Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп"ютерне обладнання
Очікувана вартість
110 500,00 UAH
UA-2020-12-01-006365-c 3f8acb943d724badb30a82872d96db52
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Самусєва Людмила Миколаївна

380631954490
380505891440
lyudmilasamuseva1009@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Черкаська обласна психіатрична лікарня Черкаської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 02004841
Місцезнаходження: 20708, Україна , Черкаська обл., Сміла, Павлова, 46
Контактна особа: Самусєва Людмила Миколаївна
380631954490,380505891440
lyudmilasamuseva1009@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2020 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 11 грудня 2020 13:30
Очікувана вартість: 110 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 552,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі


п/п
Найменування
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики

1.
Монітор
Кількість – 22 штуки

1. Тип матриці IPS та краще.
2. Розмір діагоналі не менше за 23 дюйма
3. Робоча зона огляду не менше 527(Г) x 296 (В)
4. Тип підсвітки не гірше w-led
5. Розмір пікселя не більше 0,275x 0,275 мм
6. Статична контрастність не менше 1000:1
7. Яскравість не гірша за 250 кд/м²
8. Час відгукуне більше 5 мс
9. Технологія екрану:
- вертикальна роздільна здатність не менше 1080 при 60 Гц
-горизонтальна роздільна здатність не менше 1920 при 60 Гц
-кут огляду (горизонтальний\вертикальний) не гірше 178º / 178º
10. Підтримувані інтрефейси VGA, 1 x DVI, 1 x HDMI,
11. Наявність в екранному меню української мови
2.
Клавіатура
Кількість – 21 штука
1. Вид клавіатури стандартна.
2. Інтерфейс USB.
3. Сумісність з Microsoft Windows.
4. Тип підключення провідна.
5. Наявність української розкладки.
3.
Комп'ютерна миша
Кількість – 25 штука
1. Підключення провідне.
2. Кількість кнопок – 3.
3. Без підсвічування.
4. Інтерфейс USB.
5. Сумісність з Microsoft Windows.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Дата та час проведення електронного аукціону визначається електронною системою автоматично.
Єдиним критерієм оцінки є ціна.
До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Забезпечення пропозиції надається учасником у формі електронної банківської гарантії, що має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів Замовнику у разі невиконання учасником умов, передбачених у частині третій статті 25 Закону.
Гарантія має бути безумовною (повинна свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення пропозиції при виникненні обставин, вказаних у оголошенні) та не може бути відкликана протягом строку її дії.
Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. При посиланні на оголошення про проведення спрощеної закупівлі, має бути указано предмет закупівлі та ідентифікатор закупівлі.
При поданні пропозиції учасником забезпечення пропозиції надається у електронному вигляді з накладенням кваліфікованого електронного підпису Гаранта.
У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує банківську гарантію повинні бути підтвердженні сканованою копією відповідного документа Гаранта (доручення, тощо) з накладенням кваліфікованого електронного підпису) Гаранта.
Розмір забезпечення пропозиції: 3300,00 грн (три тисячі триста гривень 00 копійок).
Строк дії забезпечення пропозиції: 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій.
Реквізити бенефіціара – назва, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити – Комунальне некомерційне підприємство «Черкаська обласна психіатрична лікарня Черкаської обласної ради» код ЄДРПОУ 02004841, 20708, Черкаська область, м. Сміла, вул. Павлова, 46, р/р UA123052990000026043021600814, в АТ КБ «Приватбанк», МФО 305299 (адреса відділення: 20700, Черкаська область, м. Сміла, бульвар О. Бобринського, 9).
Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок учасника.
Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі:
1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі;
3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозицій, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав визначених частиною четвертою статті 25 Закону.
Забезпечення пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі;
4) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок замовника.
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець спрощеної закупівлі вносить забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати укладання договору про закупівлю в розмірі 5% від вартості договору, про закупівлю протягом двох банківських днів після отримання листа від Замовника про необхідність внесення такого забезпечення та дати укладення договору.
Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься переможцем спрощеної закупівлі у вигляді коштів грошової застави. До розрахунку суми грошової застави в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна пропозиції переможця спрощеної закупівлі за результатами проведення електронного аукціону (у разі його проведення).
Реквізити для перерахування забезпечення виконання договору:
Комунальне некомерційне підприємство «Черкаська обласна психіатрична лікарня Черкаської обласної ради» код ЄДРПОУ 02004841, 20708, Черкаська область, м. Сміла, вул. Павлова, 46, р/р UA123052990000026043021600814, в АТ КБ «Приватбанк», МФО 305299 (адреса відділення: 20700, Черкаська область, м. Сміла, бульвар О.Бобринського, 9), призначення платежу: забезпечення виконання договору, комп'ютерне обладнання (монітор, клавіатура, комп'ютерна миша).
Відносини між переможцем та замовником з приводу забезпечення виконання зобов’язання, оформлюються у формі та за змістом, що передбачені Цивільним кодексом України.
Замовник відхиляє пропозицію, якщо переможець спрощеної закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю.
Замовник набуває права на безумовне стягнення коштів грошової застави в повному розмірі, внесеної переможцем у випадку одноразового порушення переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, обов’язків згідно такого договору, а саме в частині порушення строків здійснення поставки, порушення показників якості поставлених товарів, що визначені оголошення про проведення спрощеної закупівлі, часткової або повної відмови переможцем від постачання товару згідно договору про закупівлю, або тимчасового припинення постачання товару, що сталось з вини переможця.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п'яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Кошти, що надішли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штуки
Монітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20708, Україна, Черкаська область, Сміла, Павлова, 46 межа балансової належності електроустановок замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
21 штуки
Клавіатура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20708, Україна, Черкаська область, Сміла, Павлова, 46 межа балансової належності електроустановок замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
25 штуки
Комп"ютерна миша
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20708, Україна, Черкаська область, Сміла, Павлова, 46 межа балансової належності електроустановок замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 грудня 2020 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 16:15
Додаток 3 Проект договору.docx
01 грудня 2020 16:15
Додаток 2 Характеристики.docx
01 грудня 2020 16:15
Додаток 1 Вимоги до учасників.docx
01 грудня 2020 16:15
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2020 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛОГАЧОВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА" 1,00
UAH з ПДВ
1,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 91 530,24
UAH з ПДВ
91 530,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2020 16:56
Гарантія 3 300,00 грн.zip

