Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція аварійного самотічного колектора Д-400 мм по вул. Білопільський шлях від КНС-4 до району Тепличного (коригування)
Очікувана вартість
15 524 919,40 UAH
UA-2020-11-30-004436-c da852bacb7fb46dfbe5593a05ba80201
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Наталя Миколаївна

380542700595 dim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Чугай Наталя Миколаївна
380542700595
dim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2020 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 16 грудня 2020 13:36
Очікувана вартість: 15 524 919,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 155 249,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 76072.11 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Оголошення
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: Реконструкція аварійного самотічного колектора Д-400 мм по вул. Білопільський шлях від КНС-4 до району Тепличного (коригування).
3. Класифікатор та його відповідний код: ДК021-2015: 45454000-4 Реконструкція.
4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: обсяг та місце виконання послуг детально викладений в додатку 3 до тендерної документації).
5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 15 524 919 грн. 40 коп. (з ПДВ). Ціна робіт до виконання, у межах фінансування 2020 р. 30 000,00 грн. (з ПДВ).
6. Строк виконання робіт (надання послуг): до 30.12.2020 р.
7. Кінцевий строк подання пропозицій: 16.12.2020 р. до 00 год. за Київським часом.
8.Умови оплати: Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після підписання Сторонами "Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат" по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форма №КБ-2в протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в, у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік, передбачених графіком фінансування (Додаток №__).Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків договірної ціни. Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються протягом 30-ти робочих днів після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті.
9.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
10.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії.
Файл з ЕЦП/КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений.
У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії МОЖЕ бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено EЦП/КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП.
Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог цивільного законодавства, зокрема, постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі – Положення).
Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель.
Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Відповідно до частини 1 статті 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з частиною 1 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафiксований, зокрема в одному або кiлькох документах (у тому числі електронних). Відповідно до частини 2 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 76 072 грн. 11 коп. (сімдесят шість тисяч сімдесят дві грн. 11 коп.)-0,49%.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП/ЕЦП (кваліфікованим електронним підписом/електронним цифровим підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії:
Назва Замовника: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради.
Місцезнаходження Замовника: 40004, м. Суми, вул. Горького,21.
Код ЄДРПОУ: 24013674.
р/р UA498201720344241015100025417
Державна казначейська служба України м. Київ.
11.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 155 249,20 грн. (1%).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція аварійного самотічного колектора Д-400 мм по вул. Білопільський шлях від КНС-4 до району Тепличного (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після підписання Сторонами "Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат" по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форма №КБ-2в протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в, у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік, передбачених графіком фінансування (Додаток №__).Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків договірної ціни. Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються протягом 30-ти робочих днів після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті. Пiсляоплата 5 Банківські 95
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2020 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2020 10:21
Перелік змін.docx
04 грудня 2020 10:20
Додаток 2 (нова редакція).docx
04 грудня 2020 10:20
Тендерна документація (нова редакція).docx
30 листопада 2020 16:21
Додаток 5.docx
30 листопада 2020 16:21
Оголошення.docx
30 листопада 2020 16:21
Додаток 6.docx
30 листопада 2020 16:21
Додаток 4 Проект договору.docx
30 листопада 2020 16:20
Додаток 3.doc
30 листопада 2020 16:20
Додаток 1.docx
04 грудня 2020 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2020 10:21
Перелік змін.docx
04 грудня 2020 10:20
Додаток 2 (нова редакція).docx
30 листопада 2020 16:20
Додаток 2.docx
04 грудня 2020 10:20
Тендерна документація (нова редакція).docx
30 листопада 2020 16:20
Тендерна документація.docx
30 листопада 2020 16:21
Додаток 5.docx
30 листопада 2020 16:21
Оголошення.docx
30 листопада 2020 16:21
Додаток 6.docx
30 листопада 2020 16:21
Додаток 4 Проект договору.docx
30 листопада 2020 16:20
Додаток 3.doc
30 листопада 2020 16:20
Додаток 1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-23-000017 ● 7bb8b0b5d68f49d49adcae5269dee9c0
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 березня 2021 16:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

23.03.2021 № 123

Харків

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 23.03.2021 № 123
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-11-30-004436-c 30.11.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-24 14:09:19

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі реконструкція колектора (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-30-004436-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Інформацію (пояснення) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-03-26 13:50:35

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості.

Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, розглянувши запит Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Сумській області про надання пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі робіт по реконструкції аварійного самотічного колектора Д-400 мм по вул. Білопільський шлях від КНС-4 до району Тепличного (коригування) (№UA-2020-11-30-004436-c) повідомляє наступне.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - п.27 ч.1 ст.1 передбачено, що роботи – це розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року N 293.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі Робочого проекту, який пройшов комплексну Державну експертизу та отримав позитивний експертний звіт №19-0418-20/к від 29.09.2019 р.
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена наступним чином:
Із загальної вартості 16 344,103 тис. грн. віднімається вартість утримання служби замовника (глава 10), вартість проектно – вишукувальних робіт та вартість роботи по авторському нагляду (глава 12) з урахуванням ПДВ (20%).
Тобто, 16 344,103-(270,921х1,2)-(411,732х1,2)= 15 524,9194 (тис. грн.).
Відповідно до рішення Сумської міської ради від 24.12.2019 року №6248-МР «Про бюджет міської об’єднаної територіальної громади на 2020 рік» та з урахуванням змін, внесених рішенням Сумської міської ради від 26.02.2020 року №6628-МР розмір бюджетного призначення на 2020 рік по об’єкту складав 58 882,00 грн. (з ПДВ). З цієї суми була вирахувана вартість роботи по коригуванню проектно-кошторисної документації, роботи по технічному нагляду, роботи по авторському нагляду.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 07 квітня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2020 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ" 15 089 537,90
UAH з ПДВ
12 997 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОПТІМАТРЕЙД" 15 308 886,00
UAH з ПДВ
12 998 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСВІТ-УКРАЇНА" 15 524 000,00
UAH з ПДВ
15 524 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2020 23:06
Електронний підпис
15 грудня 2020 23:00
Декларація.pdf
15 грудня 2020 23:00
Протокол на правочин.pdf
15 грудня 2020 23:00
Посвідчення.pdf
15 грудня 2020 23:00
НАКАЗ на директора.pdf
15 грудня 2020 23:00
Кошторис.pdf
15 грудня 2020 23:00
Договір оренди маш мех.pdf
15 грудня 2020 23:00
Графік.pdf
15 грудня 2020 23:00
Витяг ПДВ.pdf
15 грудня 2020 23:00
ВИТЯГ з ЄДР.pdf
15 грудня 2020 23:00
Банківська гарантия.zip
15 грудня 2020 23:00
15. Ст17 Закону.pdf
15 грудня 2020 23:00
9. Довідка щодо ціни.pdf
15 грудня 2020 23:00
06. Довідка робітники.pdf
15 грудня 2020 23:00
05. ІТР Працівники.pdf

Публічні документи

24 грудня 2020 10:16
Електронний підпис
24 грудня 2020 10:13
лист Замовника
23 грудня 2020 10:36
Електронний підпис
23 грудня 2020 10:33
тендерна пропозиція
23 грудня 2020 10:33
довідка про несудимість
15 грудня 2020 14:39
Електронний підпис
15 грудня 2020 14:36
22024 ТОВ ОПТІМАТРЕЙД p7s.7z
15 грудня 2020 14:36
пропозиція частина 3.rar
15 грудня 2020 14:36
пропозиція частина 2.rar
15 грудня 2020 14:36
пропозиція частина 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ"

ТОВ "ОПТІМАТРЕЙД"

ТОВ "БУДСВІТ-УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ"
#39954243
Відхилено 12 997 500,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2020 16:55
ТОВ "ОПТІМАТРЕЙД"
#37970148
Переможець 12 998 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 14:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2020 14:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОПТІМАТРЕЙД"
#37970148
12 998 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2023 11:09
Додаткова угода №6_0001.pdf укладений
30 березня 2023 11:08
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 13:32
Лист ТППУ_0001.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 13:31
Додаткова угода №4_0001.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 13:31
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 14:34
Додаткова угода №1_0001.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 14:34
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 10:27
Додаток №1_0001.pdf укладений
28 грудня 2020 10:25
Додаток №2_0001.pdf укладений
28 грудня 2020 10:25
Додаток №3_0001.pdf укладений
28 грудня 2020 10:25
Додаток №4_0001.pdf укладений
28 грудня 2020 10:25
Договір №1051-к_0001.pdf укладений
28 грудня 2020 10:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв"язку із затримкою фінансування витрат Замовника термін дії Договору №1051-к, укладеного 28.12.2020 р. подовжений до 30.12.2022 р.
Номер договору про закупівлю: 1051-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін дії Договору від 28.12.2020 р. №1051-к продовжений до 29.12.2023 р. у зв"язку із відсутністю фінансування, яке виникло на підставі обставин непереборної сили, що підтверджується Листом ТПП №2024/02.0-7.1 від 28.02.2022
Номер договору про закупівлю: 1051-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 29 грудня 2023
Сума оплати за договором: 816 705,60
UAH (в тому числі ПДВ 136 117,60 UAH)
Причини розірвання договору: сторони дійшли згоди достроково розірвати Договір №1051-к, укладений 28.12.2020