Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування Інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики у місті Одесі
Очікувана вартість
3 900 000,00 UAH
UA-2020-11-30-003578-c 06acd926b1e3424897a6c1bc905be62a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боярчук Віктор Михайлович

048-705-51-19 077odessa@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНТЕГРОВАНОЇ СИСТЕМИ ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ ТА ВІДЕОАНАЛІТИКИ МІСТА ОДЕСИ (ЦЕНТР-"077")"
Код ЄДРПОУ: 23211998
Місцезнаходження: 65006, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Розкидайлівська, буд. 67-А
Контактна особа: Боярчук Віктор Михайлович
048-705-51-19
077odessa@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2020 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2020 09:00
Початок аукціону: 17 грудня 2020 11:24
Початок аукціону: 17 грудня 2020 11:24
Очікувана вартість: 3 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50340000-0: Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання


Технічне обслуговування Інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики у місті Одесі - 2 послуги

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (детальніше в тендерній документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Технічне обслуговування Інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики у місті Одесі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 50340000-0 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється у національній валюті України – гривні, відповідно до Плану-графіку здійснення розрахунків за надані послуги з Технічного обслуговування Інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики у місті Одесі (Додаток № 3 до Договору) за умови отримання відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. Оплата здійснюється Замовником за Кодом згідно КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)». Оплата послуг з Технічного обслуговування Інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики у місті Одесі здійснюється Замовником щомісячно не пізніше 15-го числа наступного за звітним місяця на підставі відповідного Акту приймання-передачі наданих послуг та за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. Вартість щомісячної оплати послуг зазначена в Плані-графіку здійснення розрахунків за надані послуги з Технічного обслуговування Інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики у місті Одесі (Додаток № 3 до Договору). Загальна ціна Договору за весь період його дії становить суму платежів здійснених відповідно до Плану-графіку здійснення розрахунків за надані послуги з Технічного обслуговування Інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики у місті Одесі (Додаток № 3 до Договору). Оплата послуг здійснюється на підставі Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом перерахування Замовником грошових коштів у національній грошовій одиниці на поточний рахунок Виконавця, зазначений у реквізитах цього Договору. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 15:15
ЗАТВЕРДЖЕНО.pdf
30 листопада 2020 15:15
ДОДАТОК 1.docx
30 листопада 2020 15:15
ДОДАТОК 2.docx
30 листопада 2020 15:15
ДОДАТОК 3.docx
30 листопада 2020 15:15
ДОДАТОК 4.docx
30 листопада 2020 15:15
ДОДАТОК 5.docx
30 листопада 2020 15:15
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2020 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "СТРАЖ" 3 816 600,00
UAH з ПДВ
3 750 600,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» 3 820 000,00
UAH з ПДВ
3 779 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІДЕОПРОЕКТ" 3 856 500,00
UAH з ПДВ
3 780 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2020 18:01
Електронний підпис
15 грудня 2020 17:55
14_копія статут_17.10.pdf
15 грудня 2020 17:55
13_копія витягу.pdf
15 грудня 2020 17:55
17_санкції.pdf
15 грудня 2020 17:55
12_скан_копія_витяг ПДВ.pdf
15 грудня 2020 17:55
11_про учасника.pdf
15 грудня 2020 17:55
9_довкілля.pdf
15 грудня 2020 17:55
16_банк. довідки 14.12.2020.pdf
15 грудня 2020 17:55
15_не ліцензування.pdf
15 грудня 2020 17:55
5.2_передавання даних.pdf
15 грудня 2020 17:54
5.1_використання каналу.pdf
15 грудня 2020 17:54
4_ст.17.pdf
15 грудня 2020 17:54
2.0_МТБ.pdf
15 грудня 2020 17:54
1_цінова.pdf

Публічні документи

15 грудня 2020 23:39
Електронний підпис
15 грудня 2020 23:37
12_Довідка_Довкiлля.pdf.zip.p7s
15 грудня 2020 23:37
10_Калькуляция.pdf.zip.p7s
15 грудня 2020 23:37
3_Довідка ст. 17 дод 2.pdf.p7s
15 грудня 2020 23:37
12_Довідка_Довкiлля.pdf.zip
15 грудня 2020 23:37
10_Калькуляция.pdf.zip
15 грудня 2020 23:37
3_Довідка ст. 17 дод 2.pdf.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "СТРАЖ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»

ТОВ "ВІДЕОПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "СТРАЖ"
#32277785
Переможець 3 750 600,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2020 14:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 грудня 2020 13:14

