Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги щодо бронювання квитків та місць проживання в готелях на території України для забезпечення відряджень працівників
Booking services for tickets and hotel accommodations in Ukraine to ensure business trips of employees
Очікувана вартість
5 115 920,00 UAH
UA-2020-12-01-003232-a 96656e453f564b42a3f95256daec0dc8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Майоренко Вікторія Василівна

380931443990 VIKTORIIA.MAIORENKO@UKROBORONPROM.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНИЙ КОНЦЕРН "УКРОБОРОНПРОМ"
Код ЄДРПОУ: 37854297
Вебсайт: https://ukroboronprom.com.ua/uk/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Дегтярівська 36
Контактна особа: Майоренко Вікторія Василівна
380931443990
VIKTORIIA.MAIORENKO@UKROBORONPROM.COM
Додаткові контактні особи: Жабинець Сергій Васильович
+38 (044) 586-24-41
Serhiy.Zhabynets@ukroboronprom.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: ДЕРЖАВНИЙ КОНЦЕРН "УКРОБОРОНПРОМ"
National ID: 37854297
Contact point: Viktoriia Maiorenko _
380931443990
VIKTORIIA.MAIORENKO@UKROBORONPROM.COM
Additional contacts: Serhiy Zhabynets
+38 (044) 586-24-41
Serhiy.Zhabynets@ukroboronprom.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 грудня 2020 22:52
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 січня 2021 00:00
Початок аукціону: 05 лютого 2021 13:21
Очікувана вартість: 5 115 920,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 579,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 01 грудня 2020 22:52
Enquiries until: 23 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 29 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 січня 2021 00:00

Information

Estimated total value: 5 115 920 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 25 580 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63510000-7: Послуги туристичних агентств та подібні послуги


Scope of the procurement
Предметом торгів є загальна ціна Послуг, яка обчислюється як сума вартості окремих Послуг за мінусом знижки на певні Послуги. Фактично торги проводяться на величину знижки на послуги проживання в готелі (в %), яку надаватиме Переможець торгів, та на розмір Комісійної винагороди, яка в подальшому буде істотною умовою договору. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Розгорнути Згорнути
The subject of bidding is the total price of the Services, which is calculated as the sum of the cost of individual Services minus the discount on certain Services. In fact, the bidding is conducted on the amount of discount on hotel services (in%), which will be provided by the Bidder, and on the amount of the Commission fee, which will be an essential condition of the contract in the future.

The language (languages) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender proposal may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
240 шт.
Авіаційні квитки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 63512000-1 — Послуги з продажу квитків і пакетних турів

Airline tickets
CPV: 63512000-1
Період постачання: по 31 грудня 2021
390 шт.
Залізничні квитки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 63512000-1 — Послуги з продажу квитків і пакетних турів

Railway tickets
CPV: 63512000-1
Період постачання: по 31 грудня 2021
48 шт.
Квитки на автобусне перевезення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 63512000-1 — Послуги з продажу квитків і пакетних турів

Bus tickets
CPV: 63512000-1
Період постачання: по 31 грудня 2021
350 посл.
Проживання в готелі першої групи (детальніше у Таблиці 2 наведеній у Додатку №3 тендерної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 63515000-2 — Туристичні послуги

Accommodation in a hotel of the first group (more details in Table 2 in Annex №3 of the tender documentation)
CPV: 63515000-2
Період постачання: по 31 грудня 2021
250 посл.
Проживання в готелі другої групи (детальніше у Таблиці 2 наведеній у Додатку №3 тендерної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 63515000-2 — Туристичні послуги

Accommodation in a hotel of the second group (more details in Table 2 in Annex №3 of the tender documentation)
CPV: 63515000-2
Період постачання: по 31 грудня 2021
250 посл.
Проживання в готелі третьої групи (детальніше у Таблиці 2 наведеній у Додатку №3 тендерної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 63515000-2 — Туристичні послуги

Accommodation in a hotel of the third group (more details in Table 2 in Annex №3 of the tender documentation)
CPV: 63515000-2
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата за надані Послуги здійснюється на підставі рахунків шляхом безготівкового перерахування коштів Замовником у національній валюті гривні на розрахунковий рахунок Виконавця у строк 10 робочих днів лише після фактичного надання Послуг Виконавцем та пред’явлення ним накладної на оплату наданих Послуг або акту прийому–передачі наданих послуг. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 грудня 2020 19:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2020 19:03
ПЕРЕЛІК ЗМІН_163_22.12.2020.docx
22 грудня 2020 19:03
ТД_відрядження_163_22.12.2020.docx
09 грудня 2020 22:28
ПЕРЕЛІК ЗМІН_153_09.12.2020.docx
02 грудня 2020 16:01
Додаток №6 Тендерна пропозиція_146_02.12.2020.xlsx
01 грудня 2020 22:49
Додаток №4_проєкт договору_144_01.12.2020.docx
22 грудня 2020 19:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2020 22:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 22:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2020 19:03
ПЕРЕЛІК ЗМІН_163_22.12.2020.docx
22 грудня 2020 19:03
ТД_відрядження_163_22.12.2020.docx
09 грудня 2020 22:28
ТД_відрядження_153_09.12.2020.docx
02 грудня 2020 16:01
ТД_відрядження_146_02.12.2020.docx
01 грудня 2020 22:49
ТД_відрядження_144_01.12.2020.docx
09 грудня 2020 22:28
ПЕРЕЛІК ЗМІН_153_09.12.2020.docx
02 грудня 2020 16:01
Додаток №6 Тендерна пропозиція_146_02.12.2020.xlsx
01 грудня 2020 22:49
Додаток №6 Тендерна пропозиція_144_01.12.2020.xlsx
01 грудня 2020 22:49
Додаток №4_проєкт договору_144_01.12.2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Наличие сертификата на право продажи авиаперевозок
Дата подання: 02 грудня 2020 10:49
Дата відповіді: 03 грудня 2020 12:52
На данный момент наличие данного сертификата регламентировано Госавиаслужбой в случае, если агентство заключает прямые договора с авиакомпанией. Как быть, если агентство работает через консолидатора и наличие данного сертификата не противоречит правилам продаж?
Відповідь: Вітаємо та дякуємо за увагу до нашого тендеру!

