Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паливні гранули з деревини – пелети
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2020-11-30-008792-b 358c41ce57974dc39ad44bd7af0a6c3b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Примак

+380971551631 rocreabil@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Рівненський обласний центр комплексної реабілітації" Рівненської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 26299019
Місцезнаходження: 35320, Україна , Рівненська обл., с. Олександрія, вул. Санаторна, 3
Контактна особа: Юлія Примак
+380971551631
rocreabil@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2020 17:45
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 17:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2020 11:28
Початок аукціону: 15 грудня 2020 15:26
Очікувана вартість: 198 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Категорія замовника.
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції.
Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати).
Не вимагається.

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Згідно Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Невід’ємними частинами оголошення є додатки:
Додаток № 1. Вимоги до предмета закупівлі (інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі).
Додаток № 2. Проєкт договору про закупівлю.
Додаток № 3. Вимоги до учасників та інші вимоги.
Додаток № 4. Цінова пропозиція.
Питання, що не висвітленні у цьому оголошенні та його додатках, регулюються Законом України «Про публічні закупівлі», а також іншими чинними нормативно-правовими актами України.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
49.5 тонни
Паливні гранули з деревини – пелети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35320, Україна, Рівненська область, с. Олександрія, вул. Санаторна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020  —  22 грудня 2020
ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: Кошти обласного бюджету. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2020 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2020 11:29
Пелети_Додаток_4.doc
03 грудня 2020 11:29
Пелети_Додаток_3.docx
03 грудня 2020 11:29
Пелети_Додаток_2.doc
03 грудня 2020 11:29
Пелети_Додаток_1.doc
03 грудня 2020 11:29
Протокол 4.PDF
03 грудня 2020 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2020 11:29
Пелети_Додаток_4.doc
30 листопада 2020 17:45
Пелети_Додаток_4.doc
03 грудня 2020 11:29
Пелети_Додаток_3.docx
30 листопада 2020 17:45
Пелети_Додаток_3.docx
03 грудня 2020 11:29
Пелети_Додаток_2.doc
30 листопада 2020 17:45
Пелети_Додаток_2.doc
03 грудня 2020 11:29
Пелети_Додаток_1.doc
30 листопада 2020 17:45
Пелети_Додаток_1.doc
03 грудня 2020 11:29
Протокол 4.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

які документи надати ФОПу
Дата подання: 02 грудня 2020 10:52
Дата відповіді: 03 грудня 2020 11:25
Згідно додатоку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі: Учасник в складі пропозиції надає наступні документи про відповідність учасника вимогам спрощеної закупівлі: - документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів пропозиції уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/бо протокол зборів учасників (іншого акта вищого органу управління юридичної особи), статут учасника (положення, установчий договір або інший документ, який його замінює) із змінами (у разі їх наявності). У разі, якщо учасник здійснює діяльність без статуту (положення, установчого договору або іншого документу, який його замінює), у складі пропозиції учасник подає письмове пояснення з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про підстави здійснення діяльності без вказаних документів; тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом із документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. У разі визначення статутом (іншим документом, що його замінює) порядку погодження вчинення значного правочину або правочину, щодо якого є заінтересованість – також документу про таке погодження; Уточніть, які документи потрібно в такому випадку надати фізичній особі-підприємцю, як учаснику.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Абзацом 2 Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що у разі якщо учасник здійснює діяльність без статуту (положення, установчого договору або іншого документу, який його замінює), у складі пропозиції учасник подає письмове пояснення з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про підстави здійснення діяльності без вказаних документів тощо).
Надання інших документів для фізичних осіб – підприємців цим абзацом не передбачено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2020 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СИДОРОВИЧ МИКОЛА СЕРГІЙОВИЧ" 143 550,00
UAH з ПДВ
116 325,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВАСИЛЬЧИК МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ" 157 855,50
UAH з ПДВ
123 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Марчук Віктор Юрійович 142 560,00
UAH з ПДВ
134 986,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СІРОВАТСЬКИЙ РОМАН ЯРОСЛАВОВИЧ 147 510,00
UAH з ПДВ
140 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2020 11:03
Електронний підпис
14 грудня 2020 10:08
Витяг ЄДРПОУ.pdf
14 грудня 2020 10:08
14. Довідка Статут.pdf
14 грудня 2020 10:08
14. Довідка ліцензія.pdf
14 грудня 2020 10:08
8.1. Паспорт Ід.код.pdf
14 грудня 2020 10:08
5.3. свідоцтва авто.pdf
14 грудня 2020 10:08
5. Довідка про МТБ.pdf
14 грудня 2020 10:08
2.6 Сертифікат якості.pdf
14 грудня 2020 10:08
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

