Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля додаткових аналогічних будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт об’єктів благоустрою з автомобільними стоянками головного корпусу Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
4 810 243,27 UAH
UA-2020-11-30-005173-c 286519da44544280817c0dca8c26cd87
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Олександр Валерійович

380442340250 inzhcentr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 33239981
Місцезнаходження: 01054, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Франка, 12а літ. Б
Контактна особа: Сидоренко Олександр Валерійович
380442340250
inzhcentr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
В ході виконання ремонтних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт об’єктів благоустрою з автомобільними стоянками головного корпусу Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі» виникла необхідність проведення тендерної процедури на закупівлю додаткових аналогічних робіт відповідно до предмету первинного договору, а саме:

1) влаштування зовнішнього електроосвітлення пішохідних доріжок;
2) загально-будівельні роботи з облаштування прохідної, навісу для контейнерів під сміття;
3) часткова огорожа території лікарні;
4) влаштування малих архітектурних форм;
5) влаштування асфальтобетонного покриття з бордюрами із бортового каменю;
Враховуючи те, що зазначені роботи технічно та економічно зв’язані з первинним договором, укладеним з ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТА», тому доцільно в якості виконавця робіт, обрати саме ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТА», що дозволить:
- забезпечити сумісність матеріалів та дотримання технологічних правил виконання робіт (зазначені роботи виконати неперервним технологічним процесом силами і засобами підрядника, який виконував основні обсяги робіт);
- досягти якості виконаних робіт в цілому;
- підвищити ефективність гарантійного та післягарантійного обслуговування результатів виконаних робіт.
Враховуючи вищезазначене, є правові підстави для застосування переговорної процедури закупівлі додаткових робіт по об’єкту «Капітальний ремонт об’єктів благоустрою з автомобільними стоянками головного корпусу Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі» з ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТА» у відповідності до пункту 5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Необхідність проведення закупівлі додаткових робіт підтверджується наступними документами:
1. Зведений кошторисний розрахунок.
2. Копія позитивного експертного висновку ТОВ «ПРОЕКСП» від 27 листопада 2019 року № 1294-19/ПРОЕКСП.
3. Договір № 172/20 – 189 від 10.11.2020 по об’єкту «Капітальний ремонт об’єктів благоустрою з автомобільними стоянками головного корпусу Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі».
4. Доповідна записка заступника директора Лисиченка В.В. від 30.11.2020 №172/1808.
З огляду на викладені обставини, голова тендерного комітету Тарнавський А.Ф. запропонував застосувати переговорну процедуру закупівлі додаткових робіт по об’єкту «Капітальний ремонт об’єктів благоустрою з автомобільними стоянками головного корпусу Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі». Секретар тендерного комітету Сидоренко О.В. повідомив, що застосувати переговорну процедуру закупівлі можливо після проведення з учасником переговорів та запропонував надіслати ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТА» запрошення щодо участі у переговорах стосовно закупівлі додаткових робіт по об’єкту «Капітальний ремонт об’єктів благоустрою з автомобільними стоянками головного корпусу Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2020 18:13
Оскарження наміру укласти договір: 11 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Закупівля додаткових аналогічних будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт об’єктів благоустрою з автомобільними стоянками головного корпусу Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Петра Запорожця, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

30 листопада 2020 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТА"
#42126756
Переможець 4 810 243,27
UAH з ПДВ
30 листопада 2020 18:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2020 18:13

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТА"
#42126756
4 810 243,27
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 17:45
ДУ №1 до Дог.172_20-224.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:43
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 12:02
Дог.додаткові аналог роботи_172_20-224.pdf укладений
18 грудня 2020 12:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із уточненням обсягів закупівлі; Зменшення обсягів закупівлі; Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: №172/20-224
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 773 850,95
UAH (в тому числі ПДВ 795 641,82 UAH)