Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді, спорту, культури і туризму Антонінської селищної ради Красилівського району Хмельницької області |
Код ЄДРПОУ: | 41870723 |
Місцезнаходження: | 31022, Україна , Хмельницька обл., Антоніни, площа Графська, будинок 3 |
Контактна особа: |
Сивець Ольга Олександрівна +380975172851 sivets509@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2020 17:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 17 грудня 2020 13:58 |
Очікувана вартість: | 931 175,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 655,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Споживач зобов‘язаний сплатити вартість фактично спожитого обсягу Газу на рахунок Постачальника протягом 5 робочих днів з дня підписання та скріплення печатками Сторонами акту приймання-передачі природного газу, але в будь якому випадку до 28 числа місяця наступного за місяцем передачі Газу | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2020 17:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2020 17:02 |
Додаток 3.doc | |
30 листопада 2020 17:02 |
Додаток 2.doc | |
30 листопада 2020 17:02 |
Додаток 1.doc | |
30 листопада 2020 17:02 |
4 ТД Газ 2021.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-18-000002 ● 4348231aba434fcb9a28dc7619d7f676
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 травня 2021 13:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
17.05.2021 № 321
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління -
начальник відділу контролю в галузі
оборони, в правоохоронних органах
та органах влади Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Хмельницькій області Валерій ДЗЮБЛЮК
Додаток до наказу від 17.05.2021 № 321
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
1 UA-2020-11-30-004854-c 30.11.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-19 11:49:00
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу закупівлі природного газу (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-11-30-004854-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020, далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Згідно з пунктом 2 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Водночас, внесення таких змін до договору про закупівлю має бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Водночас, внесення таких змін до договору про закупівлю має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Для прийняття такого рішення у замовника повинні бути обґрунтовані та документально підтверджені підстави, зокрема надані постачальником підтвердження (довідка, експертний висновок тощо) компетентних органів (установ, організацій) щодо коливання цін на ринку відповідної продукції. Інформацію щодо коливання ціни товару на ринку можуть надавати уповноважені на те згідно з законодавством органи, установи, організації.
В зв’язку з вищевикладеним, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме:
- які обґрунтування та документи були використані щодо коливання ціни товару при укладанні додаткової угоди від 22.02.2021 №2 до Договору від 04.01.2021 за №21/187?
Пояснення та документальні підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту відповідно до статті 8 Закону.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-25 15:18:42
пояснення
На виконання вимог ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», щодо моніторингу закупівлі №UA-2020-11-30-004854-c можемо повідомити наступне.
Згідно з пунктом 2 частини 5 статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії.
22.02.2021 року, між Постачальником - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРГАЗ ЕНЕРГО ПОСТАВКА» та Споживачем – Відділ освіти, молоді, спорту, культури і туризму Антонінської селищної ради Красилівського району Хмельницької області (на сьогоднішній день Хмельницького району Хмельницької області) було підписано Додаткову угоду №2 до договору постачання природного газу №21/187 від 04 січня 2021 року. Разом з додатковою угодою №2, Постачальником було надіслано Споживачу інформацією про коливання ціни на ринку у бік збільшення, що підтверджується довідкою Торгово-промислової палати №254/21 від 04.02.2021 року.(додається)
Підтвердити факт коливання ціни на природний газ на ринку має ініціатор змін, тобто Постачальник. На такі підтвердні документи сторони можуть або посилатись при укладенні додаткової угоди, або ж такі документи можуть бути додані до листа постачальника та міститися у справі щодо документів за договором, без посилання на них у додатковій угоді.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини п’ятої статті 8 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 грудня 2020 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРГАЗ ЕНЕРГО ПОСТАВКА» |
661 682,00
UAH з ПДВ
|
661 682,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМЕЛЬНИЦЬКГАЗ ЗБУТ" |
665 516,25
UAH з ПДВ
|
665 516,25
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АС |
776 709,50
UAH з ПДВ
|
776 709,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
854 490,00
UAH з ПДВ
|
854 490,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРГАЗ ЕНЕРГО ПОСТАВКА» #42907209 |
Переможець |
661 682,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2020 18:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2021 14:13
|
додаткова угода | укладений |
19 серпня 2021 12:30
|
Електронний підпис | укладений |
29 червня 2021 13:21
|
дод.угода.PDF | зміни до договору |
29 червня 2021 12:59
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2021 16:59
|
додаткова угода.PDF | зміни до договору |
31 травня 2021 16:39
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2021 12:46
|
д.у.2.PDF | зміни до договору |
22 лютого 2021 12:24
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2021 12:20
|
д.у._1 пр.газ.PDF | зміни до договору |
28 січня 2021 18:21
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 18:07
|
Договір | укладений |
04 січня 2021 18:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 21/187 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.2 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 21/187 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.2 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 21/187 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.2 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 21/187 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |