Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція газорозподільної станції "Крюків" в адміністративних межах Кам'янопотоківської сільської ради Кременчуцького району Полтавської області (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
41 050 702,50 UAH
UA-2020-12-01-006668-c 2482b4ea978e40178de76cfa47a7dc08
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попова Ірина Олександрівна

380573415847 POPOVA-IA@TSOUA.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Вебсайт: https://tsoua.com/
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Контактна особа: Попова Ірина Олександрівна
380573415847
POPOVA-IA@TSOUA.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2020 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2020 17:30
Початок аукціону: 29 грудня 2020 12:09
Очікувана вартість: 41 050 702,50 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 410 507,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 205200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-09-09-001621-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція газорозподільної станції "Крюків" в адміністративних межах Кам'янопотоківської сільської ради Кременчуцького району Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 вересня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт протягом 30-ти календарних днів, але не раніше ніж через 20-ть календарних днів з моменту прийняття відповідних етапів Робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2020 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2020 17:06
20_1263_р_Додаток 2 Перелік інформації_зм.docx
10 грудня 2020 17:06
20_1263_р_ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
01 грудня 2020 16:34
20_1263_р_ТД Реконструкція ГРС Крюків.docx
01 грудня 2020 16:34
20_1263_р_Додаток 3 вимоги до переможця.docx
01 грудня 2020 16:34
20_1263_р_Додаток 1_ТЗ_.docx
01 грудня 2020 16:34
ТОМ 1 Пояснювальна записка.pdf
01 грудня 2020 16:34
ТОМ 3 Генеральний план, архітектурно-будівельні рішення.pdf
01 грудня 2020 16:34
ТОМ 4 ТХ.АТХ.ЕП.ЕТР.ЕЗК.pdf
01 грудня 2020 16:34
ТОМ 6 Опитувальні листи, технічні вимоги, завдання заводам-виробникам.pdf
01 грудня 2020 16:34
ТОМ 5 Проект організації будівництва.pdf
01 грудня 2020 16:34
20_1263_р_Додаток 5 ФОРМА ОЦІНКИ.pdf
01 грудня 2020 16:34
20_1263_р_Додаток 4_Проект договору.docx
01 грудня 2020 16:34
20_1263_р_Додаток_6.2 Забезпечення договору.docx
01 грудня 2020 16:34
20_1263_р_Додаток_6.1 Забезпечення ТП.docx
01 грудня 2020 16:34
20_1263_р_Додаток 1.1. Гарантійний лист.docx
10 грудня 2020 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2020 17:06
20_1263_р_Додаток 2 Перелік інформації_зм.docx
01 грудня 2020 16:34
20_1263_р_Додаток 2 Перелік інформації.docx
10 грудня 2020 17:06
20_1263_р_ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
01 грудня 2020 16:34
20_1263_р_ТД Реконструкція ГРС Крюків.docx
01 грудня 2020 16:34
20_1263_р_Додаток 3 вимоги до переможця.docx
01 грудня 2020 16:34
20_1263_р_Додаток 1_ТЗ_.docx
01 грудня 2020 16:34
ТОМ 1 Пояснювальна записка.pdf
01 грудня 2020 16:34
ТОМ 3 Генеральний план, архітектурно-будівельні рішення.pdf
01 грудня 2020 16:34
ТОМ 4 ТХ.АТХ.ЕП.ЕТР.ЕЗК.pdf
01 грудня 2020 16:34
ТОМ 6 Опитувальні листи, технічні вимоги, завдання заводам-виробникам.pdf
01 грудня 2020 16:34
ТОМ 5 Проект організації будівництва.pdf
01 грудня 2020 16:34
20_1263_р_Додаток 5 ФОРМА ОЦІНКИ.pdf
01 грудня 2020 16:34
20_1263_р_Додаток 4_Проект договору.docx
01 грудня 2020 16:34
20_1263_р_Додаток_6.2 Забезпечення договору.docx
01 грудня 2020 16:34
20_1263_р_Додаток_6.1 Забезпечення ТП.docx
01 грудня 2020 16:34
20_1263_р_Додаток 1.1. Гарантійний лист.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення кваліфікаційних вимог
Дата подання: 02 грудня 2020 09:15
Дата відповіді: 04 грудня 2020 14:52
В Додатку 2 до тендерної документації в пункті 2.1.1. зазначена вимога надати "Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія листа-відгука від контрагента (з зазначенням назви контрагента, його адреси та контактного телефону, з посиланням на номер договору) для якого Учасником виконувались відповідні роботи з будівництва, та/або технічного переоснащення, та/або реконструкції, та/або ремонту газорозподільних станцій, окремих блоків і вузлів ГРС, та/або установок підготовки паливного та імпульсного газу на компресорних станціях, та/або установок підготовки газу з вузлами редукування на об'єктах газовидобувних підприємств, протягом 2015-2020рр." Просимо пояснити, чому саме на "об'єктах газовидобувних підприємств"? Адже перелічені об'єкти (і Замовник торгів в тому числі) належать до підприємств газотранспортної системи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для уникнення непорозуміння, за результатом розгляду питання, Замовником будуть внесені зміни до Додатку 2 тендерної документації
Інформаційна модель
Дата подання: 02 грудня 2020 11:04
Дата відповіді: 04 грудня 2020 14:52
Для вірного розрахунку вартості робіт просимо надати нульовий кошторис в форматі інформаційної моделі
Відповідь: Замовником у Додатку 1 до тендерної документації викладено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у складі яких наведено перелік обладнання та перелік робіт по об’єкту із зазначенням найменування робіт і витрат, обґрунтування (шифр норми), одиниці виміру та кількості. Крім того, вимоги до оформлення розрахунку викладено у додатку 3.1 до тендерної документації. На підставі зазначених вимог Учасники самостійно формують тендерні пропозиції.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-01-006668-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРАТ "ФАКЕЛ", Код ЄДРПОУ:04601469
Дата подання: 07 грудня 2020 16:03
Вимога усунути дискримінаційне обмеження у кваліфікаційних критеріях
В Додатку 2 до тендерної документації в п. 2.1.1. вимагається надати учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору: «Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія листа-відгука від контрагента (з зазначенням назви контрагента, його адреси та контактного телефону, з посиланням на номер договору) для якого Учасником виконувались відповідні роботи з будівництва, та/або технічного переоснащення, та/або реконструкції, та/або ремонту газорозподільних станцій, окремих блоків і вузлів ГРС, та/або установок підготовки паливного та імпульсного газу на компресорних станціях, та/або установок підготовки газу з вузлами редукування на об'єктах газовидобувних підприємств, протягом 2015-2020рр.»
Обмеження щодо терміну виконання аналогічного договору 2015-2020 рр., встановлене Замовником, значно обмежує конкуренцію та є незаконними, оскільки є абсолютно не обгрунтованим та дискримінаційним.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів, які укладені саме у період з 2015 по 2020 роки. А це є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які мають більший досвід у виконанні аналогічних договорів, а саме – до 2015року, і мають технічну можливість виконати всі технічні, якісні та кількісні вимоги Замовника до предмету закупівлі.
Вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу по обмеженню терміну виконання аналогічного договору з 2015р. по 2020р. та внести відповідні зміни в тендерну документацію: або видалити обмеження періоду виконання аналогічного договору, або встановити період виконання аналогічного договору не менше, ніж з 2010р. по 2020р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 грудня 2020 18:12
За результатом розгляду питання, Замовником будуть внесені зміни до Додатку 2 тендерної документації

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-10-000088 ● bdb816fae3194fbc814268c302462d9a
  • Статус: вирішено ● Дата: 23 квітня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2021 13:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2021 № 40

Київ

Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.02.2021 № 40

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
59 UA-2020-12-01-006668-c 01.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-02-16 11:31:00

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції газорозподільної станції «Крюків» в адміністративних межах Кам'янопотоківської сільської ради Кременчуцького району Полтавської області (Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-01-006668-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-02-19 16:11:49

Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 16 лютого 2021 року до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-12-01-006668-c

Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою усунення виявленого Державною аудиторською службою порушення та приведення положень договору підряду від 25.01.2021 №2101000128 (далі – Договір) у відповідність до пропозиції учасника ТОВ «НАФТОГАЗМОНТАЖ» та законодавства Замовник листом від 10.03.2021 №ТОВВИХ-21-2850 надіслав проект додаткової угоди, що передбачає приведення положень Договору у відповідність до пропозиції учасника-переможця (копія листа додається). Після підписання сторонами додаткової угоди до Договору вона буде оприлюднена в електронній системі закупівель відповідно до Закону.

2021-03-11 16:32:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 19 березня 2021

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

порушення усунуто

2021-04-23 16:00:44

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 грудня 2020 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ НАФТОГАЗМОНТАЖ 38 066 000,00
UAH
38 066 000,00
UAH
Документи
ПрАТ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №24" 41 000 000,00
UAH
41 000 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ТЕПЛОЕНЕРГОКОМПЛЕКТ" 41 050 700,00
UAH
41 050 700,00
UAH
Документи

Публічні документи

22 січня 2021 15:47
Електронний підпис
22 січня 2021 15:44
300_Розрахунок Ціни IMD
22 січня 2021 12:50
Електронний підпис
22 січня 2021 12:44
310_Повноваження Осіб
22 січня 2021 12:44
300_Розрахунок Ціни IMD
28 грудня 2020 15:53
Електронний підпис
28 грудня 2020 15:52
190_Банківська Гарантія.zip
28 грудня 2020 15:52
160_Витяг З ЄДРЮО.zip
28 грудня 2020 15:52
150_Копія Статуту.zip

Публічні документи

28 грудня 2020 14:58
Електронний підпис
28 грудня 2020 13:21
Електронний підпис
28 грудня 2020 13:20
Ліцензія ПрАТ СМУ 24.PDF.p7s
28 грудня 2020 13:20
Дозвіл роботи новий.PDF.p7s
28 грудня 2020 13:20
Дозвіл кокс.PDF.p7s
28 грудня 2020 13:20
Витяг ПДВ СМУ 24.pdf.p7s
28 грудня 2020 13:20
Витяг ЄДР.pdf.p7s
28 грудня 2020 13:20
Виписка СМУ 24.pdf.p7s
28 грудня 2020 13:20
ISO 3.PDF.p7s
28 грудня 2020 13:20
ISO 2.PDF.p7s
28 грудня 2020 13:20
ISO 1.PDF.p7s
28 грудня 2020 13:20
Довідки ПрАТ СМУ 24.pdf.p7s
28 грудня 2020 13:20
Статут.pdf (1).zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ НАФТОГАЗМОНТАЖ

ПрАТ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №24"

ТОВ "ТЕПЛОЕНЕРГОКОМПЛЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ НАФТОГАЗМОНТАЖ
#31462406
Переможець 38 066 000,00
UAH
13 січня 2021 16:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 січня 2021 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ НАФТОГАЗМОНТАЖ
#31462406
38 066 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 17:05
додаткова угода №7.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 17:05
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2023 16:06
додаткова угода №6.pdf зміни до договору
29 листопада 2023 16:06
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2023 13:41
додаткова угода №5.pdf зміни до договору
14 квітня 2023 13:41
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2023 16:34
додаткова угода №4.pdf зміни до договору
31 січня 2023 16:34
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2022 16:25
додаткова угода №3.pdf зміни до договору
08 лютого 2022 16:24
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2021 08:53
ДУ2_2101000128_Нафтогазмонтаж.pdf зміни до договору
12 жовтня 2021 08:53
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 16:33
ДУ1 до договору 2101000128 от 28.01.2021 ГРС Крюків Нафтогазмонтаж.pdf зміни до договору
17 березня 2021 16:33
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 15:34
2101000128 от 28.01.2021 ГРС Крюків Нафтогазмонтаж.pdf укладений
28 січня 2021 15:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно зі ст.188 Господарського кодексу України, ст. 651, 653 та 654 Цивільного Кодексу України, п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями), п.10.7 Договору №2101000128 від 28.01.2021р.
Номер договору про закупівлю: 2101000128
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Укладення угоди про електронний документообіг
Номер договору про закупівлю: 2101000128
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно зі ст. 188 Господарського кодексу України, ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами та доповненнями), п. 10.7 Договору №2101000128 від 28 січня 2021 року
Номер договору про закупівлю: 2101000128
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно зі ст. 188 Господарського кодексу України, ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами та доповненнями), п.п. 4.3, 10.7 Договору №2101000128 від 28 січня 2021 року
Номер договору про закупівлю: 2101000128
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно зі ст.188 Господарського кодексу України, ст. 651, 653 та 654 Цивільного Кодексу України, п. 4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) та п. п. 6.4, 10.7 Договору
Номер договору про закупівлю: 2101000128
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно зі ст. 188 Господарського кодексу України, ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами та доповненнями), п. 10.7 Договору №2101000128 від 28 січня 2021 року
Номер договору про закупівлю: 2101000128
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно зі ст. 188 Господарського кодексу України, ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами та доповненнями), п. 10.7 Договору підряду від 28.01.2021 №2101000128
Номер договору про закупівлю: 2101000128
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML