Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стабілізатор напруги GMX-500
Очікувана вартість
684,00 UAH
UA-2020-12-01-001003-a af8e868ff630417abc831ee14f4c9a29
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хора Олег Олександрович

+380442498999 amosova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М.М. Амосова Національної академії медичних наук України»
Код ЄДРПОУ: 05493562
Вебсайт: http://amosovinstitute.org.ua/
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., місто Київ, вул. М. Амосова, 6
Контактна особа: Хора Олег Олександрович
+380442498999
amosova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл


Ковальська Олена Юріївна, Україна., Україна, 02098, місто Київ, вул.Шумського Юрія, будинок 5, квартира 203. Тип бенефіціарного володіння: Прямий вирішальний вплив Відсоток частки статутного капіталу в юридичній особі або відсоток права голосу в юридичній особі: 100
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Стабілізатор напруги GMX-500
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03038, Україна, Київська область, м. Київ, вул. М. Амосова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 31215000-6 — Обмежувачі напруги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товари, які поставлені Постачальником, проводиться за фактом поставки у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань, після пред’явлення Постачальником видаткової накладної Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

01 грудня 2020 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «АДВАНСЕД СЕРВІС»
#42994045
Переможець 684,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 12:33

Документи

01 грудня 2020 12:33
Електронний підпис
01 грудня 2020 12:17
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 08:20
Додаткова угода укладений
11 грудня 2020 08:17
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 12:54
Договір укладений
01 грудня 2020 12:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2020 — 25 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Неможливість поставки товару