Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

природний газ
Очікувана вартість
931 175,00 UAH
UA-2020-11-30-004854-c 27e9977a2b2542818b2a80a009e7b37e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сивець Ольга Олександрівна

+380975172851 sivets509@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді, спорту, культури і туризму Антонінської селищної ради Красилівського району Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 41870723
Місцезнаходження: 31022, Україна , Хмельницька обл., Антоніни, площа Графська, будинок 3
Контактна особа: Сивець Ольга Олександрівна
+380975172851
sivets509@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2020 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2020 18:00
Початок аукціону: 17 грудня 2020 13:58
Очікувана вартість: 931 175,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 655,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Закупівля здійснюється на очікувану вартість на 2021 рік Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції – Українська. Сума забезпечення: 10 000.00 грн. (десять тисяч гривень 00 копійок) гривень. 3.2.3. Строк дії забезпечення: відповідно до п.3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації. 3.2.4. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. 3.2.5. Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ АНТОНІНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРАСИЛІВСЬКОГО РАЙОНУ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ (код ЄДРПОУ 4187072, р/р UA108201720355119010000043615 у ГУДКСУ Хмельницькій обл.) суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації) та не може бути відкликана протягом строку її дії. 3.2.6. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Інші вимоги щодо забезпечення відповідно до умов ТД.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
109550 м.куб
природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31022, Україна, Хмельницька область, газорозподільна система, до якої підключені приміщення Замовника торгів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09123000-7 — Природний газ

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Споживач зобов‘язаний сплатити вартість фактично спожитого обсягу Газу на рахунок Постачальника протягом 5 робочих днів з дня підписання та скріплення печатками Сторонами акту приймання-передачі природного газу, але в будь якому випадку до 28 числа місяця наступного за місяцем передачі Газу Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2020 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 17:02
Додаток 3.doc
30 листопада 2020 17:02
Додаток 2.doc
30 листопада 2020 17:02
Додаток 1.doc
30 листопада 2020 17:02
4 ТД Газ 2021.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-05-18-000002 ● 4348231aba434fcb9a28dc7619d7f676
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 травня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 травня 2021 13:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
17.05.2021 № 321
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника управління -
начальник відділу контролю в галузі
оборони, в правоохоронних органах
та органах влади Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Хмельницькій області Валерій ДЗЮБЛЮК

Додаток до наказу від 17.05.2021 № 321
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
1 UA-2020-11-30-004854-c 30.11.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-05-19 11:49:00

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу закупівлі природного газу (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-11-30-004854-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020, далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Згідно з пунктом 2 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Водночас, внесення таких змін до договору про закупівлю має бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Водночас, внесення таких змін до договору про закупівлю має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Для прийняття такого рішення у замовника повинні бути обґрунтовані та документально підтверджені підстави, зокрема надані постачальником підтвердження (довідка, експертний висновок тощо) компетентних органів (установ, організацій) щодо коливання цін на ринку відповідної продукції. Інформацію щодо коливання ціни товару на ринку можуть надавати уповноважені на те згідно з законодавством органи, установи, організації.
В зв’язку з вищевикладеним, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме:
- які обґрунтування та документи були використані щодо коливання ціни товару при укладанні додаткової угоди від 22.02.2021 №2 до Договору від 04.01.2021 за №21/187?
Пояснення та документальні підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту відповідно до статті 8 Закону.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-05-25 15:18:42

пояснення

На виконання вимог ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», щодо моніторингу закупівлі №UA-2020-11-30-004854-c можемо повідомити наступне.
Згідно з пунктом 2 частини 5 статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії.
22.02.2021 року, між Постачальником - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРГАЗ ЕНЕРГО ПОСТАВКА» та Споживачем – Відділ освіти, молоді, спорту, культури і туризму Антонінської селищної ради Красилівського району Хмельницької області (на сьогоднішній день Хмельницького району Хмельницької області) було підписано Додаткову угоду №2 до договору постачання природного газу №21/187 від 04 січня 2021 року. Разом з додатковою угодою №2, Постачальником було надіслано Споживачу інформацією про коливання ціни на ринку у бік збільшення, що підтверджується довідкою Торгово-промислової палати №254/21 від 04.02.2021 року.(додається)
Підтвердити факт коливання ціни на природний газ на ринку має ініціатор змін, тобто Постачальник. На такі підтвердні документи сторони можуть або посилатись при укладенні додаткової угоди, або ж такі документи можуть бути додані до листа постачальника та міститися у справі щодо документів за договором, без посилання на них у додатковій угоді.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 11 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини п’ятої статті 8 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2020 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРГАЗ ЕНЕРГО ПОСТАВКА» 661 682,00
UAH з ПДВ
661 682,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМЕЛЬНИЦЬКГАЗ ЗБУТ" 665 516,25
UAH з ПДВ
665 516,25
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АС 776 709,50
UAH з ПДВ
776 709,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" 854 490,00
UAH з ПДВ
854 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 грудня 2020 11:59
Електронний підпис
23 грудня 2020 11:58
Гарантійний лист 17ст..pdf
23 грудня 2020 11:58
Гарантійний лист 17ст.pdf
23 грудня 2020 11:58
Dovidka_20314413170030899525.pdf
23 грудня 2020 11:58
Dovidka_20314413170030899525.pdf.p7s
16 грудня 2020 13:03
Електронний підпис
16 грудня 2020 12:51
Тендерна документація.rar
16 грудня 2020 12:51
39.2Довіреність.jpg
16 грудня 2020 12:51
3Тендерна пропозиція.jpg
16 грудня 2020 12:51
39.1Довіреність.jpg
16 грудня 2020 12:51
36Проект Договіру.PDF
16 грудня 2020 12:51
24149 виписка.pdf
16 грудня 2020 12:51
1Реєстр.pdf
16 грудня 2020 12:51
10Довідка по рахунку.pdf
16 грудня 2020 12:51
10Довідка по кредитам.pdf

