Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сталь листова г/к 3х1250х2500 3ПС
Очікувана вартість
26 362,00 UAH
UA-2020-11-30-006036-b 8ab8094498be47549a1a2da89b0ff843
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Левченко

+380536739157 tv01@kremtec.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Товаристо з обмеженою відповідальністю "Кременчуцька ТЕЦ"
Код ЄДРПОУ: 42225136
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Свіштовська, буд. 2
Контактна особа: Олена Левченко
+380536739157
tv01@kremtec.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2020 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 10:00
Очікувана вартість: 26 362,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 263,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


Категорія: відповідно до пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, внесеними згідно із Законом від 19.09.2019 № 114)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1.4 тонни
Сталь листова г/к 3х1250х2500 3ПС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів після проведення Покупцем вхідного контролю поставленого Товару та складання Акту вхідного контролю з позитивним висновком щодо якості Товару Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2020 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 15:04
Інструкція.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій