Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2020-11-30-008445-b a2f65d37e17b4428a0c8ead61d4b1b9d
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Чехлата

+380969838903 chumakschoolbyh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЧУМАКІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ ЧУМАКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 26462212
Місцезнаходження: 52024, Україна , Дніпропетровська обл., с. Чумаки, вул. Шкільна, буд. 14
Контактна особа: Наталія Чехлата
+380969838903
chumakschoolbyh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2020 17:07
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2020 18:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 11 грудня 2020 14:10
Очікувана вартість: 195 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 975,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штуки
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52024, Україна, Дніпропетровська область, село Чумаки, вул. Шкільна, буд. 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок „Продавцю” на підставі наданої ним накладної або акту виконаних робіт протягом 15-ти ( п’ятнадцяти ) банківських днів після отримання товару згідно з накладною при наявності бюджетного фінансування на зазначені видатки . Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2020 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 17:11
Оголошення ноутбуки.doc
30 листопада 2020 17:11
Протокол №4 від.30.11.2020р..pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 01 грудня 2020 16:33
Дата відповіді: 02 грудня 2020 08:22
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Добрий день.Нам потрібен весь спектр послу.Монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання та гарантійне обслуговування.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 06 грудня 2020 13:41
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відмінити закупівлю ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) на підставі п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону.
Документи:
06 грудня 2020 13:41
Електронний підпис
06 грудня 2020 13:40
протокол № 5 від 06.12.2020р..pdf