Публічні документи

16 грудня 2020 17:34
Електронний підпис
16 грудня 2020 17:32
Гарантія.zip
16 грудня 2020 17:32
Довідка покриття.pdf
16 грудня 2020 17:32
Проект договору.pdf
16 грудня 2020 17:32
Технічне завдання.pdf
16 грудня 2020 17:32
Штатний розпис.pdf
16 грудня 2020 17:31
Лист 10 днів.pdf
16 грудня 2020 17:31
Довідка МТБ.pdf
16 грудня 2020 17:31
ГЛ ціна актуальна.pdf
16 грудня 2020 17:31
1_Статут.pdf
16 грудня 2020 17:30
1_Договір зберігання.pdf
16 грудня 2020 17:30
1_Опис_зміна_Статуту.pdf
16 грудня 2020 17:30
1_Контракт директора.pdf
16 грудня 2020 17:30
1_Відгук РСЦ МВС 2020.pdf
16 грудня 2020 17:30
1_Відгук ВЧ 3053 2020.pdf
16 грудня 2020 17:30
1_Витяг з ЄДР ТОВ.pdf
16 грудня 2020 17:30
Заява на гарантію.pdf
16 грудня 2020 17:30
Трудові книжки.pdf
16 грудня 2020 17:30
Тендерна пропозиція.pdf
16 грудня 2020 17:29
Лист українська мова.pdf
16 грудня 2020 17:29
Довідка про ліцензію.pdf
16 грудня 2020 17:29
ГЛ одержання дозволів.pdf
16 грудня 2020 17:29
1_Наказ на директора.pdf
16 грудня 2020 17:29
1_Договори оренди МТБ.pdf
16 грудня 2020 17:28
1_Відгук ВЧ 3053 2020 копія.pdf

Публічні документи

09 грудня 2020 09:03
Електронний підпис
09 грудня 2020 09:02
4. Довідки по ст. 17.pdf
09 грудня 2020 09:02
10.1. Копія ліцензії.pdf
09 грудня 2020 09:02
10. Ліцензія.pdf

