Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Booking services for tickets and hotel accommodations in Ukraine to ensure business trips of employees
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНИЙ КОНЦЕРН "УКРОБОРОНПРОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 37854297 |
Вебсайт: | https://ukroboronprom.com.ua/uk/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Дегтярівська 36 |
Контактна особа: |
Майоренко Вікторія Василівна 380931443990 VIKTORIIA.MAIORENKO@UKROBORONPROM.COM |
Додаткові контактні особи: |
Жабинець Сергій Васильович +38 (044) 586-24-41 Serhiy.Zhabynets@ukroboronprom.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | ДЕРЖАВНИЙ КОНЦЕРН "УКРОБОРОНПРОМ" |
National ID: | 37854297 |
Contact point: |
Viktoriia Maiorenko _ 380931443990 VIKTORIIA.MAIORENKO@UKROBORONPROM.COM |
Additional contacts: |
Serhiy Zhabynets +38 (044) 586-24-41 Serhiy.Zhabynets@ukroboronprom.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2020 22:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2021 13:21 |
Очікувана вартість: | 5 115 920,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 579,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 01 грудня 2020 22:52 |
Enquiries until: | 23 грудня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 29 грудня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 січня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 5 115 920 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 25 580 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63510000-7: Послуги туристичних агентств та подібні послуги
The language (languages) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender proposal may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Оплата за надані Послуги здійснюється на підставі рахунків шляхом безготівкового перерахування коштів Замовником у національній валюті гривні на розрахунковий рахунок Виконавця у строк 10 робочих днів лише після фактичного надання Послуг Виконавцем та пред’явлення ним накладної на оплату наданих Послуг або акту прийому–передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 грудня 2020 19:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 грудня 2020 19:03 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_163_22.12.2020.docx | |
22 грудня 2020 19:03 |
ТД_відрядження_163_22.12.2020.docx | |
09 грудня 2020 22:28 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_153_09.12.2020.docx | |
02 грудня 2020 16:01 |
Додаток №6 Тендерна пропозиція_146_02.12.2020.xlsx | |
01 грудня 2020 22:49 |
Додаток №4_проєкт договору_144_01.12.2020.docx |
22 грудня 2020 19:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
22 грудня 2020 19:03 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_163_22.12.2020.docx
|
|||||||||
22 грудня 2020 19:03 |
ТД_відрядження_163_22.12.2020.docx
|
|||||||||
09 грудня 2020 22:28 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_153_09.12.2020.docx
|
|||||||||
02 грудня 2020 16:01 |
Додаток №6 Тендерна пропозиція_146_02.12.2020.xlsx
|
|||||||||
01 грудня 2020 22:49 |
Додаток №4_проєкт договору_144_01.12.2020.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що необхідність наявності в учасника сертифікату на право продажу авіаційних перевезень, у відповідності до наказу Державної авіаційної служби України від 15.02.2018 №231 «Про затвердження Авіаційних правил України «Правила сертифікації суб’єктів, що надають агентські послуги з продажу повітряних перевезень», - обумовлене тим, що відповідно до частини 8 статті 98 Повітряного кодексу України суб’єкти, що надають агентські послуги з продажу повітряних перевезень, повинні бути сертифіковані уповноваженим органом з питань цивільної авіації.
Крім цього, надання послуг пов’язаних з авіаційними перевезеннями посередниками може бути більш тривалим через необхідність додаткового узгодження всіх дій з консолідатором, в тому числі зазначене не забезпечує оперативного вирішення проблемних питань в ході виконання замовлень, таких як зміни дат вильотів та повернення квитків. Поряд з цим, посередник є залежним від діяльності консолідатора, оскільки у випадку зміни стану консолідатора відповідно й посередник матиме складнощі при виконанні договору.
Таким чином, наявність в учасника зазначеного сертифікату покликане знизити можливі ризики при виконанні договору та засвідчити його надійність та стабільність.
Дякуємо!
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що Замовником не встановлювалась вимога надавати у складі пропозиції скановані копії договорів зазначенні у довідці і дійсно для підтвердження кваліфікаційному критерію "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" достатньо подати лише довідку та листи-відгуки, що підтверджують факт виконання договорів зазначених у довідці!
Дякуємо за запитання!
У відповідь на поставленні запитання повідомляємо наступне:
1) У «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції» будуть внесенні зміни для виключення відповідного пункту «9. Заповнена форма технічної специфікації (Додаток №3)» . Ваше зауваження доречне, оскільки документацією, а саме формою «Згода з умовами проведення тендеру» (Додаток №5) передбачено підтвердження учасником виконати умови тендеру, що в тому числі розповсюджується на відповідне технічне завдання. Таким чином, додатково надавати заповнену технічну специфікацію буде не потрібно.
2) Щодо запитання про «Форму №3». Просимо конкретизувати запитання, оскільки в тендерній документації відсутні будь-які згадування про документ із відповідною назвою.
3) Щодо запитання про форму 6 «Тендерна пропозиція». Сміємо припустити, що мова йде про Додаток №6 до тендерної документації, відповідно роз’яснюємо наступним чином: Документ «Тендерна пропозиція» надається лише учасником-переможцем після направлення Замовником повідомлення про намір укласти договір. Про це зазначено у частині ІІ «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції» (Додаток №1).
Принагідно звертаємо увагу, що на етапі подання пропозицій всіма учасниками - документ «Тендерна пропозиція» подавати у складі пропозиції не потрібно! Зазначене обумовлено, тим що даний тендер проводиться за процедурою «відкриті торги з публікацією англійською мовою», що передбачає попередній етап кваліфікації учасників на підставі поданих документів по технічній та кваліфікаційній відповідності, при цьому передчасне розкриття інформації про ціну тендерної пропозиції (мається на увазі до етапу аукціону) може бути підставою для відхилення згідно п.1 Розділу 3 Тендерної документації.
Дякуємо за запитання!
Шановний учаснику, відповідні зміни будуть сьогодні внесенні. Наразі маємо велику кількість тендерів, та необхідність доопрацювань окремих питань - саме тому зміни готуються пакетно з метою максимально ефективного використання робочого часу.
Дякуємо за розуміння!
Вимоги про усунення порушення
Враховуючи, що повідомлення про намір укласти договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «НЬЮ ЛОДЖИК» було опубліковано на веб - порталі Уповноваженого органу з питань закупівлі "Prozzoro" 05 лютого 2021 року о 21:23, переможець торгів зобов’язаний виконати вимоги Замовника щодо завантаження оновленої комерційої пропозиції не пізніше ніж о 21 год. 23 хв. 06 лютого 2021 року.
При цьому, Товариство з обмеженою відповідальністю «НЬЮ ЛОДЖИК» станом на 16 год. 31 хв. 09.02.2021 р. всупереч вимог умов тендерної документації не завантажив через електронну систему закупівель "Prozorro" до документів своєї пропозиції оновлену комерційну пропозицію.
Закон України "Про публічні закупівлі" установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади (далі - Закону).
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до п. 31 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерний комітет - службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із цим Законом.
Відповідно до вимог цього Закону рішення тендерного комітету може бути скасоване виключно ним самостійно або за рішенням Антимонопольного комітету України прийнятим за результатами розгляду скарг та яким зобов`язано замовника повністю або частково скасувати свої рішення.
У відповідь на отриману вимогу про усунення порушення, повідомляємо, що в формі «Тендерна пропозиція» наведеній в окремому файлі в Додатку №6 до тендерної документації зазначається наступне уточнення: «Форма, яку подає Учасник-переможець у строк, ЩО НЕ ПЕРЕВИЩУЄ 10 (ДЕСЯТИ) ДНІВ з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати тендерну пропозицію приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.» Таким чином, переможець має надати оновлену по результатам аукціону тендерну пропозицію, документи, що підтверджують право підписання договору про закупівлю та відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон)- протягом 10 (десяти) днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Натомість, в пункті 1 частини ІІ «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції» - Замовником було допущено технічну помилку.
