Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ширма медична – НК 024:2019 – 13514, столик анестезіолога – НК 024:2019 – 13951, столик хірургічний – НК 024:2019 – 13959, столик інструментальний – НК 024:2019 – 13959, штатив для крапельниці – НК 024:2019 – 36069, столик інструментальний – НК 024:2019 – 13959, столик маніпуляційний – НК 024:2019 – 13959
Очікувана вартість
430 000,00 UAH
UA-2020-11-30-009461-b 0d7d2fa9a23c4e4d8ab7036beaa307ad
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваль Олександр

+380674849339 gorlik3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 05503705
Місцезнаходження: 18028, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ САМІЙЛА КІШКИ, будинок 210
Контактна особа: Коваль Олександр
+380674849339
gorlik3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2020 21:27
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 16 грудня 2020 13:35
Очікувана вартість: 430 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
310 шт.
Ширма медична – НК 024:2019 – 13514, столик анестезіолога – НК 024:2019 – 13951, столик хірургічний – НК 024:2019 – 13959, столик інструментальний – НК 024:2019 – 13959, штатив для крапельниці – НК 024:2019 – 36069, столик інструментальний – НК 024:2019 – 13959, столик маніпуляційний – НК 024:2019 – 13959
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2020 21:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 21:24
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

стосовно технічної документації
Дата подання: 05 грудня 2020 21:39
Дата відповіді: 07 грудня 2020 22:41
Шановний Замовнику, внесення запропонованої до постачання продукції, згідно оголошення UA-2020-11-30-009461-b, яка відноситься до І класу, в «Реєстр осіб відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики in vitro в обіг» здійснюється на підставі Технічного регламенту щодо медичних виробів за постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753. Порядок ведення зазначеного Реєстру, форми повідомлень, перелік відомостей, які зберігаються в Реєстрі, режим доступу до них затверджуються МОЗ та здійснюються Держлікслужбою на підставі отриманої від виробників або їх уповноважених представників інформації згідно п.18 Технічного регламенту, щодо медичних виробів за постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753 і Додатку 8 до Технічного регламенту щодо медичних виробів за постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753. У виробників немає можливості контролювати або впливати на швидкість внесення інформації до вищезазначеного Реєстру. Надайте, будь ласка, відповідь, чи достатнім буде, у разі затримки процедури внесення в «Реєстр осіб відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики in vitro в обіг», надання на етапі подання пропозицій усіх документів, які підтверджують якість продукції та порядок здійснення внутрішнього контролю виробництва медичних виробів, передбаченних Технічним регламентом щодо медичних виробів за постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753 та чинним законодавством України для даного виду продукції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічною специфікацією, що повинна складатись з документів, визначених додатком 1 до тендерної документації.У випадку, якщо визначені цієї документацією документи (за винятком випадків, передбачених п. 5.5 Розділу тендерної документації) не завантажені учасником до моменту завершення періоду на подання тендерних пропозицій, пропозиція такого учасника відхиляється згідно ст. 31 Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2020 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "IP COM" 389 007,00
UAH з ПДВ
380 407,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРМАТО" 425 750,00
UAH з ПДВ
389 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Булдигіна Оксана Олегівна 421 400,00
UAH з ПДВ
421 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП РІЗОЛЬ СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА 430 000,00
UAH з ПДВ
430 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2020 21:02
Електронний підпис
14 грудня 2020 21:00
Паспорти.pdf
14 грудня 2020 20:41
Електронний підпис
14 грудня 2020 20:39
Статут 2020 зі змінами.pdf
14 грудня 2020 20:39
Сертифікат ISO.pdf
14 грудня 2020 20:39
ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ.pdf
14 грудня 2020 20:39
Декларація Літпол.pdf
14 грудня 2020 20:39
Витяг ПДВ АРМАТО.pdf
14 грудня 2020 20:39
ВИТЯГ ЕДРПОУ 14.12.2020.pdf
14 грудня 2020 20:39
висновок СЕС фарба.pdf
14 грудня 2020 20:39
563 довідка мтб.pdf
14 грудня 2020 20:39
561 Довідка ст17.pdf
14 грудня 2020 20:39
560 Технічні вимоги.pdf
14 грудня 2020 20:39
559 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

23 грудня 2020 09:39
Електронний підпис
23 грудня 2020 09:36
довідка ДФС
21 грудня 2020 13:38
Електронний підпис
21 грудня 2020 13:37
довідка МВС
21 грудня 2020 13:37
Довідка про корупцію
21 грудня 2020 13:37
довідка ст.17 Закону
21 грудня 2020 13:37
довідка про банкрутство
14 грудня 2020 09:10
Електронний підпис
14 грудня 2020 09:06
19-Паспорт СТ-М-2Н (п.7).pdf
14 грудня 2020 09:06
18-Паспорт СТ-И-2Н-К (п.6).pdf
14 грудня 2020 09:06
17-Паспорт ШДВ-3Б (п.5).PDF
14 грудня 2020 09:06
16-Паспорт СТ-И-2М-К (п.4).PDF
14 грудня 2020 09:06
15-Паспорт СТ-Х-Н (п.3).PDF
14 грудня 2020 09:06
14-Паспорт СТ-А-2Н (п.2).PDF
14 грудня 2020 09:06
13-Паспорт Ш-2-К (п.1).PDF
14 грудня 2020 09:06
12-Серт.ISO.pdf
14 грудня 2020 09:06
10-Лист про Реестр.PDF
14 грудня 2020 09:06
7-Додаток 1 - МТВ.pdf
14 грудня 2020 09:06
6-Довідки.pdf
14 грудня 2020 09:06
5-Проект договору.pdf
14 грудня 2020 09:06
4-Довідка ст. 17.pdf

Публічні документи

10 грудня 2020 14:50
Сертифікат 9001-2015.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "IP COM"

ТОВ "АРМАТО"

ФОП Булдигіна Оксана Олегівна

ФОП РІЗОЛЬ СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "IP COM"
#32338465
Відхилено 380 407,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2020 23:57
ТОВ "АРМАТО"
#41799955
Відхилено 389 000,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2020 23:58
ФОП Булдигіна Оксана Олегівна
#3409211585
Переможець 421 400,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2020 23:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2020 23:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Булдигіна Оксана Олегівна
#3409211585
421 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 23:06
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 14:14
554.pdf укладений
28 грудня 2020 14:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 421 400,00
UAH