10 грудня 2020 16:37
Електронний підпис
10 грудня 2020 16:35
цінова пропозиція.jpg
10 грудня 2020 16:35
протокол випробувань.pdf
10 грудня 2020 16:35
проєкт договору.pdf
10 грудня 2020 16:35
паспорт.pdf
10 грудня 2020 16:35
код.pdf
10 грудня 2020 16:35
додаток 1 - 2.jpg
10 грудня 2020 16:35
додаток 1 - 1.jpg
10 грудня 2020 16:35
довідка щодо підпису.pdf
10 грудня 2020 16:35
витяг .jpg
10 грудня 2020 16:35
виписка 2 сторінка.jpg
10 грудня 2020 16:35
виписка 1 сторінка.jpg
10 грудня 2020 16:35
аналогічний договір.pdf

Публічні документи

14 грудня 2020 10:31
Електронний підпис
14 грудня 2020 10:27
пропозиція.pdf

Публічні документи

11 грудня 2020 15:48
Електронний підпис
11 грудня 2020 15:31
Електронний підпис
11 грудня 2020 14:43
Scan_20201211_133659.pdf
11 грудня 2020 14:43
реєстр.pdf
11 грудня 2020 14:43
Scan_20201211_134047.pdf
11 грудня 2020 14:43
техпаспорт.pdf
11 грудня 2020 14:43
паспорт директор.pdf
11 грудня 2020 14:43
сертификат.pdf
11 грудня 2020 14:43
Scan_20201211_133903.pdf
11 грудня 2020 14:43
Scan_20201211_135202.pdf
11 грудня 2020 14:43
Scan_20201211_134930.pdf
11 грудня 2020 14:43
Scan_20201211_134613.pdf
11 грудня 2020 14:43
Scan_20201211_134325.pdf
11 грудня 2020 14:43
банкрутство.pdf
11 грудня 2020 14:43
установчі.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СИДОРОВИЧ МИКОЛА СЕРГІЙОВИЧ"

ФОП "ВАСИЛЬЧИК МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ"

ФОП Марчук Віктор Юрійович

ФОП СІРОВАТСЬКИЙ РОМАН ЯРОСЛАВОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СИДОРОВИЧ МИКОЛА СЕРГІЙОВИЧ"
#2070003134
Рішення скасоване 116 325,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 10:59
ФОП "СИДОРОВИЧ МИКОЛА СЕРГІЙОВИЧ"
#2070003134
Переможець 116 325,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 12:39

Документи

16 грудня 2020 20:13
Електронний підпис
16 грудня 2020 17:22
Протокол 5.PDF

Документи

17 грудня 2020 12:39
Електронний підпис
17 грудня 2020 10:59
Протокол 5.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2020 12:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СИДОРОВИЧ МИКОЛА СЕРГІЙОВИЧ"
#2070003134
116 325,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2020 12:39
Електронний підпис
17 грудня 2020 10:59
Протокол 5.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 17:10
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 10:21
Протокол 6.PDF зміни до договору
24 грудня 2020 10:18
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 15:52
Договір пелети.PDF укладений
22 грудня 2020 15:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення інформації щодо строку поставки в оприлюднених документах
Номер договору про закупівлю: 22/12-1/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 116 325,00
UAH