Окремо повідомляємо, про скасування прийнятого рішення про обрання переможцем ТОВ "НЬЮ ЛОДЖИК" на підставі отриманого від нього листа про неможливість підтвердити ціну по результатам зниження в аукціоні та взяти на себе відповідні зобов’язання.
Дякуємо!
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-26-000018 ● e92319d99e7747548cc29ec2b80437f9
- Статус: вирішено ● Дата: 04 червня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2021 14:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.03.2021 № 87
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
41 UA-2020-12-01-003232-a 01.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-01 11:04:35
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг щодо бронювання квитків та місць проживання в готелях на території України для забезпечення відряджень працівників (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-01-003232-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-05 20:11:05
Відповідь на запит про надання пояснень від 01.04.2021 під час здійснення моніторингу процедури закупівлі
Відповідь в прикріпленому файлі
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень згідно висновку про результати моніторингу UA-M-2021-03-26-000018 наведена в одноіменному прикріпленому файлі.
2021-04-19 15:58:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
усунуто
2021-06-04 12:01:00
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНИЙ КОНЦЕРН "УКРОБОРОНПРОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 37854297 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Дегтярівська 36 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІА СИСТЕМНИЙ ІНТЕГРАЛЬНИЙ СЕРВІС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЙ АВІА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Джока Тревел Юкрейн" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 січня 2021 13:31
|
ТОВ "Туристича фірма "Яна"" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 січня 2021 13:36
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕЯ ТРЕВЕЛ СОЛЮШНЗ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 січня 2021 14:27
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЬЮ ЛОДЖИК" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 січня 2021 15:17
|
ТОВ "Туристична агенція “ПАРАДІЗ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСАВІА ГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 січня 2021 15:23
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2021 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЬЮ ЛОДЖИК" |
5 115 920,00
UAH
|
4 023 770,00
UAH
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЙ АВІА" |
5 009 950,00
UAH
|
4 920 550,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІА СИСТЕМНИЙ ІНТЕГРАЛЬНИЙ СЕРВІС" |
5 018 340,00
UAH
|
4 921 800,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСАВІА ГРУП" |
5 024 960,00
UAH
|
4 922 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "Туристична агенція “ПАРАДІЗ" |
5 029 284,00
UAH
|
5 029 284,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЬЮ ЛОДЖИК" #24724458 |
Рішення скасоване |
4 023 770,00
UAH
|
11 лютого 2021 17:36
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЬЮ ЛОДЖИК" #24724458 |
Відхилено |
4 023 770,00
UAH
|
11 лютого 2021 17:44
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЙ АВІА" #01130578 |
Переможець |
4 920 550,00
UAH
|
11 лютого 2021 20:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2022 13:46
|
Протокол УО №65 від 02.07.2022.zip | укладений |
02 липня 2022 13:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2021 09:28
|
ДД№3_14.12.2021_Кий Авіа.zip | зміни до договору |
15 грудня 2021 09:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 серпня 2021 11:25
|
ДД№1 від 17.08.2021.zip | зміни до договору |
19 серпня 2021 11:25
|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2021 22:36
|
UOP-9.1.3-29-Д-21 від 26.02.2021_ПрАТ Кий Авіа.zip | укладений |
26 лютого 2021 22:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, пунктом 7 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та наказом Міністерства інфраструктури України від 30.03.2021 № 198 «Про затвердження Змін до Тарифів на перевезення пасажирів, багажу і вантажобагажу залізничним транспортом у внутрішньому сполученні» |
Номер договору про закупівлю: | UOP-9.1.3-29-Д-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись умовами підпункту 4 пункту 8.7 Договору від 26.02.2021 № UOP-9.1.3-29-Д-21 (далі — Договір) та нормами пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з урахуванням встановлення протягом 2021 року карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 |
Номер договору про закупівлю: | UOP-9.1.3-29-Д-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |