Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2019: 37028 Лабораторний термостат)
Очікувана вартість
39 000,00 UAH
UA-2020-11-30-001818-b feb529f76b724b579246d456e8a63796
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Зінов'єва

+380444607428 kmpb2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК № 2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 05496780
Місцезнаходження: 04074, Україна , Київська обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ МОСТИЦЬКА будинок 11
Контактна особа: Ірина Зінов'єва
+380444607428
kmpb2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2020 10:46
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 17 грудня 2020 14:06
Очікувана вартість: 39 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 195,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2019: 37028 Лабораторний термостат)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04074, Україна, м. Київ, Київ, вул.Мостицька,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється ПОКУПЦЕМ шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА за фактично поставлений товар на підставі ______________________ (видаткових , товарно-транспортних накладних). Розрахунки за поставлений товар здійснюється з відтермінуванням платежу на 14 календарних днів. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2020 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 10:46
ТД№162_термостат_повторно.2020.docx
30 листопада 2020 10:46
Технічний опис.docx
30 листопада 2020 10:46
Поект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2020 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНТЕКОМ" 35 000,00
UAH з ПДВ
34 610,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Юхименко Валентина Вікторівна 37 280,00
UAH з ПДВ
34 799,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Олексієнко Сергій Васильович 38 700,00
UAH з ПДВ
38 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2020 09:08
Електронний підпис
16 грудня 2020 09:08
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
16 грудня 2020 09:08
Тендерна пропозиція.pdf
16 грудня 2020 09:08
Сертифікат ISO 13485.PDF

Публічні документи

16 грудня 2020 09:05
Електронний підпис
16 грудня 2020 09:02
ТСО-80.pdf
16 грудня 2020 09:02
Свiдоцтво термостати.pdf
16 грудня 2020 09:02
Паспортні дані.pdf
16 грудня 2020 09:02
Цінова пропозиція.pdf
16 грудня 2020 09:02
Проект договору.pdf
16 грудня 2020 09:02
Лист відгук.PDF
16 грудня 2020 09:02
Ідентифікаційний код.pdf
16 грудня 2020 09:02
Довідка.pdf
16 грудня 2020 09:02
Декларація термостат.pdf
16 грудня 2020 09:02
Аналогічний договір.pdf
16 грудня 2020 09:02
Відомості про ФО-П.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНТЕКОМ"

Фізична особа підприємець Юхименко Валентина Вікторівна

Фізична особа-підприємець Олексієнко Сергій Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНТЕКОМ"
#31875966
Відхилено 34 610,00
UAH з ПДВ
16 січня 2021 12:50
Фізична особа підприємець Юхименко Валентина Вікторівна
#3256318241
Відхилено 34 799,00
UAH з ПДВ
22 січня 2021 14:34
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 січня 2021 10:44
Фізична особа-підприємець Олексієнко Сергій Васильович
#3049206178
Відхилено 38 700,00
UAH з ПДВ
25 січня 2021 12:33

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ ВІДПОВІДНО ДО Ч. 16 СТ. 29 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Тендерним комітетом КНП «КМПБ № 2» при розгляді найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, поданої Фізичною особою підприємцем Юхименко Валентиною Вікторівною (ід. код 3256318241) було виявлено невідповідність в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути в електронній системі закупівель невідповідності в документах. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником надано в тендерній пропозиції довідку про виконання одного аналогічного договору, копію одного аналогічного договору, один відгук про аналогічний договір. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації «У тендерній пропозиції учасникам необхідно надати таке документальне підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону: … 3. за критерієм «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»: - довідку у довільній формі із зазначенням замовників, з якими укладались аналогічні договори із зазначенням дат і номерів договорів та інформації про належне виконання договорів стосовно якості, кількості та строків,та документи, що підтверджують їх виконання: оригінали відгуків, видані замовниками з якими були укладені договори. Відомості повинні підтверджуватися копіями договорів з установами, куди постачались аналогічні товари за останні три роки. Замовниками згідно договорів можуть бути установи державної, комунальної або приватної форми власності. Під аналогічним договором у цій тендерній документації слід розуміти виконання учасником договору щодо визначеного предмету закупівлі.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідку у довільній формі із зазначенням замовників, з якими укладались аналогічні договори із зазначенням дат і номерів договорів та інформації про належне виконання договорів стосовно якості, кількості та строків; копію договору з установою, куди постачались аналогічні товари за останні три роки (крім наданого у тендерній пропозиції), зазначеного у вказаній довідці. Замовником договору може бути установа державної, комунальної або приватної форми власності. Під аналогічним договором слід розуміти виконання учасником договору щодо визначеного предмету закупівлі; оригінал відгуку, виданий замовником з яким було укладено аналогічний договір, що буде наданий учасником (крім наданого у тендерній пропозиції).

Інформація про відміну

Дата відміни
25 січня 2021 12:33
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі