Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(Код ДК 021-2015: 75120000-3 Адміністративні послуги державних установ) Реєстрація, перереєстрація колісних транспортних засобів з видачею свідоцтва про реєстрацію та номерних знаків, зняття з обліку транспортного засобу з видачею облікової картки та номерних знаків
Очікувана вартість
480,23 UAH
UA-2020-12-01-002787-b 7954284a709a409c8c556781a9d7befd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шайда Тетяна Петрівна

+380457453188 buhgalteria_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сектор освіти Миронівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143726
Місцезнаходження: 08801, Україна , Київська обл., Миронівка, вул.Соборності 48
Контактна особа: Шайда Тетяна Петрівна
+380457453188
buhgalteria_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75120000-3: Адміністративні послуги державних установ


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Реєстрація, перереєстрація колісних транспортних засобів з видачею свідоцтва про реєстрацію та номерних знаків, зняття з обліку транспортного засобу з видачею облікової картки та номерних знаків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08801, Україна, Київська область, м. Миронівка, вул. Соборності, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 75120000-3 — Адміністративні послуги державних установ

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

01 грудня 2020 11:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Головний сервісний центр МВС
#40109173
Переможець 480,23
UAH
01 грудня 2020 11:42

Документи

01 грудня 2020 11:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 11:44