Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

технічне обслуговування ліфтів (50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів)
technical service of lifts
Очікувана вартість
14 779 459,56 UAH
UA-2020-12-01-007134-c 16ee2aeb4cfc4b3590182f9f01d2520c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Акулініна Ілона Володимирівна

+380532630855 13961729@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Житлово-експлуатаційна організація № 2" Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 13961729
Місцезнаходження: 36040, Україна , Полтавська область обл., м Полтава, вул Івана Мазепи 30
Контактна особа: Акулініна Ілона Володимирівна
+380532630855
13961729@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Communal enterprise "Housing-operational organization № 2" of Poltava city council
National ID: 13961729
Contact point:
+380532630855
13961729@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 грудня 2020 17:20
Звернення за роз’ясненнями: до 09 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 січня 2021 00:00
Початок аукціону: 10 лютого 2021 12:48
Очікувана вартість: 14 779 459,56 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 295 589,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 443383 UAH
Publication date: 01 грудня 2020 17:20
Enquiries until: 09 січня 2021 00:00
Complaints submission until: до 15 січня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 січня 2021 00:00

Information

Estimated total value: 14 779 460 UAH including VAT
Minimal lowering step: 295 589 UAH
Minimal lowering step, %: 2,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Scope of the procurement
на потребу 2021 року, мова, якою готуються тендерні пропозиції - українська
necessary 2021, ukrainian ist he language in which are offers
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
технічне обслуговування ліфтів (50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м.Полтава, відповідно до документації
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

technical service of lifts
CPV: 50750000-7
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 30 календарних днів з дати отримання рахунку та акту приймання виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 січня 2021 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2021 15:47
Зміни до тендерної документації.docx
11 січня 2021 15:47
Тендерна документацiя (зi змiнами).docx
30 грудня 2020 16:53
Зміни до тендерної документації.docx
01 грудня 2020 17:20
Проект договору.docx
11 січня 2021 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 грудня 2020 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2021 15:47
Зміни до тендерної документації.docx
11 січня 2021 15:47
Тендерна документацiя (зi змiнами).docx
30 грудня 2020 16:52
Тендерна документацiя (зi змiнами).docx
01 грудня 2020 17:20
Тендерна документацiя.docx
30 грудня 2020 16:53
Зміни до тендерної документації.docx
01 грудня 2020 17:20
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 15 грудня 2020 11:17
Дата відповіді: 18 грудня 2020 17:02
Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника: «Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі PDF або Word з накладанням КЕП гаранта та Учасника торгів, в залежності від виду електронної гарантії». Дана вимога Замовника є некоректною та такою, що суперечить пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації в частині використання КЕП, а саме: «У разі якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією з попереднім накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) такої організації, накладання КЕП учасником на такі електронні документи не вимагається умовами тендерної документації». Виходячи з вищезазначеного Учасник торгів не повинен накладати КЕП на електронну банківську гарантію, якщо вона буде видана банківською установою з попереднім накладенням КЕП. Вимагаємо видалити дану вимогу, як суперечливу та внести зміни до пункту 2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації наступного змісту: «Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі PDF або Word з з накладенням КЕП гаранта в залежності від виду електронної гарантії»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі, ознайомившись із Вашим запитанням, повідомляємо наступне.
Умови тендерної документації складі із дотриманням умов надання інформації або документів, які можуть надаватись учасниками з урахуванням особливостей ведення його господарської діяльності та відносин, які складаються між ним та іншими суб’єктами господарювання та фізичними особа.
Згідно до вимог, визначених пунктом 1 розділу III тендерної документації, у разі якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією з попереднім накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) такої організації, накладання КЕП учасником на такі електронні документи не вимагається умовами тендерної документації.
До того зазначено про те, що учасник процедури закупівлі накладає кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію у разі якщо у складі тендерної пропозиції учасника надано хоча б один документ або інформацію, що виконано у вигляді окремого електронного файлу.
Згідно умов пункту 2 розділу III тендерної документації таке забезпечення тендерної пропозиції надається у вигляді електронної гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі PDF або Word з накладанням КЕП гаранта та Учасника торгів, в залежності від виду електронної гарантії.
Згідно до вимог формату надання забезпечення тендерної пропозиції умовами тендерної документації передбачається електронна гарантія через надання банківської гарантії або страхової гарантії, якою забезпечується зобов’язаннями страхової компанії шляхом укладення договору страхування фінансового ризику.
Надання електронної гарантії забезпечення тендерної пропозиції через надання договору страхування фінансового ризику, передбачає вкладення такого правочину між учасником та страховою компанією у вигляді електронного документу.
Згідно до вимог частини першої статті 7 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Згідно до часини першої статті 205 ЦКУ правочин може вчинятися усно або в письмовій (електронній) формі. Сторони мають право обирати форму правочину, якщо інше не встановлено законом.
Згідно до частини третьої статті 207 ЦКУ використання при вчиненні правочинів факсимільного відтворення підпису за допомогою засобів механічного, електронного або іншого копіювання, електронного підпису або іншого аналога власноручного підпису допускається у випадках, встановлених законом, іншими актами цивільного законодавства, або за письмовою згодою сторін, у якій мають міститися зразки відповідного аналога їхніх власноручних підписі.
У зв’язку з чим накладання підписів сторін, які вклади правочин в частині узгодження зобов’язань, що стосуються надання електронної гарантії, згідно до вимог законодавства повинні мати підписи обох таких сторін, що зобов’язує замовника встановлювати умову для виконання учасником, у разі якщо він виявить бажання надавати договір страхування фінансового ризику у якості електронної гарантії з метою забезпечення тендерної пропозиції.
З урахуванням визначених умов у тендерній документації та роз’яснення, яке надається Замовником, учасник, при поданні пропозиції надає електронну гарантію, яка видана банківською установою, на яку гарантом (банком) накладається КЕП такого гаранта. У разі надання гарантії виконаний у якості договору страхування фінансового ризику, на такий документ накладається КЕП гаранта та КЕП учасника. При цьому в обох таких випадках учасник повинен накласти КЕП на пропозицію (в цілому), загальний зміст якої передбачений умовами тендерної документації.
Запитання
Дата подання: 15 грудня 2020 11:18
Дата відповіді: 18 грудня 2020 17:03
Відповідно до пункту 7 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника: «У разі залучення субпідрядної(их) організації(й) щодо виконання умов договору, в будь-якому обсязі вартості договору про закупівлю, який буде вкладений за результатами проведеної процедури закупівлі, учасник надає у складі тендерної пропозиції, на умовах визначених у Додатку 3 тендерної документації, документи щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника». Дана вимога Замовника є дискримінаційною і такою, що суперечить частині 7 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті». Тому враховуючи вищезазначене вимагаємо видалити дану вимогу як таку, що є дискримінаційною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі, ознайомившись із Вашим запитанням, повідомляємо наступне.
Згідно до визначеної вимоги частиною 7 статті 17, якщо ви уважно з нею ознайомитесь, визначено - у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі послуг (в контексті даної закупівлі) для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17.
Пунктом 18 частини 2 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
Тобто Законом передбачено обов’язок замовника в отриманні від учасника інформації про суб’єкта(ів) господарювання, якого(их) останній планує залучати до співвиконання умов договору, та обов’язок замовника перевірити відповідність вимогам частини третьої статті 16 Закону таких суб’єктів в частині відсутності підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону.
На виконання встановленої вимоги Закону, у першому абзаці пункту 7 розділу III тендерної документації замовником встановлено умову, що беззаперечно забезпечує виконання вище визначеної вимоги Закону в цій частині.
Другим абзацом частини 3 статті 16 Закону визначено - якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
При цьому даною умовою Закону не визначено умов або будь-яких інших обмежень в обсягах закупівлі (або суми договору про закупівлю), за якими планується залучення потужностей інших суб’єктів господарювання.
До того, даною умовою Закону визначається умова, яка розширює потенціальні можливості потенційних учасників використати спроможності інших суб’єктів господарювання до виконання зобов’язань за договором з метою якісного та виконання взятих зобов’язань. Внаслідок чого така умова, яка насамперед визначено Законом, не може бути дискримінаційною, так як є протилежністю такого поняття.
На виконання вимоги, що визначена частиною 3 статті 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У зв’язку з чим у тендерній документації визначено умови, які беззаперечно є необхідними для об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Тому для задоволення вашої вимоги, яка надійшла у якості запитання через електронну систему публічних закупівель Прозорро, немає законних підстав.
