Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір 80г/м, А4
Очікувана вартість
50 400,00 UAH
UA-2020-12-01-001893-b 36324284d08c47adbe4613496030fffa
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жилінська Катерина Олександрівна

+380432658800 vinoblderzhprodspozhyvsluzhba1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області
Код ЄДРПОУ: 40310643
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Максимовича, 19
Контактна особа: Жилінська Катерина Олександрівна
+380432658800
vinoblderzhprodspozhyvsluzhba1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2020 10:27
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2020 10:31
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 10:31
Початок аукціону: 14 грудня 2020 15:06
Очікувана вартість: 50 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 252,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
560 доза
Папір 80г/м, А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21036, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Максимовича,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Постачальник надає товар, після чого Покупець повинен протягом 30 робоичх днів здійснити оплату за товар на поточний рахунок Постачальника згідно накладної, а в разі затримки бюджетного фінансування-протягом 14 днів з дня надходження коштів на вказані цілі Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Добрий день, для розрахунку логістики уточніть будь ласка графік поставок і обсяги. Чи можлива разова поставка протягом місяця після підписання договору ????
Дата подання: 02 грудня 2020 10:34
Дата відповіді: 02 грудня 2020 10:58
Добрий день, для розрахунку логістики уточніть будь ласка графік поставок і обсяги. Чи можлива разова поставка протягом місяця після підписання договору ????
Відповідь: Доброго дня. Поставка товару згідно умов оголошення.
Добрий день, скажіть будь ласка чи будуть розглядатися аналогічні товари, що не гірші за технічними характеристиками???
Дата подання: 02 грудня 2020 12:35
Дата відповіді: 02 грудня 2020 13:27
Добрий день, скажіть будь ласка чи будуть розглядатися аналогічні товари, що не гірші за технічними характеристиками???
Відповідь: У відповідності до вимог ст. 14 п. 4 Закону України "Про публічні закупівлі", у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Вимоги Замовника щодо закупівлі паперу конкретної торговельної марки не суперечать вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" та не містять дискримінаційних вимог щодо учасників.
Враховуючи вищезазначене, повідомляємо: Замовником не будуть розглядатися аналоги та/або еквіваленти.
Просимо врахувати вищенаведене та надати можливість для закупівлі аналогічного товару
Дата подання: 02 грудня 2020 12:36
Дата відповіді: 02 грудня 2020 13:28
Шановний замовник! Доводимо до Вашого відома, що закупівлі здійснюються за такими принципами, як зокрема добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівлі, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Технічні характеристики предмету закупівлі прописані під одну торгівельну марку, та відповідно під певну компанію. Таким чином це унеможливлює участь інших учасників, що є порушенням закону. Просимо врахувати вищенаведене та надати можливість для закупівлі аналогічного товару
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідності до вимог ст. 14 п. 4 Закону України "Про публічні закупівлі", у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Вимоги Замовника щодо закупівлі паперу конкретної торговельної марки не суперечать вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" та не містять дискримінаційних вимог щодо учасників.
Враховуючи вищезазначене, повідомляємо: Замовником не будуть розглядатися аналоги та/або еквіваленти.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 41 395,20
UAH з ПДВ
40 588,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СКРЄПКА 49 277,76
UAH з ПДВ
40 602,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 10:05
Електронний підпис

Публічні документи

10 грудня 2020 10:42
Електронний підпис
10 грудня 2020 10:41
5_Довідки.pdf
08 грудня 2020 14:28
Електронний підпис
08 грудня 2020 14:23
11_Свідоцтво ПДВ.pdf
08 грудня 2020 14:23
10_Витяг 2020.pdf
08 грудня 2020 14:23
8_СТАТУТ.pdf
08 грудня 2020 14:23
7_Договори аренди.pdf
08 грудня 2020 14:23
6_ВІДГУКИ .pdf
08 грудня 2020 14:23
5_Довідки.pdf
08 грудня 2020 14:23
4_Сертифікат якості.pdf
08 грудня 2020 14:23
3_Проект Договору.pdf
08 грудня 2020 14:23
1_Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ СКРЄПКА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 40 588,80
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 10:17
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ СКРЄПКА
#37489783
Переможець 40 602,24
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 14:36

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2020 14:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СКРЄПКА
#37489783
40 602,24
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 16:45
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 08:01
Підписаний договір.pdf укладений
21 грудня 2020 16:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 40 602,24
UAH (в тому числі ПДВ 6 767,04 UAH)