Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір 80г/м, А4
Очікувана вартість
50 400,00 UAH
UA-2020-12-01-001893-b ● 36324284d08c47adbe4613496030fffa
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 40310643 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Максимовича, 19 |
Контактна особа: |
Жилінська Катерина Олександрівна +380432658800 vinoblderzhprodspozhyvsluzhba1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2020 10:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 грудня 2020 10:31 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2020 10:31 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2020 15:06 |
Очікувана вартість: | 50 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 252,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
560 доза
Папір 80г/м, А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21036, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Максимовича,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Постачальник надає товар, після чого Покупець повинен протягом 30 робоичх днів здійснити оплату за товар на поточний рахунок Постачальника згідно накладної, а в разі затримки бюджетного фінансування-протягом 14 днів з дня надходження коштів на вказані цілі | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 грудня 2020 11:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 грудня 2020 11:29 |
Протокол про внесення змін.pdf | |
02 грудня 2020 11:29 |
Додаток 1 Інформація про технічні_ якісні та інші характеристики предмета закупівлі (ЗМІНИ).pdf | |
01 грудня 2020 10:27 |
Додаток 5 Лист-згода.pdf | |
01 грудня 2020 10:27 |
Додаток 4 Проект Договору.pdf | |
01 грудня 2020 10:27 |
Додаток 3 Кваліфікаційні вимоги.pdf | |
01 грудня 2020 10:27 |
Додаток 2 Форма ПРОПОЗИЦІЯ.pdf | |
01 грудня 2020 10:27 |
Оголошення.pdf |
02 грудня 2020 11:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 грудня 2020 11:29 |
Протокол про внесення змін.pdf
|
|||
02 грудня 2020 11:29 |
Додаток 1 Інформація про технічні_ якісні та інші характеристики предмета закупівлі (ЗМІНИ).pdf
|
|||
01 грудня 2020 10:27 |
Додаток 5 Лист-згода.pdf
|
|||
01 грудня 2020 10:27 |
Додаток 4 Проект Договору.pdf
|
|||
01 грудня 2020 10:27 |
Додаток 3 Кваліфікаційні вимоги.pdf
|
|||
01 грудня 2020 10:27 |
Додаток 2 Форма ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
|
|||
01 грудня 2020 10:27 |
Оголошення.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Добрий день, для розрахунку логістики уточніть будь ласка графік поставок і обсяги. Чи можлива разова поставка протягом місяця після підписання договору ????
Дата подання: 02 грудня 2020 10:34
Дата відповіді: 02 грудня 2020 10:58
Добрий день, для розрахунку логістики уточніть будь ласка графік поставок і обсяги. Чи можлива разова поставка протягом місяця після підписання договору ????
Відповідь: Доброго дня. Поставка товару згідно умов оголошення.
Добрий день, скажіть будь ласка чи будуть розглядатися аналогічні товари, що не гірші за технічними характеристиками???
Дата подання: 02 грудня 2020 12:35
Дата відповіді: 02 грудня 2020 13:27
Добрий день, скажіть будь ласка чи будуть розглядатися аналогічні товари, що не гірші за технічними характеристиками???
Відповідь: У відповідності до вимог ст. 14 п. 4 Закону України "Про публічні закупівлі", у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Вимоги Замовника щодо закупівлі паперу конкретної торговельної марки не суперечать вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" та не містять дискримінаційних вимог щодо учасників.
Враховуючи вищезазначене, повідомляємо: Замовником не будуть розглядатися аналоги та/або еквіваленти.
Вимоги Замовника щодо закупівлі паперу конкретної торговельної марки не суперечать вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" та не містять дискримінаційних вимог щодо учасників.
Враховуючи вищезазначене, повідомляємо: Замовником не будуть розглядатися аналоги та/або еквіваленти.
Просимо врахувати вищенаведене та надати можливість для закупівлі аналогічного товару
Дата подання: 02 грудня 2020 12:36
Дата відповіді: 02 грудня 2020 13:28
Шановний замовник! Доводимо до Вашого відома, що закупівлі здійснюються за такими принципами, як зокрема добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівлі, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Технічні характеристики предмету закупівлі прописані під одну торгівельну марку, та відповідно під певну компанію. Таким чином це унеможливлює участь інших учасників, що є порушенням закону. Просимо врахувати вищенаведене та надати можливість для закупівлі аналогічного товару
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідності до вимог ст. 14 п. 4 Закону України "Про публічні закупівлі", у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Вимоги Замовника щодо закупівлі паперу конкретної торговельної марки не суперечать вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" та не містять дискримінаційних вимог щодо учасників.
Враховуючи вищезазначене, повідомляємо: Замовником не будуть розглядатися аналоги та/або еквіваленти.
Вимоги Замовника щодо закупівлі паперу конкретної торговельної марки не суперечать вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" та не містять дискримінаційних вимог щодо учасників.
Враховуючи вищезазначене, повідомляємо: Замовником не будуть розглядатися аналоги та/або еквіваленти.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Відхилено |
40 588,80
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2020 10:17
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ СКРЄПКА #37489783 |
Переможець |
40 602,24
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2020 14:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2021 16:45
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2020 08:01
|
Підписаний договір.pdf | укладений |
21 грудня 2020 16:43
|