Вважаємо доречним зазначити та рекомендувати вам дані звернення до замовника адресувати не у якості запитань, на які замовник має надавати відповіді. Такі звернення слід кваліфікувати у якості вимоги, для забезпечення виконання вимоги, що визначена частиною 1 статті 24 Закону. Тому в подальшому просимо бути уважними до вимог Закону та не апелювати окремими нормами чинного законодавства, а керуватись умовами проведення процедури відкритих торгів в цілому, враховуючи умови визначені у тендерній документації.
Запитання
Дата подання: 15 грудня 2020 11:18
Дата відповіді: 18 грудня 2020 17:03
Відповідно до пункту 5 Розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», Замовник вимагає від Учасника: «у разі якщо учасником-переможцем процедури закупівлі протягом 20 днів, з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю не було оприлюднено письмове повідомлення про відмову у підписанні договору, або протягом 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю учасником-переможцем не надано документи, які вимагаються Замовником у Розділі ІІІ Додатку 3 тендерної документації, Замовник приймає рішення про неукладення договору про закупівлю з вини учасника». Виходячи з вищенаведеного, у разі якщо учасника буде визнано переможцем і він готовий буде укласти договір про закупівлю з Замовником, але не оприлюднить протягом 20 днів, з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю письмове повідомлення про відмову у підписанні договору, Замовник прийме рішення про неукладення договору про закупівлю з вини учасника. Дана вимога Замовника є некоректною, тому вимагаємо привести зміст тендерної документації у відповідність до норм чинного законодавства України та внести зміни до пункту 5 Розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», наступного змісту: «у разі якщо учасником-переможцем процедури закупівлі протягом 20 днів, з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю було оприлюднено письмове повідомлення про відмову у підписанні договору, або протягом 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю учасником-переможцем не надано документи, які вимагаються Замовником у Розділі ІІІ Додатку 3 тендерної документації, Замовник приймає рішення про неукладення договору про закупівлю з вини учасника».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний суб’єкт процедури закупівлі, ознайомившись із Вашим запитанням, вважаємо некоректним ваше бажання тлумачити умови тендерної документації беручи окремі частини загального розділу «Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю», які в цілому викладені змістовним поясненням порядку прийняття рішення Замовником про відмову учасника від укладання договору.
Для надання детального роз’яснення даної умови пояснюємо наступним.
У разі, якщо учасник, якого було визначено у встановленому порядку переможцем процедури закупівлі, не приймає жодних дій, які спрямовані до укладення договору або відмовляється, мовчазною згодою від підписання договору, тобто не виконує умову, що визначена у Розділі ІІІ Додатку 3 тендерної документації та не повідомляє у письмовому вигляді про те, що він відмовляється від укладання договору, Замовником після 20 днів, з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається рішення про неукладення договору про закупівлю з вини учасника. Іншими словами, у разі якщо учасник не виявляє бажання укладати договір із Замовником, не надавши останньому документи для його укладання, у Замовника немає підстав змушувати учасника-переможця виконувати такі обов’язки. Мовчазна бездіяльна згода в укладанні договору не може слугувати вкладенню правочину у письмовій формі.
Запитання
Дата подання: 15 грудня 2020 11:19
Дата відповіді: 18 грудня 2020 17:04
Відповідно до підпункту 4.1. пункту 4 « Документи підтверджуючі право здійснювати підприємницьку діяльність» Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника надати: «Копія свідоцтва про державну реєстрацію (у разі наявності) або, у разі відсутності свідоцтва про державну реєстрацію, надати копію Виписки / Витягу / Відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (вимога стосується учасників-резидентів України - об’єднання юридичних осіб або юридичних осіб із структурними підрозділами) та/або фізичних осіб-підприємців)». - Дана вимога Замовника є такою, що є неправомірною та такою, що суперечить Закону України "Про публічні закупівлі", а саме згідно п.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація НЕ ПОВИННА містити вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Тобто всю інформацію, яка міститься у Виписці та Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань, замовник може перевірити у відкритому доступі за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search. На підставі викладеного вимагаємо привести зміст тендерної документації у відповідність до норм чинного законодавства України та видалити з Додатку 3 Таблиці 1 підпункт 4.1. пункту 4. вимогу щодо надання копії свідоцтва про державну реєстрацію (у разі наявності) або, у разі відсутності свідоцтва про державну реєстрацію, копії Виписки / Витягу / Відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі, ознайомившись із Вашим запитанням, повідомляємо наступне.