У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що необхідність наявності в учасника сертифікату на право продажу авіаційних перевезень, у відповідності до наказу Державної авіаційної служби України від 15.02.2018 №231 «Про затвердження Авіаційних правил України «Правила сертифікації суб’єктів, що надають агентські послуги з продажу повітряних перевезень», - обумовлене тим, що відповідно до частини 8 статті 98 Повітряного кодексу України суб’єкти, що надають агентські послуги з продажу повітряних перевезень, повинні бути сертифіковані уповноваженим органом з питань цивільної авіації.

Крім цього, надання послуг пов’язаних з авіаційними перевезеннями посередниками може бути більш тривалим через необхідність додаткового узгодження всіх дій з консолідатором, в тому числі зазначене не забезпечує оперативного вирішення проблемних питань в ході виконання замовлень, таких як зміни дат вильотів та повернення квитків. Поряд з цим, посередник є залежним від діяльності консолідатора, оскільки у випадку зміни стану консолідатора відповідно й посередник матиме складнощі при виконанні договору.

Таким чином, наявність в учасника зазначеного сертифікату покликане знизити можливі ризики при виконанні договору та засвідчити його надійність та стабільність.

Дякуємо!
Договори
Дата подання: 15 грудня 2020 14:28
Дата відповіді: 15 грудня 2020 16:45
Доброго дня, шановний Замовнику! Чи потрібно прикладати скани аналогічних договорів, які вказуємо згідно табліци№1 в довідці про виконані за 2018-2020 роки договору або досить буде вказати їх в цій таблиці і прикласти тільки листи-відгуки. Оскільки договори носять конфіденційну інформацію.
Відповідь: Вітаємо та дякуємо за увагу до нашого тендеру!

У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що Замовником не встановлювалась вимога надавати у складі пропозиції скановані копії договорів зазначенні у довідці і дійсно для підтвердження кваліфікаційному критерію "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" достатньо подати лише довідку та листи-відгуки, що підтверджують факт виконання договорів зазначених у довідці!

Дякуємо за запитання!
Додаток 3 та додаток 6
Дата подання: 16 грудня 2020 15:13
Дата відповіді: 16 грудня 2020 20:41
Шановний Замовнику, доброго дня! Згідно вимог учасник має подати згідно вимог Тендерної пропозиції у складі має бути зокрема " 9.Заповнена форма технічної специфікації (Додаток 3)." Просимо раз'яснити, що саме має заповнити Учасник, оскількі зазначена форма не передбачає її заповненя. Або в якому вигляді подається Форма №3. Також питання стосовно Форми 6 "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ наведена в окремому файлі", ії теж треба заповнити та подати у складі своєї Тендерної пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо та дякуємо за увагу до нашого тендеру!

У відповідь на поставленні запитання повідомляємо наступне:

1) У «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції» будуть внесенні зміни для виключення відповідного пункту «9. Заповнена форма технічної специфікації (Додаток №3)» . Ваше зауваження доречне, оскільки документацією, а саме формою «Згода з умовами проведення тендеру» (Додаток №5) передбачено підтвердження учасником виконати умови тендеру, що в тому числі розповсюджується на відповідне технічне завдання. Таким чином, додатково надавати заповнену технічну специфікацію буде не потрібно.

2) Щодо запитання про «Форму №3». Просимо конкретизувати запитання, оскільки в тендерній документації відсутні будь-які згадування про документ із відповідною назвою.

3) Щодо запитання про форму 6 «Тендерна пропозиція». Сміємо припустити, що мова йде про Додаток №6 до тендерної документації, відповідно роз’яснюємо наступним чином: Документ «Тендерна пропозиція» надається лише учасником-переможцем після направлення Замовником повідомлення про намір укласти договір. Про це зазначено у частині ІІ «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції» (Додаток №1).

