Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електромонтажні роботи
Очікувана вартість
899 997,88 UAH
UA-2020-11-30-005050-c aa854d8f14494bb296d34c71700a8f34
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чорна Наталія Іллівна

380987554982 tender280119@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЯСЬКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БІЛЯЇВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42007485
Місцезнаходження: 67642, Україна , Одеська обл., село Яськи, Центральна, будинок 78
Контактна особа: Чорна Наталія Іллівна
380987554982
tender280119@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2020 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 899 997,88 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 499,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 роботи
Роботи з монтажу та пусконаладки системи автоматичної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей по об'єкту Яськівський ЗЗСО І-ІІІ ст. за адресою: вул. Центральна, 57, Біляївський р-н, Одеська обл. (Нове будівництво)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67642, Україна, Одеська область, с. Яськи, Центральна, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Роботи з монтажу та пусконаладки системи автоматичної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей по об'єкту Яськівський ЗЗСО І-ІІІ ст. за адресою: вул. Центральна, 57, Біляївський р-н, Одеська обл. (Нове будівництво) Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2020 18:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 18:00
Оголошення Яс І-ІІІ_pdf.pdf
30 листопада 2020 17:50
Форма пропозиції Додаток 3 до Оголошення акт, зал.doc
30 листопада 2020 17:48
Додаток 1 Оголошення Інструкція.docx
30 листопада 2020 17:47
Додаток 5 кваліфікація учасника.doc
30 листопада 2020 17:46
155 Таблиця 3 _СД_ЛС1_2-1-3.rtf
30 листопада 2020 17:45
155 Таблиця 2 _СД_ЛС1_2-1-2.rtf
30 листопада 2020 17:44
155 Таблиця 1_ЛС1_2-1-1.rtf
30 листопада 2020 17:43
Додаток 4 Проект договору.doc
30 листопада 2020 18:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 18:00
Оголошення Яс І-ІІІ_pdf.pdf
30 листопада 2020 17:41
Оголошення.doc
30 листопада 2020 17:50
Форма пропозиції Додаток 3 до Оголошення акт, зал.doc
30 листопада 2020 17:48
Додаток 1 Оголошення Інструкція.docx
30 листопада 2020 17:47
Додаток 5 кваліфікація учасника.doc
30 листопада 2020 17:46
155 Таблиця 3 _СД_ЛС1_2-1-3.rtf
30 листопада 2020 17:45
155 Таблиця 2 _СД_ЛС1_2-1-2.rtf
30 листопада 2020 17:44
155 Таблиця 1_ЛС1_2-1-1.rtf
30 листопада 2020 17:43
Додаток 4 Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічний стан авто
Дата подання: 02 грудня 2020 11:54
Дата відповіді: 02 грудня 2020 15:11
У ТД наявна вимога надати копію документу встановленого зразка, щодо проведення технічного огляду автотранспорту, який учасник планує використовувати для виконання робіт за даною закупівлею, та підтверджує справний технічний стан такого автотранспорту. Відповідно до ч.4 ст 22 Закону Українт» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання Відповідно до «Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 січня 2012 р. № 137 НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ОБОВ’ЯЗКОВОМУ технічного контролю: 1) легкові автомобілі усіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім таксі та автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші прирівняні до них транспортні засоби - незалежно від строку експлуатації; 2) легкові автомобілі, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажні автомобілі незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепи до них - із строком експлуатації до двох років. Вимагаємо видалити з документації вимогу, яка порушує законні права та інтереси суб’єктів господарювання та порушує основні принципи здійснення публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне:
Під час виконання робіт (за результатами проведення закупівлі) виконавець здійснює перевезення матеріалів, обладнання та працівників власними силами. Дана вимога зазначена Замовником виключно задля вчасного виконання робіт у визначені строки. Автотранспорт який планується використовувати учасником має бути справним. Пересвідчитися в цьому на стадії проведення процедури закупівлі Замовник може тільки шляхом аналізу отриманих документів. Разом з тим зазначаємо, що автотранспорт, який використовується для здійснення підприємницької діяльності підпадає під дію Постанови КМУ №137 від 30.01.2020 року: Порядок проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів (далі – Порядок), який визначає процедуру проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів, зареєстрованих уповноваженими органами МВС (далі – транспортні засоби), за результатами якої встановлюється їх придатність до експлуатації або неможливість експлуатації.
електровимірювальні приади
Дата подання: 02 грудня 2020 11:55
Дата відповіді: 02 грудня 2020 15:10
У ТД наявна вимога забезпечити наявність електровимірювальних приладів (для вимірювання сили та напруги постійного струму), фазопокажчика, вимірювача параметрів кола та кліщів електровимірювальних (про що надати підтверджуючі документи права власності/користування та паспорти* на прилади) задля виконання робіт відповідно до предмету даної закупівлі. Дані електровимірювальні прилади не передбачені Ліцензійними умовами. Просимо видалити дану дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! Дякуємо Вам за запитання та інтерес до нашої закупівлі. Стосовно вашого питання повідомляємо, що підтверджуючі документи щодо наявності даних приладів в учасника дадуть нам змогу пересвідчитися, що роботи будуть виконуватися вчасно та в повному обсязі. Разом з тим звертаємо Вашу увагу, що об’єктом є заклад освіти, місцем тривалого перебування працівників та дітей, і ми не можемо ризикувати технічною справністю електромережі в даній будівлі. Вважаємо за потрібне, звернути Вашу увагу на те, що роботи з монтажу системи автоматичної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей будуть здійснюватися з підключенням до електромережі (що також зумовлює обрання коду ДК до даної закупівлі ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи), а в такому випадку наявність таких приладів є не нашою примхою, а необхідністю.
Сертифікати ISO
Дата подання: 02 грудня 2020 11:56
Дата відповіді: 02 грудня 2020 15:09
У ТД наявна вимога надання копії сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2018 на підтвердження наявності в учасника сертифікованої системи управління якістю щодо виконання робіт (надання послуг), що закуповуються. Чи можливе надання у складі пропозиції державний зразок даного сертифікату ДСТУ ISO 9001?
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що стандарт ДСТУ ISO 9001:2018 є національним стандартом, гармонізованим з європейськими та міжнародними стандартами, методом підтвердження з наданням чинностівід 05 грудня 2018 року(Про прийняття та відновлення дії національних стандартів ДП "УкрНДНЦ"; Наказ від30.11.2018№454).Запровадження системи управління якістю (далі – СУЯ) є стратегічним рішенням організації, яке допомагає поліпшити загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку, а саме: здатність постійно постачати продукцію, товари послуги або виконувати роботи, які задовольняють вимоги замовників, а також застосовувати законодавчі та регламентні вимоги; підвищення задоволеності замовників; урахування ризиків і можливостей, пов’язаних із середовищем і цілями організації. На сьогодні отримати сертифікат та впровадити Систему управління якістю може будь-який суб’єкт господарювання, який має належну організацію управління якістю.Вимога стосовно надання підтверджуючих документів щодо впровадження СУЯ в учасників обумовлена специфічним предметом закупівлі та об’єктом, на якому планується виконувати роботи. Також, Замовник має впевнитись в тому, що роботи, які будуть виконуватися мають належний рівень якості, а саме відповідають ДСТУ ISO 9001:2018. Така вимога має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією якості робіт, що планується виконати, злагодженості та як наслідок – надійне використання виділених бюджетних коштів за призначенням та в обумовлені строки. Разом з тим зазначаємо, що при проведенні закупівель, ми як Замовники керуємося положеннями ЗУ «Про публічні закупівлі», а отже відхилення пропозицій учасників буде здійснюватися відповідно до положень ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Сертифікати ISO працівники
Дата подання: 02 грудня 2020 11:57
Дата відповіді: 02 грудня 2020 15:07
У ТД наявна вимога надати підтверджуючі документи щодо проходження навчання працівниками Учасника по програмі ДСТУ ISO 9001:2018* (копії сертифікатів). Сертифікат ДСТУ ISO 9001 видається на пдприємство вцілому а не на окремих працівників. Просимо внести зміни у документацію.
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що на сьогодні отримати сертифікат та впровадити Систему управління якістю може будь-який суб’єкт господарювання, який має належну організацію управління якістю. Вимога стосовно надання підтверджуючих документів щодо проходження навчання працівниками Учасника по програмі ДСТУ ISO 9001:2018 (копії сертифікатів) обумовлена специфічним предметом закупівлі та об’єктом, на якому планується виконувати роботи. Також, Замовник має впевнитись в тому, що роботи, які будуть виконуватися мають належний рівень якості, а саме відповідають ДСТУ ISO 9001:2018. Працівники, яких планує залучити учасник до виконання робіт мають володіти певним об’ємом знань та навичок задля якісного виконання робіт, передбачених предметом закупівлі, адже саме працівники виконуватимуть роботи. На сьогодні, органи сертифікації систем якості мають можливість здійснити навчання працівників за програмами ДСТУ та видати відповідні сертифікати. Наявність в учасника працівників, що пройшли навчання, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією якості робіт, що планується виконати, злагодженості та як наслідок – надійне використання виділених бюджетних коштів за призначенням.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" 899 994,00
UAH
899 994,00
UAH
Документи