З метою виконання об’єктивного та неупередженого розгляду пропозицій учасників та визначення переможця процедури закупівлі, замовником визначаються умови для усіх суб’єктів, які можуть приймати участь у закупівлях на рівних умовах.
При цьому, вважаємо за необхідне повідомити про те, що з метою упередження дій потенційних учасників, які мають намір вносити зміни до реєстраційних даних, які проводяться державним реєстратором у відповідності до ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 15 травня 2003 року № 755-IV (далі – Закон про держреєстрацію), є необхідність проводити необхідні зміни заздалегідь до моменту подання власних пропозицій за даною процедурою закупівлі. При цьому інформація, яка є суттєвою при проведенні аналізу тендерної пропозиції відносно даних, які будуть відображені в ЄДР не повинні суперечити інформації, яка надана у складі пропозиції учасника. Це стосується назви учасника, видів діяльності, органів управління (в тому числі керівника), інформації про бенефіціарних власників, інформації про структурні підрозділи (філії та представництва), т.ін.
При цьому електронний портал на якому повинен надаватись відкритий доступ до ЭДР за посиланням в мережі Інтернет https://usr.minjust.gov.ua є програмним ресурсом з відкритими даними який може мати технічні збої, регламентні та технічні роботи, що, в свою чергу, не може слугувати беззаперечною гарантією стабільної роботи такого електронного ресурсу. Про це свідчить інформація, яка періодично відображається на головній сторінці порталу ЄДР за посиланням https://usr.minjust.gov.ua, із якою можна ознайомитись за посиланням - https://drive.google.com/file/d/1hhchVEefIfw2Opu_OZkgmc9cVysyqXbb/view?usp=sharing
Згідно до частини 1 статті 11 Закону про держреєстрацію відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, є відкритими і загальнодоступними (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних) та у випадках, передбачених Законом про держреєстрацію, за їх надання стягується плата, що не може розцінюватись як безоплатний доступ до усіх відомостей, які містяться в ЄДР.
На підставі цього та з метою упередження надання інформації, яка не відповідає актуальним даним про підприємство та забезпечення ефективності у проведенні процедури закупівлі, замовником зазначається умова, яка має на меті забезпечити принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі та максимальній економії.
Запитання
Дата подання: 15 грудня 2020 11:20
Дата відповіді: 18 грудня 2020 17:04
Відповідно до підпункту 4.5. пункту 4 «Документи підтверджуючі право здійснювати підприємницьку діяльність» Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника надати: «Копію внутрішнього розпорядчого документу (копію наказу, розпорядження, інструкції, тощо), який свідчить про порядок ведення господарської діяльності з використанням/не використанням печатки(ок) підприємства (у разі наявності печатки(ок)) (як виключення, надається учасником в складі тендерної пропозиції, в тому випадку якщо підприємство (або фізична особа-підприємець) здійснює підприємницьку діяльність без використання печатки(ок) або із вибірковим використанням згідно до переліку видів (типів) документів, що визначені таким розпорядчим документом». Дана вимога є не зовсім зрозумілою, оскільки відповідно до статті 581 Господарського кодексу України використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим. Відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування. Копія документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування, вважається засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи такого суб’єкта господарювання. Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків. На підставі вище викладеного можна зробити висновок, що навіть при наявності у учасника печатки, сама печатка не є обов’язковим реквізитом та Замовник не вправі її вимагати, а тому вимагаємо видалити з умов тендерної документації вимогу щодо надання «Копії внутрішнього розпорядчого документу (копію наказу, розпорядження, інструкції, тощо), який свідчить про порядок ведення господарської діяльності з використанням/не використанням печатки(ок) підприємства (у разі наявності печатки(ок)) (як виключення, надається учасником в складі тендерної пропозиції, в тому випадку якщо підприємство (або фізична особа-підприємець) здійснює підприємницьку діяльність без використання печатки(ок) або із вибірковим використанням згідно до переліку видів (типів) документів, що визначені таким розпорядчим документом», як таку що є неправомірною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі, ознайомившись із Вашим запитанням, повідомляємо наступне.
Умова визначення п.4.5 пункту 4 Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації застосовується у тендерній документації як виключення, про що визначено у зазначеному пункті, - як виключення, надається учасником в складі тендерної пропозиції, в тому випадку якщо підприємство (або фізична особа-підприємець) здійснює підприємницьку діяльність без використання печатки(ок) або із вибірковим використанням згідно до переліку видів (типів) документів, що визначені таким розпорядчим документом.
Згідно до вимог статті 581 Господарського кодексу України використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим, як вами пр. оце зазначено. При тому, вимогами чинного законодавства не визначено заборони використання печаток або штампів суб’єктами господарювання на окремих документах або правочинах, які матимуть юридичні наслідки, в тому разі якщо такий суб’єкт господарювання самостійно визначає необхідність використання печатки у своїй діяльності.
Тому, замовник, передбачаючи варіативність прав потенційних учасників, які можуть використовуватись норми чинного законодавства в своїх правах та із дотриманням принців своїх інтересів, надає можливість, не обмежуючи таких прав, надавати таке документальне підтвердження.
У зв’язку з цим, визначена умова щодо необхідності надання внутрішнього розпорядчого документу учасника, яким передбачається наявність факту або порядок ведення господарської діяльності в частині використання печатки учасника, або використання їх в окремих формах чи на інших умовах, є абсолютно законною та не обмежує прав учасників, і, насамперед, не суперечить вимогам чинного законодавства.
Запитання
Дата подання: 15 грудня 2020 11:22
Дата відповіді: 18 грудня 2020 17:05
Відповідно до пункту 3 Розділу «V. Оцінка тендерної пропозиції», Замовник зазначає наступну інформацію: «Учасник або об’єднання учасників, або суб’єкти господарювання, залучення яких плануються в якості субпідрядників (співвиконавців) в процесі участі у процедурі закупівлі та при поданні пропозиції не повинні створювати конфлікт між інтересами Замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, так як наявність конфлікту може вплинути на об’єктивність і неупередженість ухвалення рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі». Дана вимога Замовника є такою, що суперечить принципам проведення публічних закупівель, зазначених в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принципу добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також об’єктивному та неупередженому визначенню переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Адже відповідно до частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначається, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, а тому відповідно повинні об’єктивно та неупереджено визначити переможця процедури закупівлі, незважаючи на наявність конфлікту інтересів між Замовником та Учасником чи суб’єктами господарювання, залучення яких плануються в якості субпідрядників (співвиконавців) в процесі участі у процедурі закупівлі. На підставі викладеного вище вимагаємо привести зміст тендерної документації у відповідність до норм чинного законодавства України та видалити дану вимогу, як таку, що є дискримінаційною або внести зміни до пункту 3 Розділу «V. Оцінка тендерної пропозиції», наступного змісту: «Учасник або об’єднання учасників, або суб’єкти господарювання, залучення яких плануються в якості субпідрядників (співвиконавців) в процесі участі у процедурі закупівлі та при поданні пропозиції не повинні створювати конфлікт між інтересами Замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний суб’єкт процедури закупівлі, ознайомившись із Вашим запитанням, повідомляємо наступне.
Згідно до вимог другого абзаца частини 5 статті 11 Закону визначено, що для цілей цього Закону конфліктом інтересів вважається наявність приватного інтересу у працівника замовника чи будь-якої особи або органу, які діють від імені замовника і беруть участь у проведенні процедури закупівлі або можуть вплинути на результати цієї процедури закупівлі, що може вплинути на об’єктивність чи неупередженість прийняття нею рішень або на вчинення чи невчинення дій під час проведення процедури закупівлі, та/або наявність суперечності між приватним інтересом працівника замовника чи будь-якої особи або органу, які діють від імені замовника і беруть участь у проведенні процедури закупівлі та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об’єктивність або неупередженість прийняття рішень або на вчинення чи невчинення дій під час проведення процедури закупівлі.
Дана законодавча норма передбачає варіативність дії та відношень та наслідку таких зв’язків, які можуть створити конфліктну ситуацію, що, в свою чергу, може призвести до порушення Закону з боку учасника або інших суб’єктів процедури закупівлі.
У разі якщо замовник не буде дотримуватись принципу, який визначений даною умовою та загальними принципами здійснення публічних закупівель здійснення такої закупівлі буде під загрозою виникнення конфліктної ситуації між інтересами усіх суб’єктів процедури.
Вимога, що визначена частиною 4 статті 5 Закону, про те, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, є суб’єктивною в частині змісту запитання, яке доводиться у вашому зверненні, а тому не може коректно визначати приналежність до умов, які достовірно свідчать про дискримінацію прав учасників процедури закупівлі.
