Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Послуги з технічного нагляду по об'єкту: «Капітальний ремонт будівлі Запорізької гімназії № 46 Запорізької міської ради Запорізької області, розташованої за адресою: вул. Павлокічкаська, 29 м.Запоріжжя»)
Очікувана вартість
120 591,60 UAH
UA-2020-11-30-006621-b 8248c0001b2e4776b76aa12cde20ebb6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Василівна Попова

+380617086970 tender_uon1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37573094
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б
Контактна особа: Катерина Василівна Попова
+380617086970
tender_uon1@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2020 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 15:29
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 12:00
Початок аукціону: 10 грудня 2020 15:23
Очікувана вартість: 120 591,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 602,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного нагляду по об'єкту: «Капітальний ремонт будівлі Запорізької гімназії № 46 Запорізької міської ради Запорізької області, розташованої за адресою: вул. Павлокічкаська, 29 м.Запоріжжя»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Павлокічкаська, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2020 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 15:30
ОГОЛОШЕННЯ - Кап ЗГ №46 ТН.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-30-006621-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець Авраменко Сергій Олександрович, Код ЄДРПОУ:2770811939
Дата подання: 16 грудня 2020 14:09
Неправомірна дискваліфікація
Фізична особа-підприємець Авраменко Сергій Олександрович, ознайомлений з протоколом відхилення учасника на допорогову закупівлю: Послуги з технічного нагляду по об'єкту: «Капітальний ремонт будівлі Запорізької гімназії № 46 Запорізької міської ради Запорізької області, розташованої за адресою: вул. Павлокічкаська, 29 м.Запоріжжя» (код ДК 021:2015 - 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) (номер Prozorro UA-2020-11-30-006621-b) та не погоджується з рішенням уповноваженої особи Замовника про відхилення пропозиції ФОП Авраменко С.О.
Уповноважена особа Замовника в Протоколі зазначає, що пропозиція ФОП Авраменко С.О. не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, а саме всупереч вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником для підтвердження наявності робітників, зазначених у довідці надано копію Таблиці 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам» звіту по єдиному соціальному внеску за Жовтень 2020 року де відсутній робітник Авраменко Сергій Олександрович.
В переліку документів, що мають бути подані учасником у складі своєї пропозиції в примітках до 1 пункту вказано:
2) Для підтвердження наявності робітників надати копію Таблиці 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам» звіту по єдиному соціальному внеску за Жовтень 2020 року.
Дана Таблиця 6 була надана, тому це не може буди підставою для відхилення пропозиції учасника, так як Вимога Замовника була виконана в повному обсязі.
А оскільки, Авраменко Сергій Олександрович є фізичною особою-підприємцем та керується Порядком формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, де вказується форма і строки подання Звіту - ФОП не може бути найманим працівником у самого себе.
Підтвердженням цього є Наказ 14.04.2015 № 435 Міністрества фінансів України Про затвердження Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування , Розділ ІІІ, пункт 2:
«ФО - підприємці, у тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування, формують та подають до органів доходів і зборів Звіт самі за себе один раз на рік до 10 лютого року, що настає за звітним періодом.
Звітним періодом є календарний рік.
Звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску подається за формою № Д5 згідно з додатком 5 до цього Порядку із зазначенням типу форми "початкова".»

Враховуючи вищезазначене вимагаю скасувати рішення щодо дискваліфікації Учасника фізичної особи-підприємця Авраменка Сергія Олександровича.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 грудня 2020 15:53
Департаментом освіти і науки Запорізької міської ради було розглянуто вашу вимогу, та прийняте наступне рішення: вимогу відхилити. Відповідно до Додатку 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник повинен був надати письмове пояснення (роз’яснення) із зазначенням законодавчих підстав щодо незазначення інформації стосовно Авраменка Сергія Олександровича у таблиці 6, як того вимагає оголошення про проведення спрощеної закупівлі

Документи подані скаржником

16 грудня 2020 14:09
оскраження.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП " УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА " 113 400,00
UAH з ПДВ
50 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Авраменко Сергій Олександрович 83 700,00
UAH з ПДВ
69 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОФТЕХНАГЛЯД" 105 782,95
UAH з ПДВ
105 782,95
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2020 10:48
Електронний підпис
09 грудня 2020 10:47
Договір №032-17-343.pdf
09 грудня 2020 10:32
Електронний підпис
09 грудня 2020 10:32
про аналог. договори.PDF
09 грудня 2020 10:03
Електронний підпис
09 грудня 2020 09:28
Електронний підпис
09 грудня 2020 09:04
Статут.pdf
09 грудня 2020 09:04
Статистика.PDF
09 грудня 2020 09:04
сертифікат Колесніков.pdf
09 грудня 2020 09:04
сертификат Маняхина.pdf
09 грудня 2020 09:04
сертификат Богданов.pdf
09 грудня 2020 09:04
свідоцтво Колесніков.pdf
09 грудня 2020 09:04
про не судимість.PDF
09 грудня 2020 09:04
Наказ від 07.12.20.PDF
09 грудня 2020 09:04
копія Таблиці 6.pdf
09 грудня 2020 09:04
Договірна ціна.pdf
09 грудня 2020 09:04
Гарантійний лист.pdf
09 грудня 2020 09:04
витяг пдв.PDF
09 грудня 2020 09:04
Виписка новая.pdf
09 грудня 2020 09:04
Договір №999-20-01.pdf
09 грудня 2020 09:04
Договір №999-19-15.pdf
09 грудня 2020 09:04
Договір №032-19-125.pdf
09 грудня 2020 09:04
Договір №032-17-343.pdf
09 грудня 2020 09:04
Договір №015-18-168.pdf
09 грудня 2020 09:04
Договір №13-19.pdf

Публічні документи

09 грудня 2020 11:57
Електронний підпис
09 грудня 2020 11:57
Відгуки копії.pdf
09 грудня 2020 11:51
Електронний підпис
09 грудня 2020 11:50
9 Виписка ЄДРПОУ.pdf
09 грудня 2020 11:50
8 Щодо повноважень.pdf
09 грудня 2020 11:50
4 ІПН Авраменко С.О.PDF
09 грудня 2020 11:50
3 Паспорт Авраменко С.О.pdf
09 грудня 2020 11:50
2 Розрахунок вартості.pdf
09 грудня 2020 11:50
10 Витяг з ЄДРПОУ.pdf
09 грудня 2020 11:50
1 Пропозиція.pdf

Публічні документи

08 грудня 2020 18:07
Електронний підпис
08 грудня 2020 18:06
Довідка з ЄДР.pdf
08 грудня 2020 18:06
статут.pdf
08 грудня 2020 18:06
Договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП " УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА "

Фізична особа-підприємець Авраменко Сергій Олександрович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОФТЕХНАГЛЯД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП " УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА "
#04054151
Відхилено 50 000,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 15:07
Фізична особа-підприємець Авраменко Сергій Олександрович
#2770811939
Відхилено 69 999,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 16:25
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОФТЕХНАГЛЯД"
#36911427
Переможець 105 782,95
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 16:28

Документи

15 грудня 2020 15:07
Електронний підпис

Документи

15 грудня 2020 16:25
Електронний підпис

Документи

15 грудня 2020 16:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2020 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОФТЕХНАГЛЯД"
#36911427
105 782,95
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 грудня 2020 16:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2024 10:39
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2022 14:38
7152-46 ДУ№4.pdf зміни до договору
26 серпня 2022 14:37
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2021 11:42
7152-46, ду 1.pdf зміни до договору
05 лютого 2021 11:41
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2021 11:39
7152-46, ду 1.pdf зміни до договору
05 лютого 2021 11:39
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:03
7152-46.pdf укладений
31 грудня 2020 10:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 7152/46
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 7152/46
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 7152/46
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 грудня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 25 017,67
UAH