Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

5072 Обслуговування внутрішньо-будинкових систем тепло-, водопостачання, водовідведення
Очікувана вартість
4 500 000,00 UAH
UA-2020-12-01-001465-b 6f03fc6dbbc9416f84e3ee1cbd62066c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Пашинська

+380442814424 js-zakupki-prom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО З ЕКСПЛУАТАЦІЇ І РЕМОНТУ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ "ЖИТЛО-СЕРВІС"
Код ЄДРПОУ: 31025659
Місцезнаходження: 02081, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Дніпровська набережна, 25-Б
Контактна особа: Катерина Пашинська
+380442814424
js-zakupki-prom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2020 10:06
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2020 18:00
Початок аукціону: 18 грудня 2020 13:16
Очікувана вартість: 4 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50720000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
103 послуга
Обслуговування внутрішньо-будинкових систем тепло-, водопостачання, водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02081, Україна, м. Київ, Київ, Додаток 3.1 ТД
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 25 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Умови оплати робіт: 30%
більше 180 календарних днів :: 30%
від 151 календарного дня до 180 календарних днів:: 25%
від 121 календарного дня до 150 календарних днів :: 20%
від 91 календарного дня до 120 календарних днів:: 15%
від 61 календарного дня до 90 календарних днів:: 10%
від 31 календарного дня до 60 календарних днів:: 5%
менше 31 календарного дня :: 0%
01 грудня 2020 10:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 10:06
ТД перш сторн.pdf
01 грудня 2020 10:06
Додаток 3.1.docx
01 грудня 2020 10:06
Додаток 6 договір 2021.docx
01 грудня 2020 10:06
ТД внутрішньобудинкові мережі 2021.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2020 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ" 4 500 000,00
UAH з ПДВ
4 500 000,00
UAH з ПДВ
1.3571428571 3 315 789.47 Документи
ТОВ "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ СЕРВІС ГРУП" 4 394 879,28
UAH з ПДВ
4 394 879,28
UAH з ПДВ
1.4285714286 3 076 415.50 Документи

Публічні документи

17 грудня 2020 11:03
Електронний підпис
17 грудня 2020 11:02
провірка приборів 2020.pdf
17 грудня 2020 11:02
Договір вивіз смітття.pdf
17 грудня 2020 11:02
Договір вивіз смітття.pdf
17 грудня 2020 11:02
довідка досвід роботи.pdf
17 грудня 2020 11:02
диплом Устименко.pdf
17 грудня 2020 11:02
Диплом Сокур оригінал.pdf
17 грудня 2020 11:02
Витяг платника ПДВ.pdf
17 грудня 2020 11:02
витяг 09.12.2020.pdf

Публічні документи

28 грудня 2020 21:57
витяг.pdf
28 грудня 2020 17:21
МВС.pdf
28 грудня 2020 17:21
Довідки переможця.pdf
17 грудня 2020 13:33
Паспорт директор.pdf
17 грудня 2020 13:33
Наказ Фролова Ю.1.7Z
17 грудня 2020 13:33
Лист для клієнті1.7z
17 грудня 2020 13:33
Додаток 10. Розрахунок.pdf
17 грудня 2020 13:33
Додаток 8.pdf
17 грудня 2020 13:33
Додаток 6. Договір.pdf
17 грудня 2020 13:33
Додаток 3.1.pdf
17 грудня 2020 13:33
Довідка про МТБ.PDF
17 грудня 2020 13:33
Гарантія 12082-20.7z
17 грудня 2020 13:33
Витяг із Статут1.7z
17 грудня 2020 13:33
Банківська ліцензі1.7z
17 грудня 2020 13:33
oledata.mso
17 грудня 2020 13:33
Статут.pdf
17 грудня 2020 13:33
Ст. 17.pdf
17 грудня 2020 13:33
Протокол Н1.7Z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ"

ТОВ "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ СЕРВІС ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ СЕРВІС ГРУП"
#40111140
Переможець 4 394 879,28
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 15:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ СЕРВІС ГРУП"
#40111140
4 394 879,28
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 червня 2022 15:54
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2022 10:24
ДУ 11 700-20.pdf зміни до договору
02 лютого 2022 10:24
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2022 15:29
ДУ 10 700-20.pdf зміни до договору
14 січня 2022 15:28
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2021 16:52
ДУ 9 700-20.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 16:51
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2021 18:55
ДУ8.pdf зміни до договору
01 листопада 2021 17:43
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2021 09:42
ДУ 7 700-20.pdf зміни до договору
05 жовтня 2021 09:41
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2021 09:51
ДУ 6 700-20.pdf зміни до договору
02 серпня 2021 09:49
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2021 12:38
ДУ 5 700-20.pdf зміни до договору
02 червня 2021 12:38
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2021 09:49
ДУ 4 700-20.pdf зміни до договору
30 квітня 2021 09:48
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2021 10:57
ДУ 3 700-20.pdf зміни до договору
01 березня 2021 10:56
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 17:34
ДУ 2 700-20.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 17:34
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 15:27
ДУ 1 700-20.pdf зміни до договору
04 січня 2021 15:27
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:22
700-20.pdf укладений
04 січня 2021 15:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з припинення обслуговування житлового будинку за адресою: вул. С. Крушельницької, 15-А
Номер договору про закупівлю: 700-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з припиненням обслуговування житлових будинків за адресами: вул. Урлівська 11/44, вул. Забіли 5, вул. Пушиної 19
Номер договору про закупівлю: 700-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з припиненням надання послуги з утримання Замовником житлових будинків за адресою: вул. Дніпровська Набережна, 19В; вул. Теремківська, ЗА
Номер договору про закупівлю: 700-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з припиненням надання послуги з утримання Замовником житлового будинку за адресою: вул. Дніпровська Набережна, 23
Номер договору про закупівлю: 700-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з припиненням надання послуги з утримання Замовником житлового будинку за адресою: вул. Урлівська, 23-Б,вул. Мартиросяна, 5, бульвар Верховної Ради, 21-Б вул. Мініна, 9
Номер договору про закупівлю: 700-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з припиненням надання послуги з утримання Замовником багатоквартирного житлового будинку і споруд та прибудинкової тереторії за адресою: вул.Дніпровська набережна, 25
Номер договору про закупівлю: 700-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з припиненням надання послуги з утримання Замовником житлових будинків за адресою: пров. Моторний9 та 9А
Номер договору про закупівлю: 700-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 700-20
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з припиненням надання послуги з утримання Замовником житлового будинка за адресою: вул. Драй Хмари 44
Номер договору про закупівлю: 700-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 700-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з припиненням надання послуги з утримання Замовником багатоквартирних житлових будинків і споруд та прибудинкових територій за адресами: просп. Григоренка, 26-А, вул. Феодосіївська, 2-Л
Номер договору про закупівлю: 700-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 355 978,09
UAH (в тому числі ПДВ 725 996,35 UAH)