Принагідно звертаємо увагу, що на етапі подання пропозицій всіма учасниками - документ «Тендерна пропозиція» подавати у складі пропозиції не потрібно! Зазначене обумовлено, тим що даний тендер проводиться за процедурою «відкриті торги з публікацією англійською мовою», що передбачає попередній етап кваліфікації учасників на підставі поданих документів по технічній та кваліфікаційній відповідності, при цьому передчасне розкриття інформації про ціну тендерної пропозиції (мається на увазі до етапу аукціону) може бути підставою для відхилення згідно п.1 Розділу 3 Тендерної документації.

Дякуємо за запитання!
Зміни у тендернії документації
Дата подання: 22 грудня 2020 15:24
Дата відповіді: 22 грудня 2020 17:13
Шановний Замовнику! Чому досі не внесені зміни до тендерної документації стосовно Вашої відповідді, а саме: Вітаємо та дякуємо за увагу до нашого тендеру! У відповідь на поставленні запитання повідомляємо наступне: 1) У «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції» будуть внесенні зміни для виключення відповідного пункту «9. Заповнена форма технічної специфікації (Додаток №3)» . Ваше зауваження доречне, оскільки документацією, а саме формою «Згода з умовами проведення тендеру» (Додаток №5) передбачено підтвердження учасником виконати умови тендеру, що в тому числі розповсюджується на відповідне технічне завдання. Таким чином, додатково надавати заповнену технічну специфікацію буде не потрібно.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Шановний учаснику, відповідні зміни будуть сьогодні внесенні. Наразі маємо велику кількість тендерів, та необхідність доопрацювань окремих питань - саме тому зміни готуються пакетно з метою максимально ефективного використання робочого часу.
Дякуємо за розуміння!
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-01-003232-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЙ АВІА", Код ЄДРПОУ:01130578
Дата подання: 09 лютого 2021 18:21
Заява
Додатком 1 до Тендерної документації визначено перелік документів, які подаються переможцем (коли учаснику направлено повідомлення про намір укласти договір), зокрема оновлена комерційна пропозиція (згідно з результатами аукціону) протягом перших 24 годин (без врахування святкових та вихідних днів) з моменту оприлюднення Замовником повідомлення про намір укладення договору, шляхом завантаження її сканованої копії через електронну систему закупівель "Prozorro" до документів своєї пропозиції.
Враховуючи, що повідомлення про намір укласти договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «НЬЮ ЛОДЖИК» було опубліковано на веб - порталі Уповноваженого органу з питань закупівлі "Prozzoro" 05 лютого 2021 року о 21:23, переможець торгів зобов’язаний виконати вимоги Замовника щодо завантаження оновленої комерційої пропозиції не пізніше ніж о 21 год. 23 хв. 06 лютого 2021 року.
При цьому, Товариство з обмеженою відповідальністю «НЬЮ ЛОДЖИК» станом на 16 год. 31 хв. 09.02.2021 р. всупереч вимог умов тендерної документації не завантажив через електронну систему закупівель "Prozorro" до документів своєї пропозиції оновлену комерційну пропозицію.
Закон України "Про публічні закупівлі" установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади (далі - Закону).
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до п. 31 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерний комітет - службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із цим Законом.
Відповідно до вимог цього Закону рішення тендерного комітету може бути скасоване виключно ним самостійно або за рішенням Антимонопольного комітету України прийнятим за результатами розгляду скарг та яким зобов`язано замовника повністю або частково скасувати свої рішення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 лютого 2021 19:06
Шановний учаснику!

У відповідь на отриману вимогу про усунення порушення, повідомляємо, що в формі «Тендерна пропозиція» наведеній в окремому файлі в Додатку №6 до тендерної документації зазначається наступне уточнення: «Форма, яку подає Учасник-переможець у строк, ЩО НЕ ПЕРЕВИЩУЄ 10 (ДЕСЯТИ) ДНІВ з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати тендерну пропозицію приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.» Таким чином, переможець має надати оновлену по результатам аукціону тендерну пропозицію, документи, що підтверджують право підписання договору про закупівлю та відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон)- протягом 10 (десяти) днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Натомість, в пункті 1 частини ІІ «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції» - Замовником було допущено технічну помилку.

Окремо повідомляємо, про скасування прийнятого рішення про обрання переможцем ТОВ "НЬЮ ЛОДЖИК" на підставі отриманого від нього листа про неможливість підтвердити ціну по результатам зниження в аукціоні та взяти на себе відповідні зобов’язання.

Дякуємо!

Документи подані скаржником

09 лютого 2021 18:21
Заява ПрАТ КИЙ АВІА.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-26-000018 ● e92319d99e7747548cc29ec2b80437f9
  • Статус: вирішено ● Дата: 04 червня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2021 14:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


26.03.2021 № 87

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
41 UA-2020-12-01-003232-a 01.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-01 11:04:35

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг щодо бронювання квитків та місць проживання в готелях на території України для забезпечення відряджень працівників (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-01-003232-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-05 20:11:05

Відповідь на запит про надання пояснень від 01.04.2021 під час здійснення моніторингу процедури закупівлі

Відповідь в прикріпленому файлі

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушень згідно висновку про результати моніторингу UA-M-2021-03-26-000018 наведена в одноіменному прикріпленому файлі.

