Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 - 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Послуги з технічного нагляду по об'єкту: «Капітальний ремонт будівлі Запорізької гімназії № 46 Запорізької міської ради Запорізької області, розташованої за адресою: вул. Павлокічкаська, 29 м.Запоріжжя»)
Очікувана вартість
120 591,60 UAH
UA-2020-11-30-006621-b ● 8248c0001b2e4776b76aa12cde20ebb6
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37573094 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
Контактна особа: |
Катерина Василівна Попова +380617086970 tender_uon1@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2020 15:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2020 15:29 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2020 15:23 |
Очікувана вартість: | 120 591,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 602,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного нагляду по об'єкту: «Капітальний ремонт будівлі Запорізької гімназії № 46 Запорізької міської ради Запорізької області, розташованої за адресою: вул. Павлокічкаська, 29 м.Запоріжжя»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Павлокічкаська, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2020 15:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2020 15:30 |
ОГОЛОШЕННЯ - Кап ЗГ №46 ТН.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-30-006621-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець Авраменко Сергій Олександрович, Код ЄДРПОУ:2770811939
Дата подання: 16 грудня 2020 14:09
Неправомірна дискваліфікація
Фізична особа-підприємець Авраменко Сергій Олександрович, ознайомлений з протоколом відхилення учасника на допорогову закупівлю: Послуги з технічного нагляду по об'єкту: «Капітальний ремонт будівлі Запорізької гімназії № 46 Запорізької міської ради Запорізької області, розташованої за адресою: вул. Павлокічкаська, 29 м.Запоріжжя» (код ДК 021:2015 - 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) (номер Prozorro UA-2020-11-30-006621-b) та не погоджується з рішенням уповноваженої особи Замовника про відхилення пропозиції ФОП Авраменко С.О.
Уповноважена особа Замовника в Протоколі зазначає, що пропозиція ФОП Авраменко С.О. не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, а саме всупереч вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником для підтвердження наявності робітників, зазначених у довідці надано копію Таблиці 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам» звіту по єдиному соціальному внеску за Жовтень 2020 року де відсутній робітник Авраменко Сергій Олександрович.
В переліку документів, що мають бути подані учасником у складі своєї пропозиції в примітках до 1 пункту вказано:
2) Для підтвердження наявності робітників надати копію Таблиці 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам» звіту по єдиному соціальному внеску за Жовтень 2020 року.
Дана Таблиця 6 була надана, тому це не може буди підставою для відхилення пропозиції учасника, так як Вимога Замовника була виконана в повному обсязі.
А оскільки, Авраменко Сергій Олександрович є фізичною особою-підприємцем та керується Порядком формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, де вказується форма і строки подання Звіту - ФОП не може бути найманим працівником у самого себе.
Підтвердженням цього є Наказ 14.04.2015 № 435 Міністрества фінансів України Про затвердження Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування , Розділ ІІІ, пункт 2:
«ФО - підприємці, у тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування, формують та подають до органів доходів і зборів Звіт самі за себе один раз на рік до 10 лютого року, що настає за звітним періодом.
Звітним періодом є календарний рік.
Звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску подається за формою № Д5 згідно з додатком 5 до цього Порядку із зазначенням типу форми "початкова".»
Враховуючи вищезазначене вимагаю скасувати рішення щодо дискваліфікації Учасника фізичної особи-підприємця Авраменка Сергія Олександровича.
Розгорнути
Згорнути
Уповноважена особа Замовника в Протоколі зазначає, що пропозиція ФОП Авраменко С.О. не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, а саме всупереч вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником для підтвердження наявності робітників, зазначених у довідці надано копію Таблиці 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам» звіту по єдиному соціальному внеску за Жовтень 2020 року де відсутній робітник Авраменко Сергій Олександрович.
В переліку документів, що мають бути подані учасником у складі своєї пропозиції в примітках до 1 пункту вказано:
2) Для підтвердження наявності робітників надати копію Таблиці 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам» звіту по єдиному соціальному внеску за Жовтень 2020 року.
Дана Таблиця 6 була надана, тому це не може буди підставою для відхилення пропозиції учасника, так як Вимога Замовника була виконана в повному обсязі.
А оскільки, Авраменко Сергій Олександрович є фізичною особою-підприємцем та керується Порядком формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, де вказується форма і строки подання Звіту - ФОП не може бути найманим працівником у самого себе.
Підтвердженням цього є Наказ 14.04.2015 № 435 Міністрества фінансів України Про затвердження Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування , Розділ ІІІ, пункт 2:
«ФО - підприємці, у тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування, формують та подають до органів доходів і зборів Звіт самі за себе один раз на рік до 10 лютого року, що настає за звітним періодом.
Звітним періодом є календарний рік.
Звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску подається за формою № Д5 згідно з додатком 5 до цього Порядку із зазначенням типу форми "початкова".»
Враховуючи вищезазначене вимагаю скасувати рішення щодо дискваліфікації Учасника фізичної особи-підприємця Авраменка Сергія Олександровича.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 грудня 2020 15:53
Департаментом освіти і науки Запорізької міської ради було розглянуто вашу вимогу, та прийняте наступне рішення: вимогу відхилити. Відповідно до Додатку 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник повинен був надати письмове пояснення (роз’яснення) із зазначенням законодавчих підстав щодо незазначення інформації стосовно Авраменка Сергія Олександровича у таблиці 6, як того вимагає оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 15:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
КП " УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА " |
113 400,00
UAH з ПДВ
|
50 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Авраменко Сергій Олександрович |
83 700,00
UAH з ПДВ
|
69 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОФТЕХНАГЛЯД" |
105 782,95
UAH з ПДВ
|
105 782,95
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП " УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА " #04054151 |
Відхилено |
50 000,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2020 15:07
|
Фізична особа-підприємець Авраменко Сергій Олександрович #2770811939 |
Відхилено |
69 999,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2020 16:25
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОФТЕХНАГЛЯД" #36911427 |
Переможець |
105 782,95
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2020 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2024 10:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 серпня 2022 14:38
|
7152-46 ДУ№4.pdf | зміни до договору |
26 серпня 2022 14:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 лютого 2021 11:42
|
7152-46, ду 1.pdf | зміни до договору |
05 лютого 2021 11:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 лютого 2021 11:39
|
7152-46, ду 1.pdf | зміни до договору |
05 лютого 2021 11:39
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 10:03
|
7152-46.pdf | укладений |
31 грудня 2020 10:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 7152/46 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 7152/46 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 7152/46 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |