1.pdf укладений
27 січня 2021 15:34
Договір 50 ОКС.pdf укладений
27 січня 2021 15:34

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
22 червня 2021 15:01
1 112 266,54 UAH UA058201720343191003200001533
Каразінський університет
UA423515330000026005052251348
ТОВ"ОБРIЙ- 18"
Оплачений
22 червня 2021 15:01
841 375,62 UAH UA058201720343191003200001533
Каразінський університет
UA423515330000026005052251348
ТОВ"ОБРIЙ- 18"
Оплачений
02 липня 2021 11:24
990 752,12 UAH UA058201720343191003200001533
Каразінський університет
UA423515330000026005052251348
ТОВ"ОБРIЙ- 18"
Оплачений
02 липня 2021 11:24
961 325,33 UAH UA058201720343191003200001533
Каразінський університет
UA423515330000026005052251348
ТОВ"ОБРIЙ- 18"
Оплачений
08 липня 2021 11:42
708 492,23 UAH UA058201720343191003200001533
Каразінський університет
UA423515330000026005052251348
ТОВ"ОБРIЙ- 18"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у наслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 50/ОКС
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт в наслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили продовження, без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 50/ОКС
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2021 — 01 вересня 2021
Сума оплати за договором: 4 614 211,84
UAH (в тому числі ПДВ 769 035,30 UAH)