2021-04-19 15:58:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 29 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

усунуто

2021-06-04 12:01:00

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 січня 2021
UA-2020-12-01-003232-a96656e453f564b42a3f95256daec0dc8
Найменування: ДЕРЖАВНИЙ КОНЦЕРН "УКРОБОРОНПРОМ"
Код ЄДРПОУ: 37854297
Місцезнаходження: 04119, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Дегтярівська 36
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІА СИСТЕМНИЙ ІНТЕГРАЛЬНИЙ СЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЙ АВІА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Джока Тревел Юкрейн" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 січня 2021 13:31
ТОВ "Туристича фірма "Яна"" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 січня 2021 13:36
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕЯ ТРЕВЕЛ СОЛЮШНЗ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 січня 2021 14:27
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЬЮ ЛОДЖИК" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 січня 2021 15:17
ТОВ "Туристична агенція “ПАРАДІЗ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСАВІА ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 січня 2021 15:23

Документи

Публічні документи

28 грудня 2020 15:32
Електронний підпис
28 грудня 2020 15:32
Електронний підпис
28 грудня 2020 15:17
Електронний підпис
28 грудня 2020 15:17
Електронний підпис
23 грудня 2020 19:11
Електронний підпис
23 грудня 2020 19:10
Електронний підпис
23 грудня 2020 12:29
Електронний підпис
23 грудня 2020 12:28
Електронний підпис
23 грудня 2020 12:26
2_Листи - відгуки.pdf.p7s
23 грудня 2020 12:26
2_Листи - відгуки.pdf

Документи

Публічні документи

15 лютого 2021 16:11
Електронний підпис
23 грудня 2020 18:01
Електронний підпис
23 грудня 2020 18:01
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

1. Невідповідність: Надано довідку, що не відповідає встановленій вимозі, а саме Учасник зазначив про наявність у штатті співробітниці Власової Катерини Василівни, що має сертифікат з продажу авіаційних перевезень за програмою, що затверджена Державним департаментом авіаційного транспорту (Укравіатранс) замість сертифікату ІАТА згідно вимоги. Вимога в ТД: Пункт 3 «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції» (Додаток №1 до тендерної документації) та пункт 2.1. Таблиці «Документальне підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону» (Додаток №2 до тендерної документації): Довідка в довільній формі з інформацією про наявність працівників (не менше одного спеціаліста), які мають сертифікат ІАТА. Необхідно надати: У разі наявності у штаті Учасника працівників (не менше одного), що мають сертифікат(и) ІАТА - надати оновлену довідку з відповідною інформацією про них. 2. Невідповідність: Не надано скановану копію сертифіката ІАТА працівників. Надана сканована копія сертифікату з продажу авіаційних перевезень за програмою, що затверджена Державним департаментом авіаційного транспорту (Укравіатранс) виданого Власової Катерини Василівни не може бути прийнята Замовником, оскільки вимогами тендерної документації встановлено наявність саме сертифікату ІАТА. Вимога в ТД: Пункт 4 «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції» (Додаток №1 до тендерної документації) та пункт 2.2. Таблиці «Документальне підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону» (Додаток №2 до тендерної документації): Скановані копія сертифіката ІАТА працівників зазначених у довідці. Невідповідність: У разі наявності у працівників Учасника сертифікатів ІАТА - надати скановані копії цих сертифікатів. 3. Невідповідність: Не надано скановану копію сертифікату на право продажу авіаційних перевезень, у відповідності до наказу Державної авіаційної служби України від 15.02.2018 №231 «Про затвердження Авіаційних правил України «Правила сертифікації суб’єктів, що надають агентські послуги з продажу повітряних перевезень». Вимога в ТД: Пункт 6 «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції» (Додаток №1 до тендерної документації) та пункт 3.1. Таблиці «Документальне підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону» (Додаток №2 до тендерної документації): Сканована копія сертифікату на право продажу авіаційних перевезень, у відповідності до наказу Державної авіаційної служби України від 15.02.2018 №231 «Про затвердження Авіаційних правил України «Правила сертифікації суб’єктів, що надають агентські послуги з продажу повітряних перевезень». Необхідно надати: скановану копію сертифікату на право продажу авіаційних перевезень, у відповідності до наказу Державної авіаційної служби України від 15.02.2018 №231 «Про затвердження Авіаційних правил України «Правила сертифікації суб’єктів, що надають агентські послуги з продажу повітряних перевезень». 4. Невідповідність: Не надано документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису конкурсної документації. Всі документи подані у складі тендерної пропозиції підписані директором підприємства - Естегассі Оксаною Петрівною. Натомість серед поданих документів відсутні документи, що підтверджують повноваження директора Естегассі О.П. щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасника. Вимога в ТД: Пункт 10 «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції» (Додаток №1 до тендерної документації): Документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису конкурсної документації (наприклад: наказ на надання повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі підписувати комерційну пропозицію до конкурсів). Необхідно надати: документи що підтверджують повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (наприклад копія протоколу/рішення про призначення керівника, наказ про призначення керівника)

