Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по наданню харчування хворим
Очікувана вартість
117 592,92 UAH
UA-2020-12-01-003582-b c1c2d77c4412475a912fe54704b03ac7
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грейда Тетяна Богданівна

+380342524020 yo_knpoklifor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Обласна клінічна лікраня Івано-Франківської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01993150
Місцезнаходження: 76008, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул.Федьковича,91
Контактна особа: Грейда Тетяна Богданівна
+380342524020
yo_knpoklifor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР) - НОВІКОВА НАДІЯ ЯРОСЛАВІВНА, УКРАЇНА , ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ОБЛ., МІСТО ІВАНО-ФРАНКІВСЬК, ВУЛИЦЯ КРИХОВЕЦЬКА, БУДИНОК 25.. КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР) - НЕДІЛЬСЬКИЙ ПЕТРО ЄВГЕНОВИЧ, УКРАЇНА , ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ОБЛ., МІСТО ІВАНО-ФРАНКІВСЬК, ВУЛИЦЯ ГАЛИЦЬКА, БУДИНОК 128, КВАРТИРА 11..
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по наданню харчування хворим
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Федьковича, 91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

01 грудня 2020 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Медхарчопром"
#32873776
Переможець 117 592,92
UAH
01 грудня 2020 11:53

Документи

01 грудня 2020 11:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 10:11
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 17:19
Дод угода _2 до договору _778.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 17:17
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 15:01
ду 1 до договору 778.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 14:57
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 11:56
№778 укладений
01 грудня 2020 11:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 2001,00грн
Номер договору про закупівлю: №778
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.10.4 пп.1 до договру №778 від 30.11.2020р. сторони домовились внести зміни до даного договору та зменшиити суму договру на 48 504 грн. 60 коп. (сорок вісім тисяч п'ятсот чотири грн. 60 коп.) та відповідно п.3.1 договору викласти у наступній редакції: "Ціна договору становить 67 087 грн. 32 коп. (шістдесят сім тисяч вісімдесят сім грн. 32 коп.)
Номер договору про закупівлю: №778
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 67 087,32
UAH