Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дошки п'ятиповерхневі за ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2020-11-30-000983-c 497aa17f57844300b08761fa9aa8cfa4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Доценко Любов Сергіївна

380444890248 L.Docenko@shevruo.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а
Контактна особа: Доценко Любов Сергіївна
380444890248
L.Docenko@shevruo.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Інформація про технічні та якісні характеристики товарів, робіт чи послуг: відповідно документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Дошки п'ятиповерхневі за ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару проводиться покупцем у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Продавцем на підставі накладних виписаних Продавцем протягом 10 банківських днів після отримання Товару. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

30 листопада 2020 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГУМЕНЮК ОЛЕКСАНДР ВАЛЕНТИНОВИЧ
#3105414753
Переможець 15 000,00
UAH
30 листопада 2020 10:48

Документи

30 листопада 2020 10:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 16:38
звіт про виконання договору 827.pdf укладений
05 січня 2021 16:37
звіт про виконання договору 882.pdf укладений
05 січня 2021 16:37
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 10:04
д-у 1 до дог 827.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 10:03
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 10:50
827 договір.pdf укладений
30 листопада 2020 10:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 827
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 15 000,00
UAH