Документи

Публічні документи

28 грудня 2020 14:22
Електронний підпис
28 грудня 2020 13:55
20232166_Certificate.pdf
28 грудня 2020 13:20
bank_guarantee.pdf
28 грудня 2020 13:15
Лист-відгук Феєрія.pdf
28 грудня 2020 13:14
Лист-відгук Макарчук.pdf
28 грудня 2020 13:10
Лист-прохання eng.pdf
28 грудня 2020 13:07
Лист-прохання укр.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1.Невідповідність: У довідці з інформацією про виконані за 2018 – 2020 роки аналогічні договори невірно зазначено дані у графі «Термін договору», а саме учасником вказано лише дату завершення дії договору та не вказано дату початку дії договору. Зважаючи на вказане, Замовник не може перевірити відповідність встановленій вимозі про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів у 2018-2020 роки. Вимога в ТД: Пункт 1 «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції» (Додаток №1 до тендерної документації) та пункт 1.1. Таблиці «Документальне підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону» (Додаток №2 до тендерної документації): Довідка з інформацією про виконані за 2018 – 2020 роки аналогічні* договори (не менше 3 (трьох)) згідно форми наведеної у Таблиці 1 Додатку №1. Необхідно надати: оновлену довідку приведену у відповідність до вимог встановлених у тендерній документації, а саме із зазначенням даних про термін дії договорів у форматі «Дата/місяць/рік початку» - «Дата/місяць/рік завершення». Звертаємо увагу, що для підтвердження відповідності вимагається інформація про ВИКОНАННІ аналогічні договори у 2018-2020 роки, тобто по яким були надані послуги в обсягах зазначених у довідці. 2. Невідповідність: Учасником не підтверджено факт виконання двох договорів із трьох зазначених в довідці, а саме не надано листи-відгуки від ТОВ "Аббот Україна" та ТОВ "Іпсен Юкрейн Сервісез". Зокрема, Замовник звертає увагу, що не може прийняти лист-відгук від ТОВ "Іпсен Фарма", оскільки серед зазначених у довідці відсутній договір із таким контрагентом. Вимога в ТД: Пункт 2 «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції» (Додаток №1 до тендерної документації) та пункт 1.2. Таблиці «Документальне підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону» (Додаток №2 до тендерної документації): Листи-відгуки принаймні від 3 (трьох) контрагентів, зазначених у довідці вище, щодо позитивного досвіду виконання аналогічного договору. Необхідно надати: скановані копії листів-відгуків принаймні від ще 2 (двох) контрагентів, зазначених у довідці про виконанні за 2018-2020 аналогічні договори, що підтверджують факт виконання таких договорів. 3. Невідповідність: У довідці та в наданій сканованій копії сертифікату ІАТА не співпадають номери. Вимога в ТД: Пункт 3 «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції» (Додаток №1 до тендерної документації) та пункт 2.1. Таблиці «Документальне підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону» (Додаток №2 до тендерної документації): Довідка в довільній формі з інформацією про наявність працівників (не менше одного спеціаліста), які мають сертифікат ІАТА. Необхідно надати: оновлену довідку з інформацією про наявність працівників (не менше одного спеціаліста), які мають саме сертифікат ІАТА у відповідності до вимог тендерної документації. 4. Невідповідність: Надано скановану копію сертифіката ІАТА працівника Затинайко С.В. без перекладу на українську мову. Вимога в ТД: Пункт 4 «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції» (Додаток №1 до тендерної документації) та пункт 2.2. Таблиці «Документальне підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону» (Додаток №2 до тендерної документації): Скановані копії сертифіката ІАТА працівників зазначених у довідці із урахуванням пункту 7 Розділу 1. При цьому згідно пункту 7 Розділу 1 встановлено наступне: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). У разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У разі надання учасником будь-яких документів (оригіналів чи їх копій) іншою іноземною мовою, виданих сторонніми установами та підприємствами, то такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом та печаткою учасника (за наявності) або бюро перекладів, або нотаріусом. Тексти повинні бути автентичними. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Необхідно надати: переклад сертифікату ІАТА працівника Затинайко С.В. на українську мову.

Документи

02 січня 2021 00:06
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

28 грудня 2020 15:04
труд. книга_Затинайко
28 грудня 2020 15:04
сертифікат авіа
28 грудня 2020 15:04
сертифікат авіа 2 стор
28 грудня 2020 15:04
Серт. Затинайко
28 грудня 2020 15:04
Рек. лист Іпсен
28 грудня 2020 15:04
Рек. лист Асіно
28 грудня 2020 15:04
перелік компаній
28 грудня 2020 15:04
Ліцензія
28 грудня 2020 15:04
Додаток 5
28 грудня 2020 15:04
Додаток 3
28 грудня 2020 15:04
додаток 2.1
28 грудня 2020 15:04
довідка Iata
28 грудня 2020 15:04
Дов. на підпис