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», під час розгляду тендерної пропозиції СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА «СТРАЖ» (Ідентифікаційний код юридичної особи: 32277785) виявлені невідповідності в інформації та документах, що подані учасником відносно підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а саме: 1. згідно п. 1.1. ч. 1 Розділу ІІІ тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен був надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, вимоги до надання інформації та документів зазначені у Додатку 1 до цієї тендерної документації. Відповідно до п. 1.1. ч. 1 Додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати інформацію (довідку або лист) за підписом уповноваженої особи учасника, завірену печаткою (у разі використання), на фірмовому бланку (у разі використання) про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у вигляді наступної таблиці (яка наведена у даному Додатку 1 тендерної документації). Крім того, п. 1.2. ч. 1 Додатку 1 тендерної документації визначено, що інформація (довідка або лист) визначена п. 1.1. обов’язково повинна містити інформацію про наявність у власності/користуванні учасника не менше одного механізму (машини, техніки, тощо) для проведення робіт на висотах від 5 до 10 метрів. Наявність в учасника таких механізмів підтверджується КОПІЄЮ договору оренди, лізингу чи надання послуг або рахунками-фактурами з відміткою про оплату / видатковими накладними, або ІНШИМИ ДОКУМЕНТАМИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ПРАВО ВЛАСНОСТІ АБО КОРИСТУВАННЯ ТАКИХ МЕХАНІЗМІВ. 2. згідно п. 1.1. ч. 1 Розділу ІІІ тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен був надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, вимоги до надання інформації та документів зазначені у Додатку 1 до цієї тендерної документації. Відповідно до п. 2.1. ч. 2 Додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати інформацію (довідку або лист) за підписом уповноваженої особи учасника, завірену печаткою (у разі використання), на фірмовому бланку (у разі використання) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені до виконання умов договору у вигляді наступної таблиці (яка наведена у даному Додатку 1 тендерної документації). Згідно з п. 2.2. ч. 2 Додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність працівників та їх кваліфікацію ПО ОСОБАМ, зазначеним у таблиці (яка наведена у даному Додатку 1 тендерної документації): - для працевлаштованих в учасника працівників – КОПІЮ першої та останньої сторінки трудової книжки відповідного працівника; - для залучених спеціалістів – КОПІЮ цивільно-правової угоди (договору) або іншого документу, на підставі якого залучається працівник; - КОПІЇ документів про освіту, відповідно до інформації, зазначеної у таблиці. Крім того, згідно з п. 2.3. ч. 2 Додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати інформацію (довідку або лист) з зазначенням працівників, які будуть залучені до робіт ВИКЛЮЧНО на висоті. Для працівників, які будуть залучені до робіт ВИКЛЮЧНО НА ВИСОТІ надати - КОПІЮ витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці щодо правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, а також ПОСВІДЧЕННЯ таких працівників щодо наявності дозволів (посвідчень) з безпечного виконання робіт на висоті. ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1. У складі своєї тендерної пропозиції учасник надав Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № б/н від 14.12.2020 р., як то вимагається п. 1.1. ч. 1 Додатку 1 тендерної документації, проте така Довідка не містить відомостей, що вимагаються п. 1.2. ч. 1 Додатку 1 тендерної документації (інформація (довідка або лист) визначена п. 1.1. обов’язково повинна містити інформацію про наявність у власності/користуванні учасника не менше одного механізму (машини, техніки, тощо) для проведення робіт на висотах від 5 до 10 метрів). 2. У складі своєї тендерної пропозиції учасник надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № б/н від 14.12.2020 р., проте відомості зазначенні в даній Довідці відносно освіти та спеціальності директора Карабета Г.Г. не відповідають відомостям про таку освіту та спеціальність, що зазначаються у документах про освіту та спеціальність такого працівника, копії яких були наданні учасником в складі тендерної пропозиції. 3. У складі своєї тендерної пропозиції учасник надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № б/н від 14.12.2020 р., в якій зокрема міститься інформація про працівників Нітинський І.С. та Залата М.П., однак учасник не надав документи, що підтверджують наявність таких працівників, як того вимагає п. 2.2. ч. 2 Додатку 1 тендерної документації. 4. У складі своєї тендерної пропозиції учасник надав Довідку про працівників, які будуть залученні до робіт на висоті № б/н від 14.12.2020 р., в якій зокрема міститься інформація про працівника Рачинського О.С., однак учасник не надав у складі тендерної пропозиції ПОСВІДЧЕННЯ такого працівника щодо наявності дозволу (посвідчень) з безпечного виконання робіт на висоті, як того вимагає п. 2.3. ч. 2 Додатку 1 тендерної документації. 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п. 1.1. ч. 1 Розділу ІІІ тендерної документації; п. п. 1.1., 1.2. ч. 1 Додатку 1 тендерної документації; п. п. 2.1., 2.2., 2.3. ч. 2 Додатку 1 тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник процедури закупівлі – СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «СТРАЖ» (Ідентифікаційний код юридичної особи: 32277785) протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, а саме: - виправлену Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № б/н від 14.12.2020 р., як то вимагається п. 1.2. ч. 1 Додатку 1 тендерної документації; - виправлену Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № б/н від 14.12.2020 р., в частині відомостей про освіту та спеціальність директора Карабета Г.Г.; - документи, що підтверджують наявність працівників Нітинського І.С. та Залата М.П., як того вимагає п. 2.2. ч. 2 Додатку 1 тендерної документації. - ПОСВІДЧЕННЯ працівника Рачинського О.С. щодо наявності дозволу (посвідчень) з безпечного виконання робіт на висоті, як того вимагає п. 2.3. ч. 2 Додатку 1 тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2020 14:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "СТРАЖ"
#32277785
3 750 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 15:21
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 08:20
ДУ (СДП «СТРАЖ» - зміна банківських реквізитів).pdf зміни до договору
22 січня 2021 08:19
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 14:36
ДОГОВІР № 1 від 11.01.2021 року.pdf укладений
11 січня 2021 14:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зміною банківських реквізитів Замовника, Сторони домовились внести відповідні зміни до Договору № 1 на закупівлю послуг від 11.01.2021 року.
Номер договору про закупівлю: № 1
Договір:
Номер додаткової угоди: № 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 750 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 625 100,00 UAH)