Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Упровадження Системи та Центру обробки даних ГВК (Weight Control System, WiM), зокрема шляхом доопрацювання комп’ютерної програми системи збору, обробки та накопичення даних з зон контролю габаритно-вагових комплексів необхідної для впровадження Системи автоматичної фіксації габаритно-вагового контролю транспортних засобів, розміщення її в хмарному центрі обробки даних (ХЦОД) та реалізації необхідних послуг безпеки для подальшої побудови комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю)
Очікувана вартість
24 440 300,00 UAH
UA-2020-11-30-008853-b 6483aad8ac914219999950c8d7cb87c7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максим Мунтяну

+380999515742 max.muntiany@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З БЕЗПЕКИ НА ТРАНСПОРТІ
Код ЄДРПОУ: 39816845
Вебсайт: https://dsbt.gov.ua
Місцезнаходження: 03135, Україна , м. Київ обл., м. Київ, проспект Перемоги, 14
Контактна особа: Максим Мунтяну
+380999515742
max.muntiany@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Необхідність захисту прав інтелектуальної власності
Обґрунтування
Відповідно до паспорту бюджетної програми КПКВК 3101230 «Здійсненню заходів щодо підтримки впровадження транспортної стратегії України» КЕКВ 3160 «Придбання землі та нематеріальних активів» на 2020 рік «Здійснення заходів щодо підтримки впровадження транспортної стратегії України» (далі – Бюджетна програма), затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України № 432 від 30 липня 2020, у редакції затвердженій наказом від 01 жовтня 2020 року № 595 Державною службою України з безпеки на транспорті в рамках проєкту «Упровадження роботи Системи та Центру обробки даних ГВК (Weight Control System, WiM)» необхідне: створення та впровадження роботи Системи (далі – Система) на хмарному центрі обробки даних (ХЦОД), який матиме експертний висновок та атестат відповідності Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України.
На виконання функцій та завдань, покладених на Укртрансбезпеку, Міністерством інфраструктури, з врахуванням рішення Комісії з розгляду питань стосовно розпорядження майном від 13 жовтня 2020 року (протокол №12/20), з метою забезпечення ефективного використання державного майна, наказом від 19 жовтня 2020 року № 621 прийнято рішення про безоплатну передачу державним підприємством «Галузевий центр цифровізації та кібербезпеки» до сфери управління Державної служби України з безпеки на транспорті (далі – Укртрансбезпека) тестового прототипу системи збору та накопичення даних з зон контролю габаритно-вагових комплексів (WІM) разом з інтеграційним модулем, що належить до сфери управління Міністерства інфраструктури України. Відповідно до Акту приймання - передачі Укртрансбезпеці передано тестовий прототип системи збору та накопичення даних з зон контролю габаритно-вагових комплексів (WIM) разом з інтеграційним модулем.
Послуги з розробки тестового прототипу системи для Державного підприємства «Галузевий центр цифровізації та кібербезпеки» було надано Товариством з обмеженою відповідальністю «ОЛЛІ ТРАНС».

Відповідно до Технічних вимог Державній службі України з безпеки на транспорті необхідно:

- упровадження Системи та Центру обробки даних ГВК (Weight Control System, WiM), зокрема шляхом доопрацювання комп’ютерної програми системи збору, обробки та накопичення даних з зон контролю габаритно-вагових комплексів необхідної для впровадження системи автоматичної фіксації габаритно-вагового контролю транспортних засобів;

- розміщення Системи в хмарному центрі обробки даних (ХЦОД) терміном на 2 роки;

- реалізація необхідних послуг безпеки для створення комплексної системи захисту інформації.