На виконання вимоги, що визначена частиною 3 статті 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У зв’язку з вище викладеним та з метою об’єктивного дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників та їх прав і обов’язків Замовником наводиться уточнення у тендерній документації, яке має на меті звернення уваги учасників процедури на даній обставині, за для убезпечення конфліктних ситуацій.
Доцільним вважаємо повідомити, що відповідно до третього абзацу частини першої статті 8 Закону моніторинг процедури закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 цього Закону.
У зв’язку з чим у задоволенні вашої вимоги щодо внесення змін до редакції тендерної документації не є доцільним, так як дана умова визначена у якості інформаційного пояснення окремої (виключеної) обставини в ході здійснення закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 лютого 2021
UA-2020-12-01-007134-c16ee2aeb4cfc4b3590182f9f01d2520c
Найменування: Комунальне підприємство "Житлово-експлуатаційна організація № 2" Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 13961729
Місцезнаходження: 36040, Україна, Полтавська область обл., м Полтава, вул Івана Мазепи 30
Учасник Документи Рішення
ТОВ "БУДКОМПЛЕКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП "ЗАБЕРЕЖНИЙ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Документи

Публічні документи

24 лютого 2021 18:06
Електронний підпис
18 січня 2021 19:40
Електронний підпис
18 січня 2021 19:40
Електронний підпис
18 січня 2021 19:31
Scan_0003.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0002.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0001.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0075.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0074.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0073.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0072.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0071.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0070.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0069.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0068.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0067.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0066.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0065.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0064.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0063.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0062.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0061.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0060.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0059.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0058.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0057.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0056.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0055.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0054.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0053.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0052.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0051.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0050.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0049.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0048.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0047.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0046.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0045.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0044.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0043.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0042.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0041.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0040.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0039.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0038.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0037.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0036.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0035.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0034.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0033.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0032.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0031.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0030.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0029.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0028.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0027.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0026.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0025.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0024.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0023.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0022.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0021.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0020.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0019.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0018.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0017.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0016.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0015.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0014.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0013.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0012.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0011.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0010.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0009.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0008.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0007.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0006.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0005.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0004.jpg
18 січня 2021 19:31
Гарантія 443 383,00 грн.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДКОМПЛЕКТ"

ФОП "ЗАБЕРЕЖНИЙ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2021 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗАБЕРЕЖНИЙ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" 14 777 627,26
UAH з ПДВ
14 777 627,26
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДКОМПЛЕКТ" 14 779 459,56
UAH з ПДВ
14 779 459,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 лютого 2021 18:06
Електронний підпис
18 січня 2021 19:40
Електронний підпис
18 січня 2021 19:40
Електронний підпис
18 січня 2021 19:31
Scan_0003.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0002.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0001.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0075.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0074.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0073.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0072.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0071.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0070.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0069.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0068.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0067.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0066.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0065.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0064.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0063.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0062.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0061.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0060.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0059.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0058.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0057.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0056.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0055.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0054.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0053.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0052.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0051.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0050.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0049.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0048.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0047.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0046.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0045.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0044.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0043.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0042.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0041.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0040.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0039.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0038.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0037.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0036.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0035.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0034.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0033.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0032.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0031.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0030.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0029.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0028.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0027.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0026.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0025.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0024.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0023.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0022.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0021.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0020.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0019.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0018.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0017.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0016.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0015.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0014.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0013.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0012.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0011.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0010.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0009.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0008.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0007.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0006.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0005.jpg
18 січня 2021 19:31
Scan_0004.jpg
18 січня 2021 19:31
Гарантія 443 383,00 грн.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗАБЕРЕЖНИЙ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ"

ТОВ "БУДКОМПЛЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗАБЕРЕЖНИЙ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ"
#2698804173
Рішення скасоване 14 777 627,26
UAH з ПДВ
01 березня 2021 15:29
ФОП "ЗАБЕРЕЖНИЙ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ"
#2698804173
Відхилено 14 777 627,26
UAH з ПДВ
01 березня 2021 15:37
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДКОМПЛЕКТ"
#30904938
Переможець 14 779 459,56
UAH з ПДВ
01 березня 2021 16:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2021 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДКОМПЛЕКТ"
#30904938
14 779 459,56
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 березня 2021 14:39
Договір.pdf укладений
15 березня 2021 14:32