Публічні документи

16 грудня 2020 14:52
Електронний підпис
16 грудня 2020 14:49
74.Банківська ліцензі1.7z
16 грудня 2020 14:49
73. довідка з банку.pdf.p7s
16 грудня 2020 14:49
71.п.5,6,12 і 13 ч. 1, ч.2 ст 17.jpg
16 грудня 2020 14:49
102.довідка з ТПП.pdf.p7s
16 грудня 2020 14:49
79.довіреність Беген.pdf
16 грудня 2020 14:49
102.довідка з ТПП.pdf
16 грудня 2020 14:49
68.реєстр.pdf
16 грудня 2020 14:49
100.лист сертифікація.pdf
16 грудня 2020 14:49
68.реєстр.pdf.p7s
16 грудня 2020 14:48
99.public_doc.rar
16 грудня 2020 14:48
97.Протокол Н1.7Z
16 грудня 2020 14:48
98.Штатний розпис.jpg.p7s
16 грудня 2020 14:48
72. довідка з банку.pdf
16 грудня 2020 14:48
65 технічні умови.pdf
16 грудня 2020 14:48
75.Беген Львів 1 572.pdf
16 грудня 2020 14:48
72. довідка з банку.pdf.p7s
16 грудня 2020 14:48
96.Наказ Фролова Ю.1.7Z
16 грудня 2020 14:48
62. чисті активи 2019 р.jpg
16 грудня 2020 14:48
95.тендерна пропозиція.pdf
16 грудня 2020 14:47
94.Наказ Ключковська.pdf.p7s
16 грудня 2020 14:47
61. СТАТУТ актуальний.pdf
16 грудня 2020 14:47
60. дог офіс стрийська.pdf
16 грудня 2020 14:47
61. СТАТУТ актуальний.pdf.p7s
16 грудня 2020 14:47
98.Штатний розпис.jpg
16 грудня 2020 14:47
101.сертифікат якості.jpg.p7s
16 грудня 2020 14:47
101.сертифікат якості.jpg
16 грудня 2020 14:47
100.лист сертифікація.pdf.p7s
16 грудня 2020 14:47
94.Наказ Ключковська.pdf
16 грудня 2020 14:47
53. наказ Кубай (копія).jpg
16 грудня 2020 14:47
52. наказ Жук (копія).jpg.p7s
16 грудня 2020 14:47
52. наказ Жук (копія).jpg
16 грудня 2020 14:47
84.згода про зміну ціни.pdf
16 грудня 2020 14:46
50. Наказ № 1.pdf
16 грудня 2020 14:46
51. наказ №1 копія.pdf
16 грудня 2020 14:46
40. проект договору.pdf
16 грудня 2020 14:46
50. Наказ № 1.pdf.p7s
16 грудня 2020 14:46
75.Беген Львів 1 572.pdf.p7s
16 грудня 2020 14:46
40. проект договору.pdf.p7s
16 грудня 2020 14:46
37. довіреність.jpg.p7s
16 грудня 2020 14:46
37. довіреність.jpg
16 грудня 2020 14:46
33. довідка ст.17.pdf.p7s
16 грудня 2020 14:45
65 технічні умови.pdf.p7s
16 грудня 2020 14:45
33. довідка ст.17.pdf
16 грудня 2020 14:45
32.доручення.jpg.p7s
16 грудня 2020 14:45
63. чисті активи 2020 рік.jpg
16 грудня 2020 14:45
32.доручення.jpg
16 грудня 2020 14:45
62. чисті активи 2019 р.jpg.p7s
16 грудня 2020 14:44
10. відомості ЄДРПОУ.pdf.p7s
16 грудня 2020 14:44
10. відомості ЄДРПОУ.pdf
16 грудня 2020 14:44
9. відгук Теофіполь.pdf
16 грудня 2020 14:44
7.витяг ЄДР.pdf.p7s
16 грудня 2020 14:44
8. витяг ПДВ.pdf
16 грудня 2020 14:44
5. Баланс_ГЕТ_3 кв.2020.pdf
16 грудня 2020 14:44
4. БАЛАНС 2019.pdf.p7s
16 грудня 2020 14:44
5. Баланс_ГЕТ_3 кв.2020.pdf.p7s
16 грудня 2020 14:44
6. Виписка з рішення №2.pdf
16 грудня 2020 14:44
7.витяг ЄДР.pdf
16 грудня 2020 14:44
1. Договір оренди.pdf
16 грудня 2020 14:44
1. Договір оренди.pdf.p7s
16 грудня 2020 14:44
2. Наказ Кубай В.В..pdf.p7s
16 грудня 2020 14:44
2. Наказ Кубай В.В..pdf
16 грудня 2020 14:44
79.довіреність Беген.pdf.p7s
16 грудня 2020 14:44
73. довідка з банку.pdf
16 грудня 2020 14:44
77.Гарантія 15820-19-221.7z
16 грудня 2020 14:44
86.Лист для клієнті1.7z
16 грудня 2020 14:44
76.Витяг із Статут1.7z
16 грудня 2020 14:44
51. наказ №1 копія.pdf.p7s
16 грудня 2020 14:44
8. витяг ПДВ.pdf.p7s
16 грудня 2020 14:44
9. відгук Теофіполь.pdf.p7s
16 грудня 2020 14:44
4. БАЛАНС 2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРГАЗ ЕНЕРГО ПОСТАВКА»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМЕЛЬНИЦЬКГАЗ ЗБУТ"

ТОВ АС

ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРГАЗ ЕНЕРГО ПОСТАВКА»
#42907209
Переможець 661 682,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2020 18:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2020 18:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРГАЗ ЕНЕРГО ПОСТАВКА»
#42907209
661 682,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 серпня 2021 14:13
додаткова угода укладений
19 серпня 2021 12:30
Електронний підпис укладений
29 червня 2021 13:21
дод.угода.PDF зміни до договору
29 червня 2021 12:59
Електронний підпис укладений
31 травня 2021 16:59
додаткова угода.PDF зміни до договору
31 травня 2021 16:39
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 12:46
д.у.2.PDF зміни до договору
22 лютого 2021 12:24
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 12:20
д.у._1 пр.газ.PDF зміни до договору
28 січня 2021 18:21
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 18:07
Договір укладений
04 січня 2021 18:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 21/187
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.2 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 21/187
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.2 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 21/187
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.2 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 21/187
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 460 092,46
UAH (в тому числі ПДВ 76 682,08 UAH)
Причини розірвання договору: за згодою сторін