Публічні документи

09 грудня 2020 12:49
Електронний підпис
09 грудня 2020 12:49
СЕС Дефендер.pdf
09 грудня 2020 11:38
Електронний підпис
09 грудня 2020 11:37
Якість.rar
09 грудня 2020 11:37
Цінова пропозиція.pdf
09 грудня 2020 11:37
Технічні вимоги.pdf
09 грудня 2020 11:37
Статут від 06.06.2019р..pdf
09 грудня 2020 11:37
свідоцтво ПДВ.pdf
09 грудня 2020 11:37
Проект договору.pdf
09 грудня 2020 11:37
Опис від 07.06.2019р..pdf
09 грудня 2020 11:37
Згідно з оригіналом.rar
09 грудня 2020 11:37
Запропонований товар.pdf
09 грудня 2020 11:37
Довідки, листи тощо.pdf
09 грудня 2020 11:37
Гарантія.rar
09 грудня 2020 11:37
Витяг ПДВ 30.11.2020.pdf
09 грудня 2020 11:37
Витяг ЄДРПОУ 26.11.2020р..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛОГАЧОВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ЛОГАЧОВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА"
#2648910063
Відхилено 1,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2020 15:08
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 91 530,24
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 11:49
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

16 грудня 2020 15:08
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 11:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
91 530,24
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 12:45
Договір 2210-175.pdf укладений
21 грудня 2020 12:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 91 530,24
UAH (в тому числі ПДВ 15 255,04 UAH)