Публічні документи

08 грудня 2020 19:19
Електронний підпис
08 грудня 2020 19:13
щодо ліцензування.pdf
08 грудня 2020 19:13
центральна рішення 50%.pdf
08 грудня 2020 19:13
трудові.rar
08 грудня 2020 19:13
працівники2.rar
08 грудня 2020 19:13
працівники1.rar
08 грудня 2020 19:13
лист-гарантія.pdf
08 грудня 2020 19:13
кошториси.rar
08 грудня 2020 19:13
исо 9001.rar
08 грудня 2020 19:13
захист довкылля.pdf
08 грудня 2020 19:13
ДОКУМЕНТИ НА МТБ.rar
08 грудня 2020 19:13
довідка працівники.pdf
08 грудня 2020 19:13
Дипломы михов.rar
08 грудня 2020 19:13
графік центральна.pdf
08 грудня 2020 19:13
Выписка_З ЄДР.pdf
08 грудня 2020 19:13
АНАЛОГІЧНИЙ досвід.rar
08 грудня 2020 19:13
автотранспорт.rar
08 грудня 2020 19:13
ISO 10012 2005.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ"
#42655189
Переможець 899 994,00
UAH
09 грудня 2020 12:18

Документи

09 грудня 2020 12:18
Протокол 123 Яс. І-ІІІ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 12:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ"
#42655189
899 994,00
UAH
Документи

Документи

09 грудня 2020 12:18
Протокол 123 Яс. І-ІІІ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 17:38
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 17:38
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 16:19
Договір підряду м3 09 12 20.pdf укладений
16 грудня 2020 16:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 899 994,00
UAH (в тому числі ПДВ 149 999,00 UAH)