Вимога про усунення невідповідностей

1. Невідповідність: У довідці з інформацією про виконані за 2018 – 2020 роки аналогічні договори невірно зазначено дані у графі «Термін договору», а саме учасником вказано лише дату завершення дії договору та не вказано дату початку дії договору. Зважаючи на вказане, Замовник не може перевірити відповідність встановленій вимозі про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів у 2018-2020 роки. Вимога в ТД: Пункт 1 «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції» (Додаток №1 до тендерної документації) та пункт 1.1. Таблиці «Документальне підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону» (Додаток №2 до тендерної документації): Довідка з інформацією про виконані за 2018 – 2020 роки аналогічні* договори (не менше 3 (трьох)) згідно форми наведеної у Таблиці 1 Додатку №1. Необхідно надати: оновлену довідку приведену у відповідність до вимог встановлених у тендерній документації, а саме із зазначенням даних про термін дії договорів у форматі «Дата/місяць/рік початку» - «Дата/місяць/рік завершення». Звертаємо увагу, що для підтвердження відповідності вимагається інформація про ВИКОНАННІ аналогічні договори у 2018-2020 роки, тобто по яким були надані послуги в обсягах зазначених у довідці. 2. Невідповідність: Учасником не підтверджено факт виконання одного договору із трьох необхідних згідно встановленої вимоги. Учасник у довідці зазначив наявні договори із: АТ «Фармак», ДП «Кондитерська корпорація «Рошен», ТОВ «ЙЄ Енергія», ТОВ «Крайон Україна» та ТОВ НВП «Мітек», але при цьому надав листи-відгуки лише від двох контрагентів: АТ «Фармак», ДП «Кондитерська корпорація «Рошен». Таким чином, учасник не підтвердив наявність позитивного досвіду виконання аналогічних договорів принаймі з трьома контрагентами. Зауважимо, що Замовник не може прийняти лист-відгук від ХДЗ «Палада» по причині відсутності зазначення такого договору у довідці про виконані за 2018 – 2020 роки аналогічні договори. Вимога в ТД: Пункт 2 «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції» (Додаток №1 до тендерної документації) та пункт 1.2. Таблиці «Документальне підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону» (Додаток №2 до тендерної документації): Листи-відгуки принаймні від 3 (трьох) контрагентів, зазначених у довідці вище, щодо позитивного досвіду виконання аналогічного договору. Необхідно надати: скановані копії листів-відгуків принаймні від ще одного контрагента, зазначеного у довідці про виконанні за 2018-2020 аналогічні договори, що підтверджують факт виконання таких договорів. 3. Невідповідність: Надана довідка з інформацією про наявність працівників не відповідає вимозі, оскільки не містить інформацію про наявність в них сертифікатів ІАТА. Вимога в ТД: Пункт 3 «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції» (Додаток №1 до тендерної документації) та пункт 2.1. Таблиці «Документальне підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону» (Додаток №2 до тендерної документації): Довідка в довільній формі з інформацією про наявність працівників (не менше одного спеціаліста), які мають сертифікат ІАТА. Необхідно надати: У разі наявності у штаті Учасника працівників (не менше одного), що мають сертифікат(и) ІАТА - надати оновлену довідку з відповідною інформацією про них. 4. Невідповідність: Учасником не надано жодного сертифіката ІАТА працівників. Зауважимо, що надані сертифікати про проходження інших програм – не можуть бути прийнятими Замовником, оскільки не відповідають встановленій вимозі. Вимога: Пункт 4 «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції» (Додаток №1 до тендерної документації) та пункт 2.2. Таблиці «Документальне підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону» (Додаток №2 до тендерної документації): Скановані копії сертифіката ІАТА працівників зазначених у довідці із урахуванням пункту 7 Розділу 1. Необхідно надати: У разі наявності у працівників Учасника сертифікатів ІАТА - надати скановані копії цих сертифікатів. 5. Невідповідність: Надані копії трудових книг та наказів про прийняття на роботу не відповідають вимозі, оскільки відсутня інформація про наявність у зазначених працівників сертифікатів ІАТА. Вимога: Пункт 5 «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції» (Додаток №1 до тендерної документації) та пункт 2.3. Таблиці «Документальне підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону» (Додаток №2 до тендерної документації): Скановані копії документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та працівниками, зазначеними у довідці (трудові книги, накази про призначення або витяги з таких наказів тощо). Необхідно надати: У разі наявності у штаті Учасника працівників (не менше одного), що мають сертифікат(и) ІАТА – надати скановані копії документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та працівниками, зазначеними у довідці (трудові книги, накази про призначення або витяги з таких наказів тощо).

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

1. Невідповідність: У довідці з інформацією про виконані за 2018 – 2020 роки аналогічні договори розбіжність з інформацією зазначеною в листах-відгуках, а саме у договорі з АСК «ІНГО Україна. Так, у довідці вказано про початок дії договору з 22.04.2013, натомість у листі-відгуку від цього контрагента зазначається про співробітництво з 2015 року. Зокрема, Учасником невірно зазначено найменування першого контрагента в довідці та загалом найменування контрагентів мало б бути відображене у графі 3 «Повне НАЙМЕНУВАННЯ ЗАМОВНИКА та ЄДРПОУ». Вимога: Пункт 1 «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції» (Додаток №1 до тендерної документації) та пункт 1.1. Таблиці «Документальне підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону» (Додаток №2 до тендерної документації): Довідка з інформацією про виконані за 2018 – 2020 роки аналогічні* договори (не менше 3 (трьох)) згідно форми наведеної у Таблиці 1 Додатку №1. Необхідно надати: оновлену довідку приведену у відповідність до вимог встановлених у тендерній документації. Звертаємо увагу, що для підтвердження відповідності вимагається інформація про ВИКОНАННІ аналогічні договори у 2018-2020 роки, тобто по яким були надані послуги в обсягах зазначених у довідці. 2. Невідповідність: Учасником не підтверджено факт виконання принаймі одного договору із трьох необхідних згідно встановленої вимоги. Учасником надано листи-відгуки від чотирьох контрагентів: АСК «ІНГО Україна, ПАТ «Акціонерний комерційний промислово-інвестиційний банк», ПАТ «Універсал Банк» та ТОВ «Гарант –Асістанс». При цьому Замовник не може прийняти наступні листи-відгуки: - від АСК «ІНГО Україна» через розбіжність інформації між листом цього контрагента та даними вказаними Учасником у довідці про договір з цим контрагентом в частині початку співробіництва; - від ПАТ «Універсал Банк», оскільки наданий лист-відгук від 2009 року - не підтверджує факт виконання договору у 2018-2020 роках. Таким чином, за допомогою листів-відгуків Учасником підтверджено факт виконання договорів лише з двома контрагентами. Вимога в ТД: Пункт 2 «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції» (Додаток №1 до тендерної документації) та пункт 1.2. Таблиці «Документальне підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону» (Додаток №2 до тендерної документації): Листи-відгуки принаймні від 3 (трьох) контрагентів, зазначених у довідці вище, щодо позитивного досвіду виконання аналогічного договору. Необхідно надати: Надати скановані копії листів-відгуків принаймні від ще одного контрагента, зазначеного у довідці про виконанні за 2018-2020 аналогічні договори, що підтверджують факт виконання таких договорів.

Документи

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

1. Невідповідність: Надано скановану копію сертифіката ІАТА директора Слободянюк Людмили Василівни без перекладу на українську мову. Вимога в ТД: Пункт 4 «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції» (Додаток №1 до тендерної документації) та пункт 2.2. Таблиці «Документальне підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону» (Додаток №2 до тендерної документації): Скановані копії сертифіката ІАТА працівників зазначених у довідці із урахуванням пункту 7 Розділу 1. При цьому згідно пункту 7 Розділу 1 встановлено наступне: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). У разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У разі надання учасником будь-яких документів (оригіналів чи їх копій) іншою іноземною мовою, виданих сторонніми установами та підприємствами, то такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом та печаткою учасника (за наявності) або бюро перекладів, або нотаріусом. Тексти повинні бути автентичними. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Невідповідність: Надати переклад сертифікату ІАТА Слободянюк Людмили Василівни з відповідним перекладом на українську мову. 2. Невідповідність: Не надано скановану копію діючої ліцензії туроператора та/або лист в довільній формі із посиланням на відкритий реєстр, що підтверджує чинність ліцензії Учасника. Зокрема, Замовник не має права розглядати надану Учасником діючу ліцензію туроператора компанії ТОВ «Нью Ленд Груп», в якості підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію, оскільки Учасник не надав інформацію про статус такої компанії по відношенню до Учасника, наприклад: співвиконавець, або об’єднання учасників. Слід зауважити, що згідно абзацу 2 частини 3 статті 16: Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Однак, у складі пропозиції Учасника відсутня інформація, що ТОВ «Нью Ленд Груп» є співвиконавцем Учасника. Зокрема, в інформації поданій Учасником в тендерній пропозиції відсутні дані про участь об’єднання учасників. Вимога в ТД: Пункт 7 «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції» (Додаток №1 до тендерної документації) та пункт 3.2. Таблиці «Документальне підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону» (Додаток №2 до тендерної документації): Сканована копія діючої ліцензії туроператора та/або лист в довільній формі із посиланням на відкритий реєстр, що підтверджує чинність ліцензії Учасника Необхідно надати: скановану копію власної діючої ліцензії туроператора та/або лист в довільній формі із посиланням на відкритий реєстр, що підтверджує чинність ліцензії у разі наявності такої в саме в Учасника та/або листа(довідку) щодо статусу ТОВ «Нью Ленд Груп» із зазначенням інформації на підставі чого Учасник надає для підтвердження документи ТОВ «Нью Ленд Груп». 3. Невідповідність: Не надано документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Надані Учасником протокол загальних зборів учасників №2/2018 від 05.10.2018 та наказ 4-к від 05.10.2018 не містять відповідної інформації. Вимоги в ТД: Пункт 10 «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції» (Додаток №1 до тендерної документації): Документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису конкурсної документації (наприклад: наказ на надання повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі підписувати комерційну пропозицію до конкурсів). Необхідно надати: документи що підтверджують повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (наприклад копія протоколу/рішення про призначення керівника, наказ про призначення керівника).

Документи

Публічні документи

20 січня 2021 12:32
Електронний підпис
20 січня 2021 12:09
Електронний підпис
20 січня 2021 12:09
Електронний підпис
20 січня 2021 11:51
Електронний підпис
20 січня 2021 11:30
Електронний підпис
19 січня 2021 21:29
Електронний підпис
19 січня 2021 21:27
протокол ТАГ.pdf
19 січня 2021 21:23
Електронний підпис
19 січня 2021 21:09
Електронний підпис
01 січня 2021 21:51
Електронний підпис
01 січня 2021 21:51
Електронний підпис
01 січня 2021 21:51
72-3 2506 1_IATA_Certificate_PAX.PDF.p7s
01 січня 2021 21:51
72-3 2506 1_IATA_Certificate_PAX.PDF
01 січня 2021 21:51
2. Лист рекомендація.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІА СИСТЕМНИЙ ІНТЕГРАЛЬНИЙ СЕРВІС"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЙ АВІА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Джока Тревел Юкрейн"

ТОВ "Туристича фірма "Яна""

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕЯ ТРЕВЕЛ СОЛЮШНЗ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЬЮ ЛОДЖИК"

ТОВ "Туристична агенція “ПАРАДІЗ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСАВІА ГРУП"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2021 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЬЮ ЛОДЖИК" 5 115 920,00
UAH
4 023 770,00
UAH
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЙ АВІА" 5 009 950,00
UAH
4 920 550,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІА СИСТЕМНИЙ ІНТЕГРАЛЬНИЙ СЕРВІС" 5 018 340,00
UAH
4 921 800,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСАВІА ГРУП" 5 024 960,00
UAH
4 922 000,00
UAH
Документи
ТОВ "Туристична агенція “ПАРАДІЗ" 5 029 284,00
UAH
5 029 284,00
UAH
Документи

Публічні документи

15 лютого 2021 16:11
Електронний підпис
23 грудня 2020 18:01
Електронний підпис
23 грудня 2020 18:01
Електронний підпис

Публічні документи

28 грудня 2020 15:32
Електронний підпис
28 грудня 2020 15:32
Електронний підпис
28 грудня 2020 15:17
Електронний підпис
28 грудня 2020 15:17
Електронний підпис
23 грудня 2020 19:11
Електронний підпис
23 грудня 2020 19:10
Електронний підпис
23 грудня 2020 12:29
Електронний підпис
23 грудня 2020 12:28
Електронний підпис
23 грудня 2020 12:26
2_Листи - відгуки.pdf.p7s
23 грудня 2020 12:26
2_Листи - відгуки.pdf

Публічні документи

20 січня 2021 12:32
Електронний підпис
20 січня 2021 12:09
Електронний підпис
20 січня 2021 12:09
Електронний підпис
20 січня 2021 11:51
Електронний підпис
20 січня 2021 11:30
Електронний підпис
19 січня 2021 21:29
Електронний підпис
19 січня 2021 21:27
протокол ТАГ.pdf
19 січня 2021 21:23
Електронний підпис
19 січня 2021 21:09
Електронний підпис
01 січня 2021 21:51
Електронний підпис
01 січня 2021 21:51
Електронний підпис
01 січня 2021 21:51
72-3 2506 1_IATA_Certificate_PAX.PDF.p7s
01 січня 2021 21:51
72-3 2506 1_IATA_Certificate_PAX.PDF
01 січня 2021 21:51
2. Лист рекомендація.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЬЮ ЛОДЖИК"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЙ АВІА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІА СИСТЕМНИЙ ІНТЕГРАЛЬНИЙ СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСАВІА ГРУП"

ТОВ "Туристична агенція “ПАРАДІЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЬЮ ЛОДЖИК"
#24724458
Рішення скасоване 4 023 770,00
UAH
11 лютого 2021 17:36
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЬЮ ЛОДЖИК"
#24724458
Відхилено 4 023 770,00
UAH
11 лютого 2021 17:44
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЙ АВІА"
#01130578
Переможець 4 920 550,00
UAH
11 лютого 2021 20:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2021 20:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЙ АВІА"
#01130578
4 920 550,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 липня 2022 13:46
Протокол УО №65 від 02.07.2022.zip укладений
02 липня 2022 13:46
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 09:28
ДД№3_14.12.2021_Кий Авіа.zip зміни до договору
15 грудня 2021 09:27
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2021 11:25
ДД№1 від 17.08.2021.zip зміни до договору
19 серпня 2021 11:25
Електронний підпис укладений
26 лютого 2021 22:36
UOP-9.1.3-29-Д-21 від 26.02.2021_ПрАТ Кий Авіа.zip укладений
26 лютого 2021 22:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, пунктом 7 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та наказом Міністерства інфраструктури України від 30.03.2021 № 198 «Про затвердження Змін до Тарифів на перевезення пасажирів, багажу і вантажобагажу залізничним транспортом у внутрішньому сполученні»
Номер договору про закупівлю: UOP-9.1.3-29-Д-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись умовами підпункту 4 пункту 8.7 Договору від 26.02.2021 № UOP-9.1.3-29-Д-21 (далі — Договір) та нормами пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з урахуванням встановлення протягом 2021 року карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2
Номер договору про закупівлю: UOP-9.1.3-29-Д-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 лютого 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 1 634 979,21
UAH