У ТОВ «ОЛЛІ ТРАНС» наявні авторські права на комп’ютерну програму «Система збору, обробки та накопичення даних з зон контролю габаритно-вагових комплексів», які підтверджуються свідоцтвом про реєстрацію авторського права на твір
№ 100042 від 29 вересня 2020 року.
Відповідно до експертного висновку ДП «Одеський науково-дослідний інститут зв’язку» від 23 листопада 2020 року № 01-426 щодо наявності умов застосування переговорної процедури стосовно закупівлі Державною службою України з безпеки на транспорті за предметом: ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Упровадження Системи та Центру обробки даних ГВК (Weight Control System, WiM), зокрема шляхом доопрацювання комп’ютерної програми системи збору, обробки та накопичення даних з зон контролю габаритно-вагових комплексів необхідної для впровадження Системи автоматичної фіксації габаритно-вагового контролю транспортних засобів, розміщення її в хмарному центрі обробки даних (ХЦОД) та реалізації необхідних послуг безпеки для подальшої побудови комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю).
Відповідно до зазначеного експертного висновку від 23 листопада 2020 року
№ 01-426 ДП «Одеський науково-дослідний інститут зв’язку» підтверджує наявність умов для застосування Державною службою України з безпеки на транспорті переговорної процедури закупівлі послуги за кодом ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Система збору, обробки та накопичення з зон габаритно-вагових комплексів), необхідної для здійснення габаритно-вагового контролю в автоматичному режимі, відповідно до вимог абзацу 4 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII, згідно з якими переговорна процедура закупівлі застосовується замовником, як виняток, у тому числі у разі, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи наданні виключно певним суб’єктом господарювання, в тому числі, у випадках: «відсутність конкуренції з технічних причин» та «існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності».
У разі зміни постачальника послуг на створення нових підсистем, модулів та механізмів інформаційної взаємодії програмного забезпечення системи фіксації адміністративних правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху в автоматичному режимі, що створена на базі комп’ютерної програми «Система збору, обробки та накопичення даних з зон контролю габаритно-вагових комплексів» є імовірність виникнення таких негативних наслідків, як несумісності програмного забезпечення, що буде розроблятися, з встановленим на обладнанні програмним забезпеченням, виникнення проблем технічного характеру, пошкодження та втрати бази даних, оскільки оновлення та зміни в програмному забезпеченні можуть бути виконані лише розробниками чи уповноваженими на це кваліфікованими фахівцями, що знають побудову, принципову та функціональну організацію створеної системи. Також, створення додаткових нових підсистем, модулів, розміщення її в хмарному центрі обробки даних (ХЦОД) та механізмів інформаційної взаємодії та їх пере- опрацювання при реалізації специфічних складних вимог при побудові КСЗІ потребує високий рівень обізнаності фахівців у зазначеному програмному забезпечені, комплексного та фахового підходу до опрацювання для збереження сталого функціонування існуючих і нових функціоналів, що може надати лише автор. Все це може призвести до виникнення проблем технічного характеру з уніфікації, стандартизації та забезпечення сумісності з наявним програмним забезпеченням технологіями, роботами та послугами.
Таким чином існують всі об’єктивні фактори, що свідчать про неможливість виконання зазначених послуг іншими учасниками, крім ТОВ «ОЛЛІ ТРАНС» та про наявність підстав для застосування переговорної процедури відповідно до абзацу 4 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України, а саме: існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності, внаслідок чого договір про закупівлю вищевказаних послуг за кодом ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Упровадження Системи та Центру обробки даних ГВК (Weight Control System, WiM), зокрема шляхом доопрацювання комп’ютерної програми системи збору, обробки та накопичення даних з зон контролю габаритно-вагових комплексів необхідної для впровадження Системи автоматичної фіксації габаритно-вагового контролю транспортних засобів, розміщення її в хмарному центрі обробки даних (ХЦОД) та реалізації необхідних послуг безпеки для подальшої побудови комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю) може бути укладено лише з одним учасником.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2020 17:59
Оскарження наміру укласти договір: 11 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Упровадження Системи та Центру обробки даних ГВК (Weight Control System, WiM), зокрема шляхом доопрацювання комп’ютерної програми системи збору, обробки та накопичення даних з зон контролю габаритно-вагових комплексів необхідної для впровадження Системи автоматичної фіксації габаритно-вагового контролю транспортних засобів, розміщення її в хмарному центрі обробки даних (ХЦОД) та реалізації необхідних послуг безпеки для подальшої побудови комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, м. Київ, Київ, Проспект Перемоги, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

30 листопада 2020 17:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-31-000030 ● 6b5cc1d8c3e64bd19f7d58f4d246d801
  • Статус: завершено ● Дата: 25 травня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 грудня 2020 12:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


30.12.2020 № 377

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 30.12.2020 № 377


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
37 UA-2020-11-30-008853-b 30.11.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»


Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-06 14:28:21

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі
«ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Упровадження Системи та Центру обробки даних ГВК (Weight Control System, WiM), зокрема шляхом доопрацювання комп’ютерної програми системи збору, обробки та накопичення даних з зон контролю габаритно-вагових комплексів необхідної для впровадження Системи автоматичної фіксації габаритно-вагового контролю транспортних засобів, розміщення її в хмарному центрі обробки даних (ХЦОД) та реалізації необхідних послуг безпеки для подальшої побудови комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю)» (далі – предмет закупівлі) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-30-008853-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість?
2. За яких законодавчих підстав застосована переговорна процедура?
3. Відповідно до якого коду економічної класифікації видатків буде проводитися фінансування даної закупівлі, враховуючи що предметом закупівлі є доопрацювання комп’ютерної програми, проте в річному плані закупівель заначено КЕКВ 3160 «Придбання землі та нематеріальних активів»?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-13 16:39:35

Відповідь на запит про надання пояснень

На виконання запиту Державної аудиторської служби України від 06 січня 2020 року на надання пояснень стосовно процедури закупівлі «ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Упровадження Системи та Центру обробки даних ГВК (Weight Control System, WiM), зокрема шляхом доопрацювання комп’ютерної програми системи збору, обробки та накопичення даних з зон контролю габаритно-вагових комплексів необхідної для впровадження Системи автоматичної фіксації габаритно-вагового контролю транспортних засобів, розміщення її в хмарному центрі обробки даних (ХЦОД) та реалізації необхідних послуг безпеки для подальшої побудови комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю)» повідомляємо наступне.
1. У відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2019 року
№ 1174 «Деякі питання фіксації порушень законодавства про автомобільний транспорт» спеціалістами Державної служби України з безпеки на транспорті (далі – Укртрансбезпека або Замовник) було розроблено технічні вимоги (додаються) до пакету програмного забезпечення для «Упровадження Системи та Центру обробки даних ГВК (Weight Control System, WiM)» з метою забезпечення ефективного виконання процесів контролю за дотриманням габаритно-вагових норм ТЗ, які покладено на Укртрансбезпеку, задоволення потреб суспільства та економіки, усунення корупційних ризиків, та впровадження заходів з імплементації положень директив та регламентів Європейського Союзу.
Відповідно до підпунктів 15 та 27 статті 4 Положення про Державну службу України з безпеки на транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2015 р. № 103 (зі змінами), розробка програмного забезпечення (Упровадження Системи та Центру обробки даних ГВК (Weight Control System, WiM)) (далі – Система) забезпечить прозорість обробки інформації про адміністративні правопорушення у сфері контролю габаритно-вагових норм ТЗ та прискорить обмін інформацією між суб’єктами, що діють у сфері контролю габаритно-вагових норм ТЗ.
Призначення Системи полягає в оптимізації та автоматизації організаційних та процесуальних заходів під час здійснення автоматичного контролю за дотриманням габаритно-вагових норм ТЗ, забезпеченні взаємодії з джерелами первинних даних.
Створення та існування даної Системи забезпечено, в розумінні інформаційних технологій, програмним забезпеченням (надалі – ПЗ) необхідних нових підсистем, модулів, шлюзів та механізмів інформаційної взаємодії до комп’ютерної програми «Система збору, обробки та накопичення даних з зон контролю габаритно-вагових комплексів», яка забезпечує збір та накопичення даних у вигляді уніфікованих інформаційних пакетів про результати зважування на габаритно-вагових комплексах та даних про аналіз транспортного потоку по типам транспортних засобів.
У відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2019 року № 1174 «Деякі питання фіксації порушень законодавства про автомобільний транспорт» підлягають автоматизації наступні процеси контролю за дотриманням габаритно-вагових норм ТЗ:
- Порушення габаритно-вагових норм ТЗ;
- Фіксація події, що має ознаки порушення габаритно-вагових норм ТЗ;
- Створення інформаційного файлу;
- Передача інформаційного файлу;
- Отримання інформаційного файлу;
- Аналіз інформаційного файлу;
- Визначення країни реєстрації транспортного засобу;
- Розгляд матеріалів про подію посадовою особою;
- Формування проекту постанови про накладення адміністративного стягнення;
- Уточнення адреси відправлення рекомендованого листа з повідомленням про вручення;
- Винесення постанови про накладення адміністративного стягнення;
- Аудит якості розгляду інформації щодо події та винесення постанов;
- Супроводження виконання Постанови;
- Друк Постанови;
- Відправлення Постанови;
- Інформування відповідальної особи (публікація інформації щодо вчинених правопорушень особою у вигляді сервісу Telegram-боту, застосунком або інформування за допомогою мобільного зв'язку та/або електронної пошти, через спеціалізовані публічні сервіси Систем);
- Отримання Постанови;
- Сплата штрафу;
- Оскарження;
- Примусове стягнення;
- Запити суду щодо даних про порушення та технічний стан та наявну документацію щодо відповідності технічного регламенту;
- Зміна статусу документа в Реєстрі адміністративних правопорушень у сфері безпеки дорожнього руху;
- Облік технічних засобів та моніторинг роботи;
- Моніторинг роботи системи та накопичення даних;
- Аналіз та статистика обробки даних;
- Супроводження постанови.
Таким чином, при визначенні технічних та якісних характеристик предмету закупівлі спеціалісти Укртрансбезпеки керувались процесами, які підлягали автоматизації, відповідно до Порядку фіксації порушень законодавства у сфері безпеки на автомобільному транспорті в автоматичному режимі, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2019 року № 1174 «Деякі питання фіксації порушень законодавства про автомобільний транспорт».
При визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі Державна служба України з безпеки на транспорті керувалась примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 649 від 07.04.2020.
Відповідно до плану заходів що здійснюються за рахунок бюджетних коштів за КПКВК 3101230 «Здійснення заходів щодо підтримки впровадження транспортної стратегії України» на 2020 рік, який затверджений Міністерством інфраструктури України та погоджений Міністерством фінансів України на Державну службу України з безпеки на транспорті покладено впровадження системи попередньої автоматичної фіксації перевантажених транспортних засобів під час здійснення державного нагляду (контролю) за безпекою на автомобільному транспорті з очікуваною вартістю проєкту Упровадження Системи та Центру обробки даних ГВК (Weight Control System, WiM) у розмірі 28 000 000,00 грн.
Представниками ТОВ «ОЛЛІ ТРАНС» на попередніх переговорах було надано попередню цінову пропозицію з сумою пропозиції: 24 918 500,00 грн, однак Замовником було запропоновано ТОВ «ОЛЛІ ТРАНС» зменшити вартість цінової пропозиції та після детального розгляду та аналізу технічних вимог ТОВ «ОЛЛІ ТРАНС» вбачало можливість використати попередні напрацювання та оптимізувати кількості людино-годин, в результаті чого загальна вартість цінової пропозиції була зменшена та складала: 24 440 300,00 грн з ПДВ. Під час проведення переговорів представниками ТОВ «ОЛЛІ ТРАНС» на підтвердження відповідності цінової пропозиції ринковим цінам було надано цінову експертизу Торгово-промислової палати України щодо відповідності цінової пропозиції Учасника ринковим цінам (додається).
2. На виконання функцій та завдань, покладених на Укртрансбезпеку, Міністерством інфраструктури, з врахуванням рішення Комісії з розгляду питань стосовно розпорядження майном від 13 жовтня 2020 року (протокол №12/20), з метою забезпечення ефективного використання державного майна, наказом від 19 жовтня 2020 року № 621 прийнято рішення про безоплатну передачу державним підприємством «Галузевий центр цифровізації та кібербезпеки» до сфери управління Державної служби України з безпеки на транспорті (далі – Укртрансбезпека) тестового прототипу системи збору та накопичення даних з зон контролю габаритно-вагових комплексів (WІM) разом з інтеграційним модулем, що належить до сфери управління Міністерства інфраструктури України. Відповідно до Акту приймання - передачі Укртрансбезпеці передано тестовий прототип системи збору та накопичення даних з зон контролю габаритно-вагових комплексів (WIM) разом з інтеграційним модулем.
Послуги з розробки тестового прототипу системи для Державного підприємства «Галузевий центр цифровізації та кібербезпеки» було надано Товариством з обмеженою відповідальністю «ОЛЛІ ТРАНС».
Під час використання Державною службою України з безпеки на транспорті тестового прототипу системи збору та накопичення даних з зон контролю габаритно-вагових комплексів (WІM), комп’ютерна програма «Система збору, обробки та накопичення даних з зон контролю габаритно-вагових комплексів» частково реалізовувала функціонал, що визначений Порядком
фіксації порушень законодавства у сфері безпеки на автомобільному транспорті в автоматичному режимі, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2019 року № 1174 «Деякі питання фіксації порушень законодавства про автомобільний транспорт». Таким чином, на виконання Порядку фіксації порушень законодавства у сфері безпеки на автомобільному транспорті в автоматичному режимі, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2019 року № 1174 «Деякі питання фіксації порушень законодавства про автомобільний транспорт» виникла необхідність закупівлі послуг, пов’язаних з програмним забезпеченням (Упровадження Системи та Центру обробки даних ГВК (Weight Control System, WiM), зокрема шляхом доопрацювання комп’ютерної програми системи збору, обробки та накопичення даних з зон контролю габаритно-вагових комплексів необхідної для впровадження Системи автоматичної фіксації габаритно-вагового контролю транспортних засобів, розміщення її в хмарному центрі обробки даних (ХЦОД) та реалізації необхідних послуг безпеки для подальшої побудови комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю).
Під час попередніх переговорів представниками ТОВ «ОЛЛІ ТРАНС» були надані документи, відповідно до яких у ТОВ «ОЛЛІ ТРАНС» наявні авторські права на комп’ютерну програму «Система збору, обробки та накопичення даних з зон контролю габаритно-вагових комплексів», які підтверджуються свідоцтвом про реєстрацію авторського права на твір
№ 100042 від 29 вересня 2020 року (додається).
Також представниками ТОВ «ОЛЛІ ТРАНС» було надано експертний висновок
ДП «Одеський науково-дослідний інститут зв’язку» від 23 листопада 2020 року № 01-426 (додається) щодо наявності умов застосування переговорної процедури стосовно закупівлі Державною службою України з безпеки на транспорті за предметом: ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Упровадження Системи та Центру обробки даних ГВК (Weight Control System, WiM), зокрема шляхом доопрацювання комп’ютерної програми системи збору, обробки та накопичення даних з зон контролю габаритно-вагових комплексів необхідної для впровадження Системи автоматичної фіксації габаритно-вагового контролю транспортних засобів, розміщення її в хмарному центрі обробки даних (ХЦОД) та реалізації необхідних послуг безпеки для подальшої побудови комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю).
Також, відповідно до вище зазначеного експертного висновку у разі зміни постачальника послуг на створення нових підсистем, модулів та механізмів інформаційної взаємодії програмного забезпечення системи фіксації адміністративних правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху в автоматичному режимі, що створена на базі комп’ютерної програми «Система збору, обробки та накопичення даних з зон контролю габаритно-вагових комплексів» існує імовірність виникнення таких негативних наслідків, як несумісності програмного забезпечення, що буде розроблятися, з встановленим на обладнанні програмним забезпеченням, виникнення проблем технічного характеру, пошкодження та втрати бази даних, оскільки оновлення та зміни в програмному забезпеченні можуть бути виконані лише розробниками чи уповноваженими на це кваліфікованими фахівцями, що знають побудову, принципову та функціональну організацію створеної системи. Також, створення додаткових нових підсистем, модулів, розміщення її в хмарному центрі обробки даних (ХЦОД) та механізмів інформаційної взаємодії та їх пере-опрацювання при реалізації специфічних складних вимог при побудові КСЗІ потребує високий рівень обізнаності фахівців у зазначеному програмному забезпечені, комплексного та фахового підходу до опрацювання для збереження сталого функціонування існуючих і нових функціоналів, що може надати лише автор. Все це може призвести до виникнення проблем технічного характеру з уніфікації, стандартизації та забезпечення сумісності з наявним програмним забезпеченням технологіями, роботами та послугами.
Враховуючи вище викладене та діючи виключно в рамках чинного законодавства України у сфері публічних закупівель Державною службою України з безпеки на транспорті було застосовано переговорну процедуру закупівлі відповідно до абзацу 4 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі – Закон), а саме: існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним учасником.
3. Державною службою України з безпеки на транспорті здійснювалась закупівля послуг, пов’язаних з програмним забезпеченням (Упровадження Системи та Центру обробки даних ГВК (Weight Control System, WiM) КЕКВ 3160 «Придбання землі та нематеріальних активів» в рамках проєкту «Упровадження роботи Системи та Центру обробки даних ГВК (Weight Control System, WiM)» відповідно до плану заходів що здійснюються за рахунок бюджетних коштів за КПКВК 3101230 «Здійснення заходів щодо підтримки впровадження транспортної стратегії України» на 2020 рік, який затверджений Міністерством інфраструктури України та погоджений Міністерством фінансів України. Зазначаємо, що відповідно до Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету затвердженої Наказом Міністерством фінансів України від 12.03.2012 № 333 (у редакції наказу Міністерства фінансів України 21.06.2012 № 754) до КЕКВ 3160 «Придбання землі та нематеріальних активів» відноситься придбання програмного забезпечення для комп'ютерної та обчислювальної техніки (програмних продуктів, інформаційних систем та комплексів, баз даних, web-сторінок/сайтів/порталів тощо) з передачею виключних прав на володіння, користування і розпорядження замовнику та оплата послуг із створення програмного забезпечення (програмних продуктів, інформаційних систем та комплексів, баз даних, web-сторінок/сайтів/порталів) за умови передачі майнових прав власності замовнику.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 23 січня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЛІ ТРАНС"
#36049543
Переможець 24 440 300,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2020 17:59

Документи

30 листопада 2020 17:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2020 17:59

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЛІ ТРАНС"
#36049543
24 440 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 листопада 2020 17:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 11:37
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 16:08
Договір 184-ЦА-ТЗ-12-2020.pdf укладений
18 грудня 2020 16:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 24 440 300,